Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak dohráno. Na konci takový nudnější bossák, což jsem čekal, ale celkově mě hra dost bavila. Hlavně tedy začátek v tom domu, kde jsem se učil všechno nazpaměť a prolozil to tam i zpět.
@M.a.t.t. (21.03.2017 12:04): Jako svým způsobem ano, ale pořád se dá o tom polemizovat, že Zoe vypadala schopněji a působila dojmem, že nás z toho může dostat úplně všechny, zatímco Mia působila dojmem nezkušené holky, což se potom ukázalo jako nepravdivé a ve skutečnosti měla mnohem větší význam a zkušenosti s daným problémem než Zoe. Ale to Ethan nevěděl a mohl doufat, že Zoe by mohla zachránit všechny, zatímco s Miou by to Zoe nezvládla. Jinak na tom začátku jsem pak nevěděl, jestli to vlastně byla ona :-) Vím, že jsem ji několikrát sundal, ale to více těch nakažených. Ale už nevím, jakým způsobem jsem zabil Miu. Ze startu sekyrou, což přežila a pak ještě tam bylo nějaké to střetnutí. Jsem ji tam bral jako definitivně mrtvou. Ale ono to stejně nebyla ona a ovládala ji více ta infekce, takže se to nepočítá, protože její chyba to nebyla. Takže bych tak jako tak pomohl asi jí. A navíc jak říkáš, je to jeho borka.

No, jdu valit. Jsem zvědavý, co mě ještě čeká. Teď jsem v nějakých dolech nebo co to je.
Jak jste se rozhodli v té situaci, jestli zachránit Miu nebo Zoe? Já zachránil Miu a myslel jsem si, že jsem udělal blbost, protože Zoe je zkušenější, ale nakonec Mia není taková, jak jsem si myslel a též s tím má dost společného. Díval jsem se na videa a při záchraně Zoe se pak normálně pokračuje za Miu na té lodi? To jsem trochu nechápal, jak se tam dostala. Já ji zachránil a tam jsme sami s Ethanem skončili u té lodi, tak tam se to dá chápat. Jenom na tom netu jsem nepochopil, když Mia zůstává na tom mole, jak se najednou octne pak u té lodi. Fakt jsem to dobře pochopil, že i po záchraně Zoe se stejně pak jede za Miu v další úrovni? No nic, jdu to hrát. Na otázky mi můžete odpovědět, ale zbytek dál nespoilerujte, co mě ještě čeká dál v příběhu :-) Vím, že zakončení to pak asi bude mít odlišná, ale nechám se překvapit. Jinak, co jsem se ještě podíval na to jedno video na netu, tak nakonec jsem se asi rozhodl pro lepší řešení, ale těžko říct.
Ten Ethan, to je neskutečně emotivní člověk. Nejprve najde svou ženu, kterou tři roky neviděl a jeho reakce je přinejmenším vlažná. Poté mu omdlí v chodbě a on jí tam nechá ležet, aby mohl prohlížet šuplíky a nakonec ji bez reakce zarazí sekeru do krku, aby od ní v klidu odešel. Je to sympaťák, měl ji opravdu rád.

směr, kterým se tahle série vydala, zdá se mi poněkud nešťastný... to už raději Revelations.
deleted
BINGMANe, votpouštím ti...
@kristmeister (10.02.2017 01:19): Rebootu se určitě dočkáme. A ta obhajoba "je to na odreagování" už je fakt u dospělých lidí směšná, nikdo tomu nevyčítá absenci hluboké myšlenky, nikdo. Jenže i jen v kategorii "na odreagování" jde na nekoukatelnou sračku a jedny z nejhorších filmů právě v téhle kategorii.

Ale chápu, že fanboyismus omluví prostě všechno :))
Reboot bude, dřív nebo později, neboj.
@kristmeister (09.02.2017 20:01): Ty filmy jsou kapitola sama pro sebe, je neuvěřitelný, že takový pletenec hoven trvá tak dlouho :)) ale zase je to hezký, že režisér zajde tak daleko, aby svou manželku udržel zaměstnanou.
Tak v RE je ten big picture příběh co se táhne s celou Umbrellou a všemi těmi díly jedna z nejvíc nabobtnalých sraček, kterou měl kdo kdy tu čest stvořit. RE7 se mi líbí, nechte příběh v jedné lokalitě a jeho okolí, Umbrella je jedna z nejméně zajímavých věcí na světě.
Kuřna, tak ta závěrečná animačka mi udělala asi největší radost z celý hry :D i když mi vrtá hlavou, proč Chris letí helikoptérou od Umbrelly.
V očekávání závěrečného bosáka stojím u krabice, přemýšlím, špekuluju, co vzít sebou - zbraně, munici, léčiva...? A pak následuje triviální pif paf a bosák je kaput na poprvé během pár vteřin. Lékárny ani nebylo nutné tahat sebou, protože stejně nešly používat. Jasný kandidát na nejlehčí bossfight v historii.
Alien byl dle mého určitě lepší ... ta atmosféra, hudba :( Budu muset si to dát znovu.
Podobných hier je veľmi málo, preto som rád za Aliena aj RE7. Obe patria k vrcholom žánru. Snáď RE7 predá dostatočne veľa kusov, aby išiel Capcom týmto smerom aj naďalej a Alien sa snáď tiež ešte v podobnej podobe vráti.
@pajmič (07.02.2017 23:31): Víš, že v Alienovi jsi taky měl zbraně a dokonce brokovnici, se kterým jsi mohl kydlit roboty a lidi? A víš že Alien, podobně jako Bakerovic rodina, je ve hře taky nesmrtelný? Jak říkám, úplně v klidu :)
A Alienovi se musíš vyhýbat, nikoliv se před ním jen schovávat. Jinak bys taky nikam nedošel, ne? To, že ve skříní strávíš půlku hry, je opravdu tvoje volba. Stačí se tam totiž schovat na chvilku a jít jinam... Je to určitě víc survival, než Resi. Honí tě totiž opravdu nebezpečný instakill predátor (jakože termín "predátor", ne ten filmový predátor)
To není v klidu. Resident je akční záležitost. Víš, jako se zbraněma. Nepřátelé tam umíraj, protože je můžeš zabít nebo jim utéct. Alienovi utéct nemůžeš, nemůžeš ho zabít, jen se schovávat pod stolem nebo ve skříni. To byla hlavní mechanika/princip schovávat se ve skříni a kdekoliv jinde, pokud jsi tak nečinil, tak jsi pošel, což z toho vylučuje možnost volby, kterou tady předhazuješ, ale pokud ti jde jen o bubu efekt, tak chápu, že se ti Alien zamlouval více. Ale jak říkám, být posranej, když jsi jen kuře utíkající před liškou, nemáš na výběr nic jiného než utéci.
@BINGMAN (komentář): Opravdu přirovnáváš residenta k Alienovi s konstatováním, že Alien je lepší? To snad ne? Alien je simulátor školního nerda trénujíc se na ukrývaní před šikanou ve skříni, nikoliv survival.
Jsem u části hned po večeři s rodinou a teda jsem asi taky infikovaných tím samým už co oni, když mi takhle na pohodindu sešili ruku, co?
Jakože zásadní rozhodnutí, opona padá, zdi se bortí a nakonec to bylo úplně bez nervů. Stačil jediný pohled a každému musí být jasné, že pro budoucnost lidstva je samozřejmě správné zachránit větší kozy.
Ja som s tým inventárom nemal žiadny problém. Ak sa mi tam niečo nezmestilo/nepotreboval som to, tak som to uložil do truhlice. Veď tie sú skoro na každom kroku. -__-
@GodOfTheSick (02.02.2017 18:33): Je fajn vidět, že nejsem jediný, kterému přijde inventář zde šíleně nepraktický. Já měl ted samý problém. Zvlášt při soubojích je to peklo. Opravdu není nic lepšího než v zápalu boje vyhazovat z infentáře přebytečné věci. Bylo by daleko lepší, kdyby se hra při otevření invt. pozastavila, jako ve starších dílech. Mnohem víc by se to hodilo k dynamice hry.

@GodOfTheSick (02.02.2017 18:33): Já myslím že to je dobře že nemůžeš vzít všechno najednou. To by si měl pak všechny zbraně naráz a už by zase lidi remcali, že má v kapse 10 zbraní. Ano taky sem kolikrát musel i vyhodit blbou minci, která je mi k ničemu ale očividně má takovou hodnotu že si zaslouží být v inventáři. Člověk si pak musí vzít na cestu ty nejvhodnější věci a trochu pouvažovat a to mě baví.
Pohled z první osoby sérii posunul do úplně nové dimenze, mají tam spoustu super interakčních nápadů, celé to vypadá hodně realisticky a pak to zabijou zase tím debilním inventářem a manipulací s předměty. Mám prázdné ruce, stojím před sochou, že si konečně vezmu brokovnici a hle, nejde to, protože mám plný inventář. Přitom v inventáři mi zabírá místo mince, klíček, květina, střelný prach... v reálu bych to všechno strčil do jedné kapsy u gatí nebo fusekle bot. Tady mám prostě smůlu, ani dočasně odložit předměty nejde, takže následuje kolečko zpátky k jakési bedně..., jenom za to by si zasloužili 0% aby si uvědomili, že je rok 2017.
Me se na tom vylozene nelibily jen bomby. To je nenapadlo nic originalnejsiho? Bylo jich tam zbytecne moc a pripadal jsem si jak v komedii.