Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Metaphor: ReFantazio

Project Re Fantasy

11.10.2024
--
0 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Nové moderní RPG od tvůrců her ze série Persona nás zavede do fantasy světa Spojeného království Euchronie. Tato země nedávno přišla o svého krále, což probudilo neznámou Královskou magii, která vrhla na celou zemi chaos. Jejím cílem je najít dalšího krále, kterým se může stát kdokoliv, nehledě na jeho sociální postavení. Tato skutečnost vyvolá mezi populací boj o trůn a jen ten s největší podporou lidu se stane dalším králem.

Hlavní hrdina hry ale zrovna čelí jinému problému. Na ztraceného korunního prince, jeho přítele z dětství, kterého lid už dávno považuje za mrtvého, byla uvalena kletba. Za pomocí své společnice víly Gallicy musí Protagonista najít způsob, jak prince zbavit této kletby. Jakmile zjistí, že pro splnění tohoto úkolu musejí vstoupit do Královského turnaje, kde je hlavní cenou královský trůn, jejich dobrodružství může začít. Na své cestě budou zvyšovat svoji popularitu u obyčejných lidí a navazovat nová spojenectví, která jim pomohou překonat nejednu překážku a přežít v nemilosrdném světě venku za hradbami měst.

Mechanikami a hratelností se hra nejvíce podobá hře Persona 5. I zde bude kladen velký důraz na čas, který můžete strávit jak plněním hlavních úkolů, tak i vedlejšími aktivitami, které posílí vaši postavu nebo vztahy se společníky. Management času je zde extrémně důležitý.

Tahový soubojový systém zůstává nadále hlavní složkou, ale pro zaručení plynulejšího herního zážitku přibude i střet s nepřáteli v reálném čase, kde budete udělovat rány nebo se vyhýbat útokům nepřítele. To platí pro slabší protivníky, u kterých je jistá výhra a nepředstavují takovou výzvu. U silnějších protivníků se klasicky přejde do tahového souboje. Nepřátelé zde představují různé stvůry a nestvůry všech tvarů a velikostí.

Kromě libovolného vybavení zbraní nebo předmětů, má každý člen z vaší party i magickou schopnost, která ho dokáže přeměnit v jinačí bytost. Tuto schopnost v sobě dokážou probudit v případě, že se postaví svým vnitřním démonům či strachu. Říká se tomu tzv. "Archetypy" a fungují podobně jako Persony z předešlé zajeté série. Bytosti jsou vzhledově jakousi manifestací vnitřního obrazu hrdiny, neboli toho jak se každý člen skupiny vnitřně vidí a cítí.

Lokace jsou daleko rozsáhlejší a nemalá je i celková rozloha mapy světa. I přesto že se nejedná o open-world, iluzí se tomu přibližuje. Na cestování do vzdálených míst nebo dalších měst budou hrdinové využívat svůj obrovský stroj zvaný "Gauntlet Runner", který zároveň slouží jako základna pro plánování operací nebo pro volnočasové aktivity, například čtení knížek, vaření jídla a další.

Velký důraz je nyní kladen na průzkum dungeonů. Rozdělují se na hlavní, které pročistíte v rámci hlavního příběhu a na vedlejší, které pročistíte v rámci vedlejšího questu.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

Doposud ke hře nikdo nenapsal komentář.