Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Bodkin (26.11.2015 16:07):Ja bych řekl, že u vyložených hitovek na ceně hry při rozhodování o její koupi vůbec nesejde. Podívej se třeba jak rychle mizely přepáleně drahý specialní edice Fallout 4, kde byl přibalený pip-boy. Kolik se prodá seasone passů, aniž by lidi věděli, co dostanou. Okolo hry musí být hype, šuškanda, články. A proto bych úspěch Undertale nesváděl na jeho cenu. Jak dlouho se pořád psalo o tom, že jde o nejlíp hodnocenou hru na Metacritics a Steamu? To prostě udělalo svoje.

The Age of Decadence je taky velice kvalitní hra, jen jí její tvůrci neumějí prodat. Což je problém CRPG her všeobecně, a proto nám tento žánr už jednou tak pěkně chcípnul.
@HEX (26.11.2015 15:56): Aká serióznosť :) no dobre

Nevravím, že nastavená cena The Age of Decadence je neprijateľná. 28 eur za hru, ktorá ponúka 12 hodín hrania + dobrú znovuhrateľnosť je dobrá ponuka.

U mňa ale táto hra nemá tak veľkú prioritu, aby som ju kupoval za plnú cenu a ani takú aby som ju kúpil za 15% zľavu čo je proste zľava malá. To, že nedali zľavu väčšiu je vec tvorcov, pre nich je lepšie, keď si hra čo najdlhšie drží svoju cenu, či sa aj dostatočne predáva už neviem. Hlavne keď na hre pracovali niekoľko dlhých rokov.

U mňa je teraz prijateľná cena pre túto hru do 5 eur, za to by som to do zásoby kúpil hneď. Inak mám čo hrať a nemám teraz dôvod dávať 23,79 eur (po malej 15% zľave) za hru, ktorá u mňa nemá tak veľkú prioritu a nejaký čas aj tak potrvá, kým sa k nej dostanem.

@HEX (26.11.2015 15:56): Zajímavé zamyšlení nad nastavením cen, když tohle má za měsíc nějakých 20k vlastníků a Undertale za třetinovou cenu jich má za 2 měsíce skoro 400k.
@Maximus (26.11.2015 14:04): Těch 90% byl teda vtip, nebo kolik postů ti ještě zabere napsat, kolik je pro tebe přijatelná cena?

Jako taky jsem byl nemile překvapen, když se 20 éček stalo normální cenou pro pixelatý skákačky a tak dost často vyhlížím slevy, ale u RPG her mám tu hranici pro přijatelnou cenu naštěstí trochu vyšší.

A ano, hra se mi velice líbila (neustále mokré kalhoty, nebo jak to tady někdo popisoval), takže chci, aby se dobře prodávala a proto zkouším upozornit i na takovou menší slevu.

A teda dokáže mě zamrzet, když tvůrci hru slavnostně vydají, po měsíci vidí, že se to moc neprodává, tak jí hodí do slevy 50% a tím akorát naserou a od příští koupě odradí ty, kteří si jí pořídili mezi prvními.
Tak za 50% off jsem osobně ochoten tyhle "dražší" kousky, na které není čas ihned po vydání, pořídit.

Za 15% se jim na to ale každý logicky vysere, pokud hru neplánují zahrát ihned (takoví jedinci si hru pravděpodobně beztak koupili již v předprodeji).

Holt dneska to mají vývojáři s těmi slevami těžké a není divu:), času má každý málo a her je mraky, přičemž má každý z nás jistě zásoby minimálně na roky dopředu. A podporovat úplně všechny (dobré) vývojáře koupí jejich her vždy za plnou (či téměř plnou) cenu (třebaže se k tomu beztak dostanu kdoví kdy), jaksi taky úplně nejde, anžto tu pak není nikdo, kdo podpoří mě :D.
@Maximus (26.11.2015 13:45): Aha, už jsem se bál, že jako slevu vymyslíš nějaký nesmysl. Třeba, že chceš, aby ti hru autoři doručili osobně domu a přihodili k ní ještě pěknou hulbu. Ve srovnáním s tím, je sleva 90% pohůdka...
Jestli někdo čeká na slevu, tak teď je 15 procent dole na STEAMu.
@Neelixx (03.11.2015 12:07): Momentálně toho mají dost. Za rok snad jednoduchy dungeon crawler ze světa The Age of Decadence, kdy budeš utíkat ze Second Chance, dolů pro trestance. Stejný bojový systém, tentokrát ale budeš ovládat víc postav. Pak je tu project na několik let, RPG z generační vesmírné lodi. A občas se ještě zmíní, že pokračování Age of Decadence by rádi udělali o Qantari civilizaci.
@HEX (komentář): Souhlas, já osobně prošel hru třikrát. Za žoldáka, který se soustředil čistě na boj, za hbitého zloděje s vysokým snakem, stealem a lockpigingem a nakonec za světaznalého obchodníka s hbitým jazykem (impersonation, persuasion, streetwise, lore). Každý průchod byl do jisté míry unikátní. Škoda, že se autor nechystá udělat pokračování.
Dobré je to. Kúpené hneď po vydaní, hrám za nebojového loremastera a pred násilím sa zachraňujem útekom. Síce som iba v prvom meste ale ešte som ani raz nezahynul! Atmosféra mi pripomenula knihu Chválospev na Leibowitza. ^^

edit: Bah, už ma aspoň dvadsaťkrát prepadli a umlátili nájazdníci!
@BINGMAN (17.10.2015 19:01): Ta mala kurva byla jen volnou parafrazí výroku samotného autora hry:

"We strongly believe that the hardcore player doesn't want to be loved, but wants to be kicked in the balls and then kneed in the face."
@BINGMAN (17.10.2015 18:17): "To by tam pak ty skilly vůbec být nemuseli, když by hráč mohl hru dohrát jenom s určitou kombinací skillů."

Jde o to, že tam kombinace skillu není žádné zahadné tajmeství, které by nedávalo smysl a hra by ti ho zjevila jen když dojde k zatmeni slunce. Chces bojovat? Bojove skilly! Chces kecat? Social skills! Chceš jack of all trades? Tak koukej kurva hru dohrat nekolikrat, nauict se ji nebo jí jeď podle navodu z netu, ale nebul, kdyz to proste pri prvnim hrani nedas!
@HEX (17.10.2015 17:53): Hru jsem teda nehrál (ačkoliv mě docela zaujala), takže nevím, jak to přesně funguje, ale pokud má hráč možnost si sklilly navolit jak chce, mělo by to být dohratelné za cokoliv. Neříkám, že by to nemělo být těžší, ale mělo by to jít. To by tam pak ty skilly vůbec být nemuseli, když by hráč mohl hru dohrát jenom s určitou kombinací skillů.
Pri prvnim hrani fakt nemuze byt problem dat si spravne atributy a skilly rozdelit tak, aby si hru dohral, kdyz budes jen trochu davat pozor a nesnazit se vymyslet neco, na co nemas. Valecnik proste bude bojovat a diplomat bude kecat. Podle toho se budes ridit. Na užvaněný valecniky a vrazdici diplomaty prijde cas pozdejs.

Dalsi chyták je, že dost checku kontroluje soucet skill plus vlastnost. Hraju za Assasina, postavu hodne zamerenou na boj. Chtel jsem proste být badass mother fucker, do kteryho se nikdo nebude srat. Vysoka sila, obranost, nizka inteligence a charisma. Rval jsem vsechny bodiky do 3 bojových skillu. Ted uz mam skilly na urovni, ze souboje dávám naprosto bez problemu a tak mám našetreno dost pointu, ktere muzu investovat i do neceho jineho, nez zlepsovani se v masakrech. Zkusil jsem lore, skill, ktery je obdobou science z Falloutu. V nejakem checku uspeju, ale nekdy treba taky ne, protoze mam malou inteligenci ktera je pro dany check taky potreba a to dava smysl.

Opakuji, ze existuji buildy ktere jsou udelane tak, ze se blizi jack of all trades, ale na ne je proste potreba "metaznalost" hry, ktera se ziskava opakovanym pruchodem ...nebo procitanim rad na netu.

BINGMAN: Myslim, že když si někdo vytvori postavu, ktera nedava v ramci daneho systemu smysl, tak není chybou hry, když jí taková postava nedohraje.

Bodkin: Dohrát za nebojovou postavu hru jde tak za 10 hodin. Souboje jí protáhnou na 15.
@Bodkin (16.10.2015 21:57): Všichni jsme z návodů věděli, že ve Falloutech jedna a dva si máme vybrat nějáký zbraně, kecání a vědu a uvidíme skoro všechno. Tady to prostě nejde. Na jack off all trades potřebuješ o hodně víc jak tři skilly a znalost jak takový charakter hrát, prostě přichází až po několikátém průchodu hrou.

Na Steamu u vydání píšou o replayabilitě:

Choices are what the game is all about - crafting your own narrative via a variety of choices that alter the story, playing field, and your options down the road. From multiple quest solutions to branching questlines you'll have plenty decisions to make and consequences of said decisions to deal with, which is what makes the game incredibly replayable.

Starting the game as a mercenary and joining the Imperial Guards will give a completely different experience, different quests, different content and points of view than, say, playing the game as a merchant (less buying low and selling high, more scheming and plotting to gain advantages for the guild), a praetor serving a Noble House, or an assassin.

The questlines are interwoven, forming a large, overarching story, so playing the game only once will be like witnessing events from a single perspective, which is limited by default. You will have to play the game several times to better understand what’s going on, piece everything together, and see the full effect of the choices you make.
---------------

Si pamatuju jak jsem někdy před 7 lety četl na RPS interview s Vincem D. Wellerem (pseudonym vault dwellera, nejmenuje se tak) o AoD, strašně zábavný
http://www.rockpapershotgun.com/2008/02/ ... ence-vince-d-weller/

"Age of Decadence will be released when it’s done. That’ll probably be this Fall."

A o 7 let později... :D

Každopádně to vypadá skvěle, ale nevím jestli budu mít willpower se do toho pustit.
Prave mam pocit, ze zrovna toto je jedna z tych hier, ktore poskytuju niekolkonasobny replay s tym, ze hrac pri kazdom objavi nove a nove veci - aka Fallout2, Arcanum....... jedna z mala hier, ktore su vyslovene od zakladu na to stavane.

Hned si spomeniem na to ako som vo Fallout2 este pri nejakom 5. hrani objavil nejaky quest/liniu rozhovorov, ktore som pred tym nevidel (lebo ine skills/stats trenovane).
@Bodkin (16.10.2015 13:58): "Jack of all trades" jde taky, ale ne na prvni, druhe, treti hrani. Po nekolika dohranich uz nekdo vi, jak, co a kde a tak si takovou postavu muze dovolit. Tohle proste neni Fallout 4, ktery potrebuje X videii na to, aby sve hrace ujistil ze: "Ánoooo, kazda schopnost je vam dobra k zabijeni. Nebojte!"
@HEX (16.10.2015 13:08): Možná ale já vždycky skončím s takovým Jack of all trades, protože tak rád prostě hraju, což hra, která spolehá na pečlivé strkání bodů na správná místa, většinou neumožňuje.
@Bodkin (16.10.2015 10:43): No jsou to základní věci jejichž chápání by mělo být samozřejmostí. To znamená, že když hru hraješ prvně a jako postavu si zvolíš merchanta, tak body budeš cpát hlavně do social skills a ne do těch bojových (i když i to po hlubším seznámením se systémy hry jde). Postava zaměřená na boj zase bude dávat skill pointy jen do ovládání jedné zbraně a nebude cpát do každé trochu.
Já jsem asi totálně vyměklá bukva, ale spojení "jakou postavu chceš hrát, neplítvat skill pointy" mne děsí.

Nikdy nevím, koho chci hrát.
@Tarhiel (15.10.2015 09:10): Ježiš to néé. To se omlouvám, ja na hře nepracoval. Tím jsem jen chtěl říct, že jsem s těma autorama kecal na jejich forech. Když vyšlo demo, tak jsem jim napsal připomínky, oni zareagovali. No a protože vývoj trval takhle dlouho, tak se o těch lidech dozvíš spoustu věcí i osobního rázu a tyhle mi prostě přirostli k srdci. No akromě jinýho udělali prostě fakt dobrý RPG :)
Jsem trochu zaujatý, protože jsem s těma lidma travil 8 z 11 let vývoje. Byl na jejich forech, hral spoustu verzi hry. Ale první co je třeba říct, co i tvůrci zdůrazňují kudy chodí, hra je náročná. Musiš se soustředit na to, jakou postavu chceš hrát, neplítvat skill pointy a střemhlavě se nevrhat do soubojů. Boj je tady opravdu poslední a smrtelné řešení. Být připravený na to, že si možná na začátku nastavíš špatný staty a pak budeš muset po nějákym čase restartovat.

Jakmile si tohle osvojíš, tak ti budou odměnou napínavé tahové souboje. Smysluplné používání skillů (miluju, když můžu lidi zabíjet už během rozhovorů díky vysokému critical strike). Zajímavě napsaná NPC, fakt je to tam samej hajzl a od dob Bloodlines je to první hra, ve které ti postavy víc lžou, než říkají pravdu. A hlavně svět plný tajemství, který na první dohrání neprouzkoumáš cely. Hra je trochu kratší, tak 15 hodin, ale když ji hraješ znovu, s rozdilnou postavou, tak je fakt jiná.
Kdyby někdo chtěl vědět trochu víc o RPG systému hry, tady je menší příručka:http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=531086530