Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentář

Přejít na komentáře

Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands

  • PC 50
Přemýšlím, zda s hraním pokračovat. Ghost Recon: Wildlands se stává králem těch nejstupidnějších her, se kterými jsem se kdy setkal. Nechápu, že ani jeden komentář nezmínil něco kolem toho, jak katastrofální AI je. A nejen to. Mikrotransakce, naprosto zbytečný Tier mode, mizerná dynamika hry, otřesná mapa..... mám pokračovat? Ale rozebereme si to trošku podrobněji.

Z příběhu nemám odehraný vůbec nic, ten hodnotit nehodlám. Prostě jsem si vypnul AI mejch kolegů a vydal se hrát na extrémní obtížnost tuhle "STEALTH" akci. Jo, stealth v téhlé hře je pouze iluzí. Tohle slovo slouží pouze a jenom jako pomocná berle, kam vlastně tuhle hru zařadit. Jedna věc, které též nerozumím: Ubisoft už dávno udělal Breakpoint a stále neopravil tenhle křáp. Ale hlavně že Breakpoint též přetéká mikro-transakcemi. Má to každá hra dneska pomalu? Možná, ale u GR mě to normálně frustruje, protože herní mechanismy jsou totálně rozbité. Mám i spoustu fotek, kterými chci poukázat na precizní nefunkčnost hry a hlavně spousty úžasných příběhů, co jsem v Bolívii zažil.

Miluju taktické střílečky. Armádní techniku, bojová umění, tlumiče na bouchačkách, kamufláže, prostě tahle hra by mohla být tou nejlepší, která splnila veškeré prvky, které vyhledávám nejen co se týče her, ale i filmů. Ovšem pozor! Já nechci stoprocentní vojenský simulátor. Troška arkády neuškodí. Wildlands však neví, čím chce být. Střílečkou? Tak si koukejte nastavit nízkou obtížnost, jinak nemáte šanci. Stealth akcí? A co ty rozbité mechanismy kolem toho? Tak začneme:

odkaz
- Tomuhle někdo říká profesionální jednotka? V praxi; někdo mě odhalil v Unidad základně. Tak jsem se schoval na jednu lokaci a AIčko mi neustále nabíhalo na jedno a to samé místo. Tohle se ve hře děje úplně běžně. Vždyť to je totální idiotství. Ale největší problém je ve skutečnosti, že máte takový ty "hvězdičky". 4 stupně a k tomu, aby jste se jich mohli zbavit - musíte utéct. Jenže co když jste zaseknutý na jednom místě a skrz vysílačku zazní "už tu není, můžete se vrátit na pozice", mezi tím co vám furt bliká, že vás pronásledují? Pár drobných pohybů a jdou zas po vás, gratuluju.

odkaz
- Takže; vlastně dost podobná situace, ALE mezi tím co ostatní z hlídky, se vrátili zpět na svojí pozici - tenhle cápek přesně věděl kde jsem. Oddělal jsem ho tichou likvidací - SCRIPT, najednou se všichni začli sbíhat na jedno místo. Další obrázek:

odkaz
- Mám tři další obrázky. Stejné, z optiky na tu samou pozici. Jakože, postupně tam nabíhali po jednom a nechali se odstřelovat. Naprosto perfektní taktika, opravdu. Tomu říkám challenge. Ještě jednou upozorňuju, hraju to na nejvyšší obtížnost!!! Nebo hrál jsem vlastně. Proč hrát takticky, když můžu kempit tady a kosit jednoho po druhým, že?

odkaz
- V tuhle chvíli se mi hra kompletně rozbila. NĚKOLIKRÁT UŽ BĚHEM MEJCH DESÍTEK HODIN!!! Prostě hlídka se nevrátí zpět na své pozice, neodjedou. Budou tady jak banda volů sedět v autě. Když už odjedou, napálejí to do zdi a zůstanou v autech sedět. A když už tohle ne, tak mám další skvostnej obrázek! Při tomhle momentu mi však došla trpělivost a seslal jsem na ně drona s výbušninou. VĚDĚLI MOJÍ PŘESNOU POZICI, JAK JE TO MOŽNÝ???

odkaz
- Vidíte ty auta? Postupně do sebe bourali dokud každé z nich neexplodovalo. Co následovalo.... přece jsem byl pronásledovaný a šli na mojí lokaci. JAK JE TO MOŽNÝ. Nebo, udělal jsem zátah na jejich základnu - skrz vysílačku slyším neustále otravnou smyčku "stáhněte se zpět na svojí pozici, není tu", mezi tím co banda třiceti cápků křičí na mě z krytů nesmysly. Jednoho po druhým jsem kosil z různých úhlů - pokaždý když jsem se přesunul na jinou lokaci, věděli o mě.

Hele takhle - AI používá tzv "hivemind", něco v tom smyslu, že když vás uvidí jeden, ví o vás všichni. A mixují to s aimbotem. Je úplně jedno, jaká vzdálenost apod. prostě to schytáte. Pamatuju si vtipnej moment, kdy jsem střelil řidiče do hlavy - cápek s dvouma Uzinama vyskočil v plné rychlosti z auta, na obě nohy a dal mi headshot. Jo, tihle Kartelový frajeři s uzinama, co nemusejí nikdy přebíjet, vás insta-killnou. Luxus. A to nemluvím ani o tom, že střílej skrz kameny a podobné překážky. Ta noční akce co vidíte z obrázků, Unidad mě trefofal skrz šutry. JAK JE TO MOŽNÝ, ptám se znova.

Nyní stealth: něco v tom smyslu, že tlumiče netlumí zvuk, AI i tak slyší ten výstřel uprostřed základny. Ale stačí chvíli vyčkat, oni se vrátí zpět na hlídku. Hra vám radí v tipech, vypnout generátory. Na co, když mě AIčko vidí i v úplné tmě, pro kterou já musím použít noční vidění, pro lepší viditelnost?! To je challenge? TO JE BULLSHIT. A pak tu existuje můj oblíbený script - když AIčko trefíte kamkoliv, do nohy například a neví o vás, je mrtvej. Uprostřed šílený přestřelky, zkuste někoho trefit do hlavy. PŘEŽIJE TO. Jako kdyby se vždy aktivoval script a museli jste víc nábojů do nich kropit. Co to je za logiku???????? Nebo ty rakety, země-vzduch - leť s vrtulníkem nízko, nebo tě sejmou. Kámo, já tu helikopotvoru drhnu po silnici, jak mám letět nízko???????? A je jedno, co budete nosit za oblečení. Myslím, že Ubisoft přidal z Future Soldier pack při kterém se můžete zneviditelnit. Ale AI vás i přesto uvidí!!!! Wow. Wow, opravdu.

No a pak je tu tier mode, naprostá zbytečnost. Žádné zajímavé odměny, pouze kosmetické kraviny, co nemaj žádnej benefit. Hlavně, že AI bude víc cheatovat, skvost. Tahle hra je totálně rozbitá, protože tyhle akcičky se mi dějou neustále, neustále furt dokola. Najednou SCRIPT že týpek našel tělo - našel tělo a vědí o mé přesné pozici. JAK JE TO MOŽNÝ?????? Jak můžou znát mojí přesnou pozici???? A k tomu se mi stalo, že se mi třeba dron nechtěl vrátit zpátky, nebo nešel použít, moje postava se furt někde zasekává a mohl bych pokračovat, napadá mě toho tuny.

Důvod, proč hru budu hrát asi dál, je kvůli pocitu ze střelby, kterej je suprovej, zbraně, zvuk a tak podobně. Baví mě lovit tu dementní umělou inteligenci. Opravdu..... vývojářům bych doporučil zahrát Splinter Cell: Blacklist, aby mohli pocítit jak vypadá realisticky působící, chytrá umělá inteligence, nebo Chaos Theory. No uvidíme, co Breakpoint, těším se na další bizardní akcičky. Tolik bugů, co jsem zažil na PS4 při asi dvou odehraných hodinách tý hry, bylo určitě nic v poměru s tím co mě čeká. Hlavně do těch her cpát mikro-transakce, to je asi podstatnější, než základní herní mechanismy doladit ;-) Vadí mi, že čím vyšší obtížnost, tím víc je AI nadlidské a dementnější zároveň.

Bolívie je jinak nádherná, ale sakra.... proč ta hra nemůže být menší. Vždyť to je vyprahlé po všech stránkách a mrtvé. Ta hra má fakt nulovou dynamiku díky tomu. Jsou pak i jiné prvky, co mě napadají ale nechci si tu hru tolik znechutit. Tohle je asi nejvíc podstatné.

.... oh malej edit. Prosím pěkně, aby ta banda těch nemožnejch ****** pro který tam dělám mise a dostávám je ven z klecí, se naučili dopravit moje auto způsobem, aby se s nim dalo někam vůbec jet, né mi to hodit mimo silnici, mezi bandu šutrů, ze kterých nevyjedu. Naprosto prvotřídní logickej game design....bože já tuhle hru tak nenávidím :D
+8 +9 −1