Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Aky graficky setting je najlespi? Zatial som to mal spustene na OpenGL volbe 1980x1020 ale teda EHM, EHM, nikdy som nebol velmi graficky zalozeny ale toto vyzera viac ako priserne otrasne... stary dobry Jedi Knight oproti tomu vyzera ako fotorealisticka megabomba tretieho tisicrocia. Nemam naladu skusat vsetky volby postupne, ale pre zaciatok som si vybral z moznosti openGL co mi prislo ako najrozumnejsie riesenie.... ale mam pocit ze to asi nebolo zrovna moc dobre riesenie.

Fakt si nespominam kedy naposledy ma nejaka hra odradila kvoli grafike, snad nikdy v zivote ale toto je naozaj neskutocne hnusna sracka.
Video (1080p) je up
http://www.youtube.com/watch?v=eDNmNjXmhKs

Omluvte sníženou kvalitu mých bojových schopností, hrál jsem to poprvé bez tutoriálu a manuálu.
Hrál jsem za rytíře první čtvrt hodinu, působí to dost dobře. Dark Souls mi to připomíná velmi silně.
@Bodkin (08.03.2013 01:01): Jak myslíš. pro mě je hudba z HoMaM vybraná z Crusadera (kam se také mnohem více, do akčního tempa, hodí). A záčátek je paráda, secrety, vybíjení vesničanů, skvělé katakomby... kde mám to CD? :)
@Drolin (08.03.2013 00:49): Hudba je prostě vybraná z HOMAM 3 a 4, je sice hezké, že konec je fajn, ale ten začátek je odporná pustá tragedie. Nepovedená budgetová parodie Gothicu.

A rubání je u rubačky je to alfa a omega. :P
@Bodkin (07.03.2013 23:56): Ale ta hudba! I hratelnost, a celkově lokace s atomosférou (ledová část, finální město a pak následně kosmická lod..., z tohoto pohledu jedna z mých nejoblíbenějších her). Osobně mi tedy to, jak se propracovaně seká atd. přijde tím poslední.
Tak jsem hrál 20 minut za rytíře a docela mě fascinuje že to i začíná jak Dark Souls, 12 let před Dark Souls :-)
V cele a beze zbraně. Nahrával jsem to, postnu link až to bude uploaded.
Tak to obsahuje i nglide a funguje to perfektně s akcelerací v 1600*1200, paráda. Vím co budu hrát next.
@Bodkin (07.03.2013 18:49): Je to možná smutné či úsměvné, ale toto je jeden z mála free-irony příspěvků. Tedy Dark Souls je až příliš časově vzdálen od Severance, Cruasadera etc., jinak nemá konkurence on.
@Bodkin (07.03.2013 16:06): Nejlepší nejspíš ne, ale na druhou stranu, lepší nebo srovnatelné mě taky nenapadají: DbtS je víc hardcore a méně graficky vyvedený, Drakan není zrovna moc o bojích - zato adventurní část má povedenější, Rune nemá nějak zvlášť propracovaný soubojový systém, DMoMM mi ve srovná taktéž nepřišel až tak moc o bojích (paradoxně), ale spíš o využívání herních mechanizmů a prostředí. Takže zbývají asi jen Dark Souls...
Áno, Severance je najlepšia rúbačka zo všetkých. Na svoju dobu mala priam neskutočne premakanú grafiku a hratešnosť je poriadne hardcore.
koukni na gameplay a uvidíš. Něco takovýho mohli iplementovat do Gothicu
Tyjo, vůbec jsem nevěděl že to dark souls bude už teď, nedávno jsem četl nějaký rozhovor kde psali že s tím mají problémy s tou konverzí.. :) dobrá zpráva
@USER47 (18.06.2012 20:29): Jo Capcom, velký přítel PC hráčů už od r. 2006, navíc MT framework hra, na podzim to tu máme. :) Ovšem ten vývojář jak vyzval k té petiční, facebookové akci nad rámec "Show your support." To byl slušný fail, nebudem o každou hru prosit. :)
Právě že Namco chce rychlej cash a asi jim nedali moc peněz a času...Jinak nemám strach o to, že by sami vývojáři chtěli vydat nedopečenou hru.

Dragon's Dogma se imho dočkáme skoro určitě, Capcom na PC celkem portuje a navíc už to myslím hintovali. Respektive, prohlásili něco ve smyslu "když PC hráči ukážou, že to chtěj, tak to zvážíme", což v překladu znamená "jsme rozhodnutý to portnout a hodilo by se nám trochu free marketingu v podobě nějaký petice a následnýho vyhovení".
@USER47 (18.06.2012 19:47): Hm, hm, ale co z toho všeho? Chceš tím říct "nekupovat"? Tohle není nic co bych už nevěděl a tvrdím, že je pořád lepší Blightown ve 30fps na PC (framerate naprosto v pohodě řekl bych), než ve 14 na konzoli a ještě s gamepadem, mohl bych to koupit na mít na konzoli už dávno, ale nechci.

GFWL mě absolutně taky nemůže zastavit, pár her už tam mám, o savy jsem nikdy nepřišel a pořád je to méně invazivní než dementní Origin či UPlay.

Kromě toho, že se jedná o solidní RPG, který si koupit prostě zalouží, chci především podpořit jap. developery, kteří zřejmě mají od Namca na port omezen času i prostředků a naučit tím Namco propříště vydávat PC verze včas a se vším všudy. Už Zaklínač 2 jim podle všeho otevřel oči a tak, nový Ridge Racera vůbec poprvé vyšel i na PC a zároveň s konz. verzemi a Inversion od Saberů vychází jen pár týdnů po konz. verzí. Pokud se tomuto portu povede prodejně dobře, tak Dark Souls III už bude PC hra.
Jj, respektive u toho gamepadu to asi není úplná nutnost, ale oznámili, že podpora myši a klávesnice bude pouze úplně základní a na hraní doporučujou gamepad.

btw: prej dokonce na E3 ukazovali nějaký demo na kompu s šestkovou nvidií a trhalo se jim to jak prase:-D.

Dokonce se ani netajej s tím, že se s tím vůbec srát nebudou a označujou to za "přímý port". Jediný, co je v PC verzi navíc, je asi GFWL:-D

Pár článků k tématu:
http://www.rockpapershotgun.com/2012/04/17/dark-souls-pc-prepare-to-sigh/
http://www.rockpapershotgun.com/2012/06/07/dark-souls-prepare-to-stutter/
A ještě pár bonusů pro všechny edice - GFWL, 30fps lock, nutnost hraní na gamepadu, žádný možnosti nastavení grafiky, stejný problémy s frameratem jako u konzolí...

Prostě parádní konverze.:D
Postnu to sem, protože má Severance k Dark Souls z PC her tak nějak nejblíže. Přestože Dark Souls vychází až tři čtvrtě roku po konzolových verzích, nebudeme ochuzeni o PC limitovanou edici!

* Papírová krabice (dneska pomalu na vymření, všude bakelit)
* 150-stránkový artbook
* plakát a pohlednice
* making of DVD a soundtrack CD

Vidím to na předobjednávku, skvělé hra a pro RPG adekvátní bonusy.
Všivák: bez pečetí se hra dohrát dá, ale je to jiný konec, takový ten neúplný. S pečetěmi se dostaneš do posledního levelu s hromadou drsných monster a to je ten "správný" konec.
Tahle hra je takovej spiritual predecessor Demon/Dark Souls, až to hezký není :-).
Žádná jiná podobná PC hra mě nenapadá. Těžší bez ohledu na výběr postavy? U Severance byl docela značný rozdíl v obtížnosti v tomhle směru. Teda je ale pravda, že tam jinak žádné pevné ani proměnné nastavení nebylo (mimo jiné). New Game+++ u DS zní docela zajímavě :)
Nehrál tu někdo náhodou Demon's Souls? A samozřejmě také Severance. Zajímalo by mě srovnání. DS vypadá dost zajímavě.
Pokud by chtěl někdo hru spustit na novějším kompu tak pár postřehů, které můžou být pro někoho užitečné:

Hru jsem rozehrál a dohrál na novém kompu se čtyřjádrem a 64bit wim 7. Ovladače nVidia 266.58. Nebylo to ale úplně bez problémů. Kvůli černému textu v menu bylo nutné zprovoznit hru přes OpenGL rastr http://www.thecrawdaddypage.com/reviewsA/BoD.html a následné ještě aplikovat ze stejné stránky FogFix. I přes to se ve hře občas objevil problém se světly v drahokamech nebo co to bylo (ale to je asi 3x za hru) takže to nevadí.

Největší problém byl ten že hra občas, hlavně ke konci před spuštěním animace přestala fugovat. Panák se měl hnout a nic. Nešlo se ani dostat do menu. V 99% prcentech pomohlo spustit hru přes Direc3D a "poslepu" hru nahrát a pak se to hlo. Následně uložit a opět spustit pod OpenGL rastrem. To byla celkem otrava, ale dalo se to.

http://www.thecrawdaddypage.com/reviewsA/BoD.html
http://daniel.brayforum.com/blademods/
http://www.petrbnsfineart.com/bladestuff/bladestuff.html