Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 je přímým pokračováním RPG titulu z roku 2004, Vampire: The Masquerade - Bloodlines, postavené na stejnojmenných pravidlech papírové hry na hrdiny vycházející ze světa World of Darkness. Dnes již kultovní titul byl začátkem konce studia Troika Games, nicméně tehdejší designér Brian Mitsoda (Alpha Protocol, Torment: Tides of Numenera) se vrací, po šestnácti letech, s novou vizí. V průběhu vývoje hry byl však Brian (a mnoho dalších) vyhozen z týmu, vývoj byl pozastaven a odebrán studiu Hardsuit Labs.
Tentokrát se ovšem děj odehrává daleko na sever od Los Angeles, konkrétně v Seattlu ve státě Washington. Město postavené na ruinách po velkém požáru (1889) s rozsáhlým podzemím nabízí perfektní lokaci pro upíry. Vzhledem k jejich počtu lze ovšem počítat se spory, které pomalu přerůstají i do očekávané války klanů. A právě jen na základě dobře zvolených aliancí a paktů lze získat výrazné postavení, o které zde většina z upírů usiluje.
Klanů by měl být dostatek, tvůrci počítají i s tím, že po vydání některé do hry přidají. Dovedností je mnoho, své zkušenostní body můžete utratit za lepší využití střelných zbraní, zbraní na blízko, páčení, hackování počítačů, svádění, výřečnost a další užitečné vlastnosti.
@jones1240 (17.11.2025 18:18): Škoda. Ne že bych ti nevěřil, ale když to reportují i jiní lidé a ten problém je zjevně design decision (autoaim na NPC)...napadá mě jen že by to mohl dělat nějak steam input, ale to by bylo hodně zvláštní.
Tyrael
Tsukuwave
Pro: Kvalitní materiál pro kvalitní advenutru.
Proti: Nejedná se o adventuru.