Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Zdravím, hra ze Score mi už na novém PC funguje, když si odmyslím těžké grafické bugy, blikající textury, propadávání se podlahou a podobně. Jen se nějak nedokážu přinutit, abych dohrál závěrečný souboj, protože mi ten chlápek nic neudělal a vůbec nevím, co bych proti němu jako měl mít - prostě jdu a střílím, všechno jde v pohodě a najednou na závěr takové nadělení. Ten souboj mi přijde zbytečně těžký, zdlouhavý, nezábavný a bez motivace.
Ale jinak je Pariah o pořádný kus zajímavější, než její rodná sestra Unreal 2:The Awakening. Pariah mě víc bavila, hladčeji se hrála, měla víc dobrých nápadů, zajímavější příběh (honit se za cizí ženskou, to jako téma prostě nemůže selhat) a velmi slušný design map.
Nelíbí se mi (kromě už zmíněných bugů), absence nějakého silnějšího příběhu, který by mohl dost pomoct mdlé atmosféře a krátká délka hry. Moje hodnocení - přesně se trefila do mezery, mezi "lehký nadprůměr" a "kus dobré práce" - 65%
@Jo_Do (12.11.2013 21:00): Máš nainstalovaný poslední patch 1.03? Co crack?

Jestli si pamatuji správně, tak měl Pariah enormní problémy s vícejádrovými procesory a nevím, jestli stačil kompatibility mode. Možná hrály roli i problémy s jiným HW (grafická karta).
Hru mám doma legálně, ale nejde spustit, je nějaká vadná. Tak jsem ji odcizil z internetu, když se nikdo nekoukal, ale tam zase nejde ukládat. Po každé smrti hezky znovu, od úvodní animace. Tak jsem si stáhl cizí savy, ale za chvíli jsem ztratil přehled, kde vlastně jsem a co jsem vynechal. Škoda, hratelnost je slušná, hra mě bavila.
@JohnCZ (04.06.2012 00:15): Super spustit to jde a hrát taky. Jen jsem musel zakázat Post Render FX jinak to bylo nehratelné při výbuších a ještě při několika dalších efektech. Na chvíli totiž vždycky vypadnul obraz.
Teď jsem nainstaloval Score verzi a taky mi to jede. Aspoň tedy menu, dál jsem to nezkoušel.
Neměl jste někdo problém při spuštění hry kdy na vás vypadla chyba Negative delta time? Mám originálku takže v tomhle asi problém nebude. Díky za radu.
Proste bez poriadnej hernej motivácie k hraniu. Možno to nebol prípad každej verzie alebo hrania, ale u mňa strašne failovala tá nepriateľská AI.
Mno, Pariah sám o sobě nebyl vyloženě špatný (tedy až na ten problém enginu - v UT mi vždycky seděl, ale u jiných her, co engine používaly už moc ne, z nějakého důvodu... už od UT, s 2xxx to bylo podobné). Jeho problém byl (co se mě týká) ten pocit, že jde o něco bez nějaké chuti či hybného prvku.
No ja osobne by som zahrnul do konkurencie aj lepšie hry z pred roku 2005, predsalen ak nie je súčasný titul adekvátny, dá sa siahnuť po dobrom staršom (vo väčšine prípadoch). Ale na to som nemieril, skôr, že hre si vytkol dosť a 60% je v podstate stále kladných, priemer je 50%. :)
Tulareanus: No já hru hrál v roce 2006 a vzhledem k tomu, že vyšla v roce 2005, tak jsem se snažil hodnotit to vzhledem k tehdejší konkurenci a tehdy to byl průměr a ne průšvih jak ukazuje tvoje pětatřicítka :-)
RNDr: Na to, že si v rôznych aspektoch vypísal aké je to zlé a slabé, tak si tá hra na druhej strane, odniesla od teba vcelku nadpriemerné hodnotenie...
Hoši myslím, že vám nedochází, že tohle je diskuze o Pariah, přesuňte to do hlavní diskuze ;-)
sevencreature: no, možná na tom něco je ale stejně mi přijdou procenta lepší :D
Když tak přemýšlím, tak jsem se možná někde mohl splést a hra se 65% mě mohla bavit více než hra se 70% hmm....... Ale i tak mi to tu vyhovuje a nic mě nesere, nikde a nikdy :-)

To s tím sraním je sranda samozřejmě.
"6 stupňů hodnocení mi příjde málo, nejvíc mi vyhovuje to jak je to zde, takže mě v tom csfd taky trochu sere"

Hmm, nevím už který psychologický článek jsem četl, ale byla tam nějaká studie, že člověk dokáže spolehlivě zpracovat maximálně 7 možností hodnocení. Tj. že ideál je 5 - 7 bodová stupnice. U mě to vcelku sedí - koneckonců, na dh.cz aplikuji stupnici 60-90 a potom speciální bonusová hodnocení 95 a 100 :)
odpad! je odpad, * je špatný film, ** podprůměrný, *** průměrný, **** nadprůměrný a ***** vynikající. nikdo nerozlišuje jestli má film 62 nebo 45, prostě se to dá výstižně ohodnotit jedním slovem. je to dobrá hra? *** a hotovo, ať už je to cokoli (že tam je lepší grafika než tam, že je tady více zbraní než tam, takže si zadlouží o 3% více? kravina). ohánět se procenty je nesmyslné, hodnotit se má samotný komentář. osobně už jsem hry tady na dh přestal hodnotit úplně.
Pivo: Jo, to by bylo určitě zajímavé a třeba se k tomu časem přistoupí. ale je to teda obrovská práce navíc
1, Je jasné, že narozdíl od recenzí by hry měly být hodnocené výše, protože hráč hraje (tedy i hodnotí) to co ho baví.

2,Na CSFD je hodnocení (1/6) rozsahem nedostačující. Také to není ideální počet, nějak mi tu totiž chybí průměr. Mnohem lepší je zdejší systém hodnocení 1/21.

Edit: Jsem lemra pomalá, zase mezi mnou a Garretem tolik příspěvků, chjo :-)
Nebo by se tu mohly zavést dva druhy hodnocení :-)
Jeden klasické procenta, druhý ohodnotit jednotlivé části hry. Sice by to přidalo námahu, ale možná by to bylo v klidu. Klasicky by se však vždy zobrazily procenta....ups... to už jsem v úplně jiné diskuzi........
6 stupňů hodnocení mi příjde málo, nejvíc mi vyhovuje to jak je to zde, takže mě v tom csfd taky trochu sere

Garret: Proč myslíš že by to bylo ideální?
CSFD mě v tomhle právě sere, přesnější by bylo hodnocení X/10, které taky třeba na filmových diskusích používám. Ale je to jedno, nebudeme rozvádět jalovou diskusi, která se vůbec netýká Pariah;)
Caelos: nejde o nic, nereagoval jsem přímo na tebe, ale všeobecně. ideální hodnocení by bylo to, co funguje na csfd.cz...

Caelos: No kdyby to bylo tak jak píšeš tak by to bylo super jenže to tak není
Caelos to vystihl. Pro mě je lepší hodnocení, když hodnotím, na kolik procent mě hra bavila, než jestli je či není průměrná. Ta průměrnost se blbě hodnotí a někoho může hodně titulů bavit stejně, proč by měl všem dávat 50%, když ho všechny bavily hodně. Navíc u lidí, kteří hráli méně her, tak to nemůžou ohodnotit nejlépe a byla by hovadina, někomu zakazovat hodnotit.
Garret: Jo, to by mělo být objektivní hodnocení. Toho mám tak 10%. Pariah má ode mne 90, poněvadž na 90% splnila to, co od hry očekávám, tedy zábavu. Psal jsem že má dobré hodnocení 67, špatné je pod 50, tak o co jde?
Ono se taky těžce definuje, co je průměr. Ale je pravda, že když někoho hra baví průměrně, zná lepší i horší tituly, tak dává 75%.
Nechápu, proč jste tak posedlí hodnocením. Správně by měla mít průměrná "dobrá" hra 50%, ale všichni víme, že to tak není a v dnešních pokřivených statistikách si průměrné hry odnášejí hodnocení kolem 75%. 50% už je špatně...
popkec: No já mám nějak +120 na 96 her. Ale myslím, že čím více budu takhle "dohánět" tím více se ti zvyšovat tvé "skóre" :-D

No když jsem si srovnal naše hry, tak ty máš -105 na takových odhadem 30 her :-)
Nepočítal jsem to přesně.

A o osobním vkusu to je opravdu hodně, co je pro někoho plus, pro jiného je mínus, navíc největší faktor, který u někoho může působit podvědomě - prostředí, kde se hra odehrává - jak je prostředí nesympatické, tak rázem padá oblíbenost.
Pivo: alespoň že někdo dožene těch mých -1289% :D. A samozřejmě souhlasím, je to o osobním vkusu a někumu se může líbit i hra která si odnese v recenzích hodnocení tak 30%
Caelos: Já hrál demo a to šlo, takže už vím, jak mě hra bude bavit. Kromě toho jsem hodnotil nějaké akční hry devadesáti procenty a měly průměrné hodnocení přes 50%. A naopak.
Je to strašně o osobním vkusu no, já to tvrdím furt a stále :-D

EDIT: Celkově mám však průměrné hodnocení o 1-2% vyšší než průměrné u databáze, takže se moc neodkláním - nejsem ani kritik ani moc nepřidávám.
No jenže 70% na DH moc není, jen se podívej kolik her s hodnocením víc jak 10 má pod 67%
Pivo: Vyzkoušej a uvidíš. Kdyby byla tahle hra tak blbá, tak nemá celkem vysoké hodnocení 67.
Last jedi: Beru :-) Ale příběh je u mě většinou fakt jenom plus nebo neutrál :-) Mínus dávám za ty nejhorší svińárny - žádný příběh a to si nemyslím, že tohle tam bude patřit :-)
Caelos: lol, však názor ti nikto neberie, osobne som ale väčšie sklamanie na poli FPS nezažil, druhé sklamanie (ale nie až také) bol pre mňa C&C: Renegade.

Pivo: no s tým príbehom ti tu nebudem spoilovať, keď to prejdeš, tak ti poviem, ako som to myslel :)
Caelos: Já taky říkám, že je to dobrá hra, teda alespoň podle dema. Jen vyzvídám, jak je demo v porovnání se zbytkem, ale dokud si to nezahraju, tak to asi nezjistím no. Rozhodně do toho půjdu.
Jděte už s tím do prdele, Pariah je dobrá hra. Bavila mě a to je důležité, že jsou tam otřepané levely není pravda, příběh je akceptovatelný a hraje se to dobře. Možná jsem to s tou devadesátkou přehnal, ale míň jak 70 bych nedal.
Příběh má u mě tuto hodnotu - Špatný příběh u fps u mě hru nijak nesráží, ale když je promakaný, může ji vyzdvihnout na 100% hodnocení :-)
Ale nejdůležitější složky jsou pro mě atmosféra, desgin, grafika a ať se to dá hrát - takže hratelnost.
Tak ja mám v fps rád dobrý príbeh, alebo keď už nepodstatný príbeh, ten prežijem, ale keď mi niekto do hlavy tlačí hnilé kaleráby a ešte sa tvári pritom noblesne, tak to už nie je podľa môjho gusta.
Mě se to snad líbit bude. Však také (skoro) všechny akční hry se mi líbí :-) Nad 60% hodnocení - baví.
Na příběh u akčňáků prdím, ten je důležitý u adventur. Musel bych se ještě podívat na nějaké gameplay videa a posoudit, jak hra vypadá i v "plné" a pak si udělám obrázek o hře, ale připadá mi to rovnocené s Unrealem II. Alespoň podle dema.
tak vzhľadom na to, že Unreal II bol v podstate len veľmi pekná, ale gýčová streľačka, sa mi dosť páčil, ale Pariah fakt nie, takže ak by si bol "s chuťami" na tom ako ja, tak sa ti to páčiť nebude, ale pretrpieť do konca sa tá hra dá už len preto, že nezaberie ani 5 hodín.
No já právě nevím, jak je na tom demo v porovnání s plnou. Jestli ten level je ze všech nejlepší a mám čekat od hry méně nebo je blbý a zbytek hry je lepší. Ale to by se mi pak hra musela líbit na 100% :-)

Demo se mi líbilo jako Unreal II, možná trošičku více.
No čo si pamätám, tak je tam zopár kaňonovitých levelov, potom nejaké industriálne komplexy (tuším ako nejaká čistička vody to vyzeralo) a potom vnútro základní...Nič špeciálne.
Jinak v demu byla nějaká základna v takových lesích s potokem a menšími vodopády - level design byl perfektní - jak je na tom tahle lokace s ostatními levely? Demo si u mě získává 90%.
Spolu s Tomb rider: underworld, to jsou jediné dvě dema, které mě vážně chytly a byly zpracované, tak na 90-100%. Ale demo může klamat.
Pipboy: Já to nemyslel špatně :-) Zbraně mě nepřekvapily, protože jsem jich ještě moc nevyzkoušel. Ty co jsem zkoušel špatné nebyly, ale nepřekvapily mě oproti např. Unreal II.

No já hrál pouze demo a to se mi strašně líbilo, musím zkusit plnou verzi, možná názor na hru změním, možná se mi to jen potvrdí. Jsou tu kritici i zastánci téhle hry, takže na jakou stranu, že se to přidám...... :-)
Pivo: no AI fungovala asi v dvoch leveloch, inak to bolo dosti komické, keď sa napríklad vozítka s nepriateľmi rozbíjali o skalu, raketometčíci páchali džihády a inak aj to krčenie, zažil som moment keď sa 4 krčili za sebou za úplne pidiprekážkou, takže stačil jeden granát. :)
Grafika sa aj mne páčila, asi v prvých dvoch leveloch, potom boli prostredia strašne otrepané a nudné. Unreal 2 bol oproti tomu dokonalá hra.
Mě se zase u hry strašně líbil design, grafika a pokud demo "nelhalo" tak i ta AI :-)
Zbraně mě ničím nepřekvapily a příběh u scifi nebývá nejsilnější stránka :-)
Je to po vsech strankach prumerna, tuctova strilecka s hnusnyma zbranema pres pulku obrazovky, dementnim pribehem a tupou AI.
Jedina perfektni vec na ni byl editor urovni :)
V demoverzi se mi právě AI líbilo. Jak týpek se furt schovával za sloupem a občas vykrčil a střílel, ale když jsem si naběhl na něho, tak se zase schoval a prostě jsme se honili kolem sloupa jak dva ocasi :-). Tohle pro mě byl příklad docela dobré inteligence.

Level desgin v demu se mi také líbil, ale plnou jsem nehrál.
Jinak v jakém časopise hra vyšla?
Mimochodem, jaké výbuchy? Já jsem nic takového ve hře nezažil, jelo mi to bez problémů.
U mě za nízké hodnocení mohou bugy a grafické glitche, kvůli kterým jsem Pariah ani nemohl dohrát :)
Míň jak 50% dát nelze. Pariah rozhodně není podprůměrná hra. Zvlášť nechápu nízká hodnocení těch, kteří hru dohráli.
teda, melo to sice uz trochu zastaraly koncept, ale ty vase nizky hodnoceni jsou absurdni :)
Neviem ako vy, ale táto na prvý pohľad zaujímavá Unreal-like FPS je v skutočnosti jedna z najúdesnejších hier aké som za posledné roky hrali. Fyzika a výbuchy totálne od veci, nezabije ma niekoľko priamych výstrelov ale letmý dotyk s vrchnákom od kontajneru áno + AI funguje asi v takom štýle, že chlapím s raketometom mi nabehne pred xicht a odpáli seba aj mňa raketou + nudný leveldesign a ten príbeh keď sa vysvetlí, to je ako veľmi zlý vtip. hmmm asi by som to mal radšej do komentáru, pre mňa je to čistý epic fail. :)
Že to vypadá jako Unreal 2? Aby ne, když Digital Extremes spolupracovali s Epicem na prvním Unrealu i většině UT... Škoda jen toho bugu s explozemi :)
Kurec, tak jsem si zahrál demo. To prostředí je úžasné, detailní, grafika nádherná. Hra je parádně akční jak se na střílečku sluší a patří.

V jakém časopisu ta hra vyšla? No já si to asi někde budu muset koupit. No prostě to musím hrát, připadá mi to něco jako ve stylu Unreal 2 a takové hry mám rád.
Pivo: to je hra z roku 2005 ne 08 :D, ty jo 05 to sou 4 leta , to leti.....
Do řiti a já si to chci taky zahrát. Takže jestli vás chápu dobře, tak na mojí Geforce 9800 gt se mi to bude dupat jo?
uvidime...zkusim si pohrat s nastavenim..kazdopadne diky za rady vsem :-)
Indian: Podle všeho by u explozí mělo stačit nastavit v "pariah.ini" u položky "HasNvidiaTexM32Tex" hodnotu na "1". Pokud tam není, tak ji tam přidej.

Pokud se dobře pamatuji, tak tu byl ještě nějaký problém s patchi, které vytvořili nějaké podobné glitche. A asi ve 2/3 hry se mi odmítly otevřít jedny dveře - tady jsem skončil :)
pro NateLogan: super takze neni moznost to nejak opravit ? Hra se mi libi, ale tohle proste nejde.....kdyz strilim mys se mi sekne plus ty vybuchy to musim vzdyck nekam utect aby to nebylo znat...no je stve mi to protoze me to celkem bavi
Indian: Jo, přesně kvůli tomuhle jsem tuto hru nedohrál úplně do konce. V jisté části hry to bylu už nehratelné (jak cukání, tak vypadávající obraz). A skutečně jde o problém "nových" nvidií (u karet ATI netušim, jestlití také trpí).
mam dva zasadni problemy a to ze je hra strasne pomala a za druhe pri explozich mi zcerna nebo zesedivi obrazovka na par sekund a nejde s tim prakticky nic delat. I pri pohledu smerem k vubuch se obcas objevi i kdyz uz tam zadnej neni. V cem by mohl byt problem ? Mam grafickou kartu od Nvidie a nekde na netu sem zahlidl ze by s tim mohli byt problemy.....diky za radu :-)