Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Martin Stolička • 33 let • Sensei • Kroměříž (ČR - kraj Zlínský)

Komentář

Přejít na komentáře

Section 8: Prejudice

  • PC 60
Série Section 8 prošla podobným vývojem jako série Bad Company. Zmizely otevřené mapy a byly nahrazeny lineárními lokacemi, zmizel respawn po smrti a byl nahrazen klasickými checkpointy. Celá hra se stala prakticky lineární střílečkou, u jiných her by byl pravděpodobně oheň na střeše (protože otevřené prostředí = tisíckrát lepší hra přece), ale Section 8 to jenom prospělo (na rozdíl od Bad Company). Autoři si dali práci a vymodelovali prostředí tak nějak normálně a už to nevypadá, jak kdyby to vypadlo někde z generátoru.

Zbytek hry zůstal stejný jako u předchůdce. V některých lokacích se autoři inspirovali v jiných úspěšných sériích - semtam nějaký skript pro ohromení hráče (CoD), jeden level vypadal jako vystřižený z Halo 3 (nebo dvojky nebo Reach, jak kdo chce), skoky z letadla (které vypadají ještě víc cool než v jedničce) zase jako z Halo 3: ODST.

Jedinou výtkou je snad jenom dvouhodinová herní doba, u jedničky jsem to bral tak trochu jako vysvobození, ale tady bych si klidně ještě pár hodinek přidal.
+6