Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Walome (06.08.2013 09:25): jo - ale oni ten plákát hodněkrát spřekládali a narvali do té malé krabice společně s manuálem, mapou, DVD. - měli ho prodávat v krabici navíc - srolovaný.
- takhle je dosti znehodnocený - musel jsem použít fixi - aby ta vyšisovaná barva nebyla z dálky tak vidět. tady foto

---
co se týče té Saskie - tak já jsem vůbecn netušil ( už nevím možná že jsem to zapoměl, ale myslím že se o tom ve hře nikdo nezmiňoval ) že to ona je ten drak - až když jsem si přečetl poznámku v deníku - poté co jsem ji ušetřil - draka jsem nedorazil,proto se teď chci přidat k těm elfům - pomoci Saskie
@Say (09.08.2013 12:21): Podle mne jednoduchou úvahou lze dojít k tomu, že Stennis měl určitě rozhodující roli v otrávení Saskie. Pokud jdeš s Iorvethem, je naživu a Saskia je otrávena. Pokud ses rozhodl jít s Rochem, Stennis zemře v animačce a Saskia otrávena není.

Pozdější zápis v deníku tuším ještě ukazuje navíc, že Saskii neotrávil přímo ten kněz, ale samotná Philippa.
Je Stennis vinný, nebo ne? Otrávil Saskii? Nějak jsem nenarazil na nic, co by mi jasně dalo odpověď.
@Say (08.08.2013 08:42): Něco takovýho mně nemůže rozhodit :-). Ale chudáci ti, kteří si mod stáhnou a teď neví jestli je to featura nebo chyba a žádnou odpověď na svůj problém si nevygooglují. Holt ty mody ...
Mám za sebou skoro celej prolog s FCR2 a ejhle, všiml jsem si, že mám -14 bodů talentu. Trochu jsem zagooglil a děje se to prý když někdo nezačne rovnou novou hru ale dá si napřed tutoriál. Pěkně na pytel tyhle mody...
Koupil si někdo tu porno edici s plakátem té nahé čarodějky, prestože už normální/EE/CE edici vlastní?
@chakinek (01.08.2013 20:11): hmmm

1) Tam kde máš nainstalován steam, vlez do userdata, pak by tam měl být adresář 20920, který by měl v remote obsahovat všechny tvé savy
2) Ve složce Moje Dokumenty, kde bys měl mít Witcher 2 data, a do gamesaves nakopíruj tvé savy ze steamu
3) Pusť witchera a zjisti, jestli to fungovalo.
to uz jsem davno zkusil kdyby to bylo tak jednoduche tak bych Vas v zadnem pripadku nefotrafofal
To je dobré, my se se spolužákem hádali (a úplně ho zlynčovali nakonec, chudáka :D holt jsme byli 3 co neměli pravdu, a on jen jeden) že k WOWku přece nebude potřeba net, že to má velký svět a questy, a jak by to asi mohlo fungovat jako onlinovka, a že to je pitomec.... :D
[neexistující komentář]: začít komentář tím, že se nedá skákat chce nutnou dávku kuráže :D
to mi připomnělo jak jsme se na základce hádali, jestli v Doomovi skákat jde nebo nejde
[neexistující komentář]: Bug možná vyřeší patch, možná originální koupě hry, možná jiný save, ale vyřešit se to snad dá. Těžké souboje by mohla zachránit nižší obtížnost, nebo nakoupení lepší výbavy, či to, že se naučíš bojovat. Ovšem nemožnost skákat je tragédie!
Mno tak prý unikátní sety žádné bonusy mít nemají (FCR 1.1). Tudíž ani nemá cenu je shánět. Což je škoda. Na jednu stranu by to asi udělalo z Geralta OP mašinu, na druhou stranu odpadá honba za hledáním materiálů=/
@Paul (14.07.2013 18:33): To já vidím třetí dohrání bez zabugovaného FCR v rámci maratónu všech dílů před vydáním W3=) S tímhle patchem by měl být problém s unikátními zbrojemi vyřešený, takže dohratelné.
@Hydr0gen (10.07.2013 14:49): yep, souhlas. Letho mi poprvé (verze 1.0) dával čočky, ale tak 5-6 pokusů různých strategií a bylo. Zato Kayran mi zabral víc času, nad ním jsem strávil snad půl hodiny.
Co všichni s tím Lethem máte? Ne, že bych ho dal na popoprvé, nejsem zádnej masér, ale první hraní na střední obtížnost...tak já nevim, max.5 pokusů? Pořád je to boss.

Přízraky ve zřícenině mi dělaly podobné problémy.
@Jack_Dark (10.07.2013 11:51): Tak prvý, ale opakujem iba ten prvý boj s Lethom je debilina. Co ma ale dost prekvapilo ako som nedavno dohral tu EE tak prave suboj s Drakom som necakane a v podstate uplne bez nejakych problemov presiel hned na prvy pokus.

Tak ma napadlo ci tam nie su v EE aj nejako upravene nejake tieto fighty, lebo co som si tak matne pamatal z prveho hrania tak som mal (na rovnakej obtiaznosti samozrejme) viac problemov aj pri inych subojoch... napr. kralovsky mag v bani mi tiez prisiel nejaky lahucky atd
@Jack_Dark (10.07.2013 12:19): Jj, to právě naštěstí reší ten FCR. Takže kdo má noční můry z bossů či jiných soubojových míst (já jich pár taky měl), FCR 1.1 by mělo být co nevidět (Flash právě testuje před vydáním). Plánuje pak vydat zdrojáky, takže každý si bude moct v RedKitu upravit, co se mu zachce=).
@Say (10.07.2013 12:01): Nj FCR to jsem neměl ani vypnuté ty těžší zkoušky postřehu. Tak šlo hlavně o ty reakce že Geralt nestihl uskočit tak jak jsem chtěl prostě reagoval špatně.
@Jack_Dark (10.07.2013 11:51): Ten bude, to se neboj=) To je asi jako kdyby Vávra dělal svoje "ŽižkaRPG" v angličtině. Jinak nemůžu souhlasit, drak ani Letho mi problém nedělali (ano, vypnul jsem si "těžší zkoušky postřehu", nebo jak se to překládá, prostě redukce QTE na únosné minimum). Co mi vadilo nejvíc na soubojích W2 tak byla pomalá odezva Geralta. Což ale řeší FCR, takže...=)
@Say (10.07.2013 11:40): Hlavně aby byl polskej dabing! Jinak že QTE je pryč fajn, jen aby nebyly souboje přepálené jak ve dvojce krásný příklad boje s Lethem a drakem, totálně naddimenzovaní bossové
Kdyby chtěl někdo na plochu posledního renderovaného Geralta na koni (pravo | levo)...

@Jack_Dark (10.07.2013 10:56): - Quicktime Events during combat are gone, the player gets complete control of Geralt.

@Paul (10.07.2013 07:36): Jo, ale to nemění nic na jeho současné prezentaci. A kdo ví, jak budou designované ty další zbroje.

@mazar1234 (10.07.2013 10:55): Těch 10 znamení mě taky překvapilo. Takový ústup těm, co si stěžovali na málo magie. Imo 5 naprosto rozdílných znamení bohatě stačí. Jejich kombinování je do soubojů tak akorát. Listovat v seznamu už ztrácí na dynamice. Ale uvidíme...

@jurajjanosik (10.07.2013 11:20): Je to velká úleva, že nebude český dabing.
Chtělo by to, aby ve 3 byla podobná atmosféra a slovanské zaměření jako v 1. Taky by to chtělo předělat systém boje v jedničce mě sedl mnohem lépe než ve dvojce. A také více prokreslené NPC. Je velká škoda že nebude český dabing.
Mě zajímá spíš příběh, ale zatím to vypadá fajn. Možná se trochu bojím že to bude až moc složitá rubačka. Koně se nebojím a nevím co proti němu někdo může mít a ještě na něj chtít útočit. Jsou to krásná a cenná zvířata v každém univerzu.
"Monsters and foes do not scale with the player, beasts can crush you with a single swipe at the beginning of the game or be easily handled by game's end." - tak to mi odlahlo, tohto som sa dost obaval ze to dodrbu, nastastie nie.

Len neviem ci mam radost z tych 10 znameni, pride mi to ako zbytocne moc ale tak uvidime nakolko to bude zmysluplne vyuzitelne, trebars to nakoniec bude super.
.. You can fight from horseback
The Witcher 3: Holy Crusade? Dúfajme, že naučia AI útočiť najskôr na koňa a až potom na jazdca, inak to bude konzolovité jak hrom.
Ty děláš jako by sis nemohl brnění kdykoliv změnit za jiný
Něco málo o W3...

- Easy for new players to jump into as a new story is kicking off with new villains.
100+ Hours of gameplay
- 36 Different world states with three different endings based on your actions throughout the story.
- Sidequests and main quests can be done in any order, so if you wish to spend a day just doing random stuff, you can return to the main quest when it suits you.
- World is 35x larger than Witcher 2
- You can fight from horseback, but it's much more limited.
- Quicktime Events during combat are gone, the player gets complete control of Geralt.
- Geralt will assume a more casual fighting stance when he feels like his opponents are easy prey, giving you an indication of how tough the battle will be.
- Impoved crowd AI means enemies coordinate with each other and change tactics depending on their numbers.
- Monsters and foes do not scale with the player, beasts can crush you with a single swipe at the beginning of the game or be easily handled by game's end.
- He will have a variety of unique combat animations, which will vary randomly or depending on factors like the direction of your attack. There are 96 new action sequences, compared to the 20 in Witcher 2.
- With new blocking moves, new attacks, new evasions, ways to stun foes, control their minds, poison blades, set traps, and more, players have more options to think creatively and develop their own combat tactics.
- Each button is connected to a single combat move, allowing you to break up your maneuvers easier.
- Romance will play a role in the game, with those decisions effecting a variety of things throughout the game.
- There will be 10 Witcher signs instead of five, and a second casting mode for each sign you can unlock as you level up. Signs are selected from a radial menu.
- You will have "combat skills" to call upon during fights, up to four slotted.
- You can drink potions in combat now, but toxicity is still a concern and pre-planning will still be helpful.
- Players will be able to combine skills from the three seperate paths - Swordsman, Mage, Alchemist - to create hybrid characters.
- Abilities gained will have a visible impact on combat animations.
- Crafting is expanded, adding new armor elements and weapons to Geralts arsenal.
- The game will be supported with post release updates and DLC.
- Will be available on PC and next-gen consoles.


Zdroj

Zatím mi vadí jen to Geraltovo uplé brnění, ale to si asi zvyknu podobně, jako na tu jeho "naprcanou" chůzi ve W2. No ale jinak to vypadá na nejambicióznější projekt za poslední léta.
Někde psali že se soustředí na to aby talenty určovaly Geraltův pokrok, ne výbava.. ale nevím jestli to mysleli až tak moc doslova že udělali ty bonusové zbroje takhle zbytečné..