Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nesedí někdo z DH na Klímové přednášce Hry a historie? Nikoho tu neznám :-D.
@Hrdlodus (08.04.2015 19:44): Ač se zdá být hra ve všech směrech velmi komplikovaná, věřím tomu, že se tvůrcům podaří vyvážit všechny herní prvky do sice realistického, ale přesto stále zábavného celku. Rychlost plynutí času se bude do jisté míry odvíjet také na základě příběhu, který bude ve hře doufám hrát naprosto stěžejní roli.
Jaké bude ve hře plynutí času?
Reálné? 24 hodin je 24 hodin? To bude člověk furt jen spát, aby se dočkal druhého dne.
GTA-style? 24 hodin je 24 minut? To bude člověk furt jen jíst a shánět jídlo.
Já se bojím, že sice reálné prostředí a mechaniky ve hře jsou hezké, ale zcela proti smyslu hry.
@valcik (05.04.2015 13:52): To by jsi asi chtěl moc. Hráč by pak mohl kontrolovat ve dne v noci toho obchodníka a vývojáři by tak museli udělat fakt brutálně složitej systém, aby se mu ty věci v inventáři neobjevovali jen tak...
@Greg (05.04.2015 12:32): Jop, v BS to vyzeralo zaujímavo!

@Say (05.04.2015 00:37): Presne, to by bolo ideálne. Len si nie som istý, či je na takú vernú simuláciu dostatok výpočtového výkonu, ktorý by udržal celý ten systém v pohybe aj vtedy, keď sa hlavná postava vyparí na pár dní do virtuáleho lesa na opačnej strane mapy. ^^

Najhorší systém je aj tak v Morrowinde alebo Baldur's Gate 1/2, tam celý obrat u obchodníkov vytvárala hlavná postava, akoby obyvatelia v tých obrovských mestách vôbec nenakupovali. Sortiment ležal aj po polročnom výlete do divočiny na pultoch v takom istom stave, v akom ste ho nechali pri poslednom nákupe. Podľa mňa je najvyšší čas, aby sa v nejakej hre objavil poriadny systém obchodu a K:CD sa tvári dosť inovátorsky, tak sa nechám prekvapiť. o:-)
@valcik (04.04.2015 19:23): Celkem realistický obchodníky mají v Bránách Skeldalu. Některé věci mají pouze jednou a už nikdy víc, sortiment se jim průběžně mění a chtěné věci třeba na čas vůbec nemají, některé věci od vás nechtějí koupit (třeba kovář drahokam), dá se s nimi smlouvat...
@valcik (04.04.2015 19:23): Spíš by mely itemy miznout tak, že přijde NPC, hodí dialog, něco koupí a ty ho pak v noci okradeš a dotyčný předmět u něj najdeš=) Smart shoping!
Bude tam aj nejaký obchodník? Doteraz som tuším v žiadnej hre nenatrafil na realistický obchod, v zmysle postupného ubúdania tovaru a dopĺňania zásob. Väčšinou je to tak ako napríklad vo Falloutoch - raz za čas sa celý sortiment "resetne" a vygeneruje nanovo. Správne by mali výrobky z pultov miznúť po jednom, v náhodne zvolenom časovom intervale, a keď bude po nejakom čase tretina regálov prázdna, obchodník tam prihodí pár kusov nového tovaru a zvyšok starého sortimentu zostane aj naďalej na pultoch. Shop smart, shop S-mart! ^^
@Bodkin (04.04.2015 16:14): Měl jsem na mysli spíš komplexnější věci - různé questy a události (které byly nejvíc "rozsekané" u her od Troiky a Obsidianu).

Snad už doba pokročila a Flash UI nebude mít takové problémy jako třeba u Funcomu.
@Bodkin (03.04.2015 14:24): Nezbývá než doufat, že jich bude s mírou. Už aby tu byla nějaká ta AI :) Protože testovat a ladit skripty bude hádám peklo pro QA (a testery obecně)...

Čistě ze zvědavosti - v čem je skriptování a UI v KC? A bude nějaké uživatelské rozhraní pro případné modifikace? Jen doufám, že flashi se KC vyhybá hodně velkým obloukem.

@Paul (03.04.2015 23:02): Náhodou jsem při vaření také viděl (resp. slyšel), a docela mě to pobavilo :)
"tady nemáme moc dobrejch scénáristů...jsem jako nejlepší ze všech ale ještě jsem nic nenapsal :D.."

:D (vávra v gejzíru)
Gameplay vypadal super ale trochu se bojím že z toho vznikne takové to rpg typu Nic se nebude dít dokud neuděláš další quest.
@Matthew.J (15.01.2015 10:59): Fíha, tak to je fakt síla.
My že jsme byli součástí Mongolské říše? Co se člověk o vlastní zemi nedozví.

Ale k tématu.
O tom japonci co to všechno začal, jsem si původně myslel, že je to klasický vypatlaný multikulti fanatik, nebo troll, který se tím baví, anebo duševně nemocný člověk, přesvědčený o "své" pravdě. Protože normální člověk by si o tom něco nastudoval, zjistil by že se mýlí a omluvil by se za trolling. Tenhle ale ne.

Začínám si myslet, že tím něco sleduje. Nejspíš se chce zviditelnit a "udělat" se na tom. Prostě si na tom nejspíš chce postavit "kariéru" a užít si svých deset minut slávy v nějaké televizní debatě, podobně jako byla kdysi debata o "pornu" v Mass Effect.
Tak jako obsah dobrý, ale poslouchá se to hrozně, ten chlap má skoro tak blbý projev jako já (sám to říká - "nerad mluvím před lidma") :-D
@valcik (14.01.2015 22:44): Prdel je, že tyto debilní argumenty vymýšlí běloši kteří nemají nic lepšího na práci. Nikdy jsem neviděl černocha, kterého by urážel přízvuk bílé dětské postavy, nebo etnické složení NPC.
Do husitskej hry nijaký černoch nepatrí a bodka. Nech si afroamerickí hoši pekne naprogramujú vlastné RPG, s mocným náčelníkom Šaka Zulu, ktorý bude v sprievode šamana, vrhača oštepov a kanibalského kuchára snoriť po džungli a loviť výpravy bielych misionárov. ^^
Zaprvý se domnívám, že podobný tónování textur na přání vyžaduje dost speciální funkcionalitu, zadruhý středoevropan obarvenej nahnědo opravdu nevypadá jako černoch. A ona je to vůbec volovina, však něco takovýho by asi nechtěli ani ty pošuci, co tenhle "problém" vyrobili.
Napadla mě taková blbost. Byl by až takový problém, dát do nastavení hry přepínač, který by ze všech postav ve hře, udělal černochy? Jako když v CSS hromadně měníte barvu prvků na stránkách. Náklady (doufám) nula nula nic a bylo by po problému! Černí hráči by si přepnuli na černou a byli by spokojení.
@Jo_Do (13.01.2015 21:47): Černoši se vždicky ozvou a pak je zle (na chudáky Asiaty si nikdo nevzpomene). Ale pokud by ta hra neprošla kvůli tomuhle, tak by Američani ukazovali jenom svou vymazanost. Co by v té době černoch dělal u nás? Leda tak nějakýho zbloudilýho kupce a to by se jenom ptal na cestu. Prostě dávat tam černochy by spíše působilo komicky. Ostatně třeba v Pánovi prstenů taky nebyl černoch a nikdo se nepo...
@Say (13.01.2015 12:13): Sayi, jsi zase vedle jak ta jedle, ale myslím si, že sem politika nepatří, takže si protentokrát odpustím obsáhlý elaborát na téma:
"Proč si myslím, že se uživatel Say naprosto, totálně a kolosálně mýlí,"
protože by ses samozřejmě ozval a já bych strávil další týden pracným a zbytečným vyvracením tvých představ o světě, což by nebylo k tématu, admin by to stejně smazal a stejně by to byl, jak tuším, marný boj, protože někteří prostě pro stromy nevidí les. A když se jim náhodou zdá, že vidí les, tak si řeknou, že je to jen stromofóbie. Nelze přece házet všechny stromy do jednoho pytle, většina stromů je slušných. Stromů extrémistů je jen pět procent a s těmi směšnými cca 50 000 000 si snadno poradíme, zvláště když si je nataháme na svou zahrádku, aby na ně mrkve a rajčata měla pozitivní vliv a mohla se od stromů také sama mezidruhově obohatit, protože oddělené druhy jsou přece přežitek.

Ale zpět k tématu.
Myslím si, že jestli něco může hře zlomit vaz, tak právě tahle hysterie kolem údajného rasizmu. Stačí, aby se o hře začalo mluvit jako o rasistické a v hyperkorektní (rozuměj totálně zastrašené) americe, kde už autocenzura funguje líp než za komunistů a úplně sama, se může klidně stát, že Vávrovu hru zakážou. Nebo ji některé obchodní společnosti odmítnou prodávat a budou za to vychvalovány do nebes, jak se vzorně starají o dodržování lidských práv. Pokud vím, tak petici proti rasizmu v této hře podepsaly už tisíce lidí! Možná už Vávra tuší, proč se do realistické středověké hry, zatím nikdo nepustil. Protože když někde nejsou černoši, tak je to špatně.