@Seeker (24.01.2020 08:34): seděl jsem u toho, teď to zkouším hrát ve stoje a zatím to jde v pohodě - prostě k otáčení kamery používám celého sebe - zkusil jsem zatím jen asi 15 minut se trochu procházet na tom začátku té hry. Také jsem koukal že prodávají ty herní plošiny pro VR - pro simulaci chůze... - ale ty vyžadují mít prostor v bytě a asi 100 000Kč.
Diskuze
@Seeker (24.01.2020 10:52): musim jeste upgradovat pc, koupil jsem quest s tim, ze zatim staci samostatny hrani - beat saber a ruzny hricky. Az vyjde Alyx, tak bych uz chtel mit vr ready komp a budu moct hrat pres oculus link.
@Mendoza (24.01.2020 10:40): Hm, tak dej schválně potom vědět, kde se to hraje nebo to vypadá líp.
@Seeker (24.01.2020 10:19): mam obyc ps4, muze to byt i tim. Kazdopadne jsem si poridil vr i k pc, tak ty veci, co jsou na obe platformy, budu hrat spis tam.
@Mendoza (24.01.2020 09:00): Trochu mázlý je to pořád. Asi to tak musí být při tý úrovni detailů. Ale pokud se pohybuješ hodně rychle z místa na místo, tak se to rozmazává ještě víc. To je prý záměrně, aby se výpočetní výkon mohl investovat do plynulosti pohybu, protože když by se to začalo sekat, tak se dělá pak prý hráčům špatně. Hraju teda na ps4pro a nic takovýho jsem nepociťoval.
Ja to zacal hrat na ps4 a tam mi spis vadi, ze je to takovy neostre mazly, pritom ostatni vr hry vypadaji docela dobre.
@RXQ79rudax (24.01.2020 08:24): Změnil jsem si to taky ten pohyb v nastavení. Jestli myslíš teda to, abys šel jednoduše kam se podíváš. Přišlo mi to tak přirozenější. A celou hru jsem odehrál víceméně v pohodě. Snad jen jednou jsem si musel dát pauzu po tom, co jsem to hrál 3 hodiny v kuse :). Sedíš u toho? Taky může vadit, pokud hraješ hodně intenzivně. Hodně chodíš, rychle se otáčíš, málo se zastavuješ a tak.
zkoušel jsem to hrát v té VR - ale po tom co jsem změnil to nastavení hry na volný a rychlý pohyb kamery a pohybu, se mi udělalo šoufl - na blití. Později to zkusím hrát znovu s tím standartním nastavením. To se mi snad už špatně neudělá.
No to si s tou nepodporou ultra widu už dělaj fakt prdel.
Tak jsem kvuli nadseni z remaku zahral a dohral sedmicku. Posledni hodiny jsem si furt rikal, ze to je slatanina. Zbytecne prekombinovany, meli to utnout o nekolik hodin driv.
@mattesak (komentář): Moc hezky napsaný komentář.
@Bodkin (20.01.2019 22:59): čtyřku mi nic nepřekoná :)
@kristmeister (20.01.2019 22:18): Proč troškařit. Od nuly!
@Bodkin (20.01.2019 15:24): myslím, že ten remake si strčí všechny díly od 5 (včetně) do kapsy.
@Shoggot (20.01.2019 14:46): Ani jednu z nich jsem nedohrál (5 někde v půlce, 6 pořád někde za leona), zato jsem dal oba revelationy a ty mě docela bavili. Naposledy jsem dal IV (na druhý, třetí pokus) a ta byla taky fajn, možná až dobrá, ale tohle je asi stejně strčilo do kapsy.
Ten remake 2 to teď bude mít pro mě těžší, ale stejně se na něj docela těším.
Ten remake 2 to teď bude mít pro mě těžší, ale stejně se na něj docela těším.
@Bodkin (18.01.2019 10:30): Ano, po pětce a hlavně šestce je to úplný balzám na duši,
Dost dobrý, ale kdyby se z lodi šlo rovnou do finiše, tak by to bylo imo lepší.
DLC s Chrisem trochu lolz, ale ok. Šlo vidět, jaký byl Ethan sráč že nedal molda jednou ránou pěstí... pche.
Ale End of Zoe je čirý wtf, i chris se může jít zahrabat ve srovnání s tím šíleným bažiňákem. A navíc jsem si vybral Zoe, tudíž tohle nedává smysl nadruhou.
A ethan must day je obyč meh, ten rogue-like přístup se sem nehodí tuplem.
DLC s Chrisem trochu lolz, ale ok. Šlo vidět, jaký byl Ethan sráč že nedal molda jednou ránou pěstí... pche.
Ale End of Zoe je čirý wtf, i chris se může jít zahrabat ve srovnání s tím šíleným bažiňákem. A navíc jsem si vybral Zoe, tudíž tohle nedává smysl nadruhou.
A ethan must day je obyč meh, ten rogue-like přístup se sem nehodí tuplem.
@ViRus (19.01.2019 08:53): Tak prý 5-6
@Bodkin (19.01.2019 03:10): netvrdim, ze neni. Jen ze strachu z kazdeho kroku, na vsechny vas pobiju si myslim tu atmosferu zabilo...
Vidis to Revelation jsem uplne zapomnel, do universa patri, i kdyz absolutne nevim jestli mezi, za, pred nejake dily...
Vidis to Revelation jsem uplne zapomnel, do universa patri, i kdyz absolutne nevim jestli mezi, za, pred nejake dily...
@ViRus (18.01.2019 10:42): No nevím, parádní atmosferická střílečka je taky dost fajn (A Bizon mi příjde kůůl). Ale na té lodi to mělo skončit, teď jsem slezl do dolů a už mi to příjde takové... natahované.
Ale loď byla fajn, připomínala mi první Revelations. Nenavazuje to náhodou na ně?
Ale loď byla fajn, připomínala mi první Revelations. Nenavazuje to náhodou na ně?
Souhlas, z parádní atmošky - střílečkou..
@Bodkin (18.01.2019 10:30): Je to perfektní, škoda poslední třetiny hry. Ale tak co už.. :D
Tak jo, moc jsem tomu nevěřil, ale je to fakt dobrý.
Máte někdo tucha, proč jsou některé věci nepřeložené?
Dohráno v rámci Herní výzvy 2018: 1. "Tehdy to začalo"
@SilentWolf (20.12.2017 17:48): Zjavne si nehral End of Zoe :)
To DLC Not a Hero je esence všeho, co je na hrách debilní. Vyhnout se obloukem!
@SilentWolf (07.11.2017 11:55): viděl viděl, jsem koukal i na ten progress a už toho mají dost hotovo :)
@Drolin (07.11.2017 09:39): šestku jsem vydržel hrát asi o 10min déle, takže za mě souhlas.
@kristmeister (07.11.2017 11:53): na projektu HD pro 4 se usilovne maka. Videls? Neskutecne mnozstvi prace si s tim davaji. Na to se tesim hodne.
@Drolin (07.11.2017 09:39): Myslím, že nejde moc srovnávat šestku se sedmičkou, když ty hry jsou žánrově úplně jinde. Jako střílečka ta šestka lepší je, o tom žádná. Sedma je zas hororovější a je to návrat ke kořenům. Záleží co dnes od značky RE chceš no. Jinak já mezi jednotlivými hrami nedělám rozdíly, mě baví všechny, protože jsem velký fanoušek tohoto univerza, ale stejně je pro mě top čtverka :)
@Drolin (07.11.2017 10:15): To si za ten polrok ďaleko nedostal, kedže nepriatelia, ktorí sa dajú jednoducho zabiť sa vyskytujú vo veľmi skorej fáze :)
@M.a.t.t. (07.11.2017 10:02): Ne, hře dávám šanci cca půl rok. A hledám tu údajnou kvalitu. Nicméně zatím mě udivují spíše laciné gamedesignové způsoby, aneb skoro nezničitelní nepřátele a dost nelogické rozvržení budov(y). Budu nejspíše pokračovat, ale tím, že jde o nepovedený Resident Evil jsem si docela jist.
@Drolin (07.11.2017 09:57): S Outlastom to nemá až tak veľa spoločného a to ani po stránke hrateľnosti, ale chápem, že z povrchného zhodnotenia úvodu tak hra môže pôsobiť ;)
@M.a.t.t. (07.11.2017 09:48): Samozřejmě, TÉ kampaně, která měla 10 hodin a byla výborná. Hodnotit negativně, že s ní byly přibalené i horší je tedy na hlavu :)). Tady jde o lekačku typu Outlast, úplný propad série.
A řekl bych přesný opak. Tato hra je pro nové fandy a youtubery, šestka více pro fanoušky trilogie.
A řekl bych přesný opak. Tato hra je pro nové fandy a youtubery, šestka více pro fanoušky trilogie.
@Paul (07.11.2017 09:51): :)
Sedmička je hlavne do určitej miery návratom ku koreňom a ocenia ju predovšetkým fanúšikovia pôvodnej trilógie, ktorá ďaleko viac vsádzala na atmosféru ako na akciu.
Sedmička je hlavne do určitej miery návratom ku koreňom a ocenia ju predovšetkým fanúšikovia pôvodnej trilógie, ktorá ďaleko viac vsádzala na atmosféru ako na akciu.
@M.a.t.t. (07.11.2017 09:48): krásně :)
Jinak za mě, já u Resi7 ohromnou kvalitu vidím, ale nebavilo mě to. Šestku jsem dohrál celou. Paradox, sedmička mi připadá lepší hra, ale protože jsem těchto hororovek přesycenej, tak mě víc bavila jinak slabší šestka. Ale jsou to hry v jiném žánru.
Jinak za mě, já u Resi7 ohromnou kvalitu vidím, ale nebavilo mě to. Šestku jsem dohrál celou. Paradox, sedmička mi připadá lepší hra, ale protože jsem těchto hororovek přesycenej, tak mě víc bavila jinak slabší šestka. Ale jsou to hry v jiném žánru.
@Drolin (07.11.2017 09:39): Myslíš ten diel, ktorý hodnotíš na zaklade jednej podľa teba vydarenej kampane a kde neberieš do úvahy ďalšie tri podľa teba nevydarené kampane, pretože si si sám stanovil, že ide len o doplnky k tej kampani, čo ťa bavila?
Áno.
Áno.
Jsem jediný, kdo si myslí, že jde o nejhorší Resident Evil a šestý díl je o několik tříd lepší hrou?
Tak dohrano na Madhouse a nebe a dudy, meli to mit dostupne hned. :O
Ten konec je 3D bomberman. Hrozna hratelnost. Nevim, jak to mohlo projit schvalovacim procesem. V inventari vic bomb nez nepratel.. nastesti je to jen konec.
Zbytek hry mi prisel naprosto skvely. Ač v tom zbytku kvalitnich her letos ten pocit trochu zapadl. Holt Prey no.
Zbytek hry mi prisel naprosto skvely. Ač v tom zbytku kvalitnich her letos ten pocit trochu zapadl. Holt Prey no.
@M.a.t.t. (08.10.2017 18:15): jo došlo mi že to asi bude jedna z hlavních postav a nebude jen tak zabitelnej, podobně jako ta manželka Mia. Ale holt první dojem..
Časem to ještě někdy zkusím, ale zatím to nechám uležet.
Časem to ještě někdy zkusím, ale zatím to nechám uležet.
Řekl bych, že ten děda je nejvíce odolný ze všech nepřátel v celé hře. Finální boss zase úplně nejlehčí ze všech.
Jinak lokace v baráku mi přišla nejzábavnější. Loď také pobavila a doly už byly trochu nudnější, ale celkově hodně dobrá hra.
Ale bude to tím omrzením žánru, protože jinak RE7 je klasika a celkově dobře zpracovaný a první dvě třetiny hry podle mě jsou nejlepší.
Jo, jinak jsem si ještě vzpomněl, že tam jsou ty močály okolo domku, ale to beru jako jednu lokaci, protože se tam dá volně pohybovat v té části.
Jinak lokace v baráku mi přišla nejzábavnější. Loď také pobavila a doly už byly trochu nudnější, ale celkově hodně dobrá hra.
Ale bude to tím omrzením žánru, protože jinak RE7 je klasika a celkově dobře zpracovaný a první dvě třetiny hry podle mě jsou nejlepší.
Jo, jinak jsem si ještě vzpomněl, že tam jsou ty močály okolo domku, ale to beru jako jednu lokaci, protože se tam dá volně pohybovat v té části.
@Paul (08.10.2017 18:08): Tak práve jeho tak ľahko nezabiješ, tak ako niektorých špeciálnych nepriateľov naprieč celou sériou (Nemesis). U väčšiny to ide.
@M.a.t.t. (08.10.2017 17:43): jj střílet, ale když jsem do jacka vysolil asi dvacet nábojů, pak ho několikrát přejel, pak ho upálil, pak mu ustřelil hlavu, aby mě pak po baráku znova za chvilku naháněl, nějak mě to omrzelo. Ale beru že je to dobrá hra, jen na tenhle žánr už nějak nemám chuť..přijde mi že jsem tuhle hru už hrál několikrát. Možná časem :)
@Paul (08.10.2017 14:49): V Residentovi ich môžeš aj strieľať :) Inak hra sa rozhodne neodohráva iba v polorozpadnutom baráku a celkovo je slušne nápaditá. Daj tomu ešte niekedy šancu ;)
Včera hodina v Layers of Fear, vypnuto a už nezapnuto.
Dneska dvě hodiny v RE7, vypnuto a už asi taky nezapnuto.
Přitom jsou to skvěle udělaný hry. Ale asi už mě chození po rozpadlejch barácích a vyhybání se bubákům nějak omrzelo :(
A obávám se že ani VR by už mě nepřimělo se u toho bavit.
Teď jen doufám že nebudu mít stejnej problém s Evil Within 2.
Dneska dvě hodiny v RE7, vypnuto a už asi taky nezapnuto.
Přitom jsou to skvěle udělaný hry. Ale asi už mě chození po rozpadlejch barácích a vyhybání se bubákům nějak omrzelo :(
A obávám se že ani VR by už mě nepřimělo se u toho bavit.
Teď jen doufám že nebudu mít stejnej problém s Evil Within 2.
@Garret (09.07.2017 09:24): no já právě nevím, ale možná? Zpátky v Ově by mě to ani nenapadlo. (^^)
Taky je tu ten faktor, že se jednalo o PS4 verzi, a mam tu šukézně pohodlné gaučíky. Se tu ze mě ještě stane konzolista! Ď:
Taky je tu ten faktor, že se jednalo o PS4 verzi, a mam tu šukézně pohodlné gaučíky. Se tu ze mě ještě stane konzolista! Ď:
@HolyMeatball (09.07.2017 03:07): v čem spočívá takový UK lalfstajl? v dohrávání her na jeden zátah? :-)
Tak v rámci nového UK lajfstajlu jsem tu na tomto zabil bez rána celou sobotu a dohrál takřka na jeden zátah. A mám docela chuť to šoupnout jako splněnou výzvu. :O