Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

The Witcher 3: Wild Hunt - Blood and Wine

92

Diskuze

« Novější Starší »
Srát Yen je jediná možnost, jinak je Geralt děsněj podpantoflák. Já se snažil jít střední cestou, ale nakonec mě scénáristi nasměřovali kam chtěli!
@Walome (04.09.2017 14:47): Já se tam tentokrát těším na Triss. Yenn teď intenzivně vysírám v Kaer Morhen - vážně se mi líbí jak se ke Geraltovi chová úplně jinak když s ní nemá romanci, a ten ji vyloženě prudí.
Před chvílí zrovna nasraně ukončila hádku tím že mě odteleportovala deset metrů nad jezero na druhé straně mapy. Velká škoda že interakcí mezi ní a Triss s Geraltem se tam v tu dobu nestihne víc.
Tak Yennefer jsem tam už nečekal, ale tak proč ne, bylo to takové milé + jednorožec pobavil.
@AlieN (30.08.2017 22:38): to první. No děkuju, ale jak jsem psal, netřeba, tenhle závěr jsem si užil víc než bych čekal, že si užiju. Já se stejně bojím toho, že se do toho pustím po dohrání odznova :D
@Walome (30.08.2017 22:34): Well šel jsi před koncem za starším upírem, a nebo do ironicko-psychedelické pohádky? Pokud to první... doporučuji reload a projít i druhou cestu ;)
@AlieN (30.08.2017 22:28): netuším jakou jsem šel cestou, ale neumím si představit lepší finále, děsně jsem si to užil.

Jo to se nedivím, já bych to tam taky podruhé směřoval dřív, aby si člověk užil statků. Gwent nehraju, to bych to nedohrál nikdy.
@Walome (komentář): Přesné, v Toussaintu je mi nejpříjemněji a jinam se mi vůbec nechce. Baví mě to tam nejvíc z celého Zaklínače - a to i teď, kdy mě tu s trochou nepozornosti zabije doslova úplně všechno
(ano, šel jsem tam ještě před Skelige, i s omodovanou obtížnější hrou - hlavně pro Gwent balíček a pro mutace... a vlastní vinici)

Ve finále jsi tedy šel cestou Unseen Elder? Ta je výrazně nudnější.
Tady to zatím s hodnocením vypadá na přes 80 %, protože to je neskutečný. Quest v bance :D a teď jsem jeden quest neudělal, protože jsem v půlce odešel a myslel si, že na mě NPC bude čekat dva dny, a ono ne <3 dokonce mi i hra inteligentně sdělila, že prostě quest už nemám jak udělat, palec nahoru.
@Jab (07.08.2017 18:34): Já taky ne, dokud nepřišel Skellige - právě díky jejich silným kombinacím (lodě/Handmaiden) jsem začal Scorch používat (předtím jsem zažil několik těsných vítězství) a celkově docela dobře doplňuje zbytek karet.

Za sever mi jde primárně o to, kontrolovat hru (nemám prakticky žádné posilovací karty a používám pouze Biting Frost - primárně proti monstrům nebo po vylákání nepřítele s hodně špióny) - taktika je v podstatě o kontrolování hodnot tak, aby nepřítel nemohl použít Scorch (nebo naopak vylákat Scorch) - což je zábavné právě díky Reaverům a osmičkovým katapultům (zbytek jednotkových karet je jen plnidlo). Zatím se mi nepodařilo prohrát (i když to je spíš dané obtížností Gwentu)...
@Jab (07.08.2017 18:01): Já jsem zůstal "věrný" severu - přitom úplně triviální balíček bez nějakých záludností (ze speciálních karet 2 x Scorch, 2 x Decoy, 1 x Frost, a paradoxně pořád ten Foltest s počasím, i když bych počet použití mohl spočítat na prstech jedné ruky).

Osobně bych na Gwentu určitě redukoval počet špiónů - nebo jim všem dal hodnoty 9+/Hero. To je vlastně asi jedno pozitivum Skellige - to druhé redukce postihů u počasí (to rng je ale otrava).
No, já jsem si mohl dovolit minout asi jen dvě nebo tři figuríny (terče byly nutné všechny), jinak vypršel čas.

Vlastně ještě finální duel v Gwentu byl překvapivý - poprvé jsem zjistil, co se stane v případě remízy (tři remízy po sobě, než jsem konečně napočtvrté vyhrál) - hrát se Skellige balíčkem je jak jet s vypuštěnými pneumatikami :)
@Jab (06.08.2017 22:33): Hmm, možná tam je rozdíl při volbě obtížnosti - někde jsem četl, že to lidé údajně stihli projet s tím, že ignorovali všechny cvičné cíle. Některé věci jsou asi obecně nevychytané (jako třeba "Enemy Upcaling", který občas zajistí docela kuriózní okamžiky).
@7c (06.08.2017 22:28): Um... Všechny závody mi přišly jednoduché. Naopak závěrečný souboj dost těžký i na normální obtížnost (tzn. asi dvakrát jsem jej opakoval). Každý holt má to "své". :)
@Jab (06.08.2017 21:38): Jinak ale musím říct, že nejtěžší pasáž z celého W3 pro mě byl závod na koni v B&W turnaji :) Částečně tedy dáno tím dost těžkopádným ovládáním, ale to jsou spíš výmluvy. Retrospektivně ale asi nejpovedenější minihra, škoda, že tam nebylo víc podobných (u běžných závodů byla myslím jediná "obtížnost" v tom špatně nezabočit nebo se nezaseknout v nějaké překážce).
@7c (06.08.2017 21:30): Imho usmíření obou sester je dost dobrý konec. Regis holt musí zdrhnout a jeho kamarád končí. Ale tak přece všichni nebudou kamarádi. Navíc mi tam pak pěkně zapadlo, že Geralt se usadí v Beauclair s Yennefer a to na území, jemuž bude záhy pevně vládnout Ciri.

Teď už se můžeš podívat na tuhle animačku:
https://www.youtube.com/watch?v=VF7kqc7th0A

Btw zajímavá série:
https://www.youtube.com/watch?v=GrgtfkJNFvo
Střih je super. Ale hudba u těch videí je taková nemastná. Každopádně dobrý způsob, jak si hráč může vybrat další "svět" a tedy i hru k hraní. :)
@AlieN (01.08.2017 21:14): Hmm, souhlas - určitě nejlepší část W3, škoda, že taková nebyla i základní hra (ideální W3 by pro mě byl zapomenout na vše s Divokým honem, vynechat Skellige, a radši propracovat příběh směrem na jih).

@7c (01.08.2017 19:08): Jinak ten závěrečný boj byl taky bezproblémový (Death March). Jen mě tedy mrzí, že tam byl ten závěrečný boj (resp. že ty podmínky pro něj byly takové, jaké byly - na druhou stranu, "happy end" je ve W3 vesměs nedostatkové zboží).
Rozehráno. Překvapily mě nějaké fíčury, které bych čekal tak v půlce hry a ne na "konci", protože veškerý prachy jsem rozfofroval za dědka s runama a přijít s novými skilly na konci hry je zajímavý, ale chápu, že hráči byli naboostovaní po roce hraní a potřebovali to nějak využít.

Nová lokace je krásnej kýč. Zase se divim, že kvůli pár hodinám přišli s novou hudbou, ale ony i zvuky jsou jiné a celkově prostě cítíte jiné podnebí, to je neskutečný. Jen mi to přijde ještě ukecanější a ucutscénovanější než před tím, hraju to x hodin a k hraní jsem se dostal jen párkrát. Ale taková je doba.
@7c (02.08.2017 18:02): tak to jo, no je to v Toussaintu hodně vibrantní, ale tak to koneckonců má být. Každopádně ten mod doporučuju, hra s tím imo vypadá o dost lépe. Jen je malá nevýhoda že trochu upraví i barvu inventáře atd, ale na to jsem si zvykl rychle.
@Paul (02.08.2017 08:03): Ani ne tak ten žlutý filtr, jako "přesvícenost hry" (dáno tedy samozřejmě umístěním do slunečné oblasti - docela dobře je vidět ten kontrast, že z rozpálených ulic se lidé radši přemístí do chladných interiérů). A jde spíš o zvyk (a prvotní šok). Každopádně díky za odkaz.
@7c (01.08.2017 21:33): jo, to je peklo. Na snesitelnější kočku naštěstí existuje mod, ale jinak mody upravující celkový vizuál hry jako na potvoru právě celé B&W ignorují.
@AlieN (01.08.2017 21:14): Zatím to vypadá slibně. Až tedy na ten vypálený monitor (byl by super nějaký lektvar jako ekvivalent slunečních brýlí - vylezl jsem ze sklepa s aktivní "Kočkou" a mít poblíž útes, asi z něj skočím :)
@7c (01.08.2017 19:08): pribehove je to lepsi nez zakladni linie i HoS ;)

Souboje tam tezke prilis nejsou, ale zmeni se trochu system skillu a jsou tak zajimavejsi, mas vic moznosti. A nekolik novych silnejsich monster.
Je tam nekolik hodne fajn dobyvani silne strazenych pevnosti - jejich vybijeni me natolik bavilo ze jsem v nich nechal nepratele i nekolikrat respawnovat.
@7c (01.08.2017 19:08): Příběhově je to horší než základní linie i HoS. Souboje jsou stejné až na ten závěrečný (pokud jej absolvuješ). Tedy... Na nejtěžší obtížnost v New Game + tě předpokládám může prohnat i takové stádo kanců nebo arachnomorfové.
@Jab (01.08.2017 18:09): Hm, takže B&W obsahuje nějaké obtížné souboje? Zatím jsem nehrál, ale zní to slibně, takže rozjedu. Po HoS mám vcelku naději, že by dějová linie mohla být i zajímavá (hlavní ve WH mě místy spíš odrazovala od hraní).
@Hydr0gen (25.07.2017 11:43): Nene, hezky si to nechám na další hraní. Nerad takhle dohrávám hru na víc konců. Jinak mě to vyšlo, tak jak jsem si přál - vlastně naprosto stejně jako kolegům níže, akorát s tím jedním "špatným" rozhodnutím v závěru Blood and Wine.
@JohnCZ (24.07.2017 17:37): Stačí loadnout starší save. Já to tak udělal. Do konce hry je to pár hodin. To když chceš získat jinej konec v základní hře, to je jiná. Klíďo 30hod.:).
@Jab (24.07.2017 17:30): měl jsem úplně stejný všechno jako ty. Ciri císařovna (nejlepší konec, ten zimní Bělosad je nádhernej epilog), sestry usmířeny, navštívila Yennefer. Ještě co se Barona týče, ten přežil a odcestoval s Annou, ale odnesly to ty děcka. A Olgierda jsem zachránil. A v podstatě ikdyž to někdy za pár let budu hrát znovu, tak asi udělám rozhodnutí stejná, se dvěma vyjímkami - zaláskuju Triss i Yennefer aby mě poslaly do háje a navštívila mě Ciri, a zkusím v Blood and Wine jít za tím Unseen Elderem.
@Jab (24.07.2017 17:30): Pěknej komentář a 100% souhlasím s tím, že "Witcher 3 vyjevil v celé "kráse" falešnost jiných herních studií (i jejich fanatických obhájců), jež si "krátí" cestu k cíli jednou zkratkou za druhou..." Celý ten odstavec mi mluví z duše.

Jinak mně vyšel konec snad úplně ten nejhorší. Sestry umřely, protože jsem v závěru zvolil hon na upíra, místo abych se vydal do pohádkové říše (neměl jsem tucha, jak ta volba ovlivní konec). Nakonec mě i trochu mrzí, že jsem neviděl ty pohádky, ale aspoň mám něco schovaného na příště! :)