Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Všivák (22.03.2017 14:58): Podľa abecedaher.cz zoznam čítov:

Cheat se zapíná tím, že během hry napíšete DIPSTICK. Ve hře napište:
CHOJIN - nesmrtelnost a ammo
GOTO - přeskakování úrovní
CARTIER - kompletní mapa
TOOSAD, SEEYA - god mode
FLYBOY - létání
SPEED - autorun
SHOTME, BURNME - armor
LUNGDUNG - plynová maska
SIXOTOYS - klíče a armor
JOHNWOO, PLUGM, VANILLA, IREBOMB, HOTTIMES, BOOZE, BONES, SPLIT, KESOFDEATH, HOMERUN - zbraně
RIDE - kamera v raketě
WOOF - přeměna v psa
Ve čtvrté epizodě v pátem levelu se mi vymazaly savy. Neexistuje tady nějaký kód, že bych přeskočil do tohodle levelu?
Tak jsem to chvíli zkoušel hrát v původní verzi. Motá se mi po tom palice a je špatně od žaludku. Asi zkusím Win OpenGL port. Snad to bude lepší. Jinak je to ale docela zábavné.
Do popisku se mi to nevešlo opět celé, viz ten TNT Level Pack v nástěnce. Proto prosím, aby jste to trochu navýšili, ten limit pro počet znaků. Některé popisky holt kratší být nemůžou. A tento když tak opravte na následující.

"Na zmíněném fóru najdete i Mike's Madness Epizodu, Google jej najde pod heslem New Episode: Mike's Madness. Zde linkovaný TNT Level Pack obsahuje 34 kvalitních levelů do původní hry RotT, které vytvořil autor Ling Yan Li, jenž ho uvolnil ke stažení v létě 2011."

Za chybu s neúplným popiskem u té modifikace se omlouvám.
V noci jsem hrál jeden Wolfenstein 3D level v hávu ROTT a toho oka si všiml. Blbě jsem vystřelil ze zbraně a byl hned tuhej :) Jinak taky je pěkný tenhle mod - umožní vám mít u sebe v jednu chvíli více silných zbraní. Včera jsem si docela rozšířil obzory o všem, co s touto hrou souvisí, díky leebighovi. Taky nezapomeňte na tento datadisk.
Přidal jsem odkazy na pěknou komunitní stránku a taky na port ROTT pro chod ve Windows s Open GL grafikou (díky PavloviU za tip).
No vidím to spíše jako kuriozitu. Ale třeba se to povede a bude to lepší než novodobý Duke Nukem Forever.
@MickTheMage (02.08.2012 22:56): Já nevím, mě to tak špatné nepřipadá, trailer se mi líbí, po dlouhé době vidím moderní Apogee logo a i ten soundtrack ke traileru je bezvadný. Nebude to hra pro všechny, ale jeví se mi, že na vyblbnutí to bude ideální. Určitě bude stát přinejmenším za vyzkoušení.
Jinak ROTT je k dispozici i ve zpracování pro GZ Doom, ale bohužel se mi jej z neznámých důvodů nepodařilo rozchodit.
Konečně jsem tuhle hru našel!
Proč jsem ji hledal? Protože to byla jedna z prvních her, které jsem hrál a protože všude létaly oči!
Tipuji to na nějaký rok 2002 - 2003, tedy skorem deset roků od vydání. Někdo to nahrál do počítačů ve škole.Předtím jsem se setkal s Wolfem 3D. Herní extáze. Krátce na to člověk na školním počítači objevil DOOM. Herní extáze - Nějakých osm úrovní projitých po paměti. A pak i RoTT. Tehdy bylo herní extází cokoliv, co se dalo hrát. Ovšem tato trojka, společně s Princem, byla dostupná ve škole. Pak již jen Red Dragon a Dark Elf - onlinovky. Na tomto příkladě je vidět úspěch legendárních her. Dekádu staré kousky Wolf a Doom se masově hrají ve škole - a prakticky nic jiného.
RoTT jsem sice hrál minimálně, ale vypadal lépe než Doom a člověk se rozprskl na kousky a ty oči jsou jednoduše nezapomenutelné. Tenkrát se něco takového nedalo nikde vidět. (Asi by se našly nějaké filmy, ale já chodil spát před desátou.)
Dovolim si radsi citovat wikinu takhle po ranu. Je to tam myslim napsane velice pekne a k veci.:)

"The level design is chiefly characterized by 90 degree walls and unvarying floor and ceiling heights in individual maps, limitations that are the sole vestiges of the original Wolfenstein 3D engine. However, ROTT's engine was still the first to pioneer myriad features which would be found in many later games, such as panoramic skies, simulated dynamic lighting, fog, bullet holes, breakable glass walls, level-over-level environments (made possible by "gravitational anomaly disks"; suspended objects that collectively form stairs, floors, etc.), and more."

Cha, a tady je obrazek s leticim okem:)) http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/f/f2/Rott_gibs.png Mne se ta grafika tehdy vazne libila, bylo to dynamicke, zive, interaktivni...
THX: Pokrokový engine? No nevím, co si pamatuju, tak jako u Wolfa 3D bylo všechno jen do pravého úhlu, grafika nic moc, zkrátka tahle hra mě nikdy nechytla, ale proti gustu... Ale na letící oko kolem mě si taky pamatuju :-)