Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Tak někdy už zůstává rozum stát. V Tajze jsem našel v boudě spoutanýho pionýra. Nešel, prostě nešel osvobodit, ať už jsem kolem něj tancoval jakkoliv. A byl jsem u něj několikrát během probíjení se skrz oblast plnou pirátů. Prostě nešel. Jakmile byla oblast čistá, rozvázat šel. DAFAK?
Mě se líbilo v jedné misi, když vám přes vysílačku volá Anna i Miller a asi 15 minut vám říkají "Artyome, ozvi se, ozvi se! Řekni alespoň něco!" :D

Jinak ty dialogy jsou hrozně nascriptované, postavy se skoro vždycky dívají na předem určené místo a pokud je obejdeš tak mluví fakt sami pro sebe. To se mi líbí třeba u Far Cry, že se za tebou otáčí a když odejdeš a znovu přijdeš, tak řeknou "tak kde jsem to skončil" apod. :))
@Garret (28.02.2019 01:58): Už před vydáním. :)

A jo, tohle je zatím ten nejhorší případ němýho hrdiny, jaký jsem kdy viděl. Dávám si oraz ve vlaku, tak si jdu dozádu zakouřit s kámošem - celej dialog vede sám. Dám si intimčo s paní Artyomovou v klíně - celej dialog vede sama. Dám kafčo ve společnosti čtyř dalších kámošů - Artyom se ani nezachechtne. Komandér zdvihá půlku na veselou událost, všichni se radují, Artyom tleská a mlátí pěstmi vzduch - ale narozdíl od všech ostatních tak činí dokonale potichu. A když už si člověk říká, že prostě in-game fakt nemá ani vteřinu VO zvukové stopáže, tak z ničeho nic vzteky zavrčí. Pak fakt člověk ani nemůže vědět, kde nějakej hlas chybí by design, a kde je to prostě bugina.
"oh, don't worry, uncle Artyom will speak to commander..." ... oh, you have no idea!

oni místo toho, aby se snažili vyhýbat se diskuzi s Artyomem, tak jej do ní ještě tlačí! to je super nápad, když máme němýho hrdinu... tohle je strašlivá demence. už to tady někdo zmiňoval?
Ty vole, já včera omylem vyměnil maximálně upgradnutého kalacha za nějaký ten těžký kulomet, protože jsem ho chtěl zkusit. Myslel jsem, že ten kulomet budu mít místo třetí zbraně, ale ne. Misi jsem dokončil a teď jsem v další části bez hlavní zbraně a téměř bez nábojů...
@Bodkin (27.02.2019 10:22): Ačkoliv chápu smysl to zbraně, tak mi stejně chyběla nějaká možnost ji víc pozměnit jako ostatní zbraně. Takovej větší strom variability - jedna větev na větší kadenci s horším poškozením, jiná na větší přesnost a hlučnější, další tišší apod.
To je záložní zbraň, do které jde dělat munice bez benche. Prostě takový nůž. A ty zápalné náboje jsou super účinné.
no co to je za kravinu, já se je snažím trefit střelou do hlavy, ale jelikož nožem sem jednoho zabil hodem do zad, tak jsem si řek, že je zkusím střelit prostě do jakékoli části těla a uvidím jestli je to instantně zabije, když mě nezpozorovali a ono fakt jo - jeden týpek se zkácel mrtvej k zemi po zásahu do nohy - no tak to mě poser, a k tomu ještě přidám tu slepost těch nepřátel tak je hned velice lehké celou tu oblast nenápadně bez obav vyvraždit - nemusím si dávat práci se zamířením na hlavu abych udělal headshot - když je stačí zasáhnout kamkoli pro zabití.
----------
tak už jsem na tom vlaku a zatím se tam poflakuju (přes hodinu) "mluvím s posádkou", poslouchám ty jejich rozhovory, poslouchám ty různé rádio stanice (na některých jsou i písničky), pročítám si ten deník...
Já zlikvidoval past v podobě na provázku zavěšených plechovek, pak jednu použil jako návnadu, hodil a..... plechovka se zasekla o zbytek provázku na futrech, spadla a prozradila mě :-DDD
@SimonEndt (25.02.2019 14:45): jo, utíkat ze schodů a nezabrzdit, taxi Artyom zlame obě nohy :-D já se dnesk snažil protáhnout mezi kabelem a zdí, kde byl asi metr a půl místa. No musel jsem to obejit, invisible wall byla nekompromisní
Mě obecně vytáčela ta fyzika pohybu. Skok působí jako se sníženou gravitací, s rozběhem postava skáče jak v Quake 3 Arena ale když pak seskočím ze 2 metrů tak se div nezabiju :)) a "press E for everything" je taky úsměvný.
@Paul (25.02.2019 13:01): Těch věcí, který taky nechápu je víc. V pouštní mapě jsem k majáku musel sjet po laně. Když se tam pak chcete vydat znovu stejnou cestou, lano je pryč. DAFAK?!
@Garret (25.02.2019 09:50): Pro tebe je tam i ten krásnej herní prvek, kdy se nemůžeš vrátit zpět. Konkrétně je tam pár místností, kde jsou dvoje dveře a když jedněmi projdeš, tak se za tebou záhadně zamknou. Samozřejmě předem nevíš, které vedou k materiálu a které do další lokace.
tohle je ale strašně ukecaná hra. až na Artyoma.

jsem byl někde v podzemí a byly tam dveře s mříží. za ní mutanti... říkám si OK, jsem v bezpečí. no né že ty diliny prošly skrz mříž? hlavně že já jsem ji musel vykopnout :-) chtělo by to polish jako kráva. ale zatím spokojenost. jede to dobře, ani jednou to zatím nespadlo (3 hodiny) a atmosféra je parádní.
no tak nemožnost ovládat postavu během animace, zatímco na mě někdo útočí a po skončení animace instantně chcípnu... takový amatérismus jsem fakt nečekal.
@účet smazán (24.02.2019 10:35): jj, kvičet umí :-) demence s tím mlčením, zvlášť, když ho ještě ostatní postavy povzbuzují, aby se k něčemu vyjádřil. nebo naopak si z něj utáhnout ve stylu "a co na to tady náš věčně mlčící Artyom"... zvuky celkově mi přijdou hodně slabé, musím to hrát na sluchátkách, aby to mělo alespoň trochu hloubku.
@Walome (24.02.2019 12:47): No ten první spoiler jsem rozkliknul a je tam jenom výpis části prostředí a některých běžných nepřátel. Šílenci by to brali jako spoiler, ale šílenci by neměli o hře nic číst, dokud si nezahrají. Pro normální by to spoiler být neměl :-)
[neexistující komentář]: proboha. Delej spoiler tagy tak, aby se text dal cist i bez nich, tohle je jak cist zcenzurovanej text. Btw slova druhak a tretak neexistujou.
Hm, to je zajímavý, když skáču nebo na sebe nedopatřením hodím molotova, tak zjišťuju, že Arťom není němý :)
no když je to takhle krátké tak se zase po pauze vracím k hraní a zkusím to dohrát naráz a pak zase pokračovat s RDR 2. (hraju to na tu HARDCORE obtížnost)

dvoj-myška

asi dvě hodiny mi zabralo se naučit a pak úspěšně provést ten postup zabití všech v té první plíživé oblasti kradmo viz video, zítra večer budu pokračovat zase se pokusím vymlátit jich co nejvíc nenápadně v těch dalších oblastech