Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Někdo na coop, kdo by to se mnou projel celé? Chtěl bych si dát v rámci "Parťáka" Herní Výzvy.
My to hráli ve třech a stejně to nedohráli. Ani ne tak kvůli obtížnosti jako spíš kvůli bugům. Ale musím říct, že to bylo fakt těžký, sólo bych to fakt nedal.
Jo, musíš si dávat víc bacha na AoE, miny, křížení paprsků apod.
Není to ve více lidech o to těžší, že se můžete velice snadno vzájemně zabíjet? :-)
Blue.Shark: Tys to hrál sám a dohrál do konce? Tak to jsi frajer, my to měli občas problémy dohrát i ve dvou.
To je zas komentář...nejsem grammar nazi, ale opakovaně napsat "vtipné dialogi" je moc i na mě. To zní jak Radovan a jeho "modelki s kozi".
@Maximus (10.08.2012 15:47): Já hodně procent srazil za bugy a to jsem na tom podle všeho byl ještě celkem dobře. Když jsem hrál chvíli Magicku s KRoman47, tak jsem si všiml další hromady bugů navíc, které se mi při prvním hraní vyhly. Záleží asi na štěstí - někdo má smůlu a trápí ho celou hru, někdo se jim z větší části vyhne (jako já).
Super, tak sa nás nazbiera :) Hral som dakedy Magicku na koleji s 3 kamaratmi a bola to naozaj velka sranda a celkovo je tá hra príjemne ťažká (čo znamená, že človek sa musí naozaj naučiť používať správne kúzla a nájdením nových stúpa dobrý pocit).

Takže v 4 hráčoch bude coop úplný LUXUS :)

nízke hodnotenia hry si vysvetlujem len tým, že chudáci museli hrať hru sami :) toto naozaj nie je hra pre jedného hráča :)
Normální hru už asi ne, ale DLCčka bych klidně s někým projel. Tak dejte vědět jestli někdy budete dávat coop.
@ViRus (10.08.2012 09:34): Ono stačí, aby DLC měl zakladatel hry. Pak můžeš normálně hrát i mapy, které sám nemáš zakoupené - stačí se jen připojit k někomu, kdo je vlastní.
Leč nemám dlc, tak bych, jak už jsem kdysi psal, coop vyzkoušel. Chce to nějakou průpravu nebo to půjde samo, abych nebyl jen přizdisráč...
@Maximus (10.08.2012 02:16): A dobře jsi udělal :) Magicka je v coopu fakt supr. Škoda těch bugů. Až budu doma, tak se i někdy přidám. Počítám, že pokud neseženeš alespoň dva další parťáky, tak v pozdějších pasážích zažiješ horké chvilky. Magicka je i pro dva hráče docela tuhá záležitost.
Dobre, že tu nikto nebol a nemutil mi hlavu, už je Magicka Collection kupená :)

Tešim sa na hranie v coope!

Ak niekto máte Magicku a zahrali by ste dakedy coop, tak napíšte alebo si ma rovno pridajte na steam... a dufam, že vas bude čo najviac, aby sme dali nejaky 4 players coop.
Noo, už som dlhsie uvažoval, že si Magicku kupim a teraz práve vyskocila akcia na steame :) hmm, oplati sa Magicka Collection? alebo je lepsie kupit par dlc osobitne, ach och
Ale že nám to oběma dělá to stejné, zase v začátcích ta vraždící lednice, kamoš otevřel lednici a propadl se zemí. Pak jsme zabili Khana a 2x se sekla animace, celá mise od začátku...no na ránu mezi oči toto.
Funguje v této hře vůbec něco? Pustím ji prvně na novém PC, hra jede tak 5FPS, pak nešlo otevřít ani menu, byla jen černá obrazovka, ale při klikání dle zvuků menu šlo, pak se mi při vyjetí z menu ta knížka zavřela, takže nešlo zase nic a když jsme zkoušeli hrát s kamošem kooperaci od začátku, tak se nám to oběma nejdříve seklo po animaci před načítáním, druhý pokus vyšel, ale při postupu do dalšího levelu se zase při načítání oběma seklo. Jak se tohle může prodávat, nepochopím.
Ten Grimnir je ale pěkně debilní. Moje prsty zažívaj svalový kolaps. Ten krypl je nesmtelnej!!! nejde dorazit a vždycky se uzdraví. Jak na něj? Dle gameplay videa by měl jít dorazit bleskem a nic.

Done. Blbej bossák.
XNA hry mají tendenci katastrofálně selhat bez očividných příčin (na tohle je XNA a .NET děsný krám). Ani nově nainstalované Win nejsou zárukou funkčnosti. A z vlastních pozorování mi přijde, že se to kazí hlavně na WinXP (už jsou prostě staré).

Pokud to blbne, je fakt lepší hru odložit. Snahy o zprovoznění zpravidla vše ještě zhorší.
Windows mám nainstalovaný asi dva měsíce...no v létě plánuji pořídit nový PC, tak se s tímto už drbat nebudu. Stejně si ale nemyslím, že by to bylo tím. Normálně jsem tu dohrál Wolfenstein, Burnout, Trine 2 a Legend of Grimrock, tam žádné problémy nebyly.
@KRoman47 (11.05.2012 23:04): Ne hru, ale ty podpůrné věci. .NET 4(?) a XNA. To se tak snadno pokazí při reinstallu starší verze.

Jestli ty bugy jsou opravdu game-stopping, tak bych magicku odložil a vrátil se k ní až budeš mít zbrusu nově nainstalované Winy.
@Bodkin (11.05.2012 22:44): Tím by to být nemělo, celou hru jsem stahoval znovu.

@USER47 (11.05.2012 22:51): Jo s těmi minami jde nadělat slušná pasek, ale jen v řadách menších nepřátel, které to vyhodí do pr...pryč.

@JohnCZ (11.05.2012 22:45): Není to nic moc, v té rychlosti nejde pořád manévrovat, útočit kolem sebe a ještě se neustále léčit. 2x chcípneš a jedeš půlhodinový úsek znovu a znovu, docela otrava. Vážně nevím, jestli toto dohraji. Zkoušel jsem ještě arénu, ale to taky zábava v jednom moc není, podařilo se mi zatím dostat do 10. vlny, skoro do 11.
Nijak zvlášť těžký to není, navíc se můžeš opravdu odvázat s minama/AOE, což v coopu moc nejde.
@KRoman47 (11.05.2012 22:30): Upřímně, mě by to sólo asi taky moc nebavilo. Musí to být neskutečně těžké - navíc, když nemáš parťáka, který by tě revivnul po každým špatným kroku. Magicka je prostě coop hra a pro vlka samotáře to moc není.
Tak jsem se dostal dál, nicméně v jednom mě to stále nebaví. Ani ten kamenný štít moc nepomáhá, když po mě neustále střílí z kanonu, což mě složí na zem a druhý mě kladivem sejme jednou ránou. A ten boss pak, jedna bomba ubere celý ten kamenný štít, pak ke mě skočí, chytne a jebne štítem.
Při pokusu o připojení po Internetu neustále Autentization failed...
Kdybych za to nedal ty prachy, tak jsem se k tomu nevracel...a to jsem čekal, že se u toho budu bavit asi stejně jako u Trine 1,2 či Legend of Grimrock.

A k těm bugům, vždyť oni nedokáží ani udělat skript, aby postava seděla správně na trůnu?
@KRoman47 (11.05.2012 20:48): Určitě to chce trochu cviku, jakmile se do toho ale dostaneš, určitě ti to již větší problémy dělat nebude... kdo ví, třebas tě to začne dokonce i bavit;).

Přinejmenším vyzkoušej ta kouzla, která jsme ti poradili: kamenné brnění (země (D)+štít (E)), můžeš jej nakombinovat i s ohnivou ochranou bez časového limitu (země(D)+štít(E)+oheň(F)), případně s ledovým brněním (země(D)+štít(E)+voda(Q)+chlad(R)), párovo, ohnivo, bleskový paprsek (oheň+voda+oheň +blesk + blesk... čím více elementů nakombinuješ, tím bude silnější), thunder bolt (oheň(F) + voda (Q) + blesk (A) + smrt (S) + blesk(A)), fajn dokáže být i obyčejný řetězový blesk nakombinovaný s ohněm, ale proti výše vypsaným kouzlům už je to pouze slabý odvar:), ale rychle se sesílá a je plošný.
@Isair (11.05.2012 20:42): No mám aktuální fakt, vidím to i ve hře v rohu, kupoval jsem to minulý týden teprve, s jedním DLC.


@MIGtheDRAGON (11.05.2012 20:42): To je pravda, chce to hodně rychlé reflexy a přesnost. Popravdě by se mi to hrálo asi o hodně lépe na gamepadu, kde se člověk nemůže překliknout. Na klávesnici se mi věčně stává, že v té rychlosti zmáčknu vedlejší tlačítko a nevím, jde nějak zrušit rozčarované kouzlo? Několikrát jsem se tak i zabil, že jsem se chtěl ozdravit, ale hodil jsem při tom na sebe i šutr. xD =/ Což kouzelníček nerozdýchal.
@KRoman47 (11.05.2012 20:36): Určitě tomu šanci dej jako ty bugy co zmiňuješ se mi stávali, když jsem hrál tu první verzi hry, ale i tak jsem to dohrál, protože ta hratelnost mě dost uchvátila, ale je pravda, že jsem si už při hraní říkal, že to nebude hra pro každého. Zvlášť během delšího boje to chce dost rychle reagovat a naklikávat kouzla což můžeš být problém.
@KRoman47 (11.05.2012 20:36): Beztak mi připadá ten tvůj výpis bugů nějaký zvláštní (i ta nemožnost se připojit do kooperační hry) a především ty problémy s checkpointy... to jsou všechno chyby, které by už měly být dávno opraveny.

Nemáš zakázané automatické aktualizace na Steamu?
@Isair (11.05.2012 20:30): Občas mě ta koridorovost pěkně štvala, že nebylo kam utéct, člověk chtěl rychle mrsknout kouli vody a sesmažit blesky, ale tou vodou se namočil taky. Jinak grafika se mi líbila, té nemám co vytknout, i na ty střední detaily, ale ty HW nároky jsou moc vysoké. Legend of Grimrock dělalo také jen pár lidí a hýbe se zatraceně lépe.
Ještě tomu šanci dám, ale štve mě, že si to nemůžu zahrát v kooperaci.
@KRoman47 (11.05.2012 20:27): Tak ještě že to RPG není;).

Nicméně přesto s tím level designem souhlasím, přílišný koridor v navíc celkem nelíbivé grafice... co naplat, ale hratelnost byla fajn.
@Maximus (11.05.2012 20:23): Tak třeba Legend of Grimrock bych neřekl, že je pro malé děti a dojel jsem ho bez návodů celkem bez problémů 2x. Ale tohle, má prostě příšerný level design. Když bych to přirovnal k RPG, třeba ke Gothic. Tak je to jako byste slezli od bariéry k městu, po cestě nějací mrchožrouti, se kterými se dalo vypořádat a najednou do cesty hodili orky. Není prostě normální, aby ve hře pro jednoho po dvou hodinách autor z ničeho nic vyžadoval po hráči, aby uměl veškeré nejsilnější kouzla. Je to úplná blbost, obtížnost se má snad stupňovat pozvolna a ne takto skokově, dvě hodiny obtížnost 4/10 a najednou 9/10.
@KRoman47 (11.05.2012 20:12): Právě ty kombinace jsou to hezké na téhle hře a všechna kouzla u kterých najdeš knihu si pak můžeš nechat zobrazit. Zbytek je už jen kombinování elementů v závislosti na nepříteli a na to už nepotřebuješ kdovíjakou zručnost :)

A jak už někdo dole zmiňoval hra je o dost jednoduší, když na sebe sesíláš takové to brnění, kdy kombinuješ třeba štít/země/oheň dost se to vyplatí, ale při prvním hraní jsem to v singlu dohrál i bez toho, těch možností je mnoho :)
Ešte raz - dať hre 35% za to, že ju nevieš hrať? :D ... práve to je na tom dobré, že na všetky kúzla si musíš prísť sám, ak si zistíš tie silné, hra je jednoduchšia, ak používaš len slabšie - hra je ťažšia, ale dávať za to 35%????? ....hráči si už v dnešnej dobe asi príliš navykli na ľahké hry pre malé deti, kde vás tvorcovia vedú stále za ručičku
@KRoman47 (11.05.2012 20:12): Tak ještě jednou zmiňuji... některá kouzla (viz. třebas ten Thunder bolt) se dají ve hře získat (po nalezení magických knih), tj. stačí si je jen zapamatovat (což není tak velký problém, anžto těch opravdu použitelných složitějších kouzel tam není mnoho).

Mistrem jsem ihned nebyl, ale v pozdější fázi hry už jsem byl schopen si nějaká ta nejúčinější kouzla najít a zapamatovat, aby mi souboje nedělaly problémy.

Zkoušet můžeš přeci i mimo bitvu, většina kouzel dává svým složením smysl, pročež není tak těžké zapamatovat si je.
Jasné a jak je mám asi zjistit, když jsou stovky kombinací, hra je nikde nezmíní a po dvou hodinách hraní mě vrhne do takové situace, ze které se normální člověk asi sotva dostane. Už vidím všechny tady, co po dvou hodinách byli úplní mistři a uměli nazpaměť všechny kouzla ze hry no. Úplně normální postup hry...Nejsilnější a nejjednodušší, na které jsem přišel, bylo 5x šutr, tím jsem i obra dal na 3 rány, ale ještě se trefit. Věčně se mi stávalo, když jsem byl někde poblíž nějakého objektu, nebo i zcele bez příčiny, nešlo na nějakém místě nikoho trefit, to se mi taky stalo několikrát. Stál přímo přede mnou, ale byl nějak zaseknutý, dokud jsem nešel jinam.
@KRoman47 (11.05.2012 20:03): A to je pravě na tom to hezké. Vymýšlení nových kombinací kouzel je sranda.

Hodně působivý je paprsek obsahující páru, plazmu a blesk. Tuším, že to je kombinace FQAS. Jen v coopu platí rada, u některých bleskových kouzel nekřížit paprsky! (že to zní cool?) Párkrát se nám povedlo to, že jsme sice vyčistili celou obrazovku od monster, ale zároveň jsme to odnesli i my.
@KRoman47 (11.05.2012 20:01): : "Thunder boltem" dáš nějakého obra na 2 rány, s "kamenným brněním" tě příliš rychle neudolá a ten ultimátní "steamový paprsek nakombinovaný blesky/ohněm etc.", který zmiňoval USER47 je také fajn věc... ne imo jsi zkrátka jen nepoužíval ta správná kouzla;), Magicka opravdu není příliš těžká hra, pokud víš jak na to.



@KRoman47 (11.05.2012 20:03): Jak říkám, chce to chvíli experimentovat;)... rozhodně nepovažuji za mínus, že autoři nevodí hráče za ručičku. A koneckonců "Thunder bolt" tam zmíněný je.

A "neuložené chechpointy", stejně jako ostatní tebou zmiňované chyby, jsou doménou starších verzí... prazvláštní.
Dat hre len 35% za to, že ju človek nevie hrať??? Tu je asi všetko možné :)
Jenže je absurdní, že po tobě jdou 3 obři, dva mágové a tucet obrněných, bez checkpointu a navíc v místě, odkud nejde otéci. Nějaké obranné kouzla jsou pak k ničemu, když mě tam zablokují a každé silnější kouzlo zraní pak i mě. V jednom hráči je to absolutní krávovina prostě a kouzla jsem kombinoval různě, hodně jsem si oblíbil ostatní namočit, a pak je smažit blesky, tím se dalo sejmout dost naráz. Ale k čemu to je, když to tam člověk drtí půl hodiny a pak taková prasárna, takže musí celé znovu. To si můžou strčit někam.
@KRoman47 (11.05.2012 19:19): "Jinak ty štíty mi k ničemu moc nebyly, trvaly jen okamžik"

Já také nemluvil o klasických štítech, nýbrž o "kamenné kůži/kamenném brnění", které není časově omezeno, nýbrž pohltí určité množství dmg. Aneb jak jsem říkal, pakliže používáš ta správná kouzla, ze hry se stane procházka růžovým sadem;).
Já to odjel v singlu a z větší části i v MP a téměř na žádný problémy jsem nenarazil. V opatchovaný verzi navíc není problém ani s checkpointy, který se ukládaj normálně (v prvních verzích se muselo jet od začátku kapitoly). Pokud ti to přijde obtížný, je to jen proto, že to neumíš hrát. Chce to využívat kvalitní obranný kouzlo (kamenný brnění klidně kombinovaný s ochranou proti elementům), a nějaký lepší útočný kouzlo než obyč plamenomet. Můžeš kombinovat třeba páru a elektřinu, když to pomocí arcane spojíš do paprsku, tak máš ultimátní zbraň skoro na cokoli. Nemluvě o minách, zmrazovacích kouzlech apod.
Někde ze začátku tam byla malá jeskyně s obrem a nějakou lednicí či co a tu vždy, když jsem se ji pokus otevřít, tak mě to prohodilo podlahou a chcípl jsem. Několikrát se mi to stalo i později, když mě někdo praštil a já zapadl někam pod zem, kde jsem byl zaseknutý.
A ta optimalizace hotová tragédie, na notesu, kde jsem dohrál Crysis Warhead na střední v pohodě, jsem to nerozjel plynule ani na nejnižší detaily a rozlišení a na komplu s GF9800GT se to trhá i na středních, při vysokých je to absolutně nehratelné. Vlastně se mi tam líbila asi jen jedna věc a to zmražování a rozmrazování vody, čímž se dalo efektivně zbavovat nepřátel.
Jinak ty štíty mi k ničemu moc nebyly, trvaly jen okamžik, za to jsem stihl tak jednou zakouzlit pořádný šutrák, než mě někdo praštil a já zase odletěl někam...
A pro mě to je zase jedna z nejzabugovanějších her, co jsem hrál. S kámošema jsme to zkoušeli několikrát, ale dycky to někomu spadlo, propady do podlahy apod... Ale už je to docela dlouho, co jsme to zkoušeli, třeba to novější patche zlepšily.
@KRoman47 (11.05.2012 18:38): Musíš používat ta správná kouzla:), "kamenná kůže" (štít + země+ k tomu můžeš ještě přihodit ochranu proti nějakému živlu) se na podobné situace celkem hodí. Chce to trochu experimentovat, hra není příliš složitá, pakliže si na každou situaci najdeš to správné kouzlo.

S těmi bugy je to opravdu zajímavé, já třebas v SP nenarazil na žádný, natož pak aby se mi hra snad "sekala".
Mám aktuální na Steamu...mělo to být spíš Tragicka.
V coopu to může být nejspíš lepší, kdyby se šlo k někomu připojit, ale to nejde.
Jinak jako hra pro jednoho je to fakt děs, když se někde objeví nepřátelé v početní převaze a hned jsou u mě, to jen pořád před nimi utíkám, léčím se a občas vystřelím. Až při možnosti seslat si na pomoc ty Enty se to zlepšilo. Každopádně to šlo už z disku a vracet se k tomu nemíním, ztráta času a škoda peněz.
Absurdní hra opravdu, checkpointy absolutně na nic. Jsem v 5. kapitole, dělám tam jednu část 5x, po půlhodině posledního pokusu se konečně dostanu k poslední páce a najednou tam naběhne snad tucet těch obrněných prasat, k tomu dva mágové a ještě ti obři, utéct není kam. A zase celé od začátku...Připojit do žádné hry se mi také nepovedlo, vždy nějaké autentization failed, většina her na heslo. Optimalizace nejvíc k smíchu, samé bugy, XY krát jsem propadl zemí a umřel. Na komplu, kde jsem v poslední době dohrál bez problémů třeba Wolfenstein ve FullHD na plné detaily, se mi toto seká i na střední. Výsměch, sečteno a podtrženo = škoda peněz.
Nemusí se jet od začátku chapteru. Už někdy v prosinci vyšel patch, kterej savuje hru na checkpointech. Funguje to i v coopu.
Pro mě je taky Magicka jedna z nejzabugovanějších her, co znám. Hrajeme to ve třech a dycky to někomu spadne. Komu, to je jak loterie. A nejhorší je, ž ese pak nemůže joinout zpátky a musíme kvůli tomu jet celý chapter znovu. Ale zase je pravda, ž euž jsme to nějaký čas nezkoušeli, takže to možná některý patch opravil.
Mluvím hlavně o tom vylétáváním z mapy (především avatar samotného hráče) a o výpadcích AI, jak tu níž zmiňuje Logan.
Kvůli čemu mi taky občas teče voda ze zubů je ta mizerná optimalizace. Mám u hry stejný počet FPS jako u druhého Assassin's Creed a to je na nejnižší rozlišení i detaily.
Edit: Jo a teď jsem si vzpomněl na ty šílené výpadky obrazu při rozhovorech.
Aha, to je dost možné... já to zatím odehrál právě pouze v tom single-playeru, který byl naštěstí bezbugový.
@Isair (16.01.2012 21:00): Občas to padne a sem tam vypadne AI postav. Taky třeba se souboji se smrťákem se v multiplayeru lze dostat do situace, kdy nelze nic dělat (smrt těsně po započetí smrťákového hlavního útoku). A vůbec je tam spousta takovýchto drobností, všechny ale asi v multiplayeru.
Tedy nevím o jaké zabugovanosti to přesně mluvíš, páč jsem s nejnovějším patchem nenarazil ani na jeden. Ale je to dost možná i otázka štěstí.
Tak jsem se během předposlední kapitoly tak vynervil, že jsem to musel odinstalovat :-D
Hru jsem nechal u ledu opravdu dlouhou dobu a na ty poslední levely se učit ovládání znovu? E-e, to si to raději jindy projdu celé znovu.
Ta zabugovanost je ale občas k pláči, i po opatchování.
Parada to jsem potřeboval vědět, diky moc za info. Už se těšim až budu smažit řetězovejma bleskama... :-D Jinak hru jsem poprve viděl v Replayi na Prima cool a vypadalo to jako fakt našlapla pařba do co-pu... jinak mužu doporučit celkem dobra hra do co-pu i když krapet dražši je Darkspore.
@papagaj (06.01.2012 20:42): Základní kampaň má minimálně 5 hodin. Coop rozšíření jsou zatím jen "Magicka: Vietnam" - celkem krátké; a "Magicka: The Stars are Left", které je prý delší než Vietnam, ale stále kratší než základní kampaň. Zbytek DLC jsou jen Deathmatch areny a malé mapy proti vlnám nepřátel...
Jde o to, že on tu hru taky nemá a oba by jsme měli jen zakladni hru (časem třeba nějaky DLC). On žvanil něco o foru kde se dočetl, že v zakladni hře je malo map a kratka kampaň pokud se to tak da nazvat.. nejde mi o nějake roby nebo něco podobneho ale nerad bych po koupi zjistil, že v co-opu to budeme mit za hodinu dohrane...
Škoda že jsi si nevzpomněl dřív ještě před pár dny tam byla akce, kdy ten pack stál asi 7 euro. Být tebou tak si počkám až zase bude někdy sleva a ten pack koupím, ale klidně jdi i do samotné magicky, protože pokud tvůj kámoš založí nějakou mapu, kterou ty mít nebudeš tak jí stejně budeš moci hrát jen nebudeš mít všechny ty róby co on a nebudeš je moci zakládat. Alespoň mě teda jde hrát i mapy, které jsou z dlcček, která nemám koupená, když je někdo založí.
Zdravim, pařani s kamošem si chceme magicku koupit na steamu a on mi tvrdi, za zakladni hra bez Packu ktera na steamu stoji 10E (když neni ve slevě) je strasne krataka a neobsahuje arenu muzete mi k tomu prosim neco povědět jak to tedy je?