Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Už dvakrát jsem to zkoušel a vždycky mě odradilo jak moc je to Ubisoft: The Game, ale...do třetice všeho dobrýho, protože jsem to včera zkusil ještě jednou a konečně mě to chytlo. Pomáhá tomu, že jsem nedávno viděl Narcos a tohle zasazení je prakticky identický. Bolívie je tu zpracována nádherně a hraje se to dost příjemně. Ale furt mě trochu odrazuje jak obrovský to je :)
Tak hotovo. Zaver skvelej. Cela ta hra je bozi, prace s informacema, bez cutscen prerusujici gameplay, jen s kratkyma cutscenama mezi misema. V Bolivii jsem stravil 3 roky a nelituju ani minuty. A urcite v ni jeste chvili budu.
@kristmeister (18.01.2020 05:17): jojo to, že se neobsazujou základy rebelama mi vadí taky (ono to takhle nedává moc smysl). Asi nechtěli aby to bylo moc jak FC, přitom tady se to přímo nabízí. Úplně ideální by byl systém alá Jagged Alliance 2, kde bys cvičil milice, ale zas tak naivní nejsem :D
No já mám dohráno. Konec byl docela fajn, ale škoda, že Breakpoint na něj nenavazuje, protože se z toho dalo vytřískat ještě mnohem více. Chtěl jsem ještě posbírat všechny blbůstky, ale nakonec jsem se na to vysral a hru smazal. Teď mě jen mrzí, že jsem si nezapisoval všechny věci, co mě v tý hře nasraly, bylo jich fakt hodně, například: proč rakety země-vzduch mě zaměřují a ostatní ne. A proč například, když už si dám práci s jejich zničením se zas respawnou? Nebo proč třeba když mám v kravatě důležitého bosse, tak do mě enemáci šijou a je jim jedno, že ho můžou zabít? Proč třeba, když vystřílim nějakou základnu, tak se neobsadí rebelama, ale po čase se respawnou enemáci? A věc, která mě nasrala úplně nejvíc: Měl jsem označenou příběhovou misi, ve který jsem nesměl být odhalen. Na druhým konci mapy mě odhalil nějakej debílek a samozřejmě Game Over píčo :D

I přes to všechno jsem si ale hru užil. A ještě jedna věc: Dovedností body je úplně ten nejzbytecnejsi collectible. Hru jsem končil s více než 200 volnými dovednostními body a zbývalo mi odemknout asi tak 7 schopností.
@kristmeister (17.01.2020 18:35): zase neblazni, ukazetele a ammo mam zapnuty. Bez amma to nejde protoze nevidis ani prepinani predmetu takze nevis jestli mas granat nebo c4 atd. Bez ukazatele to asi urcite jde ale bylo by to na prd. Nicmene mame vypnuty takovyty cerveny kolecka nad enemakama, ukazatele spoluhracu, minimapu a popisy misi (coz je blby u casovejch misi kde nevidis kolik mas casu). Ale je super ze si to muzes takto nastavit.

Jojo tahle hra dokaze vyvolat emoce. Predatora jsme zatim nedali, u Sama nebyl problem se proplizit, horsi bylo to pak udrzet (kor kdyz idiot jako ja hodi blbe granat :D ).
Jinak, koukám, že se tu řešili ty mise s Predátorem a Samem Fischerem. Co se týče predátora, tam doporučuji si lehnout na určitý místo, které se nachází na začátku zóny. Je to taková velká skála, která má takový malý otvor. Když si tam lehnete, jste krytí že 3 stran. Pokud se Predátor objeví před vámi, dá se napohodu do něj střelit dřív než stihne vypálit plazmu. Z toho krytu se dá taky lehce vykouknout, když míří na kolegy.

Před misí pro Sama Fischera doporučuji nejdříve splnit misi Operace Tichý Spade. Za odměnu totiž dostanete kamuflážní batoh, s kterým se do serverovny dá dostat relativně snadno.
@Walome (17.01.2020 10:02): jestli hraješ bez HUDu, tak to respekt. Každopádně by mě zajímalo, jak bych třeba dělal mise, kde musím někoho zajmout a když se ještě ten dotyčný i brání.

Největší korunu tomu nasadilo, když jsem byl zajmout jednoho Buchona. Zalezl do auta, rozstřílel jsem ho, týpek vylezl a začal sprintovat směrem ke mě. Začal jsem držet éčko, jenže ta animace držení klávesy se stopla, protože týpek mnou prostě proběhl a začal zdrhat. Běžel jsem za ním asi 150 metrů a nemohl jsem ho doběhnout na tu vzdálenost, abych znovu mohl podržet éčko pro zajmutí. Tak jsem ho zkusil střelit do nohy pistolkou s tlumičem, třeba se vzdá. Týpek sebou šlehnul na zem, jak kdybych ho střelil dvouhlavňovkou zblízka do prdele :D na pátej pokus už jsem se nasral a zničil jsem všechna vozidla v okolí pomocí minometů a C4 :D
@kristmeister (17.01.2020 01:58): já hraju bez hudu (Já HrAjU bEz HuDu) celou dobu, ale souhlasím - ta obtížnost je peklo, hlavně mi vadí že mi někde čouhá noha a random člen kartelu mě z akáčka trefí ze sta metrů. Popravdě v pětihlavových regionech uvažuju o snížení obtížnosti.
Dosáhl jsem Tier 35 a seru na to. Na tu extrémní obtížnost nemám nervy. To že na minimapce už není vidět nepřátelská aktivita, to bych přežil, ale to, že hebnu po třech kulkách a to, že týpek přežije headshot na to už fakt nemám :D
@marwel (09.11.2019 16:33): včera jsem to poprvé spustil, zatím hraji solo. Klidně si zahraji coop jak se naučím ovládání. Dal jsem si na PC normální obtížnost, zatím se mi to zdá hodně lehké.

@Toaleťák (09.11.2019 16:57): dík za tip. Jen jsem to tak prolítl a neřešil detaily, ani jsem si nevšiml že tam jsou nějaké věci od Nvidia.
@Rapier (09.11.2019 16:10): Hrajes solo? Ja se hram jako Wildlands nebo The Division vyhybam prave proto, ze jsou hodne soustredene na coop a takove hry, byt umoznuji solo hrani vetsinou solo pusobi dost o nicem.
Dlouho jsem nezkusil žádnou moderní hru. O Wildlands i Dan Vávra básnil v Levelu jak že to fakt dobře vypadá. No tak, když už jsem ji dostal před nějakými těmi roky k nákupu Nividia GPU nastal čas to poprvé zkusit.

Překvapilo mě jak to sakra dobře vypadá.

Překvapilo mě také jak je to náročné na HW: QHD, Ultra na Ryzen 3700X, RX 5700XT, 32GB RAM a 60+ fps neustále nehrozí, vesměs tak okolo 50+, občas pokles ke 40. :)

Musím ale uznat, že vizuálně to vypadá fakt dobře, tedy když pominu, že postavy např. nenechávají stopy v blátě, nevlní se za mnou voda v kaluži když ji procházím, apod. :) To mě trochu překvapilo, od tak vizuálně propracované hry jsem to čekal. Pak by to asi bylo úplně dokonalé.

Zatím mě to baví. Mám za sebou první dvě mise v kampani.
Po třech hodinách hraní:
Já do toho s kamošem půjdu. Je to pomalejší (léčení není jen o stisku tlačítka a hotovo, ale musíte počkat, až si tu nohu obvážete), taktičtější (můžete se zahrabat do hlíny, odnést mrtvoly a tak) a prvek, kdy si můžete vypnout guide systém a místa cíle vaší mise hledat podle instrukcí na mapě ("je to na pobřeží, severně od tohoto jezera") zlepšuje imerzi a dává smysl openworldu jako takovému.

Ten větší důraz na RPG systém, zlepšování výbavy a sbírání lootu mi úplně nesedí, to mi ve Wildlands nechybělo, ale pokud z toho neudělají Division, resp. pokud z nepřátel neudělají bullet-sponge, když nebudete mít pořádnou výbavu a kde pak ani týpka bez helmy nezabijete headshotem, přežiju to.

Jinak co se týče optimalizace. S rtx 2080ti a i7-9700 jsem měl kolem 70fps, ale sem tam to padalo ke 40. Snad se to ještě zlepší.
že je to jako ostatní Ubi hry je zkratkovité a nepravdivé prohlášení lidí, kteří se zjevně nepustili do prozkoumání herních funkcí hry této a ani těch ostatních od Ubi, něco jakože Odyssey je udělaná za rok přeskinováním Origin a podobně.

Breakpoint je pro mne neskutečným překvapením, protože se to vydalo směrem MGS 5 (ale bez těch opičáren) a přesto po své originální cestě. Obsahuje to spoustu výborných prvků, jako ty tábory, příprava jídel, změny statistik a podobně. RPG prvky zejména umožňují si postavu upravit a vycvičit tak, aby odpovídala hernímu stylu hráče. Hru hrát normálně stylem infiltrace Splinter cell i stylem pár jich zabiju tiše a pak to pokropím z kulometů. Nebo stylem kombinace assassín a sniper, to vše je možné.
Nechybí moderní technologie a možnost průniku do nich.
Tahle hra je veliký pokrok.

Chybí mi akorát A.I. parťáci, ale ty pak přidají později updatem.

Kdo rád objevuje, umí hrát open world, chybí mu splinter cell, měl rád hry jako MGS nebo Wildlands, se v tomhle může najít.

//pády fps jsou i na Xbox one X a na PC verzi, zjevně nejde ještě o finální verzi hry
Hm hm hm. Jako Breakpoint je jinej. Levelujou se tam zbraně a vybavení, což je pro mě osvěžující, ostátní hráči si stěžujou že je to jak v jiných ubi hrách, ale ty já nehrál. Mně to přijde zajímavý. Přecejen ve Wildlands trošku cítím, že tam není žádnej postup a byla by nuda to zažít znovu.

Prostředí je super, toho jsem se bál nejvíc a působí na mě dobře. Ale WL jsou na PS líp odladěný, tady ty fps občas klesnou až hanba. Úvod je hroznej, ale to bylo jasný už z toho "gameplay" videa. Příběh dávkovanej cutscénama během hry je vopruz, v tomhle jsou WL malej zázrak.

Asi do toho nepůjdu v day one (i z toho důvodu že budu pryč) ale nějaká malá sleva o vánocích to asi jistí.
zdarec lidi, hledám nějaký tým, který hledá hráče k sobě na wildlands. Hru mám dohranou, po síti jsem hrál, ale s cizincema. Jazyk není moje silná stránka, takže strategii kterou bych chtěl zažít ve hře se mi zatím nedosstalo. tak kdyby někdo měl zajem.. na ps4 ppazdera49 díky
Tak první jakože gameplay z Breakpoint.

A ofiko trailer.

Prostředí mě nezaujalo, zasazení taky ne, ale aspoň to je odlišný oproti Wildlands, Survivor prvky mi přijdou u válečnýho coopu divný, ale třeba ta zranění vítám. A celkově to vypadá víc hardcore, což je dobře.
Tak budou nový Wildlands, asi už letos. Jako rikal jsem si, ze Bernthala nevytahli jen na obsah zdarma.

http://www.psmania.sk/threads/ghost-reco ... OwAqLKr9iWN53I5_xkz4

Jsem smutnej, protoze nemame dohranou puvodni hru, ale nadsenej z novyho dilu. Jen bych ho uvital klidne az za dva roky.

Edit: tak to nebudou novy Wildlands ale novy Ghost Recon.

Edit2: živák bude zde:
https://skell.ubisoft.com/skellcon/en-gb ... s___GRB____&addinfo=
@S4TW (02.05.2019 14:30): vůbec mi to nevadí :) zrovna včera jsme hráli s kámošem po x měsících, hrajeme už asi třetí rok a stále základní hru (a jo, už jsme pár přídavků zkusili a většinou dostali na prdel). Trochu mě mrzí, že to nestíháme hrát aktivněji, ale takovej je život.

Ale jako za nějakejch tehdy cca 1200,- po slevě královská zábava, o kterou se navíc pořád pečuje (i když bugy tam jsou).
@Walome (04.03.2019 08:35): tak zrovna tohle je jedna z věcí, ve kterých by Ubisoft mohl jít příkladem... o své MP hry se stará řádně... bohužel často jejich hry dosahují vrcholu rok-dva po vydání :D
Tak jsem kouknul na ultra settings a překvapilo mě, jak to dobře chodí na těch krabičkách. Na první dobrou vidím jen více stromů při letu helikoptérou a samozřejmě ostřejší detaily (o 60 fps ani nemluvě) a to ještě yt snižuje kvalitu, ale fakt si myslím, že to PS rozjíždí dobře.


Trochu mě sere, že to tady hrajou jen tři lidi :D
Tak jsem v ghost mode po 11 hodinach umrel - a spadl jsem do vody, takze me nebylo mozne ozivit. Ale je to moje chyba, hral jsem si na Ramba.
Ta mise se Samem Fisherem je docela opruz, ale ten Predátor se jim fakt povedl :))
Btw Korbitch, dobře si teď vyspoilerovat lidem, jak ho porazit :D