Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdravím posílám odkaz na stranku Witcher 2 Assasins of Kings. At je to rychlejsi pac mi za rok na Witcher 2 v diskusi neodpovedel. Tak se omlouvam ze cpu Witcher 2 do diskuze na Witcher 3. Snad to pochopite a dekuju za to kdyz pres tehle odkaz napisete radu jak si poradit s qustem. Kdyz by jste tomu nerozumeli rad to napisu srozumitelneji. A dekuju pripadne za vasi ochotu pomoc a poradit a mejte se zatim moc fajn. Je to ten dotaz v diskusi hned nahore od Johny 59.
To je ten odkaz.
https://www.databaze-her.cz/hry/the-witcher-2-assassins-of-kings/diskuze/
@Všivák (03.10.2023 09:56):  Ano,loď tam samozdřejmě potopená je,tu najdu,i tu truhlu jsem vybral,která je u té lodi,ale pořád mi ten úkol nezmizel.
Už to nechápu,videa na které jsem se díval,tak stačilo vybrat bednu u lodi a úkol splněn. 
Asi na to kašlu,ale je to poslední vedlejší úkol,tak to trochu zamrzí
@Charllize (03.10.2023 13:58): To byla jen narážka na to že lidi ten exploring bavil - jinak by na ty konce nenaráželi a neměli si na co stěžovat. Zkoumat to okolí mě bavilo mnohem víc než ve Skyrimu.
@AlieN (03.10.2023 13:05): Tak dělat z konců open world mapy přednost jsem ještě neslyšel :)



@samorost (03.10.2023 13:05): Ja to dohral jednou za cca 160 hodin a stacilo. Ke hrám me zpátky táhne hlavně gameplay a ten tam není pro mně proste zajímavý. Ten svět pěkný je a v rámci úkolů a příběhu plní svoji funkci a samozřejmě kocháni v lesích a na kopci je taky v pořádku. A tím bych to ukončil, nebo mně tu zas sežerou :)
@Charllize (03.10.2023 12:30): Tak já zase nechci trojku Zaklínače příilš hanit, jelikož jsem si hru svého času užil náramně. Už to, že jsem v ní utopil takřka 500 hodin mluví za vše (dohrána GOTY verze s oběma datadisky a hned ještě jednou rozehrána na nejtěžší obtížnost a zakončena ve dvou třetinách z časových důvodů). Ovšem samozřejmě ano, určitě bych tam dost věcí změnil. Třeba onen soubojový systém se mně osobně líbil mimořádně a bavil mě po celou dobu hraní. Jednoduše mi sedl. Samotný hlavní příběh mi přišel lehce fádní a dost lineární, byť některé momenty byly výtečné. Jednoznačně nejvíc kladně hodnotím doprovodné úkoly, něco takového snad žádná jiná hra z daného žánru do té doby nenabídla. Od malých ptákovin (třeba babča a pánvička) až po případy, které z počátku vypadaly na pár minut a nakonec z toho byla úžasná story na pár hodin. Když jsem dal pár těchto epizod po sobě, takřka jsem až zapomněl, o čem byl hlavní příběh. :c) K tomu všemu famózně zpracované prostředí, ve kterém jsem se dokázal klidně bezcílně toulat i dlouhé hodiny a po čase jej znal tak dokonale, jako stezky u nás v Beskydech. :c)) Přesně jsem věděl, kam půjdu za touto chaloupkou, co mě čeká za onou lesní křižovatkou, či tímto brodem. A mnohé scenérie byly i po grafické stránce naprosto dechberoucí, podmanivé západy, či východy slunce a tak. Prostě, „čarokrás krajina”. :c)) Výtky by se určitě také našly a nebylo by jich málo (především ono repetitivní rabování nezamčených truhel, zoufale málo logických úkolů - pamatuji si za celou dlouhou hru snad pouze dva, určitě bych ubral na počtu věcí k nalezení a spíše šel cestou vzácnějších věcí, které bych navíc nenacházel až dlouho poté, co jsem si kvalitnější pořídil u obchodníků atd.), celkově ale musím říct, že to byla úžasná „jízda”. Všechno se zde tak nějak sešlo a vytvořilo takřka dokonalý celek. :c)
@samorost (03.10.2023 12:20): To Ja nerozporuji, bylo to strašný a je to snad nejhůř provedená explore činnost v historii open world her. A ještě horší je ze ten svět kromě těch truhel nic víc nenabízí a vzasade styl jedu od úkolu k úkolu a zbytek nevnimam je validni cesta jak to hrát. Zrovnatak souboják a rozvoj postavy, craft, itemizace atd není nic do výstavní skříně a nikam nic neposunul a her který to mají mnohem lepší vyšlo předtím a potom celkem dost. Je to škoda, díky té výborné pribehově narativní části to mohla bylo fakt jedna z nejlepších her všech dob :D
@Charllize (03.10.2023 12:02): Tak já po značnou část hry otazníky vypnuté měl. :c) Rád cestuji ve hrách naslepo a miluji objevování a překvapivé momenty (Zelda rules!). Kvůli dosbírání prkotin jsem si ale později body na mapě přeci jen zobrazil a na moři ve Skellige jich bylo stále požehnaně. A všechno jako přes kopírák, pak tam člověk nemá nechat 300 hodin... :c)
@S4TW (03.10.2023 11:03): Mně už ty truhly lezly vysloveně i ušima. :c)) Pořád dokola to samé, stále stejný úvodní souboj a jako odměna pokaždé pod plovoucími soudky tři truhly plné tuctových ptákovin, kterých jsem měl plný inventář. Peklo! :c))
@samorost (03.10.2023 10:11): ono třeba na klasické mapě to tolik nevadí, kde je ten exploring zábavnější, ale v té vodě to bylo vážně peklo, protože to bylo hrozně jednotvárné :)... ale mám pocit, že jsem jich taky mraky udělal :D
Ahoj všichni,prosím o radu v Zaklínačovi 3 na PS5.Zrovna dohrávám poslední vedlejší úkol který má název Čekání na Go a DOTTA,najdi potopenou lod.Jsem na místě a lod nikde,zkusil jsem i posunout čas a taky nic.Prohledal jsem úplně všechno i poblíž jeskyně a nic.Děkuji za všechny odpovědi.
@Paul (13.09.2023 18:05): díky za ověření. Staré savy jsem smazal, až na jeden z verze 4.00. Vypnul jsem Nvidia Hairworks a skutečně se hra opakovaně spustila ze savu, i nová a na první pokus. Poté jsem zapnul opět Nvidia Hairworks ale AA nastavil ze původních 4 na 0. Zdá, že hra funguje OK, nakonec jsem AA zvýšil z 0 na 2 a hra se zdá být OK (kéž by).
@Rapier (13.09.2023 17:42): vyhrabal jsem ze zálohy starý saves a teď je vyzkoušel (i new game) a u mě (aspoň tedy za půl hodiny co jsem to zkoušel) stabilní s hairworks i bez, s RT i bez. Taky verze 4.04.
Po dlouhé pauze jsem se vrátil k PC, plný elánu spustil na PC TW3 verzi 4.04 abych si to náležitě užil. Bohužel hra padá do desktopu (během spuštění nové hry, nebo načtení pozice, nebo dokonce i během hraní) a přísahal bych, že se tak v dřívějších verzích nedělo!

Dělá Vám to také, nebo je chyba jen na mém přijímači?!

BIOS, GPU + chipset drivers a OS patches mám vše up to date. Hru jsem kompletně odebral, smazal složky a znovu stáhl. Ze Steam diskuze (a redditu) jsem nabyl dojmu, že nejsem zdaleka jediný komu se to děje, viz. https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/3827552253830316333/  + https://steamcommunity.com/app/292030/discussions/0/3827552253829658160/

PS: Údajně za to může Nvidia Hairworks, její vypnutí prý fixuje situaci.
@Gordon (22.08.2023 11:48): Já asi budu muset počkat na sérii 5000 a výš. Chci si to zapnout a užít na max, bez kompromisů. Třeba v té době už budu mít i 4k. Škoda, těšil jsem se, že to dám už teď.
Next gen update je teda překvapivě nemile hodně náročný. Moje RTX 3070 na pohodlné hraní v 1440p s RT on nestačí.
@Gordon (12.05.2023 06:29): Vždyť jsem to napsal. V Novigradu či Beauclair kde to padalo někam do 40tek, občas 30tek, to teď drží 60. A místo DLSS performance můžu mít DLSS balanced.
Vyšel novej update 4.03 a udělal co jsem ani nečekal, vytahuje solidně výkon se zapnutým raytracingem, takže v Novigradu i Beauclair už to nepadá do třicítek a je konečně možný mít RTGI i stabilních 60fps současně. A taky opravuje RT stíny a pár dalších zásadních věcí, třeba že už není možný žrát pirohy pod vodou.
Mě to chytlo tak jsem to hrál znovu a měl jsem nové PC. Ten rok jsem měl cca 2 hodiny denně na hraní. Jinak jedno dohrání mi trvalo cca 120 až 130 hodin, první dohrání o něco víc. Jinak vraťme se prosím k tématu hry, tohle asi patří do jiné sekce. :)

A ještě k těm zkušenostem, našel jsem k tomu jen nějaké dotazy na reeditu a  steamu, jinak se o tom nikde nepíše. U výpisu změn v patchy o tom nebyla zmínka.
Ahoj, koukám, že jste tady nakousli zkušenosti ve The Witcher 3, ale nikde jsem zde nenašel zmínku o zásadní změně v rozdávání zkušenostní u next-gen updatu. Já jsem po čtvrté dohrál kompletně hru před týdnem a předtím jsem ji dohrál třikrát v roce 2019. O co jde. Dřív platilo, že plný počet zkušeností dostanete za úkoly a monstra maximálně o 5 levlů níž. Pokud byl quest o více jak 5 levlů níže, tak jste dostali jen 20% zkušeností. Next-gen update to změnil na 10 levlů. Dřív jsem skončil základní hru okolo 35 levelu. Tentokrát jsem končil na levelu 39.  Hodně je to znát na úkolech v Novigradu a dál.
Je zajímavý, že to platí pro základní hru a datadisk o víně a krvi. Za úkoly z  datadisku srdce z kamene jsem dostával zkušenosti řádově v desítkách a jednotkách. 
A dále mi přišlo, že snížili obtížnost hry. Tentokrát mi přišla ta nejtěžší u některých potvor lehčí než při minulém průchodu. Ale možná to bylo i jiným buildem.