Nový přírůstek do portfólia dobrodružných výprav sličné archeoložky Lary Croft má co do činění s chrámem boha Osirise a jde o přímé pokračování dílu Lara Croft and the Guardian of Light. Vítr hráče zavěje do Egypta, místa plného zrádného písku, bohaté mytologie, zatuchlých kobek a ztracených paláců, kde mocný bůh chaosu a válek Seth spřádá své plány na zotročení lidstva.
Gameplay hry je podobný svému předchůdci – jsou řešeny klasické hádanky (stlačení správné dlaždice) a eliminováni pro dané prostředí typičtí protivníci (hadi, scarabové nebo mumie). Změna přichází v podobě kooperace, kde nově přibývají další dvě hratelné postavy (celkem 4). Kromě Lary Croft, za kterou je hrán singleplayer (a jsou tak uzpůsobeny také puzzly – např. v různých místech v kooperačním režimu jsou dvě páky, jen v singlplayeru je páka jen jedna), je možné ovládat přímého Lařiného archeologického konkurenta Cartera Bella a dvojici egyptských bohů Hóra a Isis.
Lara Croft and the Temple of Osiris
- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano
Poslední diskuzní příspěvek
Nejlépe hodnocené komentáře
Tak nám autoři kozaté Lary Croft alias Tomb Raiderky představili už dvanáctý díl a jakožto milovník této archeologicko-adventurské série jsem nemohl odolat a konečně zapsat zářez na pažbu opět v podobném vizuálu ve smyslu izometrického pohledu shora jako v předchozím dílu Gurdian of Light. Vzhledem k tomu, že jsem se už minule s touhle novinkou tak nějak sžil, tak jsem už tušil, co můžu očekávat, no klasika je za mě povedenější, v tomto díle jsem navíc neskutečně jako špaček nadával na ovládání.
Co se týče příběhu, je slabší - archeoložka se, jak název napovídá, ocitá v Egyptě, kam se vydala společně se sokem z branže Carterem Bellem. Společně probouzejí k života pradávného a ne zrovna dobře naladěného boha Setta, který se za odměnu rozhodne přivést zkázu na matičku Zemi. Ještě že vykradači kromě nakrknutého Setta proberou k životu další členy famílie a a hurá vyvolat Osirise k finálnímu souboji při sběru jednotlivých částí Osirisova brnění buď sólo nebo v kooperaci až se čtyřmi parťáky.
Za protivníky má obří brouky ( skarabey), krokodýlí může a posluhovače bohů všech různých velikostí a tvarů, arzenál je podobný jako v GOL včetně trhavin, novinkou je mocná magická berla, která otevírá magií znepřístupněná místa, aktivuje čarovné mechanismy a slouží i jako zbraň. Herní délka je podobně dlouhá jako Lařiny šortky, pokud budete sbírat artefakty a plnit výzvy, prodlouží se tak do půlky stehen, za mě lepší průměr – 65 %
Co se týče příběhu, je slabší - archeoložka se, jak název napovídá, ocitá v Egyptě, kam se vydala společně se sokem z branže Carterem Bellem. Společně probouzejí k života pradávného a ne zrovna dobře naladěného boha Setta, který se za odměnu rozhodne přivést zkázu na matičku Zemi. Ještě že vykradači kromě nakrknutého Setta proberou k životu další členy famílie a a hurá vyvolat Osirise k finálnímu souboji při sběru jednotlivých částí Osirisova brnění buď sólo nebo v kooperaci až se čtyřmi parťáky.
Za protivníky má obří brouky ( skarabey), krokodýlí může a posluhovače bohů všech různých velikostí a tvarů, arzenál je podobný jako v GOL včetně trhavin, novinkou je mocná magická berla, která otevírá magií znepřístupněná místa, aktivuje čarovné mechanismy a slouží i jako zbraň. Herní délka je podobně dlouhá jako Lařiny šortky, pokud budete sbírat artefakty a plnit výzvy, prodlouží se tak do půlky stehen, za mě lepší průměr – 65 %