The world of men is ending... the war of Mordor begins!
Shadow of War vás podruhé vpraví do bot Taliona, kapitána gondorských rangerů, který od zmrtvýchvstání prostřednictvím mocného ducha, s nímž teď sdílí jedno tělo, putuje Mordorem ve své neutuchající snaze zničit Saurona a přinést zjizvené pustině mír. Ten se namísto nadějné vyhlídky zdá být spíše mizivou vidinou, zatímco se všichni vydali na válečnou stezku. Od předešlého Shadow of Mordor (2014) dokázal Talion za pomoci éterického elfa Celebrimbora ukout v útrobách Hory osudu nový Prsten moci. Dokáže nesourodé duo využít síly prstenu pro dobrou věc, aniž by podlehli jeho temným svodům?
Systém jménem Nemesis je zpět a nepřátelé, jež střet s vámi z nějakého důvodu přežijí, na vás jen tak nezapomenou. Při příštím setkání zareagují na základě předešlých zážitků. Shadow of War tohle vše posouvá ještě dál. Orčí paměť sahá dalece před moment setkání s Talionem, a to přijde vhod zejména v případech, kdy se orky rozhodnete raději podmanit, než pobít. Takový Ork si totiž pamatuje své předchozí nadřízené a může vás podpořit i proti vlastním rivalům. Orkové se nově dělí do vzájemně spolupracujících ale i soupeřících kmenů, jejichž příslušníci pamatují na mrtvé spolubojovníky a záměr pomsty pak vede k sériím trestných tažení.
Nemesis Fortresses rozšiřuje systém o obsazování měst, pevností, jejich následné zvelebování a obranu. Proces je podobně jako sváry zmíněných kmenů plně dynamický, a tak je nutné se mít neustále na pozoru před odvetnou výpravou, snažící se o znovudobytí ztracených pozic. Pokud v určitém regionu odstraníte či podrobíte nepřátelské generály, můžete učinit pokus o svržení vládce města. Budete-li úspěšní, získáte celé město i s přilehlým regionem, což po přidělení nového správce skýtá určité bonusy. Přibyly i lehké RPG prvky, od vzezření hrdiny měnícího lootu, až po najímání unikátních charakterů, rozšiřujících možnosti řešení nastalých situací.
Jsem to koupil ve slevě a teda.. nejsem zklamán. V 1 to pro mě hrozně držel ten nemesis systém a ten je zde doveden k dokonalosti. A jsem rád, že odstranili mikrostransakce a dostalo to nějakou tu optimalizaci pro hraní bez nich. Sympatický krok.
Samozřejmě Montana níž má ve všem pravdu. Ale o tom to holt je... :D
Buduji si tím zen který ztrácím hraním Sekira. :D A musím přiznat, že i na normal to umí příjemně potrápit.
Samozřejmě Montana níž má ve všem pravdu. Ale o tom to holt je... :D
Buduji si tím zen který ztrácím hraním Sekira. :D A musím přiznat, že i na normal to umí příjemně potrápit.
Pro: lokácie, obsadzovanie pevností, Balrog, posledných 10 minút hry
Proti: príbeh, postavy, obťiažnosť, finálni bossovia