Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Koukal jsem vcera na nekolik streamu, a ta hra mi hrozne pripomina ruzny 2d hopsacky z devadesatek. Takovy to: spatne zmacknes skok - smrt, spatne si zapamatujes plosinku mimo obrazovku - smrt... smrt... smrt... Svym zpusobem mi to prijde hrozne mily, udelat hru s ovladanim, jak z doby krale klacka, kdy teprve vznikala pravidla, jak hry delat tak, aby susne vysolil i ten nejgramlavejsi hejl. Bonus je absence ruznejch upgradu, vybaveni... Kdybych nekdy omylem tuhle hru hral, tak za tu cestu casem ma u me 10/10.
@Charllize (25.05.2023 22:57): Jo, však už jen ty odklady takové ošklivé kraviny značí, že to nebylo kvůli nedostatku času, ale určitě kvůli nějakým neshodám při vývoji. Asi to byl docela bordel a nevěděli co z toho chtějí vůbec mít.

Nejvtipnější na tom je, že to tuším původně představili jako next-gen titul a na last-gen konzole to ani nemělo být. :D Přitom by to neudělalo dojem ani mezi PS3 hrami.
Ono udělat hru, kde hrajeme za nejošklivější a ještě ke všemu téměř nahatou postavu ze středozemě chce koule.
Další pecka!

In my roughly 11 hours of playtime on "Performance" mode on a PlayStation 5, the game crashed over 120 times (yes, I counted; masochist, remember?), averaging about one crash every five minutes. After my 20th-or-so crash, I got the dreaded "save data corrupted" message, only to realize I'd lost half a day's progress upon reloading. In multiple other instances, game-breaking bugs--such as a companion I was charged with protecting instantly dying over and over again for no discernible reason--forced me to restart entire levels, losing significant progress. Finally, during an especially tedious and time-consuming puzzle, the crashes became too frequent to possibly make it to the next checkpoint in time. Determined though I was to get through to the end and make these setbacks feel worthwhile, I threw in the towel at 40% completion, defeated.