Xzone.cz – Vyhrajte luxusní PlayStation herní koutek v hodnotě 250 000 Kč!
Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Middle-earth: Shadow of War

76
12 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
adventura > akční adventura
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
10.10.2017 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
https://www.shadowofwar.com/
The world of men is ending... the war of Mordor begins!

Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?

Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.

Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.


Poslední diskuzní příspěvek

Stává se taky někomu že občas myš nefunguje (jinak je v pořádku) a bug v souboji? :D :D

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Úvod do deja
V koži Taliona pokračujeme v v snahe dobyť Mordor a poraziť Saurona pomocou novo ukutého prsteňa moci.

Plusi hry
-lokácie: už to že sa hra odohráva v Stredozemi dokáže byť celkom slušným lákadlom. V hre sa nachádza celkovo 5 regiónov v ktorých sa pohybujete a každý vystihuje jedno slovo - jednoduchosť. ( v jednoduchosti je našťastie krása )
-obsadzovanie pevností: asi hlavná náplň hry ktorá ale nemusí sadnúť každému
-Talionove schopnosti: v tejto hre Talionovi pribudlo pár zaujímavých schopností ktoré proti hordám orkov. Napr. jazda na drakovi, oživovanie mŕtvych.
-rozmanitosť orkov: každý ork je iný, či už vzhľadom alebo chovaním. A každý myslí len na to ako vás zabiť ( až kým ich neovládnete a aj tak ich čas od času napadne vás zradiť )
-Tar Goroth ( Balrog ): súboj s Balrogom patrí určite medzi ´´najepickejšie´´ momenty v celej hre
-zakončenie: ked´ si nevšímame príliš ľahkých posledných bossov tak by som posledných 10 minút hry prirovnal k filmu ktorý bol ale príliš rýchlo ukončený.
-posledná kapitola: pre väčšinu hráčov hra končí porazením Saurona ale pokiaľ si chcete užiť skutočný koniec tak treba ešte dokončiť kapitolu Shadow of Wars čo môže byť pre veľa hráčov stráta času ( pre mňa určite nie )

Mínusi hry
-príbeh: nie príliš kvalitný a niekedy až nudný a našťastie to dokáže zachrániť koniec
-postavy: okrem Taliona je v hre málo postáv na ktoré si po čase spomeniem
-vedlajšie questy: z vedlajšich questov ma bavili len tie pre Karnan a občas aj tie Bruzove. Najviac odfláknuté mi prišli určite Gondorské ktoré neboli prakticky o ničom inom len o oslobodzovaní gondorských vojakov.
-obťiažnosť: hru som prešieľ na najvyššej obtiažnosti ( Nemesis ) ale hra mi vôbec neprišla ako výzva
-finálni bossovia: či už Witch-King alebo Sauron ani jeden súboj s nimi nemol dostatočne náročný nato aby sa dal nazývať finálnou konfrontáciou. ( Witch-kingovi stačilo uskakovať, vykryť jeho útok a útočiť, na Saurona stačilo len útočiť a občas uskočiť )


!! Záverečné zhrnutie !!
-Shadow of War je určite skvelé pokračovanie predchodzého dielu. Pokiaľ vás bavilo Shadow of Mordor tak bude aj táto hra. Asi najväčší problém hry je to že je strašne repetetívna a to bude veľa hráčom určite prekážať. Táto hra je jedna z mála u ktorej neviem posudiť či sa oplatí kúpiť za plnú cenu.

Čas strávený v hre: 39 hodín + ( s kapitolou Shadow of Wars sa to natiahlo na 60 hodín )

HODNOTENIE: 80/100%

PS: jedná sa o môj osobný pohľad, ktorý sa nemusí zhodovať s názorom ostatných.

Pro: lokácie, obsadzovanie pevností, Balrog, posledných 10 minút hry

Proti: príbeh, postavy, obťiažnosť, finálni bossovia

+10+10 / 0
  • PC 85
Kruh se uzavrel, mezeru na pokracovani si nenechali. Mozna se ale dockame nejakeho preqelu či sequelu. Cela hra je venovana Michaelu Davidu Forgeyovi(Shadow of War's Executive Producer), kterej 3.března umřel na rakovinu. Celá hra je mu věnována a dokonce podle něj udělali postavu Forthog Orc-Slayer, který vás tu a tam zachraní před jistou smrtí. Vyjde i stejnojmené DLC, kde si za něj budete moci zahrát. Jinak hru můžu doporučit. Za mě 85% a nic lepšího jsem letos ještě nehrál.

Pro: vylepšený nemesis systém

Proti: zdlouhavost IV. aktu

+3+3 / 0