Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

njn, to je asi to nejmenší, co mě trápí (mě osobně) .. jinak nevím no ... co mě (a nejen mě) nejvíc na poe štve, je prehistorické UI a party play .. a to s příchodem poe 2 (4.0) nevypadá, že by se nějak změnilo ...
Tak je to tady ... xkrát hypovaný samotným Chrisem Wilsonem .... Exilecon .. startuje už dnes od 21h našeho času.

Tak uvidíme, jak moc super duper bude poe 4.0 :)
To je otázka no ... mě to přijde v pohodě, obsahu se možná na první pohled zdá hodně pro nováčka nebo občasného hráče, jako jsi ty třeba. A nebo v porovnání s Diablem 3, že ano :D
Jen ať to tak nechají a vymýšlí nové a originální věci :) nejvíc mě štvala předchozí syntesis liga, kdy nápad to nebyl špatnej, ale blbě dotažen do konce..

4.0 bude evoluce hlavně v oblasti grafiky ? (nový nebo dost vylepšený engone hry) a jak to bude s obsahem hry a kampaní a všeho jiného, to se nechme překvapit a doufám, že příjemně :)
@HELLER (11.06.2019 08:31): Me nebavi zacinat vsechno od zacatku a predevsim mam cas nepravidelne. Hrani aktualni ligy si vyzaduje hrat ji prubezne, takze proto jsem hrac Standard League. V lete ale bude casu o neco vic, takze Legion v planu je. Ovsem na HC, takze ocekavam, ze ani nedojdu k Merveil ;)

Preplacana ve smyslu, ze uz je v ni hodne obsahu zejmena pri plneni Daily misi. A predevsim Immortal Syndicate je hodne otravny. To neustale lezeni do tech jejich jeskyni by meli dat pryc a nechat je jen na povrchu aktualni mapy. O Incurson ani nemluvim, ale ten se jinak udelat neda - mimochodem Alvu nemam dodnes na maximalnim 7. levelu. Zbytek aktualnich Daily je v poradku, ale otazka je, jak bude hra vypadat timto zpusobem pridavani treba za rok, dva a predevsim s cim na nas vyrukuji s verzi 4.0.
@DEU (10.06.2019 23:50): To já hraju právě jen ligy aby mě hra udržela :)
Spuštění patche a ligy teď provází problém neočekávaného spadnutí hry do systému .. a náprava po takřka 4 dnech nikde. Chudáci HC hráči.
A taky je sranda vidět, jak se něco změní a vymyslí a pak se většinově hraje jeden char a ascendancy. Teď tomu jasně vévodí Slayer a trochu Berserker a zbytek je zanedbatelný.

Přeplácaná myslíš v jakém smyslu ?
@HELLER (07.06.2019 09:09): Ligy s vyjimkou experimentovani nehraji, jsem hrac Standard League. Synthesis bylo slapnuti vedle, a tedy v Legion se budou GGG snazit o napravu. Take jsem zvedavy, co predstavi na Exileconu. Ale na druhou stranu i trosku v obavach. Ta hra zacina byt preplacana.

@účet smazán (07.06.2019 08:51): Diablo 3 je mrtve od vydani Reaper of Souls, tam delaji akorat kosmeticke zmeny ve zvysovani damage, pripadne upravy setu. Staci se podivat na sezonni achievementy (Conquesty), ktere se recykluji ob sezonu. Nechapu, ze to jeste nekdo hraje s vyjimkou relaxacnich hracu na Non Season.
Dneska v 22h startuje nový patch 3.7 a liga Legion.
GGG se snaží napravit reputaci a zdá se, že se jim to podaří. Tento patch se bude točit hlavně kolem změny melee stylu boje, dost lidí to namlsalo, včetně bývalých hráčů, takže konečně budu hrát s někým tuto ligu :D

Kdyby někoho zajímalo, jak vypadá plný patch notes, tady je odkaz, celkem psycho :)
https://www.pathofexile.com/forum/view-thread/2513456
Tak 3.6 zatím dost slabý patch ... nevyhobují mi nerfy a boosty skillů (ale to je můj problém), ale i ty syntézy a memories ... nevím nějak mi to nesedí a když jsem nadával na Delve a debilní vozík ... tak ted říkám zlatej vozík :D
Ale třeba změním názor později. Za mě je ale málo místa na ty jednotlivé položky pamětí (10 jich jde maximum) a nevím, jak celkově tam v té sestavě pořádně chodit a jaký je tam smysl toho bloudění :D
@Jab (22.02.2019 08:03): Omlouvam se, ale jsem takto zvykly psat od nepameti. Navic ziji v zahranici a na pracovnim notebooku mam pouze anglickou klavesnici. A odstavce jsou tam celkem ctyri.
No uvidíme, jestli je neodradí obtížnost hry, pokud přejdou :D

Já už klasicky zahraju a jak moc tomu budu věnovat čas, se ukáže, jak moc zůstanu ve hře sám a přestane mě to bavit časem.
Tak kdopak se po te komedii na Blizzconu prida z Diabla 3 do Betrayal League?
Pokud je zde aktivní hráč POE ... Nemáte problémy s hodně propadama fps ve hře ?
Na mojí PC sestavě se mi to propadá, hra je momentálně dost nehratelná a nevím si už rady. Vyzkoušel jsem všechny možné věci, od změn v nastavení až po kompletní reinstalaci a nic nepomáhá. Už jsem psal i ticket na GGG a sice jsme si pár emailů vyměnili, ale zatím žádné řešení.
Našel jsem pár témat i na ofiko foru a problémy dosti lidem začaly od vydání verze 3.0 nebo 3.1 ... a už je to nějakej měsíc a nic se neděje :(
@jvempire (29.08.2017 18:59): Všechen obsah je zdarma a jediná mikrotransakce, která má nějaký vliv na hru, je možnost koupit si místo ve stashi, ale dá se rozhodně hrát bez toho, aby sis to koupil, sám jsem teď v aktu 8 a pořád mi ty základní čtyři stránky stashe stačí. Pokud budeš hrát endgame (do které se dostaneš cca tak za 70 hodin), asi by se to časem šiklo.

Všechno ostatní jsou jen kosmetické mikrotransakce, nic týkající se gameplaye. Po Dotě je to asi nejvíc férová F2P hra, kterou jsem kdy zkoušel.
[neexistující komentář]: Jak je to s tím free to play, ovlivňuje to hru hodně? Nechá se hrát a dohrát bez placení? Děkuju za odpověď.
Jak přišel ke hře datadisk, tak jsem se do toho opět vrhnul a změna zase k lepšímu a hra mi fakt dělá radost ! Jde vidět, jak za tu dobu udělala pokrok velkej.

Nejvíc mě štve, že nemám žádného známého, se kterým bych si na pohodu zahrál :( solo hraní je sice fajn, ale v partě je to určitě lepší :)
Hej ľudia prosím o pomoc stále mi to hádže Runetime error nemôžem si ani poriadne zahrať prosím o pomoc :)
Jo jo, všiml jsem si .. já neměl fajfku u sledovat hru diskuze :( tak jsem to zjistil až dnes :D
Jsem včera opět rozjel hru po dělší době. Za rangera... tak uvidíme, jak mě to bude bavit :) hra se celkem dost změnila k lepšímu.
@ugraugra (29.06.2014 21:54): Jo moje chyba, komentář jsem měla rozpracovaný už z early accesu, tak se mi to pomotalo.

Každej píše komentáře jinak a já jsem tenhle pojala trochu víc popisně, nevidím na tom nic špatného.
@ugraugra (02.06.2014 19:15): Finální souboj je jedna z nejdementnějších věcí jakou jsem kdy potkal. S postavou která útočí na dálku prostě nemáš šanci ho dát jinak než kamikaze stylem s házením miliardy portálů, proto díky bohu za tu možnost oživování se přímo na lokaci. Prostě těžký fail.
Dojel jsem normal obtížnost na 38. levelu. Na další obtížnosti pokračovat nebudu, zas tak mě to nechytlo. Finální boss byl docela zklamání, neustále dával bloody rain, který mi během 3 vteřin ubral všechny životy a nějak jsem nebyl schopný se před tím schovat. Tak jsem rezignoval na nějakou taktiku a prostě jsem ho doprasil kamikaze taktikou s řadou smrtí.

Vlastně když si to tak vezmu, tak u závěrečného bosse jsem umřel víckrát jak za celou hru.
Cruel není zas tak těžký. Opravdu těžké to začne být od půlky 3 aktu na merci. Tam poznáš, jestli máš dobrý build, ale jde i o gear. A ress musí být samozřejmě max
@ugraugra (30.05.2014 21:37): První obtížnost je úplná procházka, ale Cruel už je opravdu těžký, a pokud si nějakým způsobem domrvíš build či nemáš dostatek resistancí, tak se v Merciless nedostaneš ani přes první akt a na dělání end gamu (mapy) člověk musí opravdu min maxovat, aby byl úspěšný.
Zatím je to nějaké moc lehké, jsem na začátku 3. aktu (Duelist, lvl 29) a ještě jsem neumřel, což je při mém rambo stylu divné. Jinak první akt byla celkem nuda, ale čím je člověk dál ve hře, tím je to zábavnější + přijde mi, že i ta grafika je akt od aktu lepší.
@RedDwarf_Cz (22.04.2014 16:55): True, a hlavně se k tomu musíš dostat, což je trochu obtížné vzhledem k tomu že mě PoE bavilo projít s každou postavou tak maximálně jednou, takže těchhle věcí jsem moc nenašel.

A abys pochopil - já na tom až tak zásadně nekritizuju že není pevný town portal v každé lokaci automaticky, i když by to bylo logické a správné (tuplem u finálního bosse). Já kritizuju to že se ti lokace přemazávají chvíli potom co z nich odejdeš, což z toho dělá úplně smrtící kombinaci... kterou až teď z části řeší tou novou záplatou. Prozkoumávat a čisti znovu a znovu oblasti které jsem prozkoumal a pročistil před chvílí mě zkrátka nebaví.
Svitky se prodávají 220 za 1 chaos - na tom nevyděláš. I tak je jich tolik, že pokud je člověk sbírá, tak ti nemůžou dojít. Mě je jasné, o co ti jde, ale fakt řešíš pikačoviny, nic ve zlém. Popřípadě si kup za 10 c gem town p. a spoj ho s tím cast on death a při každé tvé smrti se ti vycastí TP. Jednoduché, ale nejdřív to musíš vědět.
@RedDwarf_Cz (21.04.2014 10:44): Máš pravdu, nedělám si portál pokaždé když přijdu do nějaké lokace. Nedělal jsem to ani v Diablu, kde byly svitky prakticky zadarmo, a tuplem to nedělám tady, kde jsou svitky platidlo, je to dost hloupá vlastnost hry - a hra by taky měla smysluplně házet waypointy do každé lokace na začátek. Fungovalo by to líp než tohle oživování na začátku lokace, ale lepší než nic. A nebo se zbavit toho dementního mazání prošlých lokací, ale to bych toho po hře chtěl už trochu moc.
Vada hry? Tvoje mínus, že si neumíš udělat portál, než začneš čistit novou lokaci. Popřípadě můžeš skombinovat gem cast on death + town p. a není co řešit.
Wow, zdá se mi to a nebo autoři opravdu použili a začali něco dělat s největší vadou hry, tedy neustálým přegenerováváním lokací které hráč před chvílí prošel, prozkoumal a vykydlil? S generováním samotným sice neudělali nic a občas stále dost nasere, ale vyeliminovali ten nejčastější případ kdy hráč zařve a musí běžet přes několik starých lokací od posledního portálu. Díky bohu za to.
A dokonce i finální boss se takto snad obejde bez použítí padesátí town portal svitků.


@Blackpooll (06.03.2014 21:55): Jistě že je to oldschool, vždyť je to kopie Diabla 2 a tu už má hezkých pár let na krku ;)