Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Maximum je 10. A dôležitá je aj inteligencia postavy, s maximálnou hodnotou inteligencie získavaš o tretinu viac skill-bodov!
Tých päť asi naplno nevylepšíš. Záleží aj na postave, pretože na objavenie a preskúmanie niektorých lokalít potrebuješ určité atribúty, môžeš teda prísť o peknú porciu skúseností. Ak to mám odhadnúť, s každou postavou by sa mali dať zvládnuť dva/tri nebojové skilly naplno, plus ďalšie dva/tri do dvoch tretín, a ďalšie dva/tri asi do tretiny. (K tomu dva bojové naplno, a jeden bojový do dvoch tretín.)
Kolko skillov sa da tak realne vymasterovat? Aby postava nebola jack-af-all-trades.

Ja som si dal zatial 5, ktore zvysujem ale obcas by si mi este tak 2 dalsie hodili, ale nie som si isty ci si mozem dovolit rozdistribuovat tolko bodov.

Nezahrnam zatial bojove skilly, tie mam iba zo zaciatocnych bodov pri tvorbe postavy - Dagger, Critical, Throwing ale zatial som ich nezvysoval.
.. a s posledným patchom je to výborné! Pribudli skill bodíky za lúpenie - plíženie, vylamovanie zámkov a krádeže. Každej postave sa teraz vyplatí vraziť pár bodov (4+) do zlodejských schopností, vráti sa to pri vymetaní hostincov! ^^
Někdo tady váhal kvůli ceně, tak hlásím, že následujících 24hodin je hra ve slevě 40%.
Updatu už moc nebude. Poslední snad v květnu. Teď už mají plné práce s dungeon crawlerem, který chtějí stihnout ještě letos a kutí se už i další plnohodnotné RPG, které bude na generační lodí, které už stovky let pluje vesmírem.

Tady bych se fakt nebál si hru zahrát už teď, Updaty mi pořád příjdou docela kosmetické, nic ve stylu vylepšených verzí Divinity nebo Wasteland 2.
Já si udělal nového kupce, trochu jsem si ho pozměnil (CH10 místo 9) a naráz mám možnosti navíc a snazší průchod (zajímavé, že 9 na to byla málo) a místo abych všechny pointy rovnou vrážel do 4 oborů, tak si je skladuju a savuju před každým rozhovorem a když se mi ukecávání nepovede, tak loaduju a zkusím přidat body tak akorát, abych zbytečně neutrácel a tak loaduju pořád dokola... pěkně jako za starých časů!

Ale ani takhle toho Lorda nedokážu ukecat, ale neva můžu na to jít odjinud.
@HEX (25.12.2015 08:07): Hra za žoldáka, ktorý pracuje pre gildu Imperial Guard, pre mňa patrí k tým najzábavnejším. V dialógoch som až na dve-tri vzácne výnimky neprekonal žaden skill-check, čelil som drsným následkom a zarputilo nasledoval líniu bojových úloh až ku zdárnemu koncu - keď bojom zocelený žoldák zakutý do vlastnoručne vyrobenej zbroje porazil v náročnom boji jednu z polobožských postáv! Zmyslom tejto hry nie je prekonávanie každého skill-checku, chlopi, práve naopak - neúspešný check častokrát otvorí cestu, ktorá by v opačnom prípade zostala zablokovaná.
@Bodkin (25.12.2015 01:45): Když Už teda nemáš žádný jiný questy, co by ti daly skill points, tak se ještě můžeš přidat k imperial guard. A zkusit štěstí u nich. Ale spíš asi jen umřít hned v prvním boji.
No vida, tak jsem si udělal kupce špatně, opomenul jsem Lore a teď nemám šanci sfalšovat důkazy, protože jsem rád, že načmárám vlastní jméno a jiný způsob se mi najít nepodařilo.

Well, asi si počkám na ten update.
@Bodkin (24.12.2015 12:22): Hraj teda a kašli na update, užiješ si ho s ďalšou postavou! :)
Hint: klávesa Tab prepína zobrazenie ikon nad každým interaktívnym predmetom v dohľade postavy. Občas je to užitočné, tá grafika je dosť neprehľadná..
@HEX (24.12.2015 08:14): 1. Feng mi řekl, jestli se mu nepostarám o nového konkurenta a sním je možno jít za Lordem, nebo ho někam vylákat. Tak jsem si řekl, že zajdu za vrahama, když se postarali o toho obchodníka, tak můžou sejmout i tohohle. Ale nic tam není. Ani prosté odmítnutí.

2. No a pak jsem byl u vrahů znova, aby zabili toho strážného a oni že ne, jedině snad kdyby... měli požehnání Lorda. Tak jdu za lordem a ten strážný mě tam vyfakoval, ať se postarám o nájezdníky nebo rukojmí, tak si řeknu fajn, nahlásím to tomu hlavnímu, ten bude vědět co dál. Nic mu říct nemůžu.


Ale hrozně se mi líbí, že si pokecáš s nějakým pojmenovaným NPC a můžeš se dostat k zajímavým věcem (a skillpointům), co se mi ale nelíbí je to řetězení těch 'přemlouvání' za sebou. 3-5 checků za sebou, kdy nemůžeš vybrat něco jiného a vlastně to nempůžeš nijak ovlivnit. To je imo pitomost.

@valcik (24.12.2015 08:58): Tvl, já se do toho včera pustil a chci to hrát dál!
Na tento týždeň je ohlásený veliký update - vylepšené konce, prekopaná záverečná lokalita a rozšírené dialógy aj skripty u mnohých NPC. Ak ste to ešte nerozohrali, oplatí sa pár dní počkať!
Hah, stačilo 50 minut hraní a už se mi dvakrát stalo, že jsem si řekl: "Jasný, zajdu támhle a bude to vyřešeno" a místo toho ta hra vůbec nepočítá s tím, že bych měl udělat něco tak očividného...

Ts ts ts
no, muj gifter ma asi 5 talentu na 5 bodech a jeste umi relativne obstojne bojovat s dykou (holy shit 2 zarezy), ale jaksi 5 bodu uz na skillchecky nestaci >_>

No asi budu muset se pridat k obchodnikum, bo u zlodeju ani assassinu me nejak nikdo nechce a uz nevim kde bych jeste jinde sbiral skillpointy >_>
@pipboy (29.11.2015 19:56): Nakoniec to nebolo zlé ani s postavou, ktorá má viacero talentov a schopností. Nebojový loremaster, ktorý začal ako skromný pomocník obchodníckej gildy, sa postupne vypracoval na kováčskeho majstra a s vlastnoručne ukovanou výbavičkou doplnenou znalosťami alchýmie sa z neho stal obávaný šampión arény! Ale pri prvej hre je to vylúčené, človek musí poznať jednotlivé lokácie a dostupné bočné úlohy, toto je moja piata alebo šiesta postava: http://i.imgur.com/6EKrJ6o.jpg

Tak, stratené vedomosti a tajomstvá pradávnej civilizácie sú odhalené, zostáva mi už len charizmatický assassin, ktorý preskúma minulosť, motívy a zámery jednotlivých NPC. ^^
@pipboy (03.12.2015 21:57): Před 11 lety nebyly ty možnosti co jsou dnes a to hra jednou kompletně grafiku měnila. Pro příští velké RPG už mají vyhlídnutý unreal engine, když je teď za těch pár šupů.
no, rozehral jsem za griftera a napsane je to zatim v podstate hezky, ale tak si rikam ze kdyz uz nejsou prostredky na moderni grafiku, nebylo by od veci to dohnat aspon nejakou stylizaci... no uvidime jestli se na to vydrzim divat >_>
@HEX (02.12.2015 08:25): U mňa rovnako. Súbojový systém s náročnými bitkami je príliš lákavý a nedá sa len tak odignorovať, loremastera teda odkladám až ako poslednú možnosť. Inak aj praetor je výborná postava, politické intrigy a pletichy sú naozaj premakané. A včera som zistil, že aj crafting je v tejto hre naozaj výborná vec! Prekovávaním rozličných bezcených zbraní na špičkové zbroje sa dá slušne zarobiť a keď som objavil hneď v Maadorane dve kilá modrej ocele a vykoval z nich oštep, praetor-diplomat sa okamžite vyšvihol v kariére gladiátora. Už dlho ma žiadna hra takto nebavila! :)
@valcik (02.12.2015 00:50): Ja ještě pořád nejel postavu úplně zaměřenou na lore a odhalování minulosti. Vždycky mi na to zbylo jen pár bodíků. Libí se mi, jak si tedy o dávných událostech z každého průchodu odnesu jen malý kousek a už se těšim, jak si to všechno poskládám do souvislostí jako Loremaster.
@HEX (29.11.2015 22:39): Jop, hra je s každou novou postavou lepšia. S úzko špecializovaným drifterom som to úspešne doklepal do konca a hneď som odštartoval praetora-diplomata, so širším spektrom nebojových schopností. Napredujem úplne hladko, s trápením ktoré som prežil pri prvej postave sa to nedá vôbec porovnať! Postava s odlišným zázemím/povolaním navyše ponúka pohľad na všetky udalosti z predošlej hry v úplne odlišnej perspektíve a už sa teším, ako po praetorovi odštartujem zlodeja.
achjo, na jednu sranu si tohle chci zahrat, na druhou stranu vsude ctu ze kdyz se clovek pokusi o multitalentovy build, tak s nim hra vyjebe a na tom urco skoncim a naseru se >_>
Parádna igra. Odhadujem, že počet naskriptovaných kombinácií, ktorými sa dá postupovať pri plnení úloh za rozličné postavy, je vyšší než napríklad vo F:NV. Nebojový postup som vzdal a darí sa mi s drifterom, ktorý vstúpil hneď v prvom meste do gildy nájomných vrahov. Je to zábava! Imperiálna stráž ma nenávidí pretože nosím zbroj ich padlého dôstojníka, súčasný bodycount je 52 a v aréne som práve získal titul Executioner: http://oi68.tinypic.com/2rfa4gl.jpg
(6, 8, 8, 8, 6, 4; Spear, Dodge, Streetwise, Alchemy.)
@7c (26.11.2015 21:09): Ja nevim, nejsem expert, ale asi bych chtel mit prodany mensi pocet kopii za vyssi cenu nez mit trilion vlastniku, co to koupi za hubicku a stejne to hrat nebudou. Ten, kdo hru koupi hru za 28e urcite te hre "da" vic a do budoucna je to potencionalne vernejsi zakaznik. Aspon u me to tak funguje.
@HEX (26.11.2015 20:20): Takže kdyby prodali cca 100 000 kusů za 9.99 euro, byli by na tom stejně jako 30k kusů za 27 euro.

ONO je síť čerpacích stanic - která je založená na minimálních cenách a velkém objemu.

Na druhou stranu AoD asi časem na kvalitách neztratí, takže až někdy třeba zlevní, tak se jim můžou zvednout prodeje a navíc budou mít jisté zisky z počáteční fáze za vyšší cenu (takže je dost pravděpodobné, že prodeji her nerozumím spíš já - což je nejspíš fakt).
@7c (26.11.2015 20:13): A co je ONO za hru by si mi napsat nechtěl, když si to použil jako příklad v diskuzi o hrách?

Stačí jim během prvního roku od vydání prodat 30K kusů hry za plus mínus původní cenu.
@7c (26.11.2015 19:25): Co je ONO?

A tvůrce hry uvedl, že nepotřebuje prodat statisíce (myslim, že ta doba, kdy to dal každý nesmyl, protože byl pixelart, už stejně skončila). Jejich cíl, při kterém budou schopni se dál věnovat tvorbě her, je 30K
@Bodkin (26.11.2015 16:07): Přesně tak. Hry zřejmě dělat umí, ale prodávat zdá se moc ne. Sebevětších nesmyslů se na Steamu prodají statisíce, když je cena dostatečně nízká. Ekonomika 101. Stačí se podívat na ONO - a to je zrovna příklad toho, kam se dá až zajít s cenou a přitom slušně vydělat.

To říká člověk, který má Steam knihovnu plnou her, které ještě ani nehrál - ale byly ve slevě... Což mi připomíná, že třeba Dishonored jsem dohrál až tenhle měsíc (koupeno před dvěma roky za 13 euro, heh).
@Bodkin (26.11.2015 17:29): Ne, pujde zase o "iso pohled" na věc, tahové souboje jako The Age of Decadence a hráč bude ovládat víc postav. Důraz bude opět kladem na volbu různých cest a rádi by se zaměřili i na chování členů v partě.
Jejich další hra, dungeon crawler ze stejného světa, kterou plánují vydat za rok, má mít cenu pod 10 dolarů. Jsem zvědavý, jak si u ní doplníme znalosti o fungování cen her.
@HEX (26.11.2015 16:23): Je pravda že jsem o Undertale četl milionkrát a slyšel lidi jak o tom mluví a tak. A za 10€ mi se mi zdál ten risk ok.

O AoD jsem slyšel roky, hrál jsem demo (a dostal šíleně naprdel), nikdo o tom nemluví ani nepíše a za 28€ je už je to imo docela risk (na kterém jsem se už tolikrát spálil, že jsem s tím vpodstatě přestal).
@valcik (26.11.2015 16:16): Všimol som si, že na GOGu sú nižšie nastavené ceny. Nevravím, že na všetko, ale už viac hier malo výrazne nižšie ceny ako na Steame. Nejako si ľudí nalákať musia. Ja sám (steam fanboy) som už viackrát uvažoval, že hru kúpim na GOGu, lebo stála o niekoľko eur menej ako na steame. Zatiaľ som odolal :)

@HEX (26.11.2015 16:23): S týmto súhlasím, reklama je to, čo predáva. The Age of Decadence je viacmenej undergroundová hra, o ktorej vie len pár zainteresovaných hardcore fandov žánru. Nepodarilo sa ju predať a k vyšším predajom pomôžu už len väčšie zľavy, ktoré prinútia ku kúpe hry aj takých, ako som ja.