Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Ajantis (21.08.2022 22:48): Pokud clovek opravdu setri dovednostni body a hraje zejmena hlavni linku, asi to opravdu vychazi v poradku. Skoncil jsem s volnymi cca 50 body a myslim si, ze kdybych jeste trochu nahraval a zkousel, mohl jsem dohrat s 80-100 volnymi body.
@Ajantis (21.08.2022 20:50): Hraju to podobne (aktualne mam nerozdelenych cca 70 bodu), ale bohuzel me takovy postup nuti spise k tomu hrat hlavni linku (a utracet body tak, abych opravdu postupoval kupredu) a nepovinne ukoly (respektive ty, ktere se zdaji byt nepovinne) hrat jen v pripade, ze mi na ne staci aktualni dovednosti, coz tedy citim jako dost limitujici. Uvidime, pokrocil jsem do tretiho mesta a zatim zaseknuty nejsem.

@Ajantis (21.08.2022 20:54): No jak jsem psal, pokud se po 15 hodinach dostanu do stavu, kdy hru nemuzu dohrat a musim se vratit o 5 hodin zpatky a zkusit to nejak jinak, asi ji opravdu mit rad nebudu :) Tedy jak jsem psal, samotny system hry se mi zda zajimavy, spis mam starosti o to, jestli ho tak male studio zvladlo uchopit a realizovat v potrebne siri i hloubce. (A pokud ne, budu hrani bohuzel povazovat za absolutni ztratu casu, prece jen to neni jednohubka na jeden vecer.)
@Garion (16.08.2022 20:33)
"Hraji to vlastne jako adventuru, ale narozdil od adventury, kde obvykle muzu delat vsechno , tady muzu delat veci jen pokud mam specificky rozvinutou postavu [...]."
---->
Právě na tomhle AoD stojí a mám to na něm nejraději. Pokud ti to nevyhovuje, nejspíš nebudeš mít hru rád. :)
@Garion (16.08.2022 20:33): Sám jsem se do takové situace během žádného z pěti průchodů nedostal, ale určitě to jde. Nicméně myslím, že pokud tvorbu postavy vyloženě nezvořeš, není šance vysoká. Pro jistotu jsem ovšem pořád měl několik nerozdělených bodů dovedností a utrácel jen ty, které jsem zrovna potřeboval k nějakému testu.
@Red (16.08.2022 21:13): Tak pokud je spatny konec taky konec (tedy "uvidim zaverecne titulky" a ne "game over"), je to v poradku - lze hru dohrat. Tedy jde mi vylozene o to dohrani, ne jakeho konce dosahnu.
V tom je trochu to kouzlo:) Těch kombinací je hodně a asi nikdo zde vše neprošel. Podle mého do boje nic dávat nepotřebuješ, ale v jisté kombinaci rozhodnutí a dovedností ti může vyjít volba mezi nevyhratelným soubojem a špatným koncem. Nějaký bodík navíc do boje nevytrhne, je lepší sypat to do nebojových skillů.
Premisa hry (systemu) se mi libi, ale mam se hrou problem, ktery, pokud bych ho mel shrnout do jedne vety, zni "nevim, jestli hru hraju dobre, protoze mi to hra neda nijak vedet".

Zacal jsem jako Preator, ale uz od zacatku se vlastne profiluju jako non-lethal (nedal jsem zatim zadne body do boje). Jsem ve druhem meste (ve smyslu hlavniho pribehu) a zatim jsem sice nemel problem splnit vetsinu ukolu, ale zacinam mit cim dal tim vetsi pocit (dle toho, jak nektere ukoly pokracuji), ze se muzu dostat do situace, kterou kvuli suboptimalnimu rozdeleni dovednostnich bodu (pripadne dokonce bodu v primarnich vlastnostech, ktere se voli na zacatku hry) proste nebudu moct vyresit jinak, nez soubojem, ktery proste nepujde vyhrat. V lepsim pripade budu mit ulozenou pozici nekolik hodin zpatky, v horsim pripade proste hra nepujde dohrat a budu muset zacinat od zacatku.

Je to jen muj pocit a pokud to naprosto nepokazim, lze hra vzdy alespon na nejaky konec dohrat, nebo se mi opravdu muze stat, ze nekde nejaky skill check o 1 nedam a mam smulu, protoze nebudu mit kde ziskat dostatek bodu (pripadne tam ta moznost bude, ale budu muset najit ve svete jednu jedinou skulinku, kde muzu nejak pokracovat dal se svou postavou a ziskat dalsi body, abych se pohnul dal v hlavnim ukolu)?

Hraji to vlastne jako adventuru, ale narozdil od adventury, kde obvykle muzu delat vsechno, tady muzu delat veci jen pokud mam specificky rozvinutou postavu, z cehoz nemam dobry pocit (a docela me to odrazuje od dalsiho hrani, protoze nerad ztracim cas, nechci v tom utopit 10-15 hodin, abych na konci zjistil, ze mam smulu).
Po demu zaměřeném na vyladění soubojáku už je jejich nová hra Colony Ship i v Early Accesu odkaz
Podařilo se někomu najít někde helmy, které by šly nasadit na power armor?
@valcik (26.08.2018 17:58): tak pisu ze trochu. Hra ma podobne veci v tom smyslu ze jedna akce blokuje dalsi, musi se hrat za vic postav aby se vytezila a podobne. Ruzne casti sveta se otevrou jen po urcitem cinu, ruzne eventy vzniknou az kdyz se neco nekde stane a mas k tomu spravnou postavu a tak dale. Soubojak jiny je, to je ocividne. Ale ten nasiraci princip gameplaye tam je taky, a dost podobnej vcetne jiste formy skillchecku, i kdyz o skilly tak uplne nejde, spis o jakousi reputaci ktera je omezena prave podle toho co ve hre udelas.

Ta hra se libi lidem jako jsi ty nebo Red, jen z te jrpg strany. Takovata ta mensina co se vyziva v podivnostech ktere maji hloubku co jim vyhovuje. Proste podobna sorta, jen hracu jrpg:)
@Red (26.08.2018 11:29): No asi tak deset až dvacet procent jsem strhl za frustraci, kterou mi ta hra připravila, když jsem nedokázal, ať jsem se snažil sebevíc, získat jeden skillpoint nutný k dalšímu postupu. Navíc jak říkám, považuji tu hru v základu za špatně koncipovanou a fakt mi nepřipadá, že bych se z toho strnulého světa, kde člověk hledá nějaký content, který spočívá vždy v dalším arbitrárním skillchecku, měl nadchnout.
@Red (26.08.2018 11:29): Je to divné, zvlášť tá kritika súbojového systému, keď pri takom Omikrone nevidím od Drolina jediné krivé slovo a súboják je tam úplne vajčácky! :P
Já nechápu jak tomu někdo ze zkušených hodnotitelů jako Drolin nebo Adieu může dát červené číslo. Vždyď už přece u vás musí léta kulminovat touha si zahrát něco novýho a tohle je výjimečná hra co to splňuje. Třeba vám nesedla, ale zrovna od vás bych očekával nějaké objektivnější hodnocení v kontextu žánru a originality hraní vůbec :p
@Dorian (25.08.2018 15:38): Promin, o casual/hardcore nepadlo ani slovo. To, ze te nekdo behem prvniho hrani "nuti" hrat tak, aby to davalo smysl neni hardcore/casual. Pokracovani dole.

@Adieu (25.08.2018 15:45): Ja jsem nemel jediny problem, kdyz jsem hral tak, aby to davalo smysl podle guildy ke ktere jsem patril. Imperial Guards, skilly na vrazdeni. Boatmen, taky skilly na vrazdeni. Merchant, kecalek. (Ale treba thief guild byla pri vydani hry o vrazdeni a tak to mohlo lidi pekne vytrestat, kdyz davali body do skillu pro zlodeje beznych jako je paceni zamku a stealth). Hra je delana tak, aby i behem quest line bojove guildy obcas prisel ke slovu nebojovy skill. Ale to uz se dostavame k metagamingu, protoze kazde takove odchyleni ve vyvoji postavy je zde dost tezke a tohle vyzaduje to opakovane hrani, aby si presne vedel, kdy si muzes dovolit nejaky ten bodik dat mimo nejprirozenejsi vyvoj sve postavy. Na opakovani hry, abych zjistil kdy kam dat jaky bodik, abych prosel skrz skillcheck ktery sice dava smysl, ale pro dany build je vazne tezky, tak na takove opakovane hrani cas nemam. Ale zahrat si hru vickrat s naprosto jinou postavou? Kdyz mi hra ukaze fakt hodne jiny a novy zajimavy obsah? Hell yeah!!!
@HEX (25.08.2018 15:32): Já jsem ale svou postavu vůbec nekoncipoval jako jack of all trades, specializovaná byla velice, alespoň skrze staty, ale ne tak, jak by se autorům zamlouvalo, tudíž bych musel být ještě o to specializovanější skrze skilly v rámci svého buildu. Jinak gratuluji, pokud máš dostatek času k tomu hru opakovaně zkoušet a hledat, co je tedy povoleno, akorát nechápu, proč by to mělo tvořit kvalitu hry. Vtipné je, že prvek náhody se demonstruje pouze v rámci soubojů, kde je také jediná reálná dynamika, jinde je náhoda zcela absentující, stejně právě jako jakýkoliv pohyb.
@HEX (25.08.2018 15:32): Takže považuješ hry jako Fallout 1 a 2, Arcanum nebo třeba Might and Magic VII za casual, protože umožňovali hrát s prakticky libovolnou kombinací skillů/postav ?
@Adieu (25.08.2018 12:54): Zda se, ze tomu rozumim dost dobre. Je to klasicky problem s touto hrou a nejsi prvni ani posledni, kdo ho ma. Proste odmitas hrat postavu tak, aby to davalo smysl. Hraci chtej bejt vrazdici masiny, ale zaroven i tichoslapkove, retori a mistri zlodeji. Kdyz jim to hra hned na prvni pokus nedovoli, tak se vztekaji. A takovemu naslapanemu charakteru pak vtipne rikaji jack of all trades...ale uz nedodaji master of none.

A moralni volby ala rytir v bile zbroji tam nejsou. Vince proste pretavil svoje zkusenosti z korporatniho sveta do hry a tak mas svet plny hajzlu jen se tresoucich na to, nekomu vrazit kudlu dozad.

Ale The New World (jejich pristi hra) ma byt o dost vic inkuzivni (at mi z postu taky pekne cumi nejaky poradny cizacky slovicko) co se mnozstvi skillu ktere ma hrac k dispozici tyka.
Jop, boje sú ťažké! Tam má výhodu žoldák, ktorý pracuje pre gildu Imperial Guards, pretože postupne získava od gildy tréning na útok aj na obranu a na konci hru je z neho vraždomatická mašina. Aj keď pokašle skill check pre pokojné riešenie, zo šlamastiky sa bez problémov vyseká. No nič, škoda že vám to chlopi nesadlo.
@valcik (25.08.2018 13:13): " aj pri úlohách máš väčšinou na výber čestné alebo nečestné jednanie" - mně tohle právěže vůbec nepřišlo, ale pravda, že jsem hrál za zloděje. :D Zpravidla volbou bylo buď jakkoliv využít skilly a staty k tomu, aby se člověk vyhnul souboji, nebo v důsledku selhání zemřel v souboji proti přesile.
To jsem zrovna dostal, tenhle úkol. Skončil pro mě tedy dost antiklimaticky. :D Protože jsem neměl správné skillpointy, respektive neměl jsem je až tak vysoké, no. Bohužel, charisma 10 mi bylo dobré pouze k tomu, aby mi i žebrák na ulici řekl svůj životní příběh, všichni se pouze jakože otevřeli.
@Adieu (25.08.2018 12:54): Môžeš zradiť jednotlivé gildy, podviesť vládnuci rod s ktorým spolupracuješ a využiť ho na získanie informácií, a rovnako aj pri úlohách máš väčšinou na výber čestné alebo nečestné jednanie, viď napríklad lojalita alebo sebecká zrada voči zadávateľovi úlohy pri získavaní power armor, volieb je tam naozaj dosť. Dodržiavanie sľubov, lojálnosť a integrita charakteru sa potom podpisuje aj na prístupe jednotlivých NPC, pretože zvesti sa rýchlo šíria - v Terone napríklad dostaneš od Aemolasa úlohu spojenú so získaním pokladu z jeho dediny, ak má tvoja postava dostatočnú hodnotu Word of Honor.
@HEX (25.08.2018 07:08): Tak určitě, můj král Bioware. :D Myslím, že mi špatně rozumíš. Co jsem tím chtěl říci, je, že AoD nenabízí hráčovi možnosti jednak jako charakter, který má třeba nějakou morální integritu, obvykle nestaví před hráče dilema nějakých možností - jediným dilematem je, jaký build bude hráč hrát, neboť ten určí, co bude hráči dovoleno, jakou volbu, obvykle jedinou, případně žádnou, dokud nenabere sdostatek skillpointů, dostane.
@valcik (25.08.2018 10:26): Jo, to je mi jasné. Ale pokud mě nabaví první průchod, těžko dostane hra šanci na jiný průchod. Chápu proč jde o ultimátní role play pro některé, ale z mého pohledu není AoD v žádném aspektu tak dobré (texty, příběh, souboje, možnosti) abych s ním trávil více času.
@Drolin (25.08.2018 00:45): Treba to skúsiť tak, ako to bolo koncipované - rozohraj postavu a keď skape, skús to s inou, ktorá sa pridá k inej gilde alebo podporí iný z vládnucich rodov. Jedine tak sa dá pochopiť skutočná prepracovanosť herného sveta, pretože pri každej hre objavíš novú vrstvu udalostí, ktoré sa navzájom prelínajú a dopĺňajú. Každý z vládnucich rodov má prístup k iným informáciám, ktoré zostanú utajené ak pracuješ pre konkurenciu a rovnako aj gildy majú protikladné ambície, ktoré odhalia vždy inú stránku udalostí. Hra nebola navrhnutá ako lineárne dobrodružstvo na jedno odohranie, tak to naozaj nefunguje.
@Adieu (komentář): "Někomu se jistě může zamlouvat hraní buildu, namísto charakteru,"

Tohle kdyz nekdo napise, tak jediny charakter ktery by opravdu chtel hrat je "bioware badassmotherfucker" ktery vsechno vyresi...
@Adieu (komentář): Bohužel, Age of Decadence je šlápnutí vedle a jako RPG to nefunguje. Snad se trochu poučí a další hra bude alespon nadprůměrná. Osobně nechápu, a také jsem netrpělive očekával od oznámení, co na tom proboha tolik let dělali když jde o sbírku skillchecků a malého světa.
Ona je to na RPG celkem krátká hra(20h), zvlášť když umíš rychle číst (třetina stráveného času). Grafika připomíná 15 let starý Neverwinter Nights. Příběh na jedno dohrání asi dostatečně nepochytíš (pokud hraješ primárně kvůli příběhu, můžeš být zklamán), stejně tak gameplay (liší se podle povolání, některé věci za jiné nemážeš nebo ani nemůžeš dělat).

Je to tak trochu puzzle kde každá povolání/specializace má jiné dílky. Prostě to není hra pro každého, ale IMHO každý RPG pozitivní by ji měl mít jak prioritu. Často je ve slevě za 6 eur. Nechápu proč si spustit nějaké jiné RPG bez vyzkoušení AoD. Snad jedině z obavy. Z obavy, že už neuvidíte tento žánr počítačových her RPG stejným způsobem jako doposud.

Jako docela na mě po 3x dohrání padla deprese. Ne z toho, že jsem dohrál nejlepší RPG, ale z toho, jak jde žánr ve stejných omezujících mantinelech minimálně stejnou dobu jakou trval vývoj AoD. Za tu dobu mohlo přijít spousta různých RPG nabízejících zážitek s nebojovými vlastnostmi a různých povolání...a tím nemyslím crafting nebo rozdíl jestli střílím šípy nebo magické koule. Je to tak trochu jako když si po přečtení lákavých receptů z cizokrajné kuchařky projdete místní hospody, aby jste zjistili že největším výstřelkem je kuřecí s broskví...
@Red (03.05.2018 18:28): už to musím dotlačit, dal jsem tomu 80 hodin :) A ono mě to (jakž takž) pořád baví a chci vidět jak to skončí. Ale zarazilo mě jak dobře to Yohalem v tom článku vystihl a dodal mi chuť zkusit AoD.
Ty vztahy nesleduju, ale ten úryvek je přesně to čím je AoD výjimečný. Pokud nemáš nějaký ultra vztah k sérii DA tak bych na AoD rovnou přešel. V DA budeš prostě příštích x hodin dělat pořád tyhle činnosti pořád dokola, to se ti v AoD nestane.
Jsem si pročítal shitstormovou diskuzi na rpgcodexu kde Chris Avellone na férovku píše jak se k němu vedení Obsidianu zachovalo hnusně, nějak jsem se z ní dostal na tenhle článek, a tenhle úsek...

In Teron, Weller has removed the things that make so many other RPGs tedious: things like trash combat, aimless dialogues, level grinding, dumpster-diving for loot, ping-pong quests that ask you to do no more than walk back and forth across the map, false choices with no consequences, cliché origin stories, tedious exposition to establish the plot, and so forth.

Co mi to jen připomíná? No jo, Dragon Age 3 který teď hraju a všechny tyhle úžasný featury obsahuje :)

Asi si někdy to AoD budu muset zahrát.
Dohráno s dvěma konci. V prvním jsem nechal Agatotha pomoci Gaiovi s jeho říší, v druhém jsem Agatotha vyhodil do luftu a nechal Gaia at dela říši sám.

Teď ještě jednou, ale komentář bude. Jedna z nejlepších věcí za hodně dlouhou dobu.
Přeskočil jsem od Konsorcia k Aureliánovi a moje loajalita je -3. Jde během hry nějak navýšit?
@Red (17.07.2017 09:55): S vysokou lore a perception můžeš mít další dva konce bez boje :)

Jinak jsem už asi zjistil, jak to má být s tím Balzaarovým koncem: nedošlo mi, že to je ta stejná bytost, co se převtělila do Meruho v tom rituálu a kterou jsem zabil. Takže ten další konec (Kingdom of God, ve kterém mu řekneš, že Agathoth je mrtvý) se odemkne tak, že ho necháš žít.
Já to hrál různě ale konec jsem měl vždycky stejný, ten žalud ze sarkofágu mě vždy bez problémů rozsekal:(
@valcik (16.07.2017 11:02): To jsem udělal, ale s 35HP mě stejně mohl zabít během dvou tahů, když mu padly dobrá čísla :D Musel jsem dodgnout v podstatě všechny útoky, než se vzpamatoval a pak jsem ho dorazil bombama.
Bosák sa dá pred súbojom značne oslabiť. Treba mu ešte pred bojom naliať do sarkofágu skysnutú gebuzinu z prastarého lekárskeho kanistra, ktorý sa dá po úspešnom lore-checku zobrať z nádrže v lekárskom bunkri.
@Ajantis (16.07.2017 09:45): S Balzaarem jsem mluvil, ale jak se za ním mám vrátit? Když nastoupím na výtah v té poslední místnosti, tak se spustí outro slajdy a s ničím jiným v té místnosti interagovat nemůžu, ani s tou konzolí, co spouští výbuch.

Ten jsem taky viděl, ale osobně bych ho nevolil :) Překvapilo mě, jak je narozdíl od ostatních konců promakaný ten, kdy se přidáš k Agatothovi, škoda, že u víc konců nejsou nějaké hratelné scény.

Jinak tady jsou moje staty, těsně jsem dostal i Grim Reaper achievement :) Na Agatotha jsou hodně účinné bomby, kdybych si nechal i ten granát z Hellgate, mohlo to být ještě daleko jednodušší.
@Ronik (16.07.2017 00:47) Když o tom podáš zprávu Balzaarovi (ten bůh, s nímž mluvíš v Arše), achievement získáš. Alespoň jsem o tom četl, mně samému se jej ještě porazit v boji nepodařilo.

Můj dosud nejoblíbenější konec je ten, kdy se sám bohem stanu. A to jsem k němu dospěl při hraní za loremastera neúmyslně. :-)
Pche, po x-tém loadu jsem konečně ručně umlátil boha a nic z toho, konec stejný jako kdybych ho zničil atomovkou. Ani žádný achievement za snahu, 0/10.

Ale jinak dobré, určitě si to někdy zopakuju za nějaký nebojový charakter, nějaké ty fighty si už zopakovat nepotřebuju :)
Po pátém dohrání jsem částečně přepsal komentář.

A musím se pochlubit: Dnes se mi za lučištnicko-archeologicky zaměřeného driftera se slabostí pro alchymii a slušnou vyřídilkou podařilo naprosto rozvrátit herní svět (včetně vymazání Maadoranu z povrchu zemského) a získat nejraritnější achievement Burn it! Byl to nádherný zážitek. O:-)
Posúvanie času pri cestovaní medzi veľkými mestami je záludné, pretože neexistuje manuál a hra na to nijako neupozorní. Hra vás navyše bez výstrahy prehodí z jedného mesta do druhého aj pri plnení úloh, svinský mechanizmus!
Po opuštění Teronu (nebo jak se to první město nazývá) se už nejde vrátit zpět, že?
K Dungeon Rats jen doplni, ze ac o tom pred vydanim mluvili jako o "dungeon crawler", tak po vydani to bylo trefne prejmenovano na "dungeon brawler". Fakt tam jdes "jen" z jedne bitky do druhe. Ale kdo ma rad tahy, tak tady jich je slusna porce.
Jop, Dungeon Rats sú skupinové bitky v podzemných koridoroch. Hrdina postupne naberá žoldákov a družina sa prebíja zástupmi protivníkov. Je to záležitosť pre fandov súbojového systému z AoD, za tých pár grešlí slušná porcia (50+?) skupinových taktických súbojov.

@Red (12.05.2017 00:42): Kolonizačná raketla snáď bude na lepšej technickej úrovni, tuším už potvrdili Unreal Engine 4 namiesto Torque.
Nevíte jestli něco tihle tvůrci ještě chystají?
Zpracováním bych tohle rpg přirovnal k prvním strategiím od Paradoxu, technická stránka trochu mimo ale základ je výsostně hratelný.

Příběh moje postavy nemohly úplně pochopit, ale přišlo mi to stejné téma jako Hard to Be a God, další variace novely od Strugatských.

Nevíte za co by se měly utratit přebytečné peníze? Vždy jsem jich měl dost ale nic co by mi nějak výrazně pomohlo.
Tak dohrání za assassina s dýkou mi zabralo něco přes 20h. Ale člověk nemá dost a chce si to zkusit za někoho jinýho. Teď zkouším podobnou postavu zlodějky , jen tak se co má za úkoly ve městě. Na druhý vážný run asi půjdu s někým chytřejším.
@valcik (06.05.2017 12:23): Tak takovou nemám:( Ale na několikátý pokus jsem ho zdolal. Ty bola a sítě hodně pomohly, pečlivýma aimed útokama otrávenou dýkou, vymax. dodge a ještě zápalným olejem jsem ho uondal na vykrvácení. Ale je pravda že za tu výbavu to snad stálo. Jenom se bojím kde budou chybět bodíky daný na dodge.
@Red (06.05.2017 12:17): Záleží na dýke, s ručne kovanou z modrej ocele šancu máš. Skús bolas - medzi typmi útoku vyber útok na hlavu/krk, to ho na dve kolá pridusí. Odmena je vskutku pekná!
Co ten El Sahir, šampion arény? Je aspoň nějaká pěkná odměna? Nevypadá to, že bych měl s dýkou nějakou šanci.
Tak jsem to taky rozehrál. Chci být věrný bijec - všechno do boje a věrný zadavateli. Zatím to docela vychází.
Má to ideální délku na prodloužený víkend. Tak se do toho dej, ať tady tomu přibyde minimalne dalsi osmička.
Je, kratší RPG jsem snad nikdy nehrál. Přestaň se vymlouvat a jdi na to.
Já to mám koupené od vánoc, v létě se k tomu určitě dostanu :)
Ja myslim, ze tady to dosahlo maxima, co se zajmu publika tyce. Tak za rok a pul by to tu mohl trochu ozivit gameplay z jejich dalsiho RPG s pracovnim nazvem Colony Ship.
Nejde mi do hlavy, proč má - troufám si říci - jedno z nejlepších RPG historie rok a půl po vydání na DH pouhých 14 hodnocení. Šiřte osvětu! :-)
@Neelixx (04.11.2016 12:34): Plan na dvojku byl, ale to by se musela jednicka prodavat lip. Tak tu mame za rok udelanou hru zamerenou na povedeny souboje a tak za 5 let nas ceka velke sci-fi RPG. Dokuď tvořej, tak si nestezuju.
@HEX (04.11.2016 06:30): Škoda, že Vault Dweller raději neudělal AoD 2, tohle bude jeden velkej dungeon a celá hra jen o combatu, jestli jsem to dobře pochopil.

@Josef (04.11.2016 10:27): Udělat si postavu typu "jack of all trades" je pro začátečníka vyloučené, bohužel se musíš silně specializovat. Ale zas je tu velká znovurhatelnost.
Vzhledem ke slevám na GOGu jsem neodolal a našel docela ultimátní kombo, které by mohlo zaujmout všechny RPG pozitivní jedince.

Myšlenka je taková, že na získání 3 bonusových her je potřeba 30.000 XP. Na ty dosáhnete pokud si koupíte:
1) Age of Decadence
2) UnderRail
3) Serpent in the Staglands
za tyhle 3 hry dostanete 29100 XP a dalších 1000 XP dostanete jen za to, že se lognete. Následně tedy jako bonus dostanete
4) Expeditions: Conquistador
5) Dex
6) Victor Vran
Celkem to vyjde na $26.95 což je asi 650 Kč, což je si myslim za všechny tyhle super hry hodně dobrá cena.
Hm, tak jsem si říkal, že první průchod si dám za bojovníka - že to bude snadná cesta a já alespoň poznám svět a jeho pravidla, než zkusím nějaké subtilnější povolání. A ono prd! Až můj čtvrtý build byl schopný se protlouct skrze první město / kapitolu:) Jo, měl jsem poslouchat varování v tutorialu, že souboje jsou tuhé, tuhé, tuhé... každopádně je to boží, možností jednání je kopa, roleplay jako kráva. Už se těším na kecací postup. Tedy až to nějak domlátím s tím svým žoldnéřem.