Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@JohnCZ (27.11.2012 22:39): Wolfa som hral určite skôr, ku Golden Axe som sa dostal neskôr. Ale ľudí zabíjať minigunom ma nebavilo, radšej som ním ničil autá. A mačky ako tlmič sa nepáčili ani mne, ale pamätám si, že som nemal tušenie ako sa na tú hlaveň dávajú. :D
@mazar1234 (27.11.2012 22:34): Tos mi připomněl, jak jsem se jako 12-letý vždycky strašně vyřádil v San Andreas s minigunem. Strašně mě bavilo sledovat, jak lidem na ulici mizej hlavy při headshotu. No hotovej terminátor jsem tehdy byl. Až je to z dnešního pohledu trochu děsivý.

A ačkoli mi jakékoli porcování lidí nevadí, na zvířata jsem odjakživa háklivej. Zrovna to již jednou zmiňované využití kočiček v Postal 2 jsem docela špatně nesl (a nelíbí se mi to dodnes). A to samé ve filmech. Pokud umře člověk, i dont care. Ale jakmile jde o zvířátko... uh.
@Maximus (27.11.2012 22:25): No ak si zabijal formuly tak to si iny frajer :-)

Ja som ako 10 rocny poznal akurat C64 aj ked tam tiez existovali niektore extra brutalne hry ako napriklad "Nemesis Warlock" kde sa kopili a kopili mrtve tela na seba....

Ale Wolfensteina som daval cca v 12-tich na prvom PC.... a dodnes som nikoho nezavrazdil v reale a ako zakladoskolske dieta som trebars aj upaloval civilistov v Syndicate lebo tak krasne vrieskali ked horeli, to sa mi velmi pacilo pocuvat. Na cerstvo vlastnenej zvukovke Sound Balster 2.0...

no jo, keby bola len z 10% pravda co sa pise o nasili v hrach tak by som uz 15 rokov brucal v Leopoldove.
Ja som kuchal nácky už ako 6 ročný. To som si vtedy myslel, ked to otec hral, že tie mrvoly vojakov su nejake formuly (prilba a topanky vypadali ako kolesa :D)
@CJ (27.11.2012 21:40): Tak tak, Postala 2 ve 12, možná ještě o drobátko dříve. A nijak mě to nepoznamenalo... aspoň teda myslím... Každopádně ale nemočím na hroby svých předků, nepolejvám lidi benzínem a ani nepoužívám kočku jako tlumič na brokovnici. Wolfa 3D mi tatík dovalil z práce přibližně v šesti letech (ale byl jsem teda z těch temnejch chodeb podělanej strachy) a už tehdy jsem pěknou dobu rubal potvory v Golden Axe.
@Say (27.11.2012 18:27): Jop, štylizované komiksové animácie od profíkov z Black Isle boli zábavné. V bethesďáckom trojrozmernom prevedení a s realistickými modelmi postáv je celý ten Havok(tm) systém odletujúcich končatín a explodujúcich hláv naozaj hnusný. Velebnosti, du blejt!
Zrovna Bethesda razí brutalitu a násilí ve svých hrách docela úspěšně. Viz to trapno-úchylné pukání končetin a hlavy. A to stačí dát NPCčku jen pěstí přes držku. První věc, kterou redukuji na minimum v editoru.

Nehledě na to povalování vnitřností a oškubaných kostí v kde jakém dungeonu. Nevím, kdo přesně to někde psal, ale v tomhle ohledu Bethesda nemá smysl pro humor.
@JohnCZ (27.11.2012 16:57): Jj, je to pro něj a pod stromeček. ;-) Mně šlo právě o to, jestli tam není něco brutálního, ale předpokládám, že v RPG násilí nebo něco extra nevhodného moc nebývá. Z videí byl nadšen, malý RPG základ má a je mu ten styl rozhodně blíž než mně. Jinak jsem mu nabízel kromě Skyrimu ještě Fallout: New Vegas, ale jednoznačně zvolil Skyrim. FNV prý kdyžtak později. ;-)

@Scar (27.11.2012 17:48): Takové věci se mu naopak velice zamlouvají. :-)
@Chuck (27.11.2012 16:36): Skyrim jsem nehrál, ale Oblivion byl co se násilí týče vcelku "neškodný" (prostě RPGčko kde chodíš po světe, hubíš potvory, kecáš s lidmi a expíš postavu). Pokud hledáš hru pro Pajase, který má za sebou docela syrový Spec Ops, mám dojem, že Skyrim ho nijak šokovat nebude.
Do jaké míry je tahle hra nevhodná pro ty, co jsou mladší 18-ti let? Nebo se to jako vždy trochu přehání?
Díky tomu mixu Dunmerů a Nordů může jít o jednu z nejzajímavějších lokací. Snad to tvůrci náležitě rozpracují.
@sten (21.11.2012 13:03): Bohužel, je to tak. Buď krásné scenérie (i když teda konkrétně tam ty screeny jsou pěkně... kýčové=) ), nebo hraní. Hraní mě moc neba, takže varianta číslo jedna vyhrává. Ale možná jednou, časem, někdy... to dohraju=P
když to zapnu tak mi to napíše steam chybu a že hra není momentálně k dispozici. Co sakra s tím?
@Paul (13.11.2012 18:38): Veď som uznal, nebude to 300 mil., podľa toho press release to dostal Zenimax Media nie Zenimax Online Studio, čiže s tým mohol urobiť čokoľvek, aj teda odkúpiť tie licencie ako si písal.
Jsem pár hodin v práci a unikne mi taková zábavná ebbova slovně mystifikační ekvilibristika, ach jo. Aspoň že jsme se dobrali ke zdárnému konci :-)
Mimochodem jakkoliv čekám že ESO bude finanční propadák, tak z toho traileru vypadá ten svět fakt krásně. Pokud by se to dalo hrát sólo tak bych to snad možná i zkusil, jakožto první onlajnovku.
@Clorky (13.11.2012 15:00): Neviem, ci ti niekto dokaze poradit. Problem je podla mna tu:
"...Stáhnu třicetprdelí módů..."

Je jedno aku guide pouzivas, je jasne, ze tam mas niekde konflikt. A jediny sposob ako zistit co to robi je spustat ich postupne. 100% mody + k tomu kazdy jeden. Spustit hru. Ide. Prihodis dalsi mod. Hra ide... Az sa dopracujes k tomu, ktory ti zhadzuje hru.

Holt, ked chces mat "třicetprdelí" modov, tak musis trochu trpiet ;)
Mě to tak sere! Po půl roce jsem se rozhodl znova nainstalovat Skyrim, a k tomu módy.

Chci Texture Combiner mám nadupanej 10GB textůrama, + HighRes od Bethesdy, kdyby něco náhodou z Texture Combineru chybělo, Skyrim běží na 60FPS.
Chci ENB, nainstaluju, vše jede, 50FPS
Stáhnu třicetprdelí módů podle STEP (mod guide) a hra prostě padá, strávil jsem tím už asi 20 hodin za 2 dny a nemůžu to prostě rozjet, nemám na to už nervy. BOSS je mi hovno platnej, když mi neřekne který s kterým módem se nemaj v lásce. prostě to pořád padá (hned po zapnutí New game po asi 30s).


Kompa mám dostačujícího, když vezmu v potaz, že rozjel 10GB textůr...
Patch poslední, Dawnguard, bez Heartfire.
Kontroloval jsem load list, a neloaduju nic jako 'HF compatibility patch'.
http://www.uploadgeek.com/share-0516_50A23C05.html
uGrids: 9
ENB: http://skyrim.nexusmods.com/mods/22056


Už nemám sílu na to přijít sám, strávil jsem u toho tolik zasraně promarněného času...
@Bodkin (13.11.2012 13:01): Mám nainštalované všetky tri, tak ak budeš potrebovať nejaký help a budeš mať postavu na serveroch: Telon - Vanguard // Snowbourn - Lotro // Crom - AoC, tak daj vedieť.

@Ajantis (13.11.2012 12:38): Je možné, že máte s Paulom pravdu. Neviem nájsť iný press release a to že to pôjde len na online division mohlo byť prekrútené na tej stránke. A vôbec mi nejde do hlavy ako môže byť proceeds of investment myslené ako investícia samotná a nie jej výnosnosť. Tým pádom naozaj tých 300 milionov mohla byť investícia do celého Zenimax Media a nie len do Zenimax Online Studios. Pričom ale ak sa zrátajú len platy niekoľko sto členného tímu počas 6 rokoch tak to výjde okolo 100 +/- milionov, k tomu servre, nájom, SW+HW, údržba, reklama, distribúcia, atď tá výsledná suma si myslím nebude od toho ďaleko.
@Bodkin (12.11.2012 23:33): Až teraz som si všimol tvoju otázku, Vanguard má krásny svet, obrovský, 3 veľké kontinenty, pre "turistu" ako vyšité. Akurát, že to má vlastný setting.

Lotro je tiež celkom OK, graficky to stále ujde. Rivendell, Shire, Bag End, Bree, Isengard, Moria, Rohan, Dol Guldur, Forochel, Mirkwood, či Lorien,... má všetko perfektné prevedenie. Lenže svet je dosť lineárny, t.j. ak chceš ísť do Mirkwoodu, tak musíš mať level 60 +/- prejsť Moriou a splniť niektoré questy. Čiže svet nie je úplne otvorený hneď od začiatku. Age of Conan je podobne lineárny, svet je menší ale o niečo krajší - graficky.
@Ajantis (13.11.2012 12:25): Je pravda, ale aj čo ty hovoríš ohľadom toho prvého odstavca. V tom článku ale nie je vôbec spomenuté, že sa má založiť online division a meno Firor tam nefiguruje. Čiže predpokladám, že to bolo detailnejšie uverejnené v inom press release.
@Ebb (13.11.2012 12:25): Nepřijde ti, že by ta tisková zpráva pak postrádala smysl?

Jejím hlavním sdělením jem, že Zenimax obdržel prostředky od investora (o tom snad není sporu). Kdyby hned v následující větě v témže odstavci informoval o tom, že prostředky, které získá tržbami z toho, do čeho ty prostředky investuje, použije tak a tak, nedávalo by to smysl. Přece když informuješ o tom, že získals prostředky, vzápetí chceš informovat o tom, jak s nimi naložíš, ne o tom, jak naložíš s prostředky získanými z toho neznámého, do čeho ty právě obdržené prostředky vložíš.
@Ajantis (13.11.2012 12:04): Proceeds sú výnosy, nie prostriedky. Proceeds of investments predstavujú výnosy z investície nie prostriedky. Proceeds of the investment má priamy dopad na ROI (Return on Investment). Z definície ROI:
"Return On Investment, or ROI, refers to the proceeds obtained from an investment " Teda návratnosť investície sa odkazuje priamo na výnosnosť investície. Inými slovami, až ten výsledok z investície (teda z návratnosti) by mal ísť na future growth.
@Ebb (13.11.2012 10:59): Ještě doplním svůj první odstavec tak, že o "výnosech z investice" lze hovořit toliko ve vztahu k postyvovateli investice, a to v tom symslu, že jsou to výnosy, které mu plynou z toho, že poskytl investici jiné osobě.