Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Bosové na mapách 74+ jsou pro většinu sólo hráčů dost tvrdí. Ale i na menších lvl. jsou nepříjemní, záleží o koho jde. Piety v mapě Temple(71lvl) dává takovou dmg, že spousta charů na blízku k ní ani nedoběhne. Zato lučištník ji dokáže zabít offscreen. Takže pak je lepší chodit v partě a doplňovat se.
Chtěl bych se zeptat hráčů co už mají sehráno a nahráno, jestli je ve hře vyloženě nějaká chvile kdy se hodí jít v Party???? Zatím jsem nezaznamenal potřebu, což se mi líbí:)
Samo, že servery jsou v i v evropě. Ty lagy nejsou latence, ale Dsync, který tam bude vždy, protože vše probíhá na vzdáleném serveru a to vše kvůli hackování. Obecně vzato, čím je tvá postava rychlejší, tím je to horší.
edit: ale není to nic, co by tu hru dělalo nehratelnou. Mám známé i mezi CZ, co mají postavy v HC lize 80+
No však právě.
Asi mají servery, které nebudou nic moc :( je to škoda. Rád bych si to zahrál čistěji a plynuleji.
jo vývojáři jsou z Nového Zélandu ale myslím že mají servery i v evropě... ono jsem si všiml hodně záleží kdy hraješ... na evropským serveru vždy ráno nebo v noci to běží parádně... ale jakmile člověk hraje přes poledne není to ono
Já to dneska zkoušel poprvé a žadné problémy s latencí atd nemám...jen než jsem se v tom zorientoval :D
Ony ty jejich servery asi jsou jen tam někde na Novém Zélandu, nebo odkud jsou ? Protože, co chci hrát, tak mám velkou latenci a není to hraní ončo :( je to škoda.
Je to samej rollback, teleporty nepřátel ...
It is an optional league type, proto jsem napsal liga. Těch eventů jak píšeš, bylo ale málo, já chytl jen jeden, teď by to mělo být asi ve větším, uvidíme.
jo no tyhle cut-throat eventy probíhaly už v minulé sezóně. Nové 4 měsíční ligy, které startují 5.března ale cut-throat nebudou
Ono půjde spíš o krátkodobé eventy, jak krátké to se zatím neví, ale měly by být často.
New PvP Modes - Cut-throat and Sarn Arena.
It is an optional league type where players are able to invade each other's areas and kill them for their items. This means an increase in the number and duration of cut-throat events as we iterate on the rules with the community.
Pošli mi to do SZ, zkusím to. Kdysi jsem se registroval a bez problému.
Při registraci mi na homepage po odeslání údajů vyskočí chyba serveru, nemůžu tak vytvořit account. Stejná chyba vyskakuje i v jiných prohlížečích na druhém počítači - předpokládám jakousi podivnou blokaci od poskytovatele. Instalační soubor jsem si stáhl jinde, takže teď bych chtěl poprosit nějakou dobrou dušičku, které bych mohl zaslat údaje k registraci a tato by ji za mě vyplnila. Prosím prosím, prstíčkem hrabu.. :)
Mount: Olol, to je vtip, ze? :)
Bud vtip, a nebo novy vrchol fanouskovske zaslepenosti a hlouposti - protoze jsem jeste nevidel dve hry tak moc si podobne, jak prave D2 a PoE.
Dokonce i jednotlive dily Diabla jsou od sebe rozdilnejsi, o ostatni hack n slash ani nemluve.

Je to klon D2, rikat tomu jakkoli jinak je smutne lhani si do kapsy.
@AlieN (komentář): koukám, že někdo lootovací systém zcela nepochopil :) Tenhle má o proti diablu úžasné grády. Nazývat to klonem diabla mi přijde více než drzost a tak trochu jako zaslepená tupost. Hack and slash bylo dávno před diablem a všechny prvky co diablo používalo taky, takže tady z diabla nedělejme něco, čím není(zakladatel žánru) a už tu trapárnu přestaňte mystifikovat, díky.
A pokud máš problém se svitky, tak třebas defacto nepotřebné orby jako je Blacksmith´s Whetstone a Armourer´s Scrap měníš u vendora za svitky identity a za ně si můžeš zas koupit portaly-jednoduché

Say- Mohl to být lag, ale ve hře funguje accuracy, block, evade,
Jo u vendora mají stejnou hodnotu, ale ultrameč s xxxx dmg. přece neprodáš vendorovi, ale střelíš ho jinému hráči za exaly, což je naprosto logické. Nehledě na to, že existují tzv. vendor recepty, kde dokážeš získat víc i z těch obyč. předmětů, třeba tak, že poskládáš celý gear z rare neident. předmětů a dostaneš 2x chaos, atd..
A to je právě to, že pokud tomu hráč nerozumí, příjde mu to nelogické.
Naopak, je to hodně dobré, páč boteři jsou mimo hru, ale zas jsou tu dumpeři, zkrátka cheateři jsou všude.
@RedDwarf_Cz (15.11.2013 09:15): Např to že svitky identifikace mají mnohem vyšší cenu než sebesilnější magické předměty, svitek town portalu cenu mnohem vyšší než plný batoh takových předmětů, a že klacek s dmg 0-1 má stejnou hodnotu jako ultrameč s dmg 1000000 který vymlátíš z finálního bosse

- co na tom nechápeš?

Pokud ti toto připadá v pořádku, vyvážené a logické... tak bych asi nechtěl mít tvůj smysl pro logiku.
@AlieN (14.11.2013 17:13): K čemu tam jsou? K ničemu, ale ty vůbec nerozumíš podstatě lootu, na kterým tyhle hry stojí (jak sám píšeš.)
Pokaždé, když zabiješ moba, hra začne losovat, co z něj spadne. Začíná to uniq ano/ne, pokud ne, tak rare - ano/ne, pokud ne, magic...atd.
Při čemž záleží na vícero faktorech a ty jsou: jestli je ten mob "bílý/champion/rare/boss..., jakou má hráč hodnotu rarity/quantity, to samé platí pro mapu/danou oblast, takže ten bordel musí padat, protože většinou jsou mobi bílí a z nich je pramalá šance na vypadnutí jiného, než bílého itemu.
A pokud se někdy dostaneš do nějaké grupy, která farmí endmapy a bude tam někdo s velkým MF a Q, tak uvidíš něco, co jsi ještě asi neviděl.

A zde jak píšeš:
Druhým velmi výrazným rozdílem, a bohužel už ne tak jasně pozitivním, je úplně jiný systém obchodování - ve hře nejsou žádné peníze, obchoduje se za užitné předměty - svitky (identifikace, town portal) a craftovací orby, se kterými je možné drastickým způsobem vylepšovat a měnit všechny používané předměty.
Což je nápad na první pohled opravdu vynikající, problém je že tento systém je v Path of Exile BRUTÁLNĚ nevyvážený.""
To je právě jedna z nejlepších věcí, co v té hře je, ale opět- hráč tomu musí rozumět, musí vědět jak craftit, právě kvůli tomu jsem psal, ať mi to vysvětlíš, co je na tom tak BRUTÁLNĚ nevyvážené.
Mě celkem štval ping. Witch, která metala blesky na konkrétní cíle tak musela vyslat místo 3 blesků aspoň 5, protože 2 z nich nedělaly žádný dmg a postavou prošly, jako by se nic nedělo. Předpokládám, že obyčejná monstra na prvních úrovních na to nějaké rezistence nemají.
@RedDwarf_Cz (14.11.2013 15:16): Už v D2 je ten systém docela na pytel, ale ještě se aspoň trochu dal, nesbíral jsem v něm zdaleka vše, ale ne proto že bych na tom sbírání prodělával, prostě se mi s tím jen nechtělo tahat - a sbíral jsem aspoň něco. Ne tak tady, na prodeji většiny věcí člověk víceméně prodělá, a smysl má sbírat jen ty rare, svitky a orby... což je tak setina všech předmětů co padají kolem.

A je to vážně hodně směšné, když kolem létají stovky předmětů a přitom je to ze strany hráče totální ignore - k čemu tam potom vůbec jsou?


@Gonzalez (14.11.2013 15:37): Připojení mám slušné, s jinými hrami problémy nemívám, takže to bude spíš problém konkrétně toho PoE, ale hlavně to není jen tohle - postavy občas zapomínají chodit a "surfují", nebo třeba se rozpadají či mizí textury monster.
@AlieN (komentář): To jak píšeš, že je hra zabugovaná - lagovaní, teleportace monster a hrdiny - tak to nejsou bugy ale desync. Způsobeno nejspíše špatným připojením.
AlieN- Co to plácáš o tom craftu? Jak jako nevyvážený, nebo že něco zabíjí. To mi vysvětli konkrétněji, jsem zvědav, co se dozvím.
A jak, že se nevyplatí sbírat loot? Přece nebudeš sbírat, vše, co spadne. Berou se jen rare/uniq itemy + orby a pak i jiné 6S, tri color, atd.. snad jsi v D2 nesbíral vše?
Ten závěrečný souboj je tedy neskutečně pitomý - port, seslat čtyři kouzla, chcípnout, port, čtyři kouzla, chcípnout, port,... furt dokola, dokud nepřišel až skoro ke vstupu do lokace do té úzké chodby, a tam na mě pro změnu neútočil už skoro vůbec. Meh :/
Zabil jsem ho a 2x si ustlal, než jsem pochopil, oč jde s tím deštěm. Ale zapotil jsem se fest.
@RedDwarf_Cz (06.11.2013 17:24): To si nemyslím... tam jde spíš o aury a o tom že v grupě se prostě to poškození nějak rozloží mezí všechny zatímco solo všichní utočí na tebe a nedá se to ustát.... co se týče aur - v grupě se to prostě sečte a máš třeba 7 aur zatímco když hraješ sám mužeš jet jednu maximálně dvě aury a víc neutáhneš.... celkově je hraní v grupě směšně jednoduché a velmi zvýhodněno oproti solo hře
Třeba jsi měl v té grupě hodně silné postavy a ti to víceméně odrubali za tebe, ale nevím, ještě jsem tam nebyl, ale můžu to teď zkusit.
Tak final boss na merciless obtížnost pokořen a umřel jsem u toho jen 31krát... Dost mě štve jak je ta hra nevyvážená co se týče solo a group hraní. Zatímco solo je závěrečnej boss téměř nehratelnej tak v grupě 5 lídí jsme ho dali beze smrti během dvou minut a to jsem se u toho klidně mohl dloubat v nose.
@Say (30.10.2013 21:44): Ono to začíná být zábavnější až na vyšších levelech, kde musíš začít kombinovat gemy, používat nějaké ty aury nebo kletby... z počátku je hra dost jednoduchá ale později znatelně přituhne... já třeba teď nejvíc hraju witch level 65 bez života, pouze s energy štítem, používám spell totem s blesky, k tomu 3krát ice spear, discipline a purity aury + k tomu navíc elemental weakness jako kletbu... je spousta možností jak skilly poskládat a jaké supporty k nim zvolit... Pak mám ještě maraudera level 70, ale za něj nejsem schopnej zabít závěrečnýho bosse
Hm, 14 level witch (lightening), jsem před koncem 1. aktu a už to začíná nudit. Furt to hraju se jedním útočným kouzlem (blesky na zemi), vybavení téměř nevyměním (repetitivní loot) a k tomu všemu ten velký HUD a FoV. Radši to fakt odložím a vrátím se k Titan Questu IT.
@Say (27.10.2013 14:26): Přiznávám, že informace, že videohry obecně uznávají fyzické zákony, je pro mě docela nová. Resp. nějak jsem si toho za ty roky nevšiml.
Tak to fakt ne. HUD je amatérsky obrovský a šeredný (zdravím Dark Souls, kde to řeší naštěstí módy) a ten FOV je fakt na nervy. Dokud se neobjeví módy na toto, tak to nechám ležet. Bohužel.
@RedDwarf_Cz (27.10.2013 13:33): Uvidím, jak to bude vypadat ve vyšším rozlišení.

Btw, teď mi dělal bordel instalátor. Že chybí cosi v core.cab. Běžný problém podle googlu, vyřešilo to ale stažení instalátoru na uložoto. Nepotěší.