Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

mam pocit ze ten bullet time je strassne kratky a navic se strasne pomalu dobiji to jeho mnozstvi v ukazateli... je to normalni?Nevim hraju to poprve tak se ptam....vetinu prestrelek mam pocit ze jedu v realnem case. Mam verzi 1.05
@mattesak (08.03.2019 16:59): Neni to tak tezke. Zakladem jsou neustale zpomalene skoky do stran. Jsou uzitecnejsi nez bullet time. Dale je potreba setrit ukladaci pozice, kterych je tusim 5 nebo 6.
@S4TW (08.03.2019 16:54): Vím PŘESNĚ o čem mluvíš :D Minulej rok jsem si ho chtěl dát do výzvy v kategorii "Nervy z oceli". Zkoušel jsem to na tu nejtěžší obtížnost, která se mi při prvním hraní nabízela. Musím se přiznat, že jsem to nedal a začal jsem to znova na lehčí :D Nedokážu si představit tu nejtěžší, co se odemkne po dohrání....
@mattesak (08.03.2019 16:47): mě hrozně baví to, jak je furt nakalenej a ta hra se tak nějak v tom duchu i nese, takže sám mám pocit, že jsem v alkoholovém opojení :D, takhle se to blbě popisuje, ale ty určitě víš, co myslím
Já teď rozehrál trojku a musím říct, že ta velká změna prostředí a i stylu vyprávění mi hodně sedla a jsem za ní rád, dvojka už me tolik nedostala, takže tohle je příjemná změna a má něco do sebe... :-)
@Adieu (08.03.2019 12:11): Jsem si vždycky říkal, že ty skoky na bok ve vymlácených doupětech, plných prken, třísek, střepů, stříkaček, prachu a asi i hoven nemůžou být nic příjemného.
Tak jsem si splnil tenhle rest a dohrál i jednotku. Docela mě překvapilo, že hratelnostně to nijak nezestárlo. Příjemně mne potěšila vyšší obtížnost (nevím, jak s auto-aimem, vypnul jsem ještě před začátkem). A konec byl mimochodem až absurdně akční, z těch robinzonád jsem měl asi pěkně naražené kyčle. :D
@mvp23 (05.02.2019 22:59): já tyhle +/- bojkotuji obecně, ani nevím proč, asi se mi to špatně vypichuje jen jednotlivými slovy, navíc, všechno je obsaženo v komentáři... nicméně, udělám výjimku a pro tebe to tam hodím :-)
@Chuck (03.02.2019 21:36): Naštěstí mám veeeeelmi dlouhý historický backlog, takže takových kousků bude víc. Hold jako mladý jsem jel především MP a SP jsem nehrál téměř vůbec. K tomu přičti extrémně levné ceny her a mohu užívat, akorát chybí ten čas, který byl dřív :D ...

Já ani nemohu říct, že mě překvapilo, jak je ta hra dobrá, spíš jsem se bál, že už jsem o ten booom efekt přišel s časem, ale tady tomu tak rozhodně není (například u prvních dvou Falloutů si myslím, že jsem trochu dojel na to, že jsem je hrál až po 20 letech :().
Musím říct, že už dlouhou dobu (jestli vůbec) jsem u střílečky neviděl takhle "táhnoucí" příběh. Nechci tvrdit, že je nějak super kvalitně napsaný, ale hrozně žeru to, jak je podávaný a drží mě to v neustálém napětí. Líbí se mi to střídání cutscén a komiksových panelů. Ta hra fakt dokáže přikovat. Ze začátku mi přišla až příliš snadná obtížnost, na konci druhé epizody už to začala být celkem výzva. Nicméně možnost uložení kdekoliv dost pomáhá :-)
@M.a.t.t. (23.01.2019 09:52): jasný. Já to úplně nezatracuju, třeba jak vyšel ten článek o tom jak hry podvádí ve prospěch hráče, tak jsem většinou koukal jako vrána (právěže třeba v Bioshocku nepřítel pokaždé mine, když po tobě prvně vystřelí, aby ses stihl vzpamatovat - což vysvětluje frustrace u her, kde tohle chybí :D ).

Btw co já bych dal za snížení obtížnosti v GoW 3, se u toho trápím jak u nějaký hopsačky z osmdesátek :)
Na túto tému som našiel zaujímavý článok - https://www.destructoid.com/good-idea-ba ... justment-70591.phtml

"Did you ever notice Max Payne's DDA? No? That's when you know DDA is working. Max Payne very slightly adjusted the level of aim assistance you got, and upped enemy health a bit depending on your projected skill level and success. I don't know the specific algorithms, be it your health after fights, ammo usage, or some kind of timer, but for the most part, you never really knew God was giving a little boost. "
Je to blbost podle mě, protože hru jsem dohrál téměř 20x a opravdu nemůžu říct, že F5/F9 mělo nějaký vliv a všechny ty dohrání na stejnou obtížnost byly furt stejně těžké či lehké. Akorát už jste znali maximálně po opětovném hraní nepřátele, což ulehčovalo hraní, ale to je tak vše.

Podle mě až Max Payne 3 snižoval obtížnost v podobě přidávání lékarniček.
@Coldplaz (21.01.2019 21:23): no, já jen, že na začátku se vybíral obtížnost, ale v podstatě nešla vybrat a psalo to, že to jde až po dohrání :-)... ale musím říct, že prvních 20 minut (bohužel, než jsem to rozjel, tak žena už přišla z práce) bylo hodně vtahujících, hrozně se těším!
tak jsem to v rámci výzvy nastartoval... no, samozřejmě si člověk hned musí hru fixnout, nechápu, proč už to nemůže být v rámci steamu... no, druhá věc, která mě překvapila, že nejde nastavit obtížnost? Jsou tam nějaké možnosti, ale až po dohrání :-), tak jsem zvědavý :D
U postav Maxe Payna že jste se ztráceli? Vždyť se vlastně jenom propracováváte v zabíjení v hierarchii mafie, až dojdete až na vrchol :)
[neexistující komentář]: Teď koukám, že to máš v adaptacích. Jestli jsem to dobře pochopil, tak tam spadají hry podle knih nebo filmů. Ne naopak. Takže spíš do Hrátek s časem.
@Walome (14.01.2019 14:52): Těch postav je hodně a většinou jsou do půl hodiny mrtvé. Takže není moc prostor pořádně vysvětlit, proč tam jsou. Na Wikii jsou rozebrané i různé teorie a nikde neuvedené "zákulisní" informace.

Já jsem třeba na první zahrání absolutně nepochopil, kdo je ten Alex, který se na začátku sejde s Maxem v metru. Nebo co tam dělá Alfred Wooden.
[neexistující komentář]: pribeh neni skvele napsany pokud potrebujes wikii :)

Jinak je srandovni ze jsem tehdy myslel ze tohle je budoucnost herniho prumyslu :)