Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 60
Série Section 8 prošla podobným vývojem jako série Bad Company. Zmizely otevřené mapy a byly nahrazeny lineárními lokacemi, zmizel respawn po smrti a byl nahrazen klasickými checkpointy. Celá hra se stala prakticky lineární střílečkou, u jiných her by byl pravděpodobně oheň na střeše (protože otevřené prostředí = tisíckrát lepší hra přece), ale Section 8 to jenom prospělo (na rozdíl od Bad Company). Autoři si dali práci a vymodelovali prostředí tak nějak normálně a už to nevypadá, jak kdyby to vypadlo někde z generátoru.

Zbytek hry zůstal stejný jako u předchůdce. V některých lokacích se autoři inspirovali v jiných úspěšných sériích - semtam nějaký skript pro ohromení hráče (CoD), jeden level vypadal jako vystřižený z Halo 3 (nebo dvojky nebo Reach, jak kdo chce), skoky z letadla (které vypadají ještě víc cool než v jedničce) zase jako z Halo 3: ODST.

Jedinou výtkou je snad jenom dvouhodinová herní doba, u jedničky jsem to bral tak trochu jako vysvobození, ale tady bych si klidně ještě pár hodinek přidal.
+6
  • PC 70
Zprvu jsem rozehrál Prejudice, ovšem bez znalostí a událostí prvního dílu jsem nechtěl pokračovat (stejně jsem se z "jedničky" prdlajs dozvěděl!). Takže až po dohrání Section 8 jsem se s počátečním rozpoložením pustil do Prejudice a už po prvních pár minutách hraní mi bylo jasné, že se tvůrci ohledně celkového vylepšení hry opravdu činili. Celkově je totiž hraní, již z počátku zábavnější a variabilnější. Singleplayerová stránka má hlavně nějakou snahu o příběh, což jsem ocenil především!

Spoustu vlastností hry se dočkalo menšího, spíše kosmetického vylepšení! Především pak musím zmínit dvě zásadní negativa, která mi v S8 dělala vrásky na čele - zmíněná kampaň a obtížnost. To v kampani Prejudice nehrozí, nabízí záporáka, správná videa a pořádně napínavou akci, přesně jak to má být. Prejudice tedy i přes počáteční "neočekávanost ničeho" překvapil. A i když je 7/10 poměrně hodně, zaslouží si to. S8P mě překvapil a bavil aždo samotného závěru!

Pro: snaha o příběh, vylepšování účinnosti zbraní, stávající vlastnosti, lehké zvraty, souboje nepůsobí již tak složitě,

Proti: krátkost kampaně, v některých aspektech slabý engine,

+4
  • PC 50
Po ve skrze pozitivních ohlasech na tento kousek, jsem využil slevy na Steamu a zakoupil ho. Přesto že jsem se k prvnímu dílu nedostal, líbila se mi myšlenka výsadku z oblohy, bohužel tato možnost ve hře není zrovna správně využita a vidím v ní zbytečně zmařený potenciál.

Samotná hra se nehrála špatně, jen to byl takový mišmaš všeho z ostatních her, a v zásadě s ničím vlastním hra nepřichází. Problém je i v její hratelnosti která působí dost těžkopádně oproti jiným titulům pro více hráčů, chybí zde rychlost UT, postrádá to zábavnost Battlefieldů, a jednoduchou hratelnost CoD.

Navíc jsou zde jen dva režimy, což je docela málo na titul který je primárně pro hru více hráčů. A je zde sice single, jenže jeho kampaň je k uzoufání nudná, předvidatelná a všeobecně působí tak nuceně jako celkový dojem ze hry.

Section 8 Predujice měl velký potenciál, mohl zpracovat své myšlenky jenže k tomu by bylo zapotřebí vetšího rozpočtu studia, tahle se prakticky jedná o budgetovou záležitost která si své hráče najde, bohužel ale svůj um nedokázala dovést ke zdárnému konci.

Pro: Sci-fi, nápad s výsadky, pár náznaků potenciálních dobrých myšlenek

Proti: Mizerný single, dva herní režimy, těžkopádní hratelnost

+4