Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Cobot (12.09.2019 23:45): Po posledním patchi (po kterém jsem si to chtěl konečně zahrát) přestala fungovat UI nepřátel, takže jen stojí a čumí. Není jasné, jestli to někdy opraví.
S patchovanim Underworldu prý už nějak končej. Jestli jo je to o to horší
Líbí. Po roce 2000 asi nikdo nečekal, že budou jednou ve vývoji hned tři System Shocky. Snad se vydaří.

@Sadako (12.09.2019 10:41): Mně tedy ten trailer přijde docela v souladu s druhým System Shockem, který je jaksi starší než D3 nebo Q4. Takže tak. :-)
@Cobot (12.09.2019 09:43): Úprimne, mne sa to málo, čo je vidieť, páči, aj tá vylepšená Shodan, v tej predchádzajúcej verzii traileru bola strašne toporná -ale áno, aj ja už som opatrný v tešení sa po fiasku s Underworldom, no stále dúfam, že tento projekt to nijako nezasiahlo a nebude to shit.

System Shocku to naozaj neprajem.
@Sadako (12.09.2019 10:41): hmm, mozna trosinku, kdyz se snazim.. vypada to jako Prey, ktery byl inspirovan a v urcitem smyslu se da povazovat za duchovniho nastupce System Shocku, a jako dalsi System Shock :)
@Tarhiel (12.09.2019 00:42): Včera se mi ten trailer nelíbil. Vizuál mi připadal lacinej. Dneska už mi to tak blbý nepřijde. Teď se bojim, že to bude o "zombíkách". Shodan experimentuje s lidkou DNA atd... No uvidíme.

A nevim co si mám myslet o tom roce 2085 a tajným základně TRIOP. Zajímalo mě spíš pokračování než prequel dvojky. Ale uvidíme. Větší detail jak vzniklo Many může být taky dost zajímavej.
@hanak_v_exilu (28.08.2019 20:41): jo ten souboj se Shodan na monitoru, vsak to byl uplny zaver ktery netrval dlouho. Me spis zklamalo to ze sem myslel ze tak jako sem se po nekolika patrech pohyboval na Von Braunu,ze to tak bude i na tom Rickenbakeru
ten neoblibeny konec o kterem pisete, mate na mysli tu cast ktera se odehrava v tom organickem prostredi?
@Tommywise (19.08.2019 18:35): Má smysl to hrát po delší době, jsou tam modifikovány některá místa (na výraznější rozdíly natrefíš až po delší době) a výrazným způsobem herní mechanizmy, nicméně pořád se to odehrává v původních mapách.
tak sem rozehral ten mod Infinite a zjistuju ze je to stejne jako original akorat me provazi nove skrze logy ta francouzka Marie. Jink uplne stejne prostredi, stejne logy a maily a stejne cile jako ve Vanille... ma tohle smysl hrat aby jediny vetsi rozdil bylo par novych postav?


Mozna to smysl ma ale ne hned po tom co sem dohral SS2, ale dat si to asi az po nejake dobe az se budu chtet na Vo n Braun vratit
heh tak uz sem na konci a zjistuju ze jde o dalsi hru s referenci na Novy Svetovy rad NWO

kde Shodan vicemene predstavuje Satana..... podobne jako u Biohock Infinite kde byl ocividny odkaz na Antikrista a jeho vladu



https://shodan.fandom.com/wiki/We_Part_Ways...

edit: ten odkaz nezobrazi spravne tco co je tam napsane
je to jeden z poslednich mailu od Shodan :

Thank you for running my errands, puppet. I know you have struggled, but I never had any intention of destroying the Von Braun. The Von Braun's faster than light drive can be used to create pockets of proto-reality. I am now using it to modify reality to my own specifications. The process shall not take long. If it sounds unpleasant to you, put your mind at ease, insect... you will not survive to see my new world order...
Bavia ma tie detailíky, ako napr. že keď sa spustím výťahom na hlavu mutantovi tak ho to zabije, alebo keď sa šikovne postavím do chodbičky na ktorej konci je turret a ide na mňa Security Bot tak ho ten turret snažiaci sa mňa trafiť triafa toho Bota odzadu a zabije ho... paráda.
je nejaka obrana proti radiaci aby mi to neubiralo zdravi? Nemyslim ty protiradiacni leky ktere jen snizi hodnotu radiace,ale neco co se da dat pred tim nez do radiaci zamoreneho prosstoru vlezu?
@Phoenix (12.08.2019 13:41): Já bych moc nečekal. Spoustu věci je už vyřešeno mody a to velmi dobře. Ćekám jen pár achievementů a oficiání zapracování SS2tool nebo samostatná iorava bugů. Víc do toho podle mě šahat nebudou.
@Tommywise (12.08.2019 21:54): to rád slyším, protože SS2 je absolutně nejlepší hra jakou jsem kdy hrál! Lepší, než nejlepší letecký simulátor, a to už je panečku co říct!

Jen místní smetánka nechápe, že SS2 je lepší RPG než většina tzv. pravých RPG.
Tak je to vpohode hra, cely ten rpg system a celkove hra je vymakanejsi nez Bioshock ale Bioshock mi byl zas bliz pribehem a atmosferou
Jaké z rozšíření pro SS2 je nejlepší? Dohrál jsem to už asi čtyřikrát, ale rád bych se do toho světa zase na chvilku vrátil.
@Phoenix (12.08.2019 11:46): Teším sa! :)
Nemám ani šajnu, čo všetko tam upravia, ale kedže, prepdokladám, majú prístup k zdrojákom, asi veľa, viz čo napísal @Phoenix (12.08.2019 13:41).

Ja by som si práve prial HD textúry na postavy, bez zmeny vizuálneho štýlu., to je to ,čo som pôvodne čakal od Rebirthu a nikdy nedostal.
@Cobot (12.08.2019 12:51): Můžou udělat něco jako Rebirth, technicky ještě lépe (vyšší rozlišení textur, nově nahraná nebo vyčištěná hudba, totéž pro animačky, protože na to byl nějaký patch, ale podle mého byl výsledek polovičatý) a naopak bez změny vizuálního stylu (cyborg midwife je typický příklad toho, kde to podle některých nabourává atmosféru). Plus podpora věcí typu Steam Achievements (jako v SS jedničce).