Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (31.07.2020 12:56): Jako ta hra má místama dost rozbité to AI. Včera jsem se přestřeloval s hlídkou Unidad a hodil tam minu, utekl jsem někam do háje abych změnil pozici a přemýšlel o dalším postupu. Po následném výbuchu se všichni seběhnou na tu lokaci, kde jsem ted. To je prostě totální bullshit a pro to není obhajoba. V týhle hře se mi to děje neustále, pokud se něco semele. To AI tam není chytré, ale stupidní a cheatuje. Příklad za všechny, hlídky Unidad do sebe tam bourají autama, explodují jim ty auta a jdou zase po mě. Kdo tohle vymýšlí? A ty auta přijely na základě alarmu, poslouchám moc dobře ty vysílačky a velkej nápis "POSILY NA CESTĚ" přes celou obrazovku asi hovoří za vše. A to jsem celou základnu vystřílel. Místama když bráním vysílačku, tak mi hra i respawne za zády enemáka, taky docela férové. A to jsem si myslel, že Far Cry 3 nic ve stupiditě nepokoří.
@David_Cravford (30.07.2020 20:07): to je jednoduchý :) ty auta nepřijely na základě alarmu ze základny, ale buďto náhodou (prostě random hlídka) anebo je zavolal nějakej pěšák, kterej Tě někde zahlíd. A bordel může udělat klidně unidad s rebelama a občas je to holt vina hráče.

Jako je to open world, to se prostě děje.
Takže já odstraním alarmy u stanoviště a najednou vidím, že přijedou dvě skupinky v autech, jakože posila. To je logický, hlavně že jsem všechny postřílel. Mno a tak tam stojej u cesty na kolejích a přejede je vlak. Nejenže to přežijou, protože je vlak odstrčil bokem ALE exploduje jim jedno auto - a co víc, najednou vidím stav "podezřelej / přímej útok" a vědí o mé pozici. Tak tohle jsem ještě v žádný hře nezažil, něco tak stupidního. Asi nechápu tu metaforu a hlubokej podtext za tímhle programátorským bordelem.
@Walome (29.07.2020 22:25): Bohužel. Já si rád, velmi rád, zaplatím kvalitní DLC. Něco, co mi rozšíří hru. Ne že to do ní doplní zbytečný obsah, něbo něco vyložene okatě vystřiženého z původní hry a prodáváné dodatečně. Prostě kvalitní práci, která hru fakticky rozšiřuje. Třeba jako The Witcher 3: Wild Hunt - Hearts of Stone - to bylo DCL par excelence. Ale koupit si to hry zbraň? Zbroj? Auto? Boha jeho, kde to jsme?
Prosimte nic jim neplat. Nicmene proto jsem nepochopil ten hate na mikrotransakce u BP kdyz je mely uz WL. Jako by to ty hrace nekdo nutil kupovat.
@ZephyrCZ (29.07.2020 19:20): Honey Badger bylo pro mě lákadlo ze Splinter Cell Blacklist, bohužel, tady je ta mrcha zamčená. Je možné, jí najít třeba v nějaké bedně, náhodně? Já si nyní losoval jednu bonusovou bednu a vypadlo mě noční vidění, co vypadá cool jako svině. Jsem to chytl dobře :D Nebo nějakej in-game způsob jak získat tu měnu? Honey chce 1500 a z toho výběru je to jediná věc, co mě láká.
Ted čumim, že už tahle hra má, ty postížený mikro-transakce. Takže nestačí, že si zaplatím poloviční hru, musím ještě utrácet peníze za obsah, co v té hře už měl být. Hm, takhle asi nikdy Honey Badger nezískám.... doufám, že Ubisoft nikdy neudělá další Splinter Cell, pač by se to pohnojilo tímhle přístupem :)
@Walome (29.07.2020 12:47): no, Blacklist to teda fakt neměl. Tam AI dělalo "lidské" chyby i na nejvyšší obtížnost, proto mě to tam tak bavilo. Vlastně si nepamatuju zda jsem hrál vůbec hru, co by měla takovej aimbot u AIčka :D...je to škoda, holt se to promítne na mém hodnocení.
@Walome (29.07.2020 11:38): Mno akorát mi místama připadá, jako kdyby AIčko enemáků mělo aimbot. kolikrát než se stihnu rozhlédnout a nikoho nevidím, tak slyším jen kropení ze škorpiona a ležím mrtvej. to se mi jen zdá, že?
@Walome (29.07.2020 09:11): Vím, Breakpoint jsem hrál u kámoše na PS4 ale tam zase to krčení se zbraní působí divně. Nicméně si myslím, že Breakpoint má i lepší a přirozenější weapon handling hlavní postavy, to jak Nomad (myslím že se tak jmenuje) drží zbraň ve Wildlands je dost zastaralé,pro Breakpoint se zřejmě použilo co má Conviction a Blacklist, ten system CAR. Ale zase se mi líbí, že můžu schovat bouchačku a chodit mezi civilisty jen tak. BTW překvapilo mě, jak živě působí tahle hra o proti breakpointu. Všude tuna civilistů.
Jsem fakt podcenil tuhle hru, mám to rozjetý a bloudim péšo po mapě, kosím AIčko a musim uznat, že co se týče taktické střelby, nemám tomu co vytknout. AI působí nebezpečně na nejvyšší obtížnost a nyní jsem asi půlhodiny v kuse obsazoval jeden tábor. Pocit ze střelby je lahůdkovej, až delikátní headshoty a hlavně zvuk působí fyzicky a hmotně. Jen to arkádové ovládání - jak hlavní postavy, zejména co se týče běhu do kopce a z kopce, tak dopravních prostředků působí divně, ale zatim je to pořádná jízda. Potěšilo mě noční vidění, hnedka ze začátku jako volitelný, takže si ze hry tvořím sequel ke Splinter Cell: Blacklist :)) ohh chtěl jsem říct, že to hraju sám bez pomocného AIčka a ta hra působí takhle místama až fakt nekompromisně. Miluju to.
@ZephyrCZ (12.07.2020 13:50): ja treba WL miluju ale nevim co k tomu napsat, bylo to proste super ale jak pises - hlavne diky coopu.

BP ma silny stranky (super zvuk, vic imerzivni) a hodne jsem se na to tesil, ale zatim se do toho ne a ne dockat. Plus me tam serou ty dialogy.
@Walome (12.07.2020 13:26): Píšu tyhle"vzletné" úvody, jak zmiňuješ, často. Obtisknu do nich vždy část hry, její atmosféru, intro, gameplay, či můj pocit ze hry. Jasně, každému nemusí vyhovovat, ale následně se vždy snažím hru popsat co nejlépe dle jednotlivých kritérií. Každý by si měl tedy najít to své. ;-)

Osobně mínusy dávám pouze když je popis zcela mimo realitu, třeba když je vidět že dotyčný hodnotí evidentně titul který nezná.... Ale chápu. Dík za zpětnou vazbu.
@Walome (12.07.2020 10:40): Taky dobré :) Ono to upravování moc intuitivní nebylo, za mě. A chvíli mi trvalo, než jsem vše pochopil. Přitom to vylepšování zbraní dost měnilo jejich potenciál.. :) No, já po upozornění @Paul zmínku o tom zabíjení zezadu z komentu odstranil... :) BTW: Proč mínus za komentář, Walome?
@Paul (11.07.2020 22:17):
Ad zabití zezadu: Ve hře mi to opravdu nešlo. Je možné že jsem měl špatně navolené klávesy? Dost koukám na to video, že to jde. Komentář opravím, děkuji za upozornění.

Ad výkon: Mám asi nejvýkonnější RX 5700 XT na trhu - Asus ROG Strix RX 5700 XT OC. Karta běžně drží frekvenci 1 950 - 2 050 Mhz, což je o cca 150 Mhz více než většina modelů. A ano, běžně jsem se pohyboval v těchto fps, viz. screenshot níže. Nespolupracuje Ubisoft s AMD? U Far Cry 5 je logo s nápisem AMD Ryzen / Radeon při každém spuštění přes celou obrazovku.

https://drive.google.com/file/d/1w5Vymee ... Hi/view?usp=drivesdk
@ZephyrCZ (komentář): " Ve hře také zcela nelogicky chybí možnost tichého zabití zezadu"

Pokud tím myslíš co myslím že myslíš, tak to tam přeci je? Viz. např. 5:00 zde

A docela mě překvapuje ten framerate, fakt jsi měl v 1440p na ultra 70-90? Že by to na nvidii jelo hůř?
Ta hudba v predátoří misi <3
Na třetí pokus jsem ho sundal a....boom dead ze sebedestrukce :)
Tak na další už jsem tu chybu abych si ho prohlížel neudělal.
Jinak hotovo, 56 hodin a splněny všechny mise, kolektibly, alternative ending. Sice tuna copypaste, ale bavilo mě to, ne že ne. Arkádovej zábavnej military sandbox v nádherně zpracovaném světě.
Konečně na šestej pokus se mi podařilo starýho dobrýho Sama Fishera ubránit a odvézt z Unidad základny, a naskytne se mi takovejhle pohled
https://www.youtube.com/watch?v=1Gd9MBUxF1M
Jinak ta mise byla docela clusterfuck, dostat se k němu ok, to už jsem uměl poslepu, ale pak odjet když kolem lítá 5 apačů s raketama byl trochu problém. Nakonec jsem zdrhnul po svejch a asi dva kilometry běžel se Samem v patách, než se mi povedlo ty vrtulníky postupně sundat. Pak ukradnout unidadům buginu a už se jelo.
Ještě mi zbejvá asi 5 provincií a bude to, ale před Suenem ještě dám ty DLC mise (na Predátora jsem zvědav).
A už by se mohl Ubi konečně dokopat do novýho Splinter Cellu. Je hezký jak tam Sam posmutněle kvituje odchod Solid Snakea na odpočinek a že už je sám. Tak do toho Ubi, kurva.
@Rapier (22.06.2020 23:14): nojoono :D to chapu. Jako ano, zezacatku jsem se taky smal, pak jsem Z IRONIE zkusil betu a byla to doslova laska na prvni pohled.

Zase wildlands jsou skutecne jedinecny v tom, ze je to jen cistej gameplay. Zadny cutsceny prerusujici hrani.
@Paul (22.06.2020 20:20): trailer je opravdu výborný.

Sice bych chtěl vidět jak by se skupina ozbrojených chlapů jen tak procházela po Bolívii mezi civilisty, prakticky v nepřátelském prostředí, aniž by je nějaký civilista neudal... je to trochu z vojensko/policejního/psychologického hlediska přitažené za vlasy ale budiž.
Jinak Spad a Fisher nejsou dlc, ale obsah dodanej zdarma. Coz je krasny. V Breakpointu uz si Sama doplacis.

Jinak ano, obe jsou poměrně hardcore, Sama jsme treba ani nedali. Proste chybi ta trpelivost.
Jsem si pustil po mnoha letech ten reveal trailer a..kudos, takhle se maj dělat trailery, fantastická práce. A dokonce ani neproběhl žádnej znatelnej downgrade, ta hra vypadá fakt i dodnes naprosto nádherně, tolik teselace všude, detailní vzdálenej terén..jen jedna věc mě na technický stránce vadí, a to špatně zaimplementovanej vsync, kvůli kterému kdykoli hra padne pod 60fps (třeba na 59 na setinu sekundy), tak následuje brutál stutter a pád na 30fps...a zkoušel jsem to všelijak vyřešit přes ovladače, ale bez úspěchu..takže jediný řešení je, snížit rozlišení aby framerate pod 60 nelezl nikdy...což je voser (raději bych to měl na 4K než 1440p). Trochu mě fascinuje že v Ubi udělají jednu z nejlépe vypadajících a technicky nejpokročilejších her a pak selžou na tak elementární, základní věci jako je implementace triple buffer vsyncu.
Jo a zkoušel jsem tu misi Silent Spade (tam dali jako DLC mám dojem) a teda to taky designoval dobrej sadista :) Zatím jsem se na ní vykašlal, snad někdy..
No nic, ještě pár screenů:
https://abload.de/img/tomclancysghostreconwf4kuz.png
https://abload.de/img/tomclancysghostreconwt0kez.png
https://abload.de/img/tomclancysghostreconwvckr8.png
https://abload.de/img/tomclancysghostreconw2pksz.png
@Walome (19.06.2020 16:09): ghosta bych dal kdyby tam nebyl ten permadeath a mohl bych si tam zapínat či vypínat AI společníky (líbí se mi ta funkce syncshot). Ale s permadeath je to nehratelný, už jsem třikrát chcípl i na normal, jde to dost rychle. A jednou jsem se s vrtulníkem propad do země při přistávání.
MP mě nebaví, já raději sólo kdy mě nic a nikdo nikam nežene a hraju prostě podle sebe.