Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Section 8: Prejudice

20.04.2011
04.05.2011
26.07.2011
69
10 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Section 8: Prejudice je online střílečka z pohledu první osoby, jedná se o pokračování Section 8 z roku 2009. Hra se soustředí hlavně na multiplayer, ale obsahuje i singleplayerovou kampaň. V té se hráč vžije do role Alexe Cordea, který je pověřen vyšetřit, jak je možné, že malá armáda Arm of Orion byla schopna napáchat obrovské škody osmé obrněné pěchotní divizi (odtud název hry). Osmá divize sice v prvním díle vyhrála, ale utrpěla těžké ztráty.

Multiplayer obsahuje dva módy - conquest a swarm. V conquestu se proti sobě postaví dva týmy a jejich úkolem je ovládnout bojiště. Toho tým dosáhne, když obsadí kontrolní body na mapě, za které následně dostávají victory points. Nashromážděním dostatku victory points tým vyhrává. Ve swarm se čtyři hráči brání nekonečným vlnám nepřátel než dorazí posily.

Hráči mají k dispozici množství klasických zbraní, najdeme zde odstřelovačky, útočné pušky, raketomety a další. Mají také možnost naskočit do několika vozidel jako mech, tank a vznášedlo, které připomíná motorku nebo si postavit jednu z několika druhů obranných nebo podpůrných věží (protiletecká, raketová).


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 60
Série Section 8 prošla podobným vývojem jako série Bad Company. Zmizely otevřené mapy a byly nahrazeny lineárními lokacemi, zmizel respawn po smrti a byl nahrazen klasickými checkpointy. Celá hra se stala prakticky lineární střílečkou, u jiných her by byl pravděpodobně oheň na střeše (protože otevřené prostředí = tisíckrát lepší hra přece), ale Section 8 to jenom prospělo (na rozdíl od Bad Company). Autoři si dali práci a vymodelovali prostředí tak nějak normálně a už to nevypadá, jak kdyby to vypadlo někde z generátoru.

Zbytek hry zůstal stejný jako u předchůdce. V některých lokacích se autoři inspirovali v jiných úspěšných sériích - semtam nějaký skript pro ohromení hráče (CoD), jeden level vypadal jako vystřižený z Halo 3 (nebo dvojky nebo Reach, jak kdo chce), skoky z letadla (které vypadají ještě víc cool než v jedničce) zase jako z Halo 3: ODST.

Jedinou výtkou je snad jenom dvouhodinová herní doba, u jedničky jsem to bral tak trochu jako vysvobození, ale tady bych si klidně ještě pár hodinek přidal.
+6
  • PC 70
Zprvu jsem rozehrál Prejudice, ovšem bez znalostí a událostí prvního dílu jsem nechtěl pokračovat (stejně jsem se z "jedničky" prdlajs dozvěděl!). Takže až po dohrání Section 8 jsem se s počátečním rozpoložením pustil do Prejudice a už po prvních pár minutách hraní mi bylo jasné, že se tvůrci ohledně celkového vylepšení hry opravdu činili. Celkově je totiž hraní, již z počátku zábavnější a variabilnější. Singleplayerová stránka má hlavně nějakou snahu o příběh, což jsem ocenil především!

Spoustu vlastností hry se dočkalo menšího, spíše kosmetického vylepšení! Především pak musím zmínit dvě zásadní negativa, která mi v S8 dělala vrásky na čele - zmíněná kampaň a obtížnost. To v kampani Prejudice nehrozí, nabízí záporáka, správná videa a pořádně napínavou akci, přesně jak to má být. Prejudice tedy i přes počáteční "neočekávanost ničeho" překvapil. A i když je 7/10 poměrně hodně, zaslouží si to. S8P mě překvapil a bavil aždo samotného závěru!

Pro: snaha o příběh, vylepšování účinnosti zbraní, stávající vlastnosti, lehké zvraty, souboje nepůsobí již tak složitě,

Proti: krátkost kampaně, v některých aspektech slabý engine,

+4
  • PC 50
Po ve skrze pozitivních ohlasech na tento kousek, jsem využil slevy na Steamu a zakoupil ho. Přesto že jsem se k prvnímu dílu nedostal, líbila se mi myšlenka výsadku z oblohy, bohužel tato možnost ve hře není zrovna správně využita a vidím v ní zbytečně zmařený potenciál.

Samotná hra se nehrála špatně, jen to byl takový mišmaš všeho z ostatních her, a v zásadě s ničím vlastním hra nepřichází. Problém je i v její hratelnosti která působí dost těžkopádně oproti jiným titulům pro více hráčů, chybí zde rychlost UT, postrádá to zábavnost Battlefieldů, a jednoduchou hratelnost CoD.

Navíc jsou zde jen dva režimy, což je docela málo na titul který je primárně pro hru více hráčů. A je zde sice single, jenže jeho kampaň je k uzoufání nudná, předvidatelná a všeobecně působí tak nuceně jako celkový dojem ze hry.

Section 8 Predujice měl velký potenciál, mohl zpracovat své myšlenky jenže k tomu by bylo zapotřebí vetšího rozpočtu studia, tahle se prakticky jedná o budgetovou záležitost která si své hráče najde, bohužel ale svůj um nedokázala dovést ke zdárnému konci.

Pro: Sci-fi, nápad s výsadky, pár náznaků potenciálních dobrých myšlenek

Proti: Mizerný single, dva herní režimy, těžkopádní hratelnost

+4