Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@montana (08.08.2012 12:41): Cože??? Tím si teda zajistili, že místo "Jasná koupě" to bude "No, počkám než to bude někde ve slevě za 5€". Už takhle je závodních her s pohledem z kokpitu zoufale málo :(
@Sasakr (08.08.2012 13:14): Pro me maji naopak Codies jedny z nejprehlednejsich a nejlip ozvucenych pohledu z kokpitu. A zvlast v prvnim Gridu to taky silne propagovali uz od prvniho videa.
Prekonali je az v Shiftech, kde ta kamera ale uz pro nekoho muze byt az moc "ziva".
Já ho nepoužíval kvůli výkonu (FPS šlo o 10 dolů na nějakých 25 :-D). Pravdou ale je, že v Gridu mi i tak ten pohled moc nevyhovoval. Kamera byla strašně vzadu, takže člověk viděl celej volant, což je k ničemu, když už jeden vidí člověk na stole. Tohle je podle mě ideální kamera http://cloud.steampowered.com/ugc/542931 ... E5F73B4B9A7ED61CA95/ Tu měl ale naposledy první Dirt. Do dvojky se dala blízká kamera dostat alespoň módem http://www.nogripracing.com/forum/showthread.php?t=177301
ouch, tak vzápětí první podpásovka. Ve dvojce no cockpit view. Pry ho pouziva dle jejich pruzkumu 5% lidi. To si Codies pekne posrali a pocitam ze co nevidet zacnou petice :)
GRID 2 trailer je až překvapivě umírněný, až skoro nevýrazný :) To bych od Codies nečekal. Ale těším se moc :)
Já to kupoval za 5€, odjel asi půlku GRID World a došla mi trpělivost kvůli neustálým srážkám, později to je nehorázný opruz, snad nejhorší inteligence/demence v závodní hře, ani žádný NFS toto nemělo. Určitě bude daleko lepší koupě RACE 07 za 5€ na Steamu.
A co mělo být to demoliční derby, to bylo něco fakt příšerného, ještěže to tam byl snad jen jeden závod.
@Padrino (06.01.2012 12:31): Je hodně důvodů proč hrát závodní hry, stejně tak je hodně typů závodních simulací. GRID není tou, kde mě bavilo jezdit stále stejné okruhy se stále stejnou třídou aut - což se v druhé polovině hry víceméně děje. Navíc jde o to, že od té poloviny už hra ničím nepřekvapí a všechny počáteční vychytávky jsou teď pouze rutinou.
Ehm, fakt začne být závodní hra pořád stejná? Kvůli tomu se to hraje, ne? Jezdit dokola...
Poslední závodní hra, kterou jsem nějak více hrál, bylo NFS: Porsche a to už je teda hezkých pár let nazpátek. Tohle byla asi jediná hra, kterou jsem koupil na Steamu při vánočních slevách a musím teda říct, že jsem docela nadšený, a to říkám jako nehráč sportovních/závodních her a taky jako člověk, co se o auta snad vůbec nezajímá. Nemyslím, že mi to nějak dlouho vydrží, ale baví mě to hodně.
Jsem jediný, komu přijde inteligence či chování ostatních jezdců totálně debilní?! Vydržel jsem to asi do půlky GRID World, ale dál už se to snášet prostě nedá, když mě ty kreténi neustále sestřelují v zatáčkách. Obzvlášť v jednom závodě, kde jsem se jen jedinkrát dostal do posledního kola na druhé pozici, ale v poslední zatáčce mě opět sestřelili, dokonce to byl vlastní stájový kolega! Tak toto dál trpět nebudu a vlastně teď docela i lituji těch 5€, za který jsem mohl mít daleko lepší Race 07.
Proč sakra neustále musím začínat na jednom z posledních míst? Mě fakt nebaví probíjet se přes bandu idiotů než se dostanu k těm dvěma až třem schopným jezdcům, co jsou na začátku. Už mě to fakt unavuje. To třeba v Need for Speed: Road Challenge se vždy začínalo na tom místě, na kterém hráč skončil v předchozím závodě, proč to nejde teď? Nebo tam dát kvalifikaci.
Vyřešeno mohl za to ekologický software k základní desce (ASUS). Konkrétně EPU6 engine. Stačí to vypnout a lagy jsou pryč. Nebyl jsem sám komu to dělalo tohle mám z ofiko fóra codemasters.
Cobot: asi vím, jak Ti je :) podobné situace jsem zažíval u jinných her. Kdy hodně lidem jela hra v pohodě a mě se sem tam divně škubala.
Mě na starym kompu taky jela bez problémů. Tohle "zaškubnutí" jsem ale nikdy neviděl. No nic zkusím to přeinstalovat třeba se to samo opraví.
Souhlasím s HELLERem, hra byla dobře optimalizovaná, což se nedá říct o spoustě jiných her z toho roku :-D
Mě šlapala hra v naprosté pohodě, ba naopak bych řekl, že dokonce líp, než jakákoliv hra v té době :)
Neřešil jste někdo problém se zasekáváním hry? Jedu jedu a najednou se to jakoby zatrhne. Dělá to jak na max tak i min detaily. Žádná jiná hra to nedělá a ani jsem nikdy nic takovýho neviděl. Na rychlo jsem nikde nic nenašel. Nevíte někdo? verze 1.3
Kečupu jsem si teda nevšiml. Holt Le Mans není snadný závod no (vyhrává se mi líp na PC s klávesnicí než na PS3 s gamepadem :D )
montana - Já si toho do teďka taky nevšimla, ale tady na těch rovinkách je to do očí bíjcí.

Garion - Na normální, zase nechci vyhrávat s prstem v nose :)
Já také mohu potvrdit, že catch-up AI někdy brutálně podvádí. Stalo se mi to u některý Le Mans závudů a pak taky u některých 1 on 1 závodů později ve hře. Jinak je ale ten catch-up systém dobře zamaskovaný.
Ja si ho vsimnul teda docela brutalne. Na jakou hrajes obtiznost? Ja hral asi na nejakou nizsi, mam dojem, ze jich tam je snad 5
Stat se rozhodne muze :) Osobne sem si ale zrovna v Gridu catch-upu nevsiml, casto zustavali daleko za mnou (nebo predemnou :)
Blbost. Musela jsi udělat někde chybu, mě se to nestávalo. Naopak, spíš jsem doháněl já je :-) Jezdíš s manuálním řazením?
Tak jsem si tuhle sezónu konečně pořídila vlastní auto na 24 hodin Le Mans (stálo mě všechny prachy... doslova :)) a musím říct, že mě to docela vytočilo. Hned na začátku se mi podařilo se dostat na první místo ve své tříde, pak jsem vyjela z poslední zatáčky před jednou z těch dlouhatánských rovinek rychleji než soupeři a co se nestalo? Oni mě dohonili a předhonili! I ti se stejným autem. Jak je to sakra možný? Na rovince se nedá nic zkazit. Copak mám ten plyn zatlačit až pod podlahu? To smrdí podvodem. Nebýt toho, tak bych... tak bych to stejně projela, protože v noci to tak seru, že jsou mi čtyři flashbacky málo :)
Doufám, že počet sezón není omezený. Protože už jsem ve třetí sezóně a mám vyhrané teprve dva turnaje :)
Nj, na volantu je to narocnejsi, ale pozitek z jizdy je o par levelu vys. Snad si stihnu koupit vlastni nez mi vyjdou formule 1.
Tak úprava citlivosti dost pomohla - rozjezdy už jsou v pohodě a už nekončím v každé zatáčce ve zdi. Pořád je to ale dost adrenalin, což se mi líbí :) Zatím se mi podařilo se dostat maximálně na druhé místo.
Aha, tak to si pletu s Midnight Clubem LA... Skoda ze to tak neni vsude, automat do kteryho muzes zasahovat je nejlepsi reseni :)
Deaktivovani traction control zpusobuje vetsinu problemu no. Akhero, dulezita je predevsim zabava, ne? Tak proc to hrotit a u hry se frustrovat.

Jinak ja tou manualni prevodovkou castecne resim problem s plynem. Kde ostatni musi poustet plyn do zatacky a ztracet tak rychlost, ja preradim na vyssi kvalt, kde auto zrychluje vyrazne pomaleji a nabiram dulezite desetinky. A pro jistotu jsem to zkousel a ne, do automatu zasahnout nelze, takze bohuzel. Nejhorsi je na manualu kdyz to nekde otocis se zarazenou sestkou. Preradit na zpatecku je teror.
V TOCA Race Driver 3 ti to problemy delat nemusi, protoze je to uplne jina hra :)
Citlivost to rozhodne muze byt taky nebo nekvalitni volant... :)) Ja to jezdil jen se zaplou traction control a jezdilo se nadherne :)
Hraju na volantu, ale se smyky a rozjížděním mám problémy i tak. Ale je to zvláštní, protože v TOCA Race Driver 3 mi to problém nedělá. Možná se ještě podívám na nastavení citlivosti, protože se mi zdá, že otáčky jdou dost vysoko i když plyn zmáčku nejmíň co to jde. Když to někdo zvládne bez asistentů, já to musím zvládnout taky :)
Staci mit zapnutou traction control, aby se ti pri rozjezdech neprotacely kola a jak rika marwel furt nebyla ve smyku. Nic dalsiho netreba, prevodovku klidne automat. Pokud se dobre pamatuju, tak do razeni muzes totiz zasahovat i s automatem (kdyz se ti zda ze radi pozde, coz radi, ale je to uplne jedno).
Zalezi na tom jestli hrajes s volantem nebo na klavesnici. Na klavesnici mnoho moznosti nemas. Breaking assist je povinnost. Bez plynuleho brzdeni budes dostavat v kazde zatacce lock-up brzd, takze temer nehratelne. Bez traction control budes neustale dostavat smyk a snadno se dostanes do hodin kdyz nemas moznosti davkovat plyn a plynule zatacek. Stability control pak uz pouze trochu znecitlivi rizeni, coz zase takovy problem neni. A samozrejme at hrajes na klavesnici nebo na volantu je pro dobry vysledek temer nutnost hrat s manualni prevodovkou.

Takze abych odpovedel na tvou otazku. S volantem jsem hral bez asistentu, na klavesnici hraju se vsemi asistenty a s manualni prevodovkou.
S jakým nastavením řídících asistentů jste to hráli? Teď jsem to zkoušela se všemi vypnutými a je to fakt záhul. Jenže když si je zapnu, tak mi bude připadat, že to za mě všechno odřídil počítač :)
Dneska zapnu GRID (abych porovnal pohled z auta versus NFS Shift) a co to nevidím, reklamy v češtině na Avatara ? : )

Jinak grafika i ten pohled z auta je oproti Shiftu otřesnej...GRID už mě absolutně ve srovnání se Shiftem nebaví.
Tak jako tak je ale de la Sarthe v GRIDu taková divná... Těžko říct, jeslti je širší, méně detailní nebo tak něco, ale prostě jet Le Mans v GRIDu je děsná nuda.
A to me treba presne naopak, protoze v Gran Turismu by bylo jezdeni nuda i kdyby se za jizdy na kapote valely nahy baby :)))