Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

já to hrál jednou na nejlehší a podruhé na střední obtížnost. Možná si to zkusím i na těžkou :-)
Určitě doporučuji hrát znova i v dnešní době, já dohrál znova NOLF 1 i 2 minulé léto a nepřišlo mi to zastaralé...
před lety (když jsem byl malý) nespočet-krát + asi 2x demo (než to vyšlo plný)
V poslední době - 2x :)
Chtěl jsem původně do kladů hry sepsat něco, co napsal "Memphis", ale proč bych to opakoval?
A tak proto tam chybí něco co by dávalo ostatním nějakou informační a herní hodnotu.
the point is: "ale vidím, že už tu všechno, co jsem chtěl opěvovat anebo naopak poflusat, bylo zmíněno."
Jen tak náhodou, NOLF je zrovna plná hra na SCORE. Spolu s Homeworldem, prison breakem a nějakým dalším odpadem.
Dunemaster (18.08.2011 19:53:47): To hej, nie je nad ten pocit, keď sa zasekneš v lanovke a všetci ťa majú na muške.
Akurát škoda, že ten spomínaný film som ešte nevidel. Je dobrý?

P.S.: Akurát mi je divné, prečo sa obdobná scéna ešte neobjavila v žiadnom Call of Duty :)
PRIVATE MARTIN: ješt si zapomněl na RTCW. ;) Ale stejně vždycky tyhle scény, stejně jako u WED, jsou perfektní, co říkáš?
Tak lanovková scéna, vykradnutá z filmu Where Eagles Dare, sa okrem N.O.L.F.-a objavila v hrách Nightfire, XIII a Cold Winter, čo je veľmi dobrá, bohužiaľ ale zabudnutá fps exkluzívne pre PS2.

A veď mne aj bolo divné, že v toľkých hrách ostane človek trčať v lanovke :)
ViRus: Díky:)

U XIII může leckoho odradit systém checkpointů, doporučuji si předem opatchovat minimálně na ver. 1.01 (nejnovější je ver. 1.3, která řeší i nekompatibilitu s novějšími OS a přidává tzv. "safedisc", tudíž CD/DVD nemusí být při hraní v mechanice), anžto ve ver. 1.0 je to ukládání nějaké kreténské. Od té ver. 1.01 už je ovšem v pořádku a rozhodně je to příjemný zážitek:).
Tak jsem to rozehrál znovu, GOTY edice patch 1.004 a musím napsat, že ten co měl na starosti to ovládání musel být pěkný degen. S trochou snahy a googlování jsem to nakonec nastavil, ale počítat klávesy tedy nic moc a k tomu max rozlišení 1280x960 hmmm. Ale jinak zatím naprosto uchvacancující zážitek " humorně podaná studená válka z pohledu špiónky" a hlavně výborně namíchaný humor.
jo to nastavení mi taky blblo, snad když sem nainstaloval patch tak to pomohlo...ale chvilku mě to sralo :-)
To s nastavením kláves je stará známá věc, není to až takový problém.
Pokud si nechceš hrát s cfg, stačí, když si stáhneš pirátskou verzi 1.0, spustíš, nastavíš si klávesy jak potřebuješ, cfg si pro jistotu zálohuješ a následně opatchuješ na požadovanou verzi. Poslední je 1.004. Pokud chceš hrát v češtině, skonči u 1.003.
A tím je to hotovo - hra v pohodě funguje s klávesami, které sis nastavil.
Mám doma legální verzi 1.004 (600kč plus poštovné), ale stejně jsem si musel stáhnout pirátskou, abych si mohl zahrát.
asi to necham lezet zatim a pudu kopat do nejake jine mrtvoly, na tyhle veci jsem haklivy :)
Můžu ti poslat můj config, koukal sem a na F nic nastaveno asi nemám. Ale chůzi a skrčení nebo použít mám na obvyklých písmených klávesách.
to jsem videl, ale levym mysitkem strilet muzu, to me netrapi. trapi mne vsecko ostatni, mj. i to, ze F nezapina beterku ale ublizuje lidem, ale proste celkove to chcu prekopat a ciselny kody v cfg fakt lustit nebudu >_>

Ovsem teda jestli to chapu dobre a autori vydali nekolik patchu s takhle debilni chybou, toz to je teda vykon. To vypada ze NOLF holt pro zatim zustane nedohrany.
nedari se mi zmenit key bindings - hra je proste neulozi. V .cfg file jsou jen blbe ciselne kody toz kdo to ma lustit abych to nastavil tam.

verze 1.004, Win 7 64-bit Win98 compatibility / spustit jako spravce nepomaha.

Any ideas?
Bodkin: v té době řekl bych docela frčelo heslo "RPG prvky" a "vývoj postavy"; myslím, že to nebyla zdaleka jediná hra, do které se takový systém cpal naprosto zbytečně.

Jinak já ji mám taky rád (zhruba ze stejných důvodů, cos vyjmenoval), jen mi přijde v mnoha ohledech zbytečně "osekaná" - absence možností v rozhovorech (pravda, v N1 asi nemělo moc vliv na průběh hrou, přesto je takový prvek v FPS skvělé osvěžení), v podstatě žádné fotografování (až na první misi) a hlavně mě mrzí zrušení vybavování před začátkem mise - to se mi v jedničce fakt líbilo (a tak trochu jsem čekal, že bude ve druhém díle ještě promakanější).
Pravda, místy to bylo už dost vyvařené. Možná by se to dalo řešit jako v jedničce (?) sbíráním skrytých předmětů (bandáž, protijed, hasicí přístroj, atp), které by zvětšily armor/health, přesnost a další, jenže... Takhle bylo jisté, že si armor/health či munici rozšíří i ten nejnepozornější hráč. Úlitba mainstreamu? Možná.

I přes to se mi dvojka dost zamlouvala. Příběh dobrý, humor perfektní, některé nápady dobré.
Bodkin: bylo, ale jak jsem psal - mně jde (i) o to množství. V jedničce jich bylo tak o polovinu méně. Ten dojem jsem měl při prvním hraní i při druhém - hlavně sovětská základna je příšernost, kdy každá místnost v každé budově (a že jich tam je) má minimálně jednu polici k prohledání (mnohdy jich je ale mnohem víc). K tomu byly v prvním díle dokumenty výrazně zábavnější.
Dvojka má minimálně skvělý coop, který příběhově doplňuje singleplayer.

K hledání dokumentů: Nebylo to i v jedničce? Všude ložené papíry, plné různých blbovin? Pokud ano, pak mi to jejich "zXPčkování" nepřipadá jako vyloženě umělé. Spíše jako odměna pro lidi, kteří chtěli omrknout kdejakou maličkost a pobavit se u hlášení o dostatku toaletního papíru na strážnicích.
Idian: Tak to je opravdu "využití". Vždyť to množství dokumentů bylo přímo úmorné - v některých částech jsi tak minutu chodil a pět minut četl text - to je fajn u RPG ale ne u akční hry. Navíc na konci jsi stejně skončil s maximálními staty. Vážně, tenhle systém a zkušenostní body jsou jedním z těch nejhorších "vylepšení" NOLF2; je to systém pro systém, abych tak řekl, prostě zbytečný prvek.
mcz: ten vývojový systém se mi zamlouval, aspoň byli využitý ty dokumenty co si sbíral a nutilo to sbírat všechno :-)
MCZ: Myslel jsem 2. nejlehčí, tj. Normal (jde to Easy, Normal, Hard, Superspy, aspoň myslím).

Jinak tak nějak čekám, že dvojka nebude tak dobrá, ale stejně si ji zahraju.
Dunemaster: popravdě si nejsem jistý, jak tu druhou obtížností myslíš - jestli druhou nejtěžší nebo nejlehčí :-). Každopádně na nejtěžší to je docela slušná výzva.

Dvojka je těžká zhruba stejně, resp. možná o něco více - některé úseky můžou být dost frustrující i na nižší obtížnost. Ale hlavně tam chybí kopa dobrých věcí z jedničky (a místo toho tam je ten totálně zbytečný vývojový systém, jak píše Indian).
nemaster: ve dvojce si mužeš zvyšovat některý vlastností jako rychlost přebíjení, víc zdraví apod. takže po čase se to muže zdát jednoduší, ale mě to přišlo asi na stejně.
MCZ: Díky. Mě zkrátka překvapilo, že hra i na druhou obtížnost jde hrát takhle divoce (jsou ale i místa, kde ne), vzhledem ke stealth vyznění hry. NOLF určitě zahraju ještě jednou a tentokrát na vyšší obtížnost.

BTW, jak je to s obtížností u dvojky?
Dunemaster: fajn komentář, jen k obtížnosti - zkus si hru projít na superspy uvidíš, že rambo styl už nebude tak účinný :-).