Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

co demíčko ? hrál někdo? fungují ty souboje(z toho mam celkem strach :D) ?
@Walome (18.06.2015 09:11): A ak budete chcieť referendum, zožente 1 000 000 podpisov, že ste zohnali 2 000 000? Zájdem na Bilderberg a Globasec a tam sa dohodneme, že to bude ako s Lisabonskou zmluvou, tzn "demokraticky a transparentne".

PS: Mám knižku Japonských legiend a tam tiež nie je žiadny černoch ba dokonca /o tom sa nehovorí/ ani biely európan. Ten rasizmus je všade!
@Bodkin (18.06.2015 09:08): "This Skyrim-like RPG features crazy-good graphics and hints at complex medieval combat."

Dan Vávra má jistě radost :)

Každopádně tam nejsou černoši ani Asiati, takže jste rasisti a nebudu vás podporovat.
Tvl, to vypadá hnusně jak z roku 2008. Ale líbí se mi, jak toho druhýho vezme mečem jako palicí, to je kůůl.
@Greg (15.05.2015 20:38): Narážel jsem na něco jiného. Každopádně je na druhou stranu zase fajn, kolik si s tou přírodou dali péče. S přírodou ve W3 naprosto nesrovnatelné, to je o několik světelných let jinde.
Tak jsem přemýšlel, mají tam už implementovaný počasí? Nevzpomínám si, že bych někde viděl něco jiného, než "nebe bez mráčků".
Aniž bych to v tom nočním lese hrál, atmosféra je parádní. A co teprve, až si to vlastnoručně zahraju. Kdo nebyl v noci v lese, už tam ani díky této hře nemusí... :-)
Bude hra otevřená modderům?
Aby mohly vzniknout mody, které přidají draky, elfy, magii apod.
Ono je to i vzhledově skutečnej les. Já akorát nechápu, co mě má lákat na skutečném lese, co mám za barákem :D
To nadchne leda lidi z města. Mně se víc líbí ten nerealistický les z W3.
@Lario (14.05.2015 08:53): Gothic už je tu s námi 14 let, tak se to asi nedá tak úplně srovnávat. Na tu dobu ale byla určitě špička :-).

Ozvučení je tu fakt perfektní. I ty stíny, "úroveň tmy" a všechno okolo vypadá fakt věrohodně.

Snad jen tu pochodeň drží až moc před obličejem. V reálu by takhle našemu kováři kazila noční viděni.

Ještě jsem si všiml malé chybky, kdy se ruka vlní stejně jako voda, když je nad ní. Je to vidět cca od 2:05.
Vypadá to nádherně, jen některé efekty jsou nedopilované - např. ruce naproti vodě, nebo oheň jsou příliš umělé.
Ovšem ty zvuky. Ty vole, to je něco úžasného. Konečně hra na kterou má smysl mít sluchátka za několik tisíc.
Vzpomněl jsem si, jak to bylo ve Falloutu.
"Ty tu u brány stojíš pořád?"
"Co tě nemá... Spala jsem, když jsi byl pryč."
@Gordon (08.04.2015 23:22): Ano, buď prospat nebo prostě jen přeskočit.

A nebo noc využít k páchání něčeho co si žádá tmu, třeba i pro další quest, a pro odměnu se vrátit až později, až bude vzhůru. Nebo pokud jsi z něm měl dostat magické kladívko, tak když příjdeš v noci, tak se snáze vloupáš a okradeš ho, než abys ho zdlouhavě ukecával či uplácel...
Neviem co tu tak vysilujete, primitivna rest/wait tabulka aka uz bola v 20 rokov starom Daggerfalle to riesi bez problemov. Co je na tomto "probleme (pseudoprobleme)" take strasne obavane nechapem.
@Bodkin (08.04.2015 19:52): A noc půjde přeskočit, Třeba spánkem? Protože stepovat 3 hoďky v noci by nebylo příliš zábavné. (hlavně když nebudeš chtít probudit někoho kvůli questu aby na tebe nebyl nasraný že ho budíš :D)