Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 70
Strašidelné DLCčko Overlord se může pyšnit jednou z nejlepších atmosfér ze všech dvojkových přídavků. Velký podíl na tom má fantastická skličující a znepokojivá hudba od výborného Christophera Lennertze, jenž dává hráčovi jasně najevo, že na oné cerberovské stanici se stalo něco opravdu strašlivého. Přidejte k tomu ještě jako hl. záporáka posedlou virtuální inteligenci, která má ve zvyku na vás rozhněvaně zařvat tak prudce, že během hrání nejedenou vyskočíte z křesla, a máte o zábavu postaráno. Jo a musím říct, že když jsem během prvního hraní v jednom z jejích výkřiků rozeznal větu: ,,Make it stop!", úplně mě zamrazilo v zádech.

Souboje jsou zde mířené jen a pouze proti syntetickým nepřátelům, nejsou nijak zvlášť nudné, ale zároveň ničím moc nepřekvapí, je to takovej silnej průměr. Já jsem byl ale v jednom ohni, poněvadž u každého konfliktu hrál takskvělý bojový track , o kterém mi při prvním poslechu bylo okamžitě jasné, že poputuje do mého OSTového výběru. A bylo tomu tak. Naprosto vynikající je taktéž vozítko Hammerhead, se kterým jsem blbnul jak divej, tak spanile plynulou a příjemnou jízdu jsem už dlouho nezažil. Jen vydrží pěkný hovno, proklínám váš, posedlé turrety! ... a lávo jedna pitomá!

Overlord je povedené DLC s pěkným děsivým příběhem a ještě lepší atmosférou. Když bych ale na něj kouknul objektivním okem: Škoda těch silně průměrných soubojů, ještě to mohlo být víc okořeněný. Každopádně v herním závěru opět udělal své můj 920-Cain, díky němu jsem měl finální fight doslova během minuty hotový. Já na ty atomovky prostě nedám dopustit.

Pro: Atmosféra, hudba, příběh, Hammerhead

Proti: Dost průměrné souboje, parťáci němí

+23
  • PC 80
Tohle DLC mě mile překvapilo. Odklon k více strašidelnějšímu pojetí mise mě bavil a speciálně poslední část tohoto rozšíření mě držela v krásném nejistém napětí, kdy se virtuální inteligence znovu projeví a ukázala, jak nebezpečně může tato inteligence převzít kontrolu nad věcmi, o kterých si myslíme, že je ovládáme my, lidé. Samotné vyústění příběhu sice nebylo ničím překvapivým, ale i přesto hodnotím příběh kladně a dokázal mě táhnout vpřed.

Samotná hratelnost se velice od předešlého hraní ME2 nelišila. Někam dojít, postřílet a jít dál. Co mě ovšem bavilo, tak bylo přemisťování pomocí vznášedla Hammerhead. Zvlášť poté, co jsem po několika pokusech projít přes lávu zjistila, že umí i "vyskočit". Navíc oceňuji, že jsem se tak díky vznášedlu dočkala prvního delšího pohybu po planetě vůbec, co se týče druhého dílu.

Atmosféře dost napomáhá povedená hudba, ale bohužel musím zmínit i drobnost, která ovšem v důsledku drobností není a která onu atmosféru poněkud sráží. Schválně jsem vzala na tuhle misi společníky Tali a Legiona a těšila se, co mi k událostem řeknou. No, vůbec, ale vůbec nic. Neřekli jedinou větu a kdybych misí prošla sama, tak to vyjde nastejno.

Pro: jiné pojetí mise, hudba, příběh

Proti: společníci neřeknou jedinou větu

+23
  • PS5 75
Overlord DLC pro ME:2 dokonale vystihuje můj dlouhodobý love/hate relationship se studiem BioWare . Na jednu stranu toto DLC obsahuje jednu z nejlepších zápletek a atmosferických misí, které v celém druhém dílu najdete, a na druhou stranu je 50% DLC nafouknuté debilním nesmyslným obsahem v podobě tentokrát létající variace na všemi právem nenáviděné Mako. Celé DLC působí, jako by je dělaly dva oddělené a na sobě nezávislé týmy a na konci produkce tyto dva projekty prostě někdo slepil dohromady.

Vznášedlo Hammerhead a všechno s ním spojené je jen generický balast, který by zasloužil komplet vzít a vyhodit na hromadu hnoje, kam právoplatně patří všechny mise v Maku z prvního dílu. Co mě ale zaráží je, že v momentě, kdy se dostanete do interiéru - obzvláště do stanice v havarované Gethské lodi - jako by jste najednou hráli jinou hru. Prezentace příběhu a dramaturgie je skvělá, atmosféra perfektní a levely jsou rozmanité a dobře postavené a navržené, zvlášť druhá a třetí část. Samotné vyvrcholení příběhu mě odrovná pokaždé, když toto DLC hraju, i když předem vím o co půjde. I tady se najde pár přešlapů, jako další pokusy BioWare o nějakou formu "puzzle" mechanik, které jsou opět spíš k smíchu, ale v porovnání s Hammerheadem se jedná o geniální vložku.

Je škoda, že tohle DLC obsahuje tolik odpadního obsahu, který celkový dojem kazí. Kdybych měl hodnotit odděleně, dám asi 40% a 90% ... takže střelím do středu. Tohle DLC by snadno mohlo být tím nejlepším v sérii Mass Effect, ale díky špatné mezi-výplni u mě pořád vede Citadela.



Q̶̨̓͜Ȕ̴̱̬͋̌̈̀̍I̷̪̲̳̱͊̒̀ͅE̶͔͇̪͖͖̹̣̝̖̦̖̜͐́̎̔̋̊̍̃̌̽͘T̷̛̝̻͎̹̉͒̊̿̈͑̎́̕͠͠ ̸̨̍́̇͝P̸̡̤̤̞̼͓̦̩͇͔͙͍͓̑̅̈́̀̊̀̀̋͘Ļ̷̙̼̣̪͚̲̟̲̻̹̾̀͂̓̀̀́̅̐̚͜͝Ȩ̵̢͓̣̤̫̜̟̭̙̠̀̅̾̔͒͗͛̅̓͋̚͠A̷̹̣̫͎̟̗̳̼̼̥̠̹̩͍̤͐S̴̳̙̮̖̊̅͆̓̾̐̓̀͐͊̌̓̂̕͠Ę̶̳̖̣̔̐͋̈́̌̈́̊̈́̇̈̀̈́̉ ̷̹̥̌́̓̒̄͊͝M̶̜̯̞̙͚͕̮̟͓̈́ͅÃ̵̬͔̖̪͚̰̝̗͇̺̘͒͌͑̆̆͛̾̚͝͠Ǩ̵̡͍̯͉̼͋̒͒͐̽͛̉͐͜Ȩ̶̡̪͔͎̼̼̖͕̘͕́́͌̍̇͜ ̴̛̹͈̗̣̯̂͂̐͌̈́̐͜͝͝Í̷̟̜͖͈̤̓̐͐̔͜T̵͕̗̥̖̩͙̝̄̈́͌̓́̃̒͑̐ ̵̬̰̱̤͙̙̼́̈́́̔͑̍̀̅̿͌̿̈́̑̈́̐Ṣ̶̡̨͓̝͇̰̭̤̦̼̬̠̓̍̄͐T̷̫̲̈́͐͐̄͌̌͌̌̌̂̿̕̕͘̕Ö̴̯̙̰́̽̐̍̅̀́̋͊̈́̏̚͝͝͝Ṕ̴̨̢̛̞̝͙̥̥͚̤͈̃̎̀͊̐̓̐̚͠ͅ

Pro: Příběh, atmosféra, interiéry,

Proti: Vznášedlo Hammer-me-in-the-head, exteriéry

+17
  • PC 75
Začátek, kdy přiletíte na Cerberovskou stanici, vám začne připadat jako další nepříliš zajímavé a generické DLCčko, o chvíli později se dostanete na druhou ze čtyř stanic a DLC začnete proklínat, protože z něj začne čpět nuda všemi směry - level design, nepřátelé, náplň. Strašné. A tak strašně moc vás hra splete.
Cokoli, co bude potom následovat, je totiž alespoň o 100% lepší. Návštěva spadlé gethské lodi má přinejmenším atraktivní atmosféru, navíc obsahuje i jeden puzzlík (ano, dostal jsem se do doby, kdy oceňuji jeden jediný puzzle, smutné); nakonec se dostanete do stanice, kde se celý projekt Overlord (tedy Vládce) odehrává. Chvíle, které strávíte v jakémsi 'matrix' módu, až duchařská atmosféra - to všechno je naprosto skvělé! Co chválím nejvíc, že to šlo i bez přemíry akce.
Nejsem si jist, co všechno DLC do hry přidává, takže raději tady skončím konstatováním, že po úvodním rozladění jsem nakonec byl velice překvapen, jak dobrý zážitek si odnáším.

Pro: Druhá polovina DLC (stanice Prometheus a Atlas).

Proti: První stanice celkem nic moc, druhá naprosto příšerná.

+14
  • PC 85
Overlord, aneb hororové DLC do ME2. Ne teď si nedělám srandu, během hraní tohoto DLC sem měla opravdu nahnáno a srdce mi bušelo o sto šest. Z toho jasně plyne, že největším kladem přídavku je ojedinělá atmosféra, o kteou se zaručily skvěle napsaný příběh a hudba. Dále stojí za zmíńku nádnerné a různorodé lokace. Jediným mínusem pro mě byla nutnost použití vozítka Hammerhead, které je ještě horší než Mako (ano, skutečně něco takového existuje).

Pro: příběh, hudba, atmosféra, nové lokace

Proti: Hammerhead

+14 +15 −1
  • PC 80
Pokus Bioware o System Shock?
Jedny z nejlepší level designů v celé hře, k tomu létání s Mako 2.0 v mírně otevřené krajině, fajn příběh kde se nezapomnělo ani na variablitu konců a jejích následků. A to celé v nervní atmosféře lehce cyberpunkového hororu, kde jindy nudné setkání s generickými Gethy se posune stylem až na úroveň Star Trekovských Borgů, přičemž po interkomu do uší hráče každou chvíli Shodanovsky bzučí rogue AI.

Velmi povedené!
+13
  • PC 75
U Overlordu mě opět potěšilo luxusní vozítko Hammerhead, se kterým jsem si jen tak lítal a kochal se krajinou. S velkým juchůůůů....jsem si skočil ze srázu, abych v další setině sekundy pochopil, že to bude asi konečná. Ale ten kaňon byl opravdu luxusní.

Už počátek tohoto DLC je pěkně atmosférický, na druhou stranu jeho motiv jsme tu už měli. spoustu mechanoidů hráč pokosí již na dopravní lodi Rossalii a následně na planetě Čapek, kde také došlo ke vzniku a vzbouření umělé inteligence....ted jsou to alespoň Gethové.. Sice se děj pomalu rozjíždí, ale vytrvalým nakonec přinese další atmosférické lokace. po etapě ve ztroskotané Getheské lodi, jsem přesvědčen, že Bioware by excelentně zvládlo nové AvP, které by se mohlo přiblížit k prvním dvěma dílům.

Příběh i když s poněkud předvídatelným koncem, stojí zato a popravdě naboural moji představu o tom, že Kassumi Stolen Memory je druhým nejlepším DLC. Ale hodnotím obě stejně....jedno prostě nabídne zajímavou misi a postavu....a druhé docela dost dlouhý a parádní gameplay, často s atmosférou, kterou lze krájet.

75%
+11 +12 −1
  • PC 75
Tak tohle DLCčko mě společně s Kasumi's Stolen Memory bavilo asi nejvíce. Část hry si i zajezdíte z mého pohledu s povedeným hammerheadem a na konci vás čeká docela i zajímavý lehce připomínající tron závěr (ačkoliv při hraní na šílenou obtížnost to dá pořádně zabrat). Celkově však nepřináší nic moc nového a asi by bylo zbytečné od něho vůbec něco nového čekat ...

Pro: místy pěkná příroda :)

+9 +11 −2
  • PS4 65
Overlord je jedno z mnoha dlc ke hře Mass Effect 2. A dle mého názoru nepříliš zábavné. Nenabízí příliš (možná nic) nového, navíc samotné ježdění v modulu patřilo mezi mé nejméně oblíbené kratochvíle ve hře. Než se v misi dostaneme k tomu zajímavému, trvá to příliš dlouho. A samotné rozuzlení není tak úžasné.

Máme zde také pár puzzlů, které asi patří k tomu lepšímu, co může rozšíření nabídnout. Jinak spoustu gethů a létání.

Pro: atmosféra je fajn

Proti: Modul letání, kvantita nad kvalitou

+8 +11 −3
  • PC 90
Skvelé DLC. Obsahuje väčšinu dobrých vecí z hry, ako rozhovory, boje, zaujímavý príbeh, level design atď. Je vcelku dlhé, a aj keď hráča zavedie len na jednu planétu, je dosť rozsiahle. K tomu sa pridáva jazda na vozidle, ktorá trochu pridáva rôznorodosť do hrateľnosti.

Skvelé boli aj časti, ktoré mi pripomínali filmy ako Matrix alebo Rain Man. Neviem, či to bol zámer autorov, ale mne sa to rozhodne páčilo.

Pro: hrateľnosť, príbeh, spracovanie

Proti: mohlo to byť trochu dlhšie

+7 +8 −1
  • PC 50
Na to aké je toto DLC dlhé oproti ostatným dlhé(S výnimkou Lair of the Shadow Broker), sa v ňom prekvapivo nič nedeje. Začiatok s prerušovaním satelitného pripojenia a samotné boje na satelite sú ešte pomerne efektné, no používanie Hammerheadu len na obyčajné prevážanie sa medzi pár budovami, mi príde ako dosť zabitý potenciál. Rovnako ako aj samotná náplň jednotlivých častí základní nemá v sebe nič výnimočné, záver ma síce neohúril, ale bol aspoň jemne nadpriemerný.

Pro: začiatok so satelitom,

Proti: premrhaný potenciál Hammerheadu, nič nové pod slnkom,

+4 +6 −2