Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@John Mirra (16.03.2019 16:41): Hele Outcast a Academy jsou kvalitou uplně jinde.. tady to se tomu ani moc nepodobá. Souboje jsou tu hrozný, neplynulý, narozdíl od těch dvou.. Hned bych si je zopáknul, když tak nad tím přemýšlím :D
@NateLogan (14.01.2012 10:56): psal sem o Republic Commando 2...FU2 mě opravdu nezajímá, demo mi tehdá stačilo, já hál FU jen kvůli tomu proklamovanému příběhu, z čehož stejně vylezla nudná a plochá slátanina...a 2jka je na tom s "příběhem" prý o dost hůř, takže to už bych se neodvážil :)
@Fg (14.01.2012 09:22): Spíš Clones of War. Přece jen tunel se spoustou kvádrů se udělá raz dva, mechaniky gameplaye jsou jednoduché (referenční manuál: GeoW) a lidi to kupují. Bohužel.

BTW bacha na druhý díl. Nevím, co tam prováděli, ale soubojový systém je více neohrabaný, recyklace a stereotyp jsou naprosto všude a i ten příběh je už vyloženě blbost. Za tohle by se měli autoři smažit v pekle.
jak už název napovídá tohle je FU pro SW, chudák Kyle se obrací v hrobě :( , tohle nestojí ani za koment...ale je fakt, že jsem to čekal horší

btw nechápu, proč se chválil příběh, jako jediné dobré na této "hře"

by mě zajímalo, jestli někdy výjde už něco kvalitního ze světa SW, už je to 9 let, co vyšla poslední kvalitní hra s nálepkou SW, škoda to takhle prasit takových let... :/
tak jsem si tohle zvěrstvo předevčírem koupil(už jen proto, že jsem nehrál nic s tématikou SW od KOTORa II) a už po 5ti minutách mě to děsně nudilo...to měl být nástupce JK? :D
btw v roce vydání ta fyzika byla bomba???
fakt je tam multiplayer? Bo krabice o multaku nic nezminuje, ani pozadavky na pripojeni k netu tam nejsou.
Sakra, ten posledný boss fight na Tatooine som skoro celý (vlastne celý) neskutočne prenadával a vyše hodinu sa trápil a nakoniec keď som to dal, som zistil, že brat mi omylom prehodil náročnosť na sith lord. A že prečo ma potom Obi-wan dáva na tri rany.:D
presne tak, kazdy harcore fanousek musi byt prave zhnusen a nezachrani to zadne realie...
MIGtheDRAGON: Že by ho zradili? Jako že by se dali na světlou stranu? Narušení kloni? Pochybuji.
Spíš nevím, co by mu bránilo udělat celu armádu takových klonů a lusknutím prstu si podmanit celou galaxii.
No keby sme sa držali tých reálii, tak mohol mať kľudne niekde v karbonite ich celé telá a slamkou z nich chlastať "silu". :D
Třeba měl v šuplíku schované jejich vzorky krve. Tahle teorie rozhodně nijak nevybočuje z nesmyslnosti některých reálií Force Unleashed, alespoň podle mě :)

Ano, našel jej. Stejně ho ale podle mě musel nějak upgradovat... A vlastně to je jedno, já osobně schopnosti StarKillera v univerzu SW neuznávám.
NateLogan: Tak Yodu a Palpatina k dispozici neměl ne ? Ostatní jedie (včetně sebe) samozřejmě ano. A s tou palebnou silou je to pravda. Vždyť tam jen čumí jak padá dolu ...

A starkillera nevytvořil ale našel. Za to klona už vytvořil sám.
A vůbec, StarDestroyer musí mít obrovskou hnací sílu, aby byl schopný mezihvězdných letů. A taky by měl mít velkou palebnou sílu... Tak proč sakra nesrovná vše v okruhu 100km se zemí? Já vím, nehodilo se to do scénáře.

Mě přijde, že po Order 66 Vader sebral všechny Jedie a nějakým záhadným způsobem je nakombinoval do StarKillera (a zamíchal to špetkou Yody a Palpatina) :)
MickTheMage: No neřekl bych tam snad s ničím tak velkým nehýbe. Snad jen sejme toho velkého obra v aréně, ale není to jako kdyby někdy v jeden moment táhnul celou jeho váhu. Hold je to trapnej klon.
Mig: No kam sa hrabe Chuck Norris, vypadá to tak, že mr. apprentice vlastní 99% midichloriánov z celej galaxie. :D
MIGtheDRAGON: Efektivnost je levná.

Tul: Tuhle pasáž jsem udělal s trainerem. Nebyly nervy. Počkej na finish.
Tulareanus: Co z hlediska efektivnosti ? :D Sakra vždyť tohle z něj dělá asi nejsilnějšího jediho v celé sérii her/filmů :D
Mig: Hmmm ja už som to prešiel na to frenetické "žehlenie" myšou. :D Ale sralo ma to megaveľmimoc. Z hľadiska príbehu je to fail, z hľadiska hrateľnosti je to fail. Ani neviem z hľadiska čoho to vlastne fail nie je. :D
Tulareanus: Taky mi to dělalo nejdřív problémy, ale když zjistíš, že vůbec neni potřeba mávat myší, ale prostě jen strašně pomalu táhnout tak to jde samo :)
Teda tú bytosť (to nemôže byť ani človek), čo navrhla tú pasáž so star destroyerom by som nechal smažiť v pekle s nadržaným homosexuálnym africkým kmeňom s cistitídou. Ako vôbec niečo také prešlo betatestom?! Hlavne na pc, kde si pri myši a klávesnici (to sa fakt nedá vo FU nastaviť citlivosť myši ani prestaviť klávesa pre dvíhanie?) pripadám ako idiot, keď cez celý stôl frenetický posúvam stále myš a hovno z toho, lebo TIE fighters mi uberú 80% kým tú ľoď dostanem do polohy na drtenie....
Neexistuje na to nejaký trik?
Pri skákaní sa divne "ohýba" a mení svoj náhľad a ja ťažko určím ako som na tom pri skoku (či to doskočím alebo nie) a pri boss fightoch nevidím či stojím bokom alebo presne voči nepriateľovi.
Teda ako smiešne predimenzovaná oddychovka to nie je vôbec také zlé, ako to z komentárov vyplýva. :D Len tá kamera, tá kamera... Alebo starnem.
Hořce jsem zaplakal. Toto jen vykrádá universium SW a znásilňuje jej na nejvyšší míře... Je mi špatně, budu blinkat. Na co se takové sračky dělají? Pokud děj (a ty šaškárny, co tam ten puberťák s blbě držícím mečem dělá) bude brát jeden jediný fanoušek SW vážně, zaslouží si vykleštit. Pár procent za zajímavé levely a animace, ale teda sežrat 29 Gb na HDD a hodinu a čtvrt instalace včetně patche... Tfuj. Nikdy, smazat a nejlépe zapomenout.
Stalo se taky někomu, že při zapnutí high detail se nedá pohybovat v menu? A hlasy ve hře není slyšet... Vůbec mám pocit, jakoby byl zvuk defaultně nastaven na 5.1 nebo 2.1 a ne stereo. A to asi nikde nezměním.

EDIT: Menu vyřešila změna rozlišení.
Mě zase hodně bavilo Empire at War (bohužel datadisk už stál těžce za prd).
"poradnou SW hru, ta tu nebyla od roku 2003" 2005 - KOTOR II: Sith Lords"
Zrovna jsem chtěl napsat, že tady bylo Republic Komando (které zrovna poprvé hraju), ale už mě lidi předběhli. Tohle je hodně doře odvedená práce.
Hele ten FU2 je super, víc adrenalinový a hlavně víc takových epických scén jako byla v jedničce ta záleźitost s křižníkem (ne tak debilně zpracované) ..
A Starkiller docela perlí .. když na něj po zabití bosse XY při volném pádu zařve .. "co teď" "takhle dopředu jsem nad tím nepřemýšlel!!" xD xD
Nate: Star Trek je mozno tak mrtvy v hrach, ale v ostatnych odvetviach si celkom zije :) Ale co s nim ma Fox, to fakt netusim.
NL: Republic Commando? To bylo ale hodne dobre, skoda jen ze nepokracovali, kdyby si vzali namet z knih od Karen Travis byla by to v FPS skvela spicka a lepsi jakko nake ujete Hejló, ty knihy sou neco neskutecneho, treba amici vi moc dobre, staci se podivat na amazon a hodnoceni...uz nekolik let vyhlizim jestli se konecne Egmont stretne s touto serii, ale je to snek, sem zvedav jestli dokonci serii NJO! Pac dil Traitor je perla sci-fi literatury :)

tak potom mam zmatek v tom, co kdy vyslo :)

MtM: jo tak na to se chystam uz dlouhou dobu :) ale strategie vylucne nehraju, takze kdovi kdy to bude, ikdyz se psalo, ze datadisk je snad jeste lepsi
Star Trek hlavně asi chtěl někdo u Foxů stůj co stůj pohřbít. Nebýt pana J.J., tak je tohle univerzum mrtvé asi nadobro.

A k SW: Pokud vím, tak LucasArts po dokončení Republic Commando rozpustili své interní herní vývojářské studio (externí kontrakty jsou prý výhodnější)... Co se ale změnilo s Force Unleashed, to netuším. Asi se jim zastesklo po "kvalitní/výdělečné" SW hře (Empire at War díru do světa neudělal, Lego hry jsou jen bokovkou, Galaxies dýchá z posledního a TOR je daleko).
A pak jsou te až tak špatné Republic Commando a Battlefront... Ale to je tak všechno.
Fg: beriem to ako vec názoru, mne sa napr. niektoré elementy v dvojke páčili viac ako v jednotke (temná atmosféra, príbeh, niektoré postavy), hoci jednotku považujem vo všeobecnosti za lepšiu. Každopádne dnes už ani hry kvalitatívne na úrovni KOTOR II nie sú bežné.
LJ: nebyla spatna, ale nebylo to uz tak skvele a je to update jednicky, posledni skvela a myslim svym zpusobem revolucni hra v SW universu byl prvni KOTOR....
Jinak ve 2 má vader zase ten hnusný, divně se kroutící kus černé textury místo pláště..
Stále nedokážem pochopit to, jak kupříkladu prvý díl vám tak "znásilňuje" ono Star Wars Universum a s onym světem nemá nic společného. Přijde mi to jako dětinské (a místy neoprávněné) kvákání. Celkový příběh nic nenarušil (naopak jen obohatil celkový svět SW), reálie byli na místě a to, že jeden z dvou možných konců (ten "špatnější) narušil původní chod událostí, naopak považuji za příjemnou alternativu. Celkově mi byl příběh sympatický a stejně tak i hlavní hrdina. Nadávejte si na ostatní věci, mě příjde, že každý zarputilý kritik, co (nejen) zde společnými silami flusá na prvý díl, má ve skříni boba fetta a pod polštářem lightsaber, jinak si to nedokážu vysvětlit.

Osobně čekám na druhý díl jak na spasení.
sic sem nehral, ale zachranuje to pry kvalitni pribeh...sice ta hra s SW nema mnoho co spolecneho a predlohu brutalne a nechutne znasilnuje, tak sem aspon cekal, ze 2jka bude aspon kvalitni po pribehove strance....

jinak demo dvojky - gameplay desna a ani z prostredi sem nebyl nejak ucvaceny a dat 78/100 spatne hre? no to je opravdu skvele, jestli odpad zacina na 70% :D
Jednička ušla, ikdyž ten destroyer byl docela opruz. Ale dvojka demo se mi líbilo dost, perfektní grafika a lepší ovládání, víc bad ass, jdou konečně sekat i končetiny.
Jednicka ma zo SW vsetko, ako vsetky ostatne SW veci :) Len neviem kde zobrali, ze takmer 80 je medicore...holt amici trafeni ;)
A hlavně ani jednička nemá se SW mnoho společného, snad jen to pozadí vzniku rebelů má něco do sebe, jinak bída a šeď.
tak ted sem to vypnul.uz sem nedokazal dalsich dvacet minut schazovat destroyer furt dokola omg !
Ona je to aj sila zvyku ovládania a toho, aké hry človek hráva, ked vyšiel Fahrenheit, tak kopec hráčov, ktorých rozhodne nepovažujem za zelenáčov, malo problémy s akčnými minihrami.
Možná se k téhle hře vrátim a skusim jí na nejtěžší. Na střední to rozhodně nebyl takový problém, ale i tak se moje myš pěkně projela po stole :D
Osobně jedu vždy na střední obtížnost, ale věřím, že na nejtěžší to nešlo dát. Je o stejné jako s DMC4. Vím o jednom recenzentovi, který to bez padu nedokázal dohrát ani kvůli recenzi, já to naopak na klavíru dojel a ještě se u toho bavil. Sice jsem neměl secrety na 100%, ale šlo to.
Jezek: Síce som túto hru nehral, ale kedže existuje v súčasných hrách voľba obtiažnosti a taktiež rôzna úroveň hráčskych reflexov, nebral by som to tak definitívne.
"A bez gamepadu je jedna konkrétní minihra naprosto nehratelná :-/"
Naprostá blbost. I tohle jsem projel jen na klavíru a kryse.
Právě že to ovládání neprošlo žádnou konverzí, pouze namapovali tlačítka gamepadu na klávesy... Něco jako citlivost tlačítek nebo "vícesměrnost" analogových páček se tady neřeší, bohužel (ve hře je to v jednom místě smrtelné).
Konverze je bezchybná, ve verzi s patchem.Ikdyž nevím jak ovládání, hraju to na padu.
jezek: No wai!! Konverze nechutná jak po stránce optimalizace, tak po stránce HUDu. Fuj.
MtM: Jo, přesně to myslím. Tam mě osobně ruply nervy, respektive jsem se rozhodl, že to dohrát nemusím a stačí shlédnout důležité úseky jako film... :)