Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Hledám občasné parťáky na hraní. Někoho, kdo se snaží o stealth, ale nebude mít emoce, když to nevyjde. Někoho, kdo umí komunikovat a nevadí mu, že 90 % času nebudu mít na hraní čas :D je tu někdo takovej?

Komunikace probíhá přes discord, hraju na PC.
@Walome (02.03.2022 20:30): o střílení na konzoli mi něco povídej. :) Včera večer jsem s @Victor: hrál na Xbox poprvé v životě online-coop (premiéra obecně) Gears of War Ultimate, a překvapilo mě jak je hra obtížná na normal. Na něco zamířit a zorientovat se mi na ovladači dělá potíže. Zlaté míření myší a klávesnicí!

Ovšem daleko větší potíže mám v Battlefield4 nebo HALO. Nechápu jak to někteří umí, v běhu na konzoli rozdávají headshoty. Já se musím zastavit, zamířit abych vůbec něco trefil, a pokud cíl manévruje tak mám obrovské potíže zasáhnout.
@Walome (01.03.2022 20:32): rádo se stalo, ale je to fajn pocit ne? :)

@Paul (01.03.2022 00:02): tak tohle je pecka! Originál Ghost Recon byl také z pohledu první osoby. Podle mého názoru pohled z první osoby hodně přidá na atmosféře, že jsi skutečně tam. Musím konstatovat, že tohle je nezpochybnitelná výhoda PC platformy: mody.

Trochu škoda, že od prvního GR ubrali na realismu, ale co už.
Rozehrano na pc a je to teda nadhera, ale i na ty ps4 to vypada paradne. Gameplay na klavesnici a mysi samozrejme vyrazne sviznejsi :D
Zdravím hledám parťáky na hraní této hry.
Něco o mě - 17let to by mělo snad stačit
Můj dis: Honza Trpka#1823
Platina je doma (druhá v životě). Po 3 letech. Největší peklo bylo asi zabít sedm lidí minou a popravdě dalo práci i sejmout helikoptéru mortarem. Vrhnul jsem se na dlc, Narco Road asi bude fakt tak hrozná jak se jeví :D
Tak Oracle je lahůdka. Jasně, jsem Bernthalův fanboy, ale i tak. To napětí v první části první mise mi připomnělo Half Life.
A znovu jsem si (omylem) včera dal tichýho Spadea, tak ještě Sama Fishera a mám tyhle události komplet.
@kristmeister (19.08.2020 22:32): Já fakt nehraju hry, kvůli realismu. A naprosto pochybuju, že si vymýšlím, když to mám i zaznamenaný na obrázcích. A co potom reddit, kterej toho je plnej a i lidi tam mě právě odkazovali na BP, že má ty stealth mechaniky dodělané? Schválně jsem právě se stejnýma obrázkama a komentářem (v AJ) tohle dal i na subreddit Ghost Recon a plno z nich mi řeklo, že AI je takhle fakt naprogramovaný. Zkus se schovat do keře apod, uvidíš že to prostě nefunguje. Zkus po sobě zanechat tělo, uvidíš že AI bude znát tvojí přesnou pozici. Zkus seslat drona a nechat ho explodovat a budou znát tvojí přesnou lokaci.
@Walome (19.08.2020 00:14): Taky netvrdím, že mi něco vymlouváš.....jen...nepiš mi prostě, že tahle hra je nějakej challenge, když to AI je totální, dementní vypatlanost. Nejsem ve speciální jednotce, ale Unidad maj bejt na jiným levelu než kartelovci a když je někdo zašitej na jedné lokaci, jdeš tam s přesilou, hodíš tam granáty, oslepující, apod. ne, oni nabíhaj na jedno místo dokud tam nebude asi 56 mrtvol ležet pode mnou :D BP má víc realistické AI, co i ty granáty používá, hlavně oslepující. KONEČNĚ. tam dává i smysl, že když do jejich těla kropíš náboje, tak maj kevlar a nepadnou hned.
@Walome (18.08.2020 19:17): Achjo. Hele... :D je obří rozdíl mezi challenge a rozbitým designem, ukážu ti to jinak: sleduj, dejme tomu že se mi podělá můj raid na základnu, VŠICHNI VOJÁCI SE STÁHNOU protože vysílačka apod ale jeden z nich ví mojí přesnou lokaci a mezi tím co ostatní už dělají to svoje, tenhle ne. A furt pokřikuje na mě nějaký nesmysly z krytu. Tak co s tim? Obejdu ho a oddělám tichou likvidací - SCRIPT a najednou, NAJEDNOU celá základna VÍ PŘESNĚ KDE JSEM. Co je na tomhle challenge? To je totální ******. Naprostej bullshit. Já miluju challenge, vždyť Blacklist SC hraju kompletně s celým HUD vypnutým, nemám žádný ukazatele apod. a tam je AI pořádnej challenge bez otravných ptákovin jako jsou tohle. A očividně ti nedochází co vyšší obtížnost u týhle hry dělá.

AI NEBUDE lepší na vyšší obtížnost. Bude naprosto dementnější a vypatlanější a však s naprosto unreal x-ray viděním a insta-kill, no-scope aimbotem. Přijde ti snad chytrý aby Unidad, kteří ví mojí přesnou lokaci, že někde kempím, nabíhali po jednom na to samé místo? Podívej se na první obrázek v mém komentáři a pak mi povídej něco o tom, co je pořádnej challenge :D :D
@Paul (18.08.2020 18:36): Se Samem jsem měl problém 2×. Jednou co jsem popsal níže. Podruhé když jsem jel co-op s kamarádem. Netušili jsme, že se Sam rozjede přesně v ten moment, kdy k němu skočím do auta a nepočká na druhého živého hráče. Tak jsem se slovy "Tome, vyskočím a počkáme na Tebe" vyskočil z auta a předpokládal jsem, že Sam zastaví a počká. Ale spletl jsem se. Jel dál na plný plyn a opět vychcípl někde v lese pod kopcem. Slyšeli jsme jenom střelbu a pak četli hlášku o nepodařené misi. Stáli jsme tam s kamarádem na té cestě se zbraněmi v rukou a jestli by mohli naše postavy ve hře stát s otevřenou pusou, tohle by byl přesně ten moment... :)
@David_Cravford (18.08.2020 10:57): no právě o to jde - stealth je výzva, je to kurevsky těžký udělat hlavně ty větší základny, ale jde to. Ale ne s AIčkama. Resp s nima moc jednoduše.

@Paul (18.08.2020 11:59): no taky netvrdím, že to nedává smysl.

Jinak nečetl jsem vše, ale chápu rozčarování, která tahle hra vyvolává. Dyť já ji začal hrát jen proto, abych se ubi vysmál :) ale myslim, že když ti sedne, tak je fakt co milovat. Když koukám na yt tak hráči mají rádi stejné věci jako já a zbytek prostě ignorují.
@David_Cravford (18.08.2020 18:44): Rozdíl mezi Tebou a mnou je ten, že já to napsal jednou a dál nemám potřebu to rozebírat. Je to můj názor, nikomu ho nenutím a netlačím to sem celý den. That's all. Neber to zle, pouze konstatuji co vidím.
@ZephyrCZ (18.08.2020 17:56): hele přijde ti fér kritizovat, když jdu do detailů a pak ty vlastně uděláš to samé a vlastně to zarámuješ tvrzením "nemám na to nervy :-)", což jsem udělal taky? Já jen, že mi tu vyčítáš, jak moc to hrotím a koukám, že ty to samé děláš u BP, vlastně kritizuješ detaily a prvky (se kterými nicméně souhlasím na sto procent), které nijak hratelnost ani neovlivňují, mezi tím co já mám problém se samotným AIčkem a s faktem, že stealth mechaniky selhávají po všech stránkách...
@ZephyrCZ (18.08.2020 17:56): tohle je fér kritika a tyhle věci mi vadí taky, ale upřímně, od Ubisoftu už jsem si odvykl čekat že jejich světy budou dávat kdovíjakou logiku. Nemaj tam Vávru a dělaj to prostě furt "gamey", takže nad tím že nedává smysl aby Maria Schulz prodávala obrněný transportéry se tam nikdo asi ani nezamyslel. Já už to víceméně filtruju a užívám si ten samotnej gameplay, kde jsou pro mě důležitý kroky kupředu oproti wildlands.

Jinak Sama jsem zrovna potkal a tohle se mi nestalo no, normálně jsme odjeli spolu, sestřelili pár aut a mission accomplished :) Ale další mise by snad měly bejt víc o stealth.
@Paul (18.08.2020 17:38): Možná není BP tolik copy/paste jako WL, ale když se dostanu k lidem, kteří žijí ukrytí v jeskyni, protože se skrývají před drony a ozbrojenými složkami, a ženská, která tam má otevřenej stánek, má v nabídce od motorek, přes auta a nákresy brutálních zbraní, také bojové i přepravní helikoptéry, tak tohle prostě nedávám. Kde ty helikoptéry má? Za plentou pod stolem? Proč je vidím hned na začátku, to je má tedy ne pod plentou, ale na skladě a mám to brát tak že časem bude nové zboží? To je tak tupé, až to bolí. Notabene, na to že jsou schovaní, jim tam hraje hudba na plné koule, hlavně že mají nad hlavou díru na odvod vzduchu, dole palí oheň vedle ohně a repráky hýr a taky hýr jedou na plné pecky. Ten kontrast toho schování se v bahně, přípravy na mise je tak do očí bijící, že to nezkousku prostě. To samé civilisti v lese rozebírají sestřelené drony a BTW Ti od cesty řeknou, že součástky od Tebe vykoupí obchodík X a také obchodník Y a vždy nabízí v různý čas za různé součástky vyšší odměny. To asi proto aby hráč lítal jak sem a tam? Nebo když jdeš do základny kde je Sam Fisher, tak jí celou sundáš sám, nabušený týpek Sam nehne ani brvou, pak nasedne do auta se slovy že mu musíš pomoct s misí a odjede sám, aby ho za zatáčkou sestřelil dron a mision failed? Sorry, na tyhle berličky, nedotaženosti, nesmysly a tupost nemám nervy... :)
@ZephyrCZ (18.08.2020 17:43): Já si třeba nemyslím, že tlumič kompletně tlumí zvuk, ale když jsi v nějaké větší vzdálenosti o proti AIčku, tak nechápu jak to můžou slyšet. Já bych to akceptoval pro větší realismus, kdyby to AI bylo víc autentické. Podívej se na můj první obrázek v komentáři, takhle se fakt profesionální jednotka nechová..
@ZephyrCZ (18.08.2020 17:37): Hrotím, to je pravda, protože mi přijde FRUSTRUJÍCÍ když mě hra trestá. Přečti si můj komentář, ta hra se mi neustále rozbíjela na kusy. Měl jsem plno glitchů a bugů a prostě jsem na to neměl nervy. A zkus si nastavit nejtěžší obtížnost a ať po tobě jdou kartelový frajeři, uvidíš že v otevřeném boji nemáš ani sebemenší šanci i kdyby si do toho mixoval stealth. BP je tupé, s tím souhlasím, ale AI tam konečně nepodvádí a nemusíš utíkat 3 km od bojiště aby po tobě přestali pátrat. A působí i víc realisticky: když jsem schovanej v křoví a dám někomu headshot, týpek vedle se lekne a podívá se mým směrem, ale nevidí mě a ani nestřílí, pač si není jistej. Tohle ve WL nefunguje a hned by po tobě šli na tu přesnou lokaci. Tomáš z Tartarus navíc v recenzi na BP mluvil o tom, že AI ve WL se spoléhá na určitý scripty když po tobě střílej. Všiml sis vůbec někdy, že by AI přebíjelo? Vždyť oni i vesele střílí skrz různé šutry just like that, jak má tohle bejt zábava?



@Paul (18.08.2020 17:38): Auroa se mi líbí daleko víc než Bolívie, a souhlasím naprosto s tím, že ty interiéry v týhle hře a celková architektura (někde jsem to tady i zmiňoval) jsou naprosto úžasný, ale furt je ta mapa na můj vkus až přehnaně velká, prázdná a tak nějak furt stejná. Asi mám jiný nároky na open world, mě i GTA V přijde prázdné no :)
@kristmeister (18.08.2020 17:40): Přesně to jsem také chtěl napsat. :-) Spousta lidí má představu, že tlumič výstřel zcela ztlumí, nebo udělá minimální zvuk, což není pravda a výstřel je poměrně dost slyšitelný. To co nám servírují filmy, a hry, jsou většinou v tomto směru nesmysly.
@David_Cravford (18.08.2020 17:28): moje pozitivnější hodnocení WL neřeš, neshodnem se a je to ok, nemám potřebu se nějak ospravedlňovat, máme prostě jiný preference a kladem důraz na jiný prvky. S tvým odsouzením BP nesouhlasím, Auroa vypadá skvěle a je i dost variabilní, na to že je to prostě tichomořský souostroví, taky se mi líbí ten kontrast přírody a ultrahightech skell architektury a do toho ty cold war základny. Opakující dialogy jsou, ale to považuju za prkotinu, je to ve všech open world hrách. A naopak třeba dialogy s quest postavama v Erewhonu i ve světě samotném byly v pohodě.

@ZephyrCZ (18.08.2020 17:32): +1, tedy až na tu tupost BP, kdy mě BP přijde méně tupej a lepší než Wildlands :) Hlavně to není až takovej copypaste co se misí týče.
@David_Cravford (18.08.2020 17:28): Mě přijde, že to hlavně moc hrotíš. Sám jsem dal WL 80 procent a v co-op hraní se uz něj bavil. Instant killy, které jsi tu zmínil už x-krát, nepamatuji, a s hrou jsem neměl problém, naopak, byla fajn. To že má BP lepší immersion jak WL je sice hezké, ale ta hloupost hry to zase strhává dolů. Hra byla přijata fakt špatně a update, které do ní časem šli, ten fakt příliš nezměnily.
@Paul (18.08.2020 15:22): Mám to stejně, Breakpoint jsem jel na maximální detaily a ten svět přijímal tak jak byl graficky vytvořený. Je to součást zážitku, přesně jak píšeš a vždy se hry dostávám v tomto směru maximum. Lidi, kteří si snižují detaily jenom proto aby "lépe" viděli, nikdy nepochopím. Ale je pravda, že nehraju e-sport hry a věnuji se buď singleplayeru, nebo co-op hraní s kamarády. U Breakpointu jsem měl spíše problém s jeho tupostí, takže jsem hru odložil a už se k ní nevrátil.
@Paul (18.08.2020 17:16): Mě je jasný, že je řeč o BP, ale co se týče toho immersion, tak tam tomu furt nerozumím. Protože vidím tvé hodnocení, které je fakt hodně kladné pro WL a proto to nechápu, když zrovna tahle hra má do pořádného immersion daleko. Co se pak týče BP, tak nevím zda jsou enemáci vidět líp když nejsou zapnuté stíny. Nyní hraju se stínama na "high" a i když tam asi nějakej rozdíl je, tak opět.... je to to poslední, co mě zajímá, protože...víš co, sice to může na oko ta hra vypadat pěkně, ale to prostředí je furt stejné, samé, nekonečné lesy v nikdy nekončící smyčce a jediný, co ve mě vyvolává immersion, tak ty doladěné stealth taktiky. Pokud prostředí bude vypadat furt stejně,což u týhle hry jo, tak se pro mě stane ta pěkná grafika vlastně samozřejmostí, než něco čím bych se kochal.

Furt je ta mapa přehnaně velká, prázdná, bez života. NPC opakují doslova ty stejné dialogy a když po asi 500x slyším to samé během pár hodin hraní, je to vyloženě frustrující a nabourává to veškerou atmosféru. NPC se mě furt jen bojej a opět, opakují ty samé dialogy...."COULD YOU JUST!!!" slyším milionkrát. Takže i kdybych hrál se vším na ultra, furt ten zážitek nebude stoprocentní i kdybych povypínal naprosto všechno pro větší autentickej prožitek.
@David_Cravford (18.08.2020 16:59): Já pro jistotu doslova napíšu že se bavíme o Breakpointu (protože tahle konkrétní diskuze začala tvým screenshotem o Breakpointu) a ty jedeš svojí litanii o Wildlands. Tak nevím. Asi komunikační šum. Čítování jsem dal do uvozovek a bylo tím myšleno hraní v nízkých detailech bez stínů, kdy jsou nepřátelé snadněji vidět.
@Paul (18.08.2020 15:45): Jaký čítování? :D Vždyť ve Wildlands AI čítuje, sakra!!!! V komentáři jsem napsal do detailu i s obrázkama, v čem a proč AI kompletně nabourává nějakou autentickou atmosféru. A perfekcionismus tkví zejména v tom, že si předem zmapuješ do detailu pořádně lokaci a naplánuješ si taktiku, aspoň podle mě tak fungují speciální jednotky, přece se po hlavě nevrhneš na nepřítele a nějakou základnu, ale perfektně a precizně si zmapuješ oblast - pokud tedy hraješ s mini mapou a dronem, což já dělám a čítování to fakt není, je to herní mechanismus kterej využívám v praxi.
Wildlands však nemá absolutně žádnou immersion, pokud kamufláže, křoví nefungují a ani vypnutí generátorů. Rozhodně nelze považovat za realistický, ty týpky s dvěma uzinama co ani nepřebíjejí a insta-killnou tě. Působí to jako script, než že by vyloženě na tebe někdo střílel.
@David_Cravford (18.08.2020 15:39): Zrovna obličeje postav mi tu přijdou celkem v pohodě, mnohem lepší jak ve Wildlands (pokud se bavíme stále o Breakpointu). Jinak já nejsem v tomhle perfekcionista, preferuju imerzi před "čítováním", je očividné že developery zamýšlený zážitek počítá s vykreslováním stínů (protože v reálu stíny taky existují) , takže když přehlédnu nepřítele, je to prostě moje chyba a holt se s ní nějak vypořádám. Chci aby ten svět prostě vypadal tak jak má, tzn. co nejblíže tomu reálnému.
@Paul (18.08.2020 15:22): Spíš vyblitá no :) hlavně ty obličeje.... je to sice lepší než Wildlands, ale furt to působí tak nějak plasticky. A fakt nesouhlasím s tím cos napsal. Pokud teda hra bude mít horší nasvícení a ty kvůli tomu nebudeš moc vidět nepřítele, kterej ti zboří dejme tomu, tvůj raid co trvá už přes třicet minut, pač jsi perfekcionista, tak mi neříkej že by tě tohle potěšilo. a jinak, taky je pro mě WTF tvejch 80%, asi jsme hráli každej jiný hry :)
@Paul (18.08.2020 12:41): už jsem tam nastavil prvky na high apod. není to úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúplně mega plynulé, ale ani se to vůbec neškube a ani to nemá lagy, nic podobného takže v cajku hratelné. ale nevim no, furt se mi ta grafika hry zdá dost vybledlá...
@Paul (18.08.2020 12:41): Na druhou stranu, hra je vizuálně takto sice fakt ošklivá, ale zase jednodušší na hraní z tohoto pohledu. Když jsem hrál Breakpoint (mě osobně ta hra hodně nebavila) na ultra grafické nastavení, tak jsem se v té džungli vizuálně ztrácel sám, natož abych někoho viděl, jak to bylo vše vystínované a plné detailů. ;)
@Paul (18.08.2020 11:59): Já to hraju tak nějak mezi medium-low, včera jsem tam však zapl něco navíc a vypadá to trošku líp, ale pro mě grafika není primární u týhle hry. Dokud nedojdu k něčemu co je game-breaking, hraju v pohodě dál. Mechaniky jsou pro mě asi holt přednější no :) pravda je, že nějak v nastavení jsem byl jen chvilku, víc mě zajímalo nastavení ovládání pro immersion a takový věci.

BTW musim hrát na notebooku, nemám stolní počítač.
@David_Cravford (18.08.2020 10:57): to jde aby Breakpoint vypadal takhle hnusně? Tos musel komplet vypnout stíny přes ini soubor nebo tak něco, ne? :)

@Walome (18.08.2020 09:39): Prakticky jedinej rozdíl v mrtvosti/živosti je v tom, že v Breakpointu nejezdí po silnicích civilové v autech. Což je daný příběhem a vyhlášeným stanným právem. Jinak je tu ale civilů spousta, tam kde dávají smysl být. Čímž ti nijak nechci ten dojem rozporovat, jen objasňuju že to v rámci hry dává smysl a víc rozdílů tam v tomhle ohledu oproti Wildlands není.
@Walome (18.08.2020 07:35): Furt tu někdo zmiňuje stealth, ale pověz mi co tim konkrétně máš na mysli. Když odpojíš generátor ve tmě, AI tě stejně uvidí, ačkoliv hra tvrdí něco jiného. Kamufláže nemají benefity a v křoví se taky neschováš. Tělo nemůžeš přenést a někdy se stávají scripty, že to AI tělo najde. Tlumiče úplně netlumí zbraň. Tahle hra nemá stealth mechaniky vůbec doladěný, a to píše člověk, co tuhle hru obzvlášť se snažil hrát tichým způsobem. Někdo perfektně někde zmínil něco v tom smyslu "jindy hry hraju na nejvyšší obtížnost. Tohle se nedá. Musel bych se trestat. Pokud se vývojáři snažili o realistické pojetí, tak by měli udělat udělat i realistické AI." Tahle hra je výzvou, protože hraješ proti AIčku, co používá scripty, čítuje a každou TIER obtížností jsou víc mimo kompletní realitu. Nicméně platí furt to, že je jedno, zda to jsou rebelové, kartelové nebo Unidad - všichni jsou do jednoho i stejně stupidní a to není zábava hrát.

Breakpoint má jen hloupé AIčko, ale nepodvádí. Když najdou tělo, jdou koukat kolem a neví přesnou pozici. Pokud střílíš z křoví, AI se dívá tvým směrem pochopitelně, ale nejsi detekovaný, protože jsi zašitý tam. https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t ... 88f85ceb&oe=5F5F3712

TOHLE je pořádné stealth, které mám rád. Naháněli mě asi pět minut a když jsem se takhle schoval, stáli nade mnou, ale vydali se opačným směrem. Jelikož hraju na nejtěžší immersion, tak je to o hubu proti nim. Skvost.
@Dunemaster (18.08.2020 09:29): jo to jo. Konkrétně u wildlands by se mi hrozně líbilo kdybys měl management jak u JA2 a postupně obsazoval ta území. Ten respawn je debilní (i když tady mi kdovíproč nevadí).

Popravdě dneska je to stejně jen o tom jak člověka chytne gameplay, což se tady povedlo. A hrozně mě chytlo to prostředí. U Breakpointu mi vadí jak je to mrtvý.
@David_Cravford (17.08.2020 21:16): Ano a treba takive ty velke sutry v prirode jsou vsude ty same a s uplne stejnym mechem a naklonem. Vetsina mapy ma navic schvalne brutalni udoli, asi aby to stihlo naloadovat, vysledkem nicmene je, ze neni moc motivace chodit mimo hlavni silnicni trasy.
@Dunemaster (17.08.2020 19:48): Mapa je fakt generická. Všimni si, že týpci z kartelů maj furt tu stejnou architekturu budov a ničím se to neliší bez ohledu na to, kde přesně se to nachází. Když jsem tam narazil na jedno obří městečko, tak jsem si říkal, že to vypadá recyklovaně, jen víc nataženě. A jelikož je jízdní model katastrofa, tak je lepší chodit pěšky. Pouze do doby, dokud nezjistíš jak je všechno úplně prázdný. Nejvíc očividné to je, když se bortíš obříma šutrama. Ta mapa se pak začne jevit zbytečně moc přepáleně a ztrácí nějakou dynamiku. Breakpoint má konečně pořádnou architekturu všech základen a baví mě chodit skrz ty interiéry, jen škoda že NPC v obou dílech opakují ty samé, generické dialogy.
@Paul (17.08.2020 20:26): Tahle hra nabourává všechny stealth mechaniky toho žánru. Podívej se na můj komentář, jsem zvědav co na něj povíš. Každým dnem mě napadá tuny dalších věcí, které tuhle hru demolují na kusy.
Musim rict, ze je docela zabavne videt, ze tohle ma jako zanr stealth akci. Tak urcite. :)

Jestli je tohoe ten povestny typicky Ubisoft sandbox, tak teda diky. Auta klouzaji jak na ledu, spolecnici tupi jak tago, mapa v podstate dost genericka, vsude rozmistene hlidky jak v nenavidenem Far Cry 2, preplacana menu. Uff, tohle asi neni hra pro me.
Co to je za blbost v týhle hře, že "vzdávající nepřítel byl zabit" a v tipech je psáno, že to může vést ke konci hry? Nepřítel, co chce ukrást zásoby, pro mě není někdo kdo se vzdává. Ale někdo kdo prchá, a já mám za úkol vzít ty zásoby, hra vůbec nepíše či nevaruje či nedává ani náznak toho, že by se vzdával. Je to fakt kravina.
@kristmeister (01.08.2020 01:11): Ve Splinter Cell: Blacklist jsem si tu zbraň zamiloval. Nebyla ani zdaleka nejlepší v tý hře, ale ten vzhled mi přijde hodně přitažlivej. Je to primárně stealth zbraň, a přijde mi prostě odlišná o proti ostatním útočným puškám. Přemýšlím, že použiju nějakej trainer :D
@David_Cravford (31.07.2020 21:11): Jakmile dosáhneš max levelu, tak si můžeš zapnout Tier mód. Začínáš na 50 Tier a hraním ti ten Tier klesá na lepší. Každých 5 tierů budeš dostávat odměny. Ale každých 10 se ti zvyšuje obtížnost, až se nakonec dostaneš na tu nejtěžší. Tvým cílem je dosáhnout Tieru 1. Já to vzdal někde u 18, protože ta nejtěžší obtížnost už je fakt hardcore.