Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Tulareanus (16.02.2023 16:14): uz jsem to tu myslim v minulosti psal, ale urcitej typ scalingu ma temer kazda openworld hra - a prakticky vsichni se shodujou, ze Oblivion ho mel naprosto prisernej, to fakt nikdo nechce :) ale ze tahle hra nema aspon volitelnej scaling Gymu, Rivala, atd. je pro me totalni fail, kterej mi zkazil 95% herni vyzvy. Nejakej "Hard mode", kterej by treba umoznil levelovat jen do Lv25 dokud nesezenes 2. badge a postupne se to zvysovalo, by byl pro me taky uplne supr vec. Zkratka je asi tisic zpusobu, jak hru jako Scarlet dobre vybalancovat, ale Gamefreak na vec tohohle typu uz asi 10 let totalne kasle.
@stromz (16.02.2023 16:09): No ja mám pocit, že sa to deje skoro v každom open worlde, ktorý som kedy hral. A level scaling je za mňa od čias Oblivionu zlo, ale určite súhlasím s tým, že by sa s tým malo a dalo pracovať, taký Elden Ring sa o to aspoň v neskorších oblastiach snaží. Ale zas pokémon by sa v tomto mal snažiť všeobecne open world neopen world, pretože je to asi najľahšia veľká herná séria na svete, až to niekedy nie je zábava, pamätám sa, ako ešte prvá generácia bola ťažšia a bolo to fajn.
@Tulareanus (12.02.2023 18:25): mala oprava - problem s overlevellingem je tu (opet) ne "protoze je to open world", ale protoze je to absolutne nevybalancovanej openworld bez jakykoli snahy overlevellingu zabranit. Kazdej kvalitni developper by tohle (skrz nejaky kombo veci jako scaling/level caps/jinak udelana level curve/atd.) v pohode zvladl, ne tak Gamefreak, kterymu bohuzel projde temer vsechno. Jeste pripominam, ze overlevelling naposledy nebyl problemem cca pred 12-ti lety kdyz vyslo Black/White 2 (ktery navic melo ruzny obtiznostni mody).
@Tulareanus (12.02.2023 18:25): Jj, pomalu se smiřuju, že nejde hrát mým klasickým stylem, teď jsem dal pouštníhoTitána a onehitnul ho... aspoň boje nezdržují příběh. Trochu mi přijde, že je všude těch pokemonů až moc. Je to trochunepřirozené, ale chápu, že jde o úlitbu hratelnosti.

Jinak mi zatím nic moc nechybí, a to jsem ještě nenakouknul do piknikování. Líbí se mi ale insta přístup do pokeboxu, možnost obnovit moves a vtipné průpovídky oponentů.

Jinak zatím jsem vytáhnu 2 zářící týče.
@Kunick (12.02.2023 18:01): Jasné, v tomto pokémone tým, že je to open world sa tomu prelevelovaniu fakt nedá vyhnúť, ak človek nerushuje len príbeh. Čo sa týka titánov, tak tých odporúčam robiť čím skôr už len z toho dôvodu, že ak si čím skôr odomkneš rôzny módy pohybu, tak potom nebudeš musieť robiť backtracking do rôznych malých subzón a zákutí.
@Tulareanus (12.02.2023 16:07): Jo, očividně lucky nick :) Jak na shiny, tak na ty odpovědi. Myslel jsem to tak, že jsem to natipovat nechtěl, ale nešlo se mi dostat z dialogu a tak jsem randomně vybíral odpovědi a najednou fight. Tak jsem si jen nebyl jistý, zdy good luck nebo to vezme jakoukoliv odpověd.

Nn, právě naopak jsem dal na západě jednen gym a pak šel východní cestou, protože Arven byl větší sympaťák :D Ale jak jsem už říkal, ja jsem v tomhle sběratel, takže mám 204 zápisů/160 chyceno a teď už mám 2 pokemony na lvl 46. aniž bych teda udělal další gym nebo titana nebo bazi tzn (4/2/2). Přelevelovaný jsem byl v podstatě už na druhém gymu.

@Tainaru (12.02.2023 17:08): Takže klika :) Ale nestěžuju si
@Kunick (12.02.2023 13:59): Tie shiny bola imho len náhoda. Ja som po 75 hodinách hry nestretol ani jedného.

Ten Medali test sa dá uhádnuť/vygoogliť, nie je to bug. Ja som ho urobil normálne.

A hej, tiež som takto chytil na lvl. cca 30. tera jolteona lvl 50, ale poslal som ho do boxu. :)

Inak píšeš, že si už v Medali a máš len 4 gymy, čiže si sa rozhodol ísť západnou cestou a na východe si moc nebol? Lebo nie je to úplne dobre, lebo potom budeš mať na východe strašne podlevelované oblasti a skoro žiadne expy z toho a je to potom aj tak nuda.
Tak zase dávka zážitků:

Přijde mi, že je ve hře vyšší šance na Shiny. Mám 4Gymy, 2 Titany a 2 báze a už jsem chytil 3. shiny... jindy jsem typicky neměl během základního příběhu žádného.

Ve městě Medali je test uhodnout spešl menu, nevím jestli je to bug nebo featura ale naprosto náhodně jsem to trefil, když jsem narazil do číšníka po startu úkolu.

Teď jsem s pokemony max byl lvl 42, udolal Terestralizovaného Lukaria lvl 75. Jsem zvědavý, jak to ovlivní průchod hrou :D
@Kunick (07.02.2023 13:03): Já bych je osobně taky počítal dohromady, ale už tenkrát se stal z Yellow separátní projekt, pro který se rozhodlo až po úspěchu anime a tehdejší interní marketing ho bral víc jako sequel, než jako doplněk k původním hrám; aspoň do doby, než vydali GSC. Ale nic to nemění na tom, že patří ke hrám první generace jako vylepšená verze a nemyslím si, že by byla chyba počítat souhrnně Yellow k RGB, ostatně některé žebříčky je tak ukazují.

@Tulareanus (07.02.2023 11:40): Podle vyjádření nějakého insidera se máme těšit na DLC, prý se těší na nadšené reakce hráčů; z příběhového hlediska by snad měla hra navázat na překvapivé události v závěru původní hry.
Lokace na severozápadě by mohla udávat možnost, že se tam nachází předěl mezi Paldeou a Kalosem, pokud bychom chtěli následovat reálnou inspiraci těchto regionů. V posledních dnech se ještě vynořily dohady, že DLC bude mít více než dvě části, ale toto všechno jsou nepotvrzené spekulace, takže kdo ví, jak to nakonec bude :)
@Kunick (07.02.2023 13:03): Slučování her je debilita Kunicku, viz zdejší databaze. Děla se to jen proto aby si určitý lidi ušetřili práci a ve finále to obecne působí jen zmatky, nepřesnosti a dohady :D
@Tainaru (07.02.2023 11:18): To je celkom šialené v tak krátkej dobe v porovnaní s ostatnými. Dúfam, že ich to namotivuje popridávať do ďalších hier alebo expansionu ten obsah, čo nám tu tak chýba. Aj keď na mňa to pôsobí, že na expansion si chystajú tú náhornú plošinu/plochu na severovýchode, inak mi nedáva zmysel, čo to tam robí.
@Tulareanus (06.02.2023 12:53): Ten pocit som mal aj ja - prides do mesta a vlastne jedine co tam je zaujimave je Gym, ktory musis absolvovat a potom viac nic. Aspon sa mi to tak zda. Par krat som behal okolo, ze ci tam na nieco nenarazim, ale... A pri univerzitnom meste je to obzvlast viditelne.
@Tulareanus (06.02.2023 12:53): Jasné, že jsem na začátku jsem psal. Ale třeba piknikování jsem ještě ani nezkoušel, a zatím se zdá, že na to dřív nebo později bude muset přijít řada.
Myslím, že by mrtvé nebylo, pokud by ho zmenšili. Za mě je prostě moc megalomanské.
@Kunick (06.02.2023 12:43): Podľa mňa sa tie predmety oplatí zbierať, vedia tam byť užitočné veci, či už bally, evolučné kamene alebo veci na craftenie TM. Xkrát sú tam lepšie veci, ako tie viditeľné na zber.

No nepríde ti, že tam je málo čo robiť, lebo si na začiatku hry. :D Ale napr. hlavné mesto je okrem obchodov vlastne úplne mŕtve a nie je tam vôbec, čo robiť.

Zabodnuté kríže v zemi určite vždy vyťahuj, má to zmysel pre endgame a je to lepšie, než sa tam potom vracať a hľadať to.
@Tulareanus (06.02.2023 12:17): Jj, ty drobnější jsem myslel. Stejně stále spouštějí tendenci je vyzvedávat. No budu se muset naučit je ignorovat.

Co se týče overlevelu tak nemyslím, že to u mě je nutně vliv openworldu. Snaha vše vyčistit, je pro mě essence Pokemonů, takže jsem overlevelovaný byl v každé hře hlavní serie co jsem hrál.

Nepříjde mi, že by bylo málo co dělat. Stále nějaké Terraraidy, trenér na každém rohu, pěkné scenérie a včera jsem před koncem hraní dokonce vytáhl nějakou záhadnou tyč zabodnutou na vrcholu hory... uvidíme kam to povede.
Co souhlasím a přijde mi přepálené jsou města - jasně jsou designovaná na jízdu na Koraidonovi (příp tom druhém O:) ...novi ), ale proč mají potřebu dávat tam miliardu domečků a lidí. Zatím mi aktivity nechyběly, ale milion obdobných obchodů je fakt fail. Aspoň mě těší, že do obyčených domů nejde vlézt, jinak bych doteď ještě nebyl ani na univerzitě :D Co se mi líbilo byly ty drobné aktivity před soubojem v gymu.
Mne sa práveže páči, že prešli do open world, ALE evidentne ho zatiaľ nevedia robiť tak, aby bol oprávnený a dostatočne zaujímavý.

Ja som momentálne gyms 6/8 team star bases 3/5 titans 4/5 a 285 pokémonov a jednoducho mi príde, že tá hra naozaj nemá dosť contentu, ktorý by osviežoval to prechádzanie veľkého sveta, zbieranie predmetov, chytanie pokémonov a občasný zápas s trénerom, aj tie zápasy s trénermi mi prídu horšie. Tým, že je to open world, tak hráč pokémov oveľa ľahšie leveluje a na to, že mám prešmejdených cca 80% mapy ak nerátam kráter, tak takmer všetci random tréneri mali len 1-2 pokémonov. A to, že v mestách už nie sú žiadne aktivity, som už spomínal dávnejšie.

@Kunick (06.02.2023 08:58): Overlevelovanie je klasický postih open-worldov, výraznejší tam, kde je open world viac nedomyslený, čo je tento prípad. Ja som na prvý gym šiel už s gyaradosom a na druhý som mal 4 pokémonov v partii cca level 30., teraz keď som šiel na 6. gym, tak som mal partiu lvl. 60+-.

A áno, tie nenápadnejšie predmety, čo sa len lesknú vo svete sa vždy respawnujú, viditeľné ako pokébally, sa nerespawnujú.
Tak jsem konečne naskočil do hry a zatim (1 titan, 2 gymy, 65 caught) jsem značně rozpačitý, protoze jde o prvni pokemony od ultraMoon. Openworld je vizualně super, grafika super a vubec mineprijde ze bych potreboval lepší/detailnější struktury. Ale....vůbec mi to nedáva ten spravný pokemoní vibe. Zatim se mi styská po koridorech, kdy jsem ho mohl prošmejdit do mrtě, a věděl jsem, že bez přístupných HM už v dané lokaci nic není. Ten pocit, že vyčišteno. Tady mám pocit, že se drobné předměty respawnují, furt někde Terra raidy, Crystal pokemoni. Hra svítí jak Praha deset minut po začátku nového roku. Libi se mi uchopeni příběhu/ů, ale zatim je pocit, že openworld se hodí do KDC, ale u pokemonu je zbytečný.

Jinak jak jsem zmiňoval dřív, jsem klasicky overleveled, takže před druhým gymem jsem měl 2x lvl 26 :D
@MickTheMage (30.12.2022 00:33): Jo, no, not even close :) :(
Sepisuju teď postupně komentář, ale vlastně by to šlo úplně jednoduše shrnout "teoreticky nejambicióznější pokéhra všech dob s obrovskym potenciálem, která vyšla cca o rok dřív než měla a výsledkem krásnejch 65% na Spáčilovou".
Gamefreak má tak šílený štěstí, že ten herní/sběratelskej model je asi jeden z nejlepších v herní historii, protože technicky jsou to šílený matláci. A do toho striktní termíny vydání - neodolatelná kombinace :)
Tak zatial ma to bavi, ako obvykle, ten koncept je proste zabavny, ale... Vole, to su asi technicky najhorsi pokemoni akych som za svoju karieru hral :)
@DosRatas (27.12.2022 02:56): Je to akční mlátička ve 3D, na chvíli to zabaví. Komba jsou na slušné úrovni, je jich hodně a dá to celkem zabrat naučit se je všechny u každého Pokémona. Ale výběr Pokémonů je extrémně slabý (tuším něco přes 20). Na druhou stranu to má celkem pěkné animace a v příběhové kampani je jako záporák badass shadow Mewtwo :)
Ta hra je ale mnohem větší sranda, když máš vedle sebe kámoše na pvp.
@Tulareanus (27.12.2022 01:38): Tomu celkem rozumím, bojování s trenéry bylo tenkrát hlavním zdrojem expů. Ve Scarlet jsem ten pocit neměl a spíš mi přišlo, že relevantním zdrojem (exp candies) jsou odměny z raidů - ostatně takto jsem experimentálně odehrál Violet - nikde jsem nic nechytal a hned po opuštění prvního města jsem se pustil do raidů. Jediná překážka byla v tom, že abych měl přístup do lepších raidů s lepšími odměnami, musel jsem nejdřív mlátit stadiony. Kdyby tam nebyla tahle překážka, tak bych si prostě nejdřív vylevlil startéra na 100 a až pak bych šel na ty tři hlavní cíle hry. Ale i tak jsem hrou projel jako nůž máslem. Takže... jo, taky bych uvítal něco víc, nějaké individuální představení Pokémonů. Myslím, že tady se to týká jen okrajově Revavrooma v týmu Star, a pak venku Gimmighoul, který ti dává mince. V první generaci mi přišel třeba fajn i ten Snorlax ležící v cestě.

Říkám si, že tvůrci asi chtěli hojně zaplnit Paldeu, ale ono těch 400+ příšerek je na tu mapu docela dost. Nejspíš by měli zvětšit celou oblast regionu, aby jich tam narvali víc. Vsadím se, že nakonec zbyde i pár ojedinělých pokešů, kteří se neobjevili ani ve SwSh, ani v SV, ale pořád ještě doufám v DLC.

Mimochodem, po dokončení testů ve škole se odemkne ještě drobná vedlejší backstory toho daného učitele.

...Ano, o technickém stavu už bylo popsáno mnoho svitků od moudrých lidí :)

Hm, seřadit pokémoní hry na Switch podle subjektivní míry zábavy nebo vedlejšího contentu, to je zajímavý úkol :)
Teď je otázka, jestli tam řadit jen mainline hry, nebo i spin-offy. Já osobně tyto žebříčky dělám nerad, protože vždy je všude něco, co se mi líbí a něco, co se mi nelíbí, a v pokémoních hrách se osobně zaměřuju hlavně na budování osobní sbírky pokešů a taky na budování týmů do pvp a baví mě kombinovat a vymýšlet taktické prvky. Každopádně ten žebříček zřejmě bude vypadat jinak podle toho, jak mě co bavilo a jinak podle reálného contentu.

Podle osobní zábavy:
1. Pokémon SV
2. Pokémon SwSh
3. Pokémon Legends Arceus
4. New Pokémon Snap
5. Pokémon LGPE
6. Pokkén Tournament DX
7. Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX
8. Pokémon BDSP

Podle množství vedlejšího contentu (velmi, velmi hrubý subjektivní odhad):
1. Pokémon BDSP
2. Pokémon LGPE
3. New Pokémon Snap
4. Pokémon SwSh
5. Pokémon Legends Arceus
6. Pokémon SV
7. Pokkén Tournament DX
8. Pokémon Mystery Dungeon: Rescue Team DX
@Tainaru (27.12.2022 01:20): Vieš čo, fighty s trénermi ma vždy bavili viac než s divokými pokémonmi, lebo vytvárali dojem, že naozaj sa zlepšujem a bojujem s množstvom ľudí. Tí rakeťáci alebo mnísi v bellsprout tower a podobne tomu dávali aj nejaký kontext. Bug catching contest, Safari, pokémon beauty contest v Hoenn alebo polievanie Sudowooda mi prišli stále zaujímavé, lebo tej hre dodávali viac kontextu než len chytaj, trénuj, grinduj, čo vnímam skôr pri tých divých pokémonoch. Aj tých trénerov by som uvítal pravdupovediac viac a menej pokémonov na kope v divočine, lebo sa mi xkrát stane, že idem bojovať s jedným divokým pokémonom naschvál alebo je malý a ja si ho pri cestovaní nevšimnem a hneď ako skončí fight vyskočí ďalší a potom ďalší bez toho, aby som stihol vykonať nejaký pohyb.

Celkovo mám dojem, že z tej hry sa dalo tak veľa vyťažiť, ale autori a pokémon company sa na to vysrali, lebo aj tak sa to bude predávať. Napr. aj premárnený potenciál tej školy, kde by mohli byť nejaké reálnejšie aktivity, než len nejaké hodiny, ktoré sú vlastne rozšíreným tutorialom s jednou alebo dvoma kontrolnými otázkami.

Na druhej strane to stále má tú chytľavú hrateľnosť ako kedysi, ale štve ma, ako im na to ja a evidentne more hráčov stále pristupuje, že vydávajú hru technicky na úrovni mobilnej hry, hoci je to jedna z hlavných franchise konzoly a ešte na tom majú AAA cenovku.

Keby si mal zoradiť pokémon hry, ktoré vyšli na switch podľa toho ako ťa bavili, prípadne podľa toho, koľko mali contentu mimo chytanie pokémonov a zbieranie gym badgov, ako by si ich zoradil?

@MickTheMage (27.12.2022 01:19): Omega Ruby ani Alpha Sapphire som nehral, len pôvodné verzie. Z remakov som hral len prvú a druhú generáciu (ale druhú nedohral). Scarlet som bral, lebo ma lákal open world a chcel som po 4 preskočených generáciach to najnovšie + som mal na to v obchode 10€ zľavu. :D

Nad Mariom s králikmi som uvažoval, ale mal som iné priority a stále aj mám. Povedal som si, že jednoznačne ďalšie, čo kúpim bude Fire Emblem: Three Houses.
@Tulareanus (27.12.2022 00:12): To jsou ty generační skoky... a bude to ještě horší :D
Ty minihry a zrovna tým star nic moc, to máš pravdu, ale na druhou stranu nad tím můžeš mávnout rukou, stejně tím jenom proletíš a pak už si to ani moc nebudeš pamatovat.

Řada vedlejších "aktivit" těch dávných her často spočívala v tom, že na tebe hra chrlila jednoho rakeťáka se stejnými Pokémony za druhým (třeba ta zmiňovaná Slowpoke well, nebo Goldenrod radio tower apod), nebo hromadu dalších random trenérů (věž duchů), což je jinak jenom grind a grind. Nevím, jestli bych zrovna tyto označil za vedlejší aktivitu. To spíš třeba ta soutěž v chytání hmyzích Pokémonů v pokémoním parku, nebo ten Farfetch'd, jak píšeš.

A jo, ORAS je parádní, s tunou různého obsahu.
@Tulareanus (27.12.2022 00:12): Pre mna z pokemonov, ktore som hral na strojoch, na ktorych sa maju (ergo neemulovane) je asi najlepsi Omega Ruby z 3DSka. Switch, asi mam najradsej prave Sword/Shield. Na Arceus ma srali tie boss fighty a nejako som sa do toho nedokazal ponoroit uplne. A Scarlet... cekejste jste v poradi :) Jezisko priniesol, ale priniesol aj Kralikov a Maria, a ti dostali prednost :) Tiez som zvedavy po tej kritike ako sa mi to bude pacit/nepacit.
Hmm tak tá hra je pre mňa dosť rozporuplná. Viem, že recenzie ani názory fanúšikov hru právom nechválili, ale dívam sa na to optikou človeka, ktorý roky sériu nehral, takže aj veci z minulých generácii sú pre mňa novinka.

Čo ma dnes vyslovene sklamalo bol boj s team star a ich základňou, skúšal som prvú ohnivú a čakal som teda viac než jedného grunta, jedna nudná disciplína na fast battle a potom fight s kapitánom kempu. Na druhej strane ma potešil môj tretí gym - elektrický a predbojová aktivita, to bolo celkom zábavné a lepšie než schovávačka v trávovom gyme a úplna blbosť v hmyzom gyme. Po prvom gyme som sa trochu bál, ale našťastie to mesto s olivovníkmi bolo zatiaľ to najhoršie, čo som navšítivil.

Čo ma ale najviac zatiaľ mrzí/štve, že mi chýbajú také tie príbehové alebo vedľajšie aktivity, aké malo v generáciach, ktoré som hral každé mesto aspoň jedno. Napr. oslobodenie slowpoke studne a nájdenie Farfetch'da v lese v druhej generácii, alebo veža duchov, či výletná loď v prvej generácii. Prípadne aktivity záporáckych tímov v rôznych generáciach a oslobodzovanie obsadených priestorov, či luštenie záhady nejakej jaskyne a podobne.
@Tulareanus (12.12.2022 18:15): V pohodě, kdykoliv mi napiš a domluvíme se. Nic za ně nechci, takže pošli cokoliv, čeho se můžeš zbavit.
Ano, tento Charizard má být něco jako superboss (ačkoliv se dá usólovat, lol), takže musíš mít dohranou hru (porazit ligu a dokončit příběh ve finální oblasti) a pak odemčené 6* raidy (znovu porazit všech 8 gym leaderů, pak se odemkne academy ace tournament a musíš jednou projít přes první tři souboje, a pak musíš hostovat online asi 10x až 15x 5* raidů, až potom ti zavolá jeden učitel, abys určitě nešel prozkoumat záhadné 6* raidy, které se najednou objevily na mapě), tedy nějaký čas to zabere :)

@Kunick (12.12.2022 18:08): Co se dá dělat :( Když budeš chtít někdy nějaké pokeše, klidně se ozvi :)
@Tainaru (12.12.2022 15:42): Akože ja nejaké veľké ambície nemám, chcem si to tak hrať pre seba a kompletizovať. Čiže Charmandera alebo vodného a trávového startera by som určite chcel. :) A na tie eventy sú nejaké požiadavky, že ako ďaleko musím byť v hre/príbehu alebo lvl pokémonov?
@Tulareanus (12.12.2022 14:31): To jsme měli zhruba podobně a myslím, žes to vystihl dobře.
Ty pokémoní hry mají vždycky něco dobrého a něco, co už není tak moc vychytané, ale princip/gameplay se nijak moc nemění.

Breedjecty jsou Pokémoni, kteří jsou nechtěným výsledkem z breedovacího procesu :) To znamená, že obvykle nemají nejlepší staty, nejsou shiny nebo mají špatnou kombinaci nature/ability. Ale na klasické hraní bez větších ambicí, nebo spíše na zápis do dexu se hodí :D Charmanderů mám plný box, ale ještě bude od pátku další event na Charizarda, pokud ho budeš chtít stihnout.
@Tainaru (12.12.2022 13:59): Ja som kedysi (keď som bol mladší a mal viac času) vždy prešiel z každej generácie všetky verzie a minimálne v jednej nazbieral celý pokédex (okrem exkluzivít typu celebi a podobne). V podstate vidím aj na tom scarlet, že väčšina hry sa nezmenila, väčšinu útokov, typov a gamplay vecí si pamätám hneď, prišlo pár quality of life vylepšení atď... ale ten koncept ma vždy bavil, čiže moje očakávania sú, že to bude vlastne konceptuálne to isté, len v odlišných lokáciach s trochu odlišnými pokémonmi, príbeh mi prišiel, že hrá vždy druhé husle a je v podstate iba zdôvodnením obsahu gameplayu. Všetky si určite zahrať nechcem už len pre tú cenu. Som hlavne pcčkár a naučený, že okrem must-have titulu, ktorý mi vychádza raz za pár rokov, kupujem hry vo veľkých zľavách a bundled. Navyše z časového hľadiska už nechcem hrať "iné farby" týchto hier (Tj, nebudem kupovať Violet, keĎ už mám Scarlet).

A to ps: netuším, čo breedject znamená a toho charmandera máš reálne navyše na trade? Určite by som v tom prípade chcel, keďže charmander - charmeleon - charizard je moje najobľúbenejšie starter trio. :)
@Tulareanus (12.12.2022 13:27): Podle mě je na místě otázka, co od těch her chceš nebo očekáváš, a podle toho se rozhodnout; taky každý má nějaké jiné preference.
Za sebe ti doporučím zahrát si všechny a uvidíš, co ti sedne nejlíp :)

ps. mám ve Scarlet breedjecty všech startérů a taky Charmandery, kdyby je někdo chtěl na zápis do dexu, klidně tradnu :)
Čaute, tak som vstúpil aj ja do switch family a toto hrám ako svoju prvú hru. Pokémon som vlastne hral a prešiel prvé 4 generácie (a remake prvej generácie). Síce mi toto (spolu s inými nepokémon switch hrami) asi celkom vydrží, ale moja otázka znie, ako by ste vyhodnotili/odporúčili hranie ďalších switch pokémon hier?

Predpokladám správne, že to najlepšie, čo si môžem po scarlet zahrať je Arceus? A potom sword/shield alebo radšej remake pearl/diamond (viem, že je tomu vyčítané, že to vlastne nejde v gameplay kolajách sword/shield). Pozeral som aj na let's go pikachu/eevee, ale práve tá inšpirácia pokémon go ma od toho odrádza.
@Tainaru (komentář): pekne, dal som si tu namahu a precital to az do konca :D v jednom momente som ta uz isiel aj opravovat, ale radsej som si to overil a teda mas to bezchybne :D ale vyse pol hodiny som pri tom asi presedel urcite :D
@Kunick (07.12.2022 19:54): Zóny potvrzuji, že fungují,ale myslel jsem že téma je hlavně scaling yes or no? V téhle hře bych asi uvítal, kdybych si mohl dát vyšší obtížnost nebo mít ty trenéry třeba +5 level :-)
@Tainaru (komentář): omg, to jsi polovinu z těch 200 hodin psál poznámky ke komentáři ne? :D

@stromz (07.12.2022 20:44): Promiň ale tady nesouhlasím. Opakovaně jsem Ti ukazoval, kdy svou formulací kádruješ a ponižuješ a překračuješ normy slušné debaty. Máš pravdu v tom, že jsem to udělal také, ikdyž u mě to byl úmysl, abych Ti ukázal jak moc to je špatně. Ale udělal jsem to a za to se omlouvám, pokud Tě to tak zasáhlo. O "frustraci" jsi ale začal sám mluvil...