@Bodkin (08.04.2015 21:07): Tak jsem si to pustil a zrovna se tam někdo ptal na vylučování... šmakózní
Diskuze
Nesedí někdo z DH na Klímové přednášce Hry a historie? Nikoho tu neznám :-D.
@Hrdlodus (08.04.2015 19:44): Ač se zdá být hra ve všech směrech velmi komplikovaná, věřím tomu, že se tvůrcům podaří vyvážit všechny herní prvky do sice realistického, ale přesto stále zábavného celku. Rychlost plynutí času se bude do jisté míry odvíjet také na základě příběhu, který bude ve hře doufám hrát naprosto stěžejní roli.
@Hrdlodus (08.04.2015 19:44): Ne. Žádný z těchle extrémů.
1 herní den je několik (+-3) hodin reálného času.
1 herní den je několik (+-3) hodin reálného času.
Jaké bude ve hře plynutí času?
Reálné? 24 hodin je 24 hodin? To bude člověk furt jen spát, aby se dočkal druhého dne.
GTA-style? 24 hodin je 24 minut? To bude člověk furt jen jíst a shánět jídlo.
Já se bojím, že sice reálné prostředí a mechaniky ve hře jsou hezké, ale zcela proti smyslu hry.
Reálné? 24 hodin je 24 hodin? To bude člověk furt jen spát, aby se dočkal druhého dne.
GTA-style? 24 hodin je 24 minut? To bude člověk furt jen jíst a shánět jídlo.
Já se bojím, že sice reálné prostředí a mechaniky ve hře jsou hezké, ale zcela proti smyslu hry.
@Hrdlodus (08.04.2015 12:49): Hardkôr!
AI:
http://connect.zive.cz/clanky/ze-skoly-d ... i-ai/sc-320-a-177820
K tomu je několik otázek:
Zvládnou to, aby to skutečně nějak vypadalo a ne jen jako pokus?
Zvládnou to tak, aby to utáhl počítač?
Ocení to hráči? Aby po wow efektu nezbyly kletby na to, že sedlák je většinu času mimo dům a vůbec všechno s tímhle systémem strašně dlouho trvá.
http://connect.zive.cz/clanky/ze-skoly-d ... i-ai/sc-320-a-177820
K tomu je několik otázek:
Zvládnou to, aby to skutečně nějak vypadalo a ne jen jako pokus?
Zvládnou to tak, aby to utáhl počítač?
Ocení to hráči? Aby po wow efektu nezbyly kletby na to, že sedlák je většinu času mimo dům a vůbec všechno s tímhle systémem strašně dlouho trvá.
Hlupáčci, obchodníci přeci v noci spí!
@valcik (05.04.2015 13:52): To by jsi asi chtěl moc. Hráč by pak mohl kontrolovat ve dne v noci toho obchodníka a vývojáři by tak museli udělat fakt brutálně složitej systém, aby se mu ty věci v inventáři neobjevovali jen tak...
@Greg (05.04.2015 12:32): Jop, v BS to vyzeralo zaujímavo!
@Say (05.04.2015 00:37): Presne, to by bolo ideálne. Len si nie som istý, či je na takú vernú simuláciu dostatok výpočtového výkonu, ktorý by udržal celý ten systém v pohybe aj vtedy, keď sa hlavná postava vyparí na pár dní do virtuáleho lesa na opačnej strane mapy. ^^
Najhorší systém je aj tak v Morrowinde alebo Baldur's Gate 1/2, tam celý obrat u obchodníkov vytvárala hlavná postava, akoby obyvatelia v tých obrovských mestách vôbec nenakupovali. Sortiment ležal aj po polročnom výlete do divočiny na pultoch v takom istom stave, v akom ste ho nechali pri poslednom nákupe. Podľa mňa je najvyšší čas, aby sa v nejakej hre objavil poriadny systém obchodu a K:CD sa tvári dosť inovátorsky, tak sa nechám prekvapiť. o:-)
@Say (05.04.2015 00:37): Presne, to by bolo ideálne. Len si nie som istý, či je na takú vernú simuláciu dostatok výpočtového výkonu, ktorý by udržal celý ten systém v pohybe aj vtedy, keď sa hlavná postava vyparí na pár dní do virtuáleho lesa na opačnej strane mapy. ^^
Najhorší systém je aj tak v Morrowinde alebo Baldur's Gate 1/2, tam celý obrat u obchodníkov vytvárala hlavná postava, akoby obyvatelia v tých obrovských mestách vôbec nenakupovali. Sortiment ležal aj po polročnom výlete do divočiny na pultoch v takom istom stave, v akom ste ho nechali pri poslednom nákupe. Podľa mňa je najvyšší čas, aby sa v nejakej hre objavil poriadny systém obchodu a K:CD sa tvári dosť inovátorsky, tak sa nechám prekvapiť. o:-)
@valcik (04.04.2015 19:23): Celkem realistický obchodníky mají v Bránách Skeldalu. Některé věci mají pouze jednou a už nikdy víc, sortiment se jim průběžně mění a chtěné věci třeba na čas vůbec nemají, některé věci od vás nechtějí koupit (třeba kovář drahokam), dá se s nimi smlouvat...
@valcik (04.04.2015 19:23): Spíš by mely itemy miznout tak, že přijde NPC, hodí dialog, něco koupí a ty ho pak v noci okradeš a dotyčný předmět u něj najdeš=) Smart shoping!
@valcik (04.04.2015 19:23): myslíš že ve středověkých čechách neexistovaly obchody ? :)
Bude tam aj nejaký obchodník? Doteraz som tuším v žiadnej hre nenatrafil na realistický obchod, v zmysle postupného ubúdania tovaru a dopĺňania zásob. Väčšinou je to tak ako napríklad vo Falloutoch - raz za čas sa celý sortiment "resetne" a vygeneruje nanovo. Správne by mali výrobky z pultov miznúť po jednom, v náhodne zvolenom časovom intervale, a keď bude po nejakom čase tretina regálov prázdna, obchodník tam prihodí pár kusov nového tovaru a zvyšok starého sortimentu zostane aj naďalej na pultoch. Shop smart, shop S-mart! ^^
@Bodkin (04.04.2015 16:14): Měl jsem na mysli spíš komplexnější věci - různé questy a události (které byly nejvíc "rozsekané" u her od Troiky a Obsidianu).
Snad už doba pokročila a Flash UI nebude mít takové problémy jako třeba u Funcomu.
Snad už doba pokročila a Flash UI nebude mít takové problémy jako třeba u Funcomu.
Yep, CryEngine = Lua (script) & Flash (UI)
A skriptů je tam milion, jak jinak postava ví, o čem se s tebou může bavit? :P Ale skripty ve smyslu CoD, tam zatím ani nemáme. . .
A skriptů je tam milion, jak jinak postava ví, o čem se s tebou může bavit? :P Ale skripty ve smyslu CoD, tam zatím ani nemáme. . .
@7c (04.04.2015 10:06): Pokud si to dobře pamatuju z GDS, tak používají skriptovací jazyk Lua.
@7c (04.04.2015 10:06): teda mam pocit ze UI v CryEngine se dela prave ve flashi.
@Bodkin (03.04.2015 14:24): Nezbývá než doufat, že jich bude s mírou. Už aby tu byla nějaká ta AI :) Protože testovat a ladit skripty bude hádám peklo pro QA (a testery obecně)...
Čistě ze zvědavosti - v čem je skriptování a UI v KC? A bude nějaké uživatelské rozhraní pro případné modifikace? Jen doufám, že flashi se KC vyhybá hodně velkým obloukem.
@Paul (03.04.2015 23:02): Náhodou jsem při vaření také viděl (resp. slyšel), a docela mě to pobavilo :)
Čistě ze zvědavosti - v čem je skriptování a UI v KC? A bude nějaké uživatelské rozhraní pro případné modifikace? Jen doufám, že flashi se KC vyhybá hodně velkým obloukem.
@Paul (03.04.2015 23:02): Náhodou jsem při vaření také viděl (resp. slyšel), a docela mě to pobavilo :)
@Paul (03.04.2015 23:02): Mě se líbí, jak tam byly záběry toho jak se prochází po studiu a očumuje co ostatní dělaj. Připomenulo mi to Level TV
"tady nemáme moc dobrejch scénáristů...jsem jako nejlepší ze všech ale ještě jsem nic nenapsal :D.."
:D (vávra v gejzíru)
:D (vávra v gejzíru)
Gameplay vypadal super ale trochu se bojím že z toho vznikne takové to rpg typu Nic se nebude dít dokud neuděláš další quest.
@Paul (03.04.2015 10:16): No, kapacity nekapacity, ale skripteři to musí celé naskriptovat, jinak se tam nic neuděje. Někdo musí všechny ty špagátky udělat a tahat za ně.
@Hydr0gen (03.04.2015 10:58): https://www.kingdomcomerpg.com/
musis se prihlasit, pak v menu pledge - my profile je steam klic.
musis se prihlasit, pak v menu pledge - my profile je steam klic.
@Paul (03.04.2015 10:16): To jsem. Link, pls? Zkoušel jsem to googlit a zatím se mi to vyhýbá. Asi jsem slepej.
@Hydr0gen (03.04.2015 10:14): redeemnout na ofic. webu, ale musíš být aspoň baron
@Bodkin (03.04.2015 10:08): no máte tam slušné kapacity, to je pravda.
Jinak mi přijde fascinující kolik lidí si stěžuje na voice overy když tam dan několikrát řekne že jsou to placeholdery pro testing.
@Bodkin (03.04.2015 10:08): no máte tam slušné kapacity, to je pravda.
Jinak mi přijde fascinující kolik lidí si stěžuje na voice overy když tam dan několikrát řekne že jsou to placeholdery pro testing.
Jak se vlastně dostanu k alfě jako backer?
@Paul (03.04.2015 07:13): Já našim technickým kolegům plně věřím.
@Bodkin (02.04.2015 21:56): jsem docela zvědavej jestli tu E3 alphu stihnete :p
Vypadá to jako solidní nálož. Udržovat takhle dva buildy asi nebude sranda.
Vypadá to jako solidní nálož. Udržovat takhle dva buildy asi nebude sranda.
@Paul (02.04.2015 20:53): The horror!
Nový videoupdate:
https://www.youtube.com/watch?v=a-hkBz52C7o
Nová alpha venku, za tři měsíce bude nová se souboji, novými lokacemi atd.
Samotná hra odložena na 2016 (act shocked).
https://www.youtube.com/watch?v=a-hkBz52C7o
Nová alpha venku, za tři měsíce bude nová se souboji, novými lokacemi atd.
Samotná hra odložena na 2016 (act shocked).
Jestli ste nepostřehli, vyšlo early alpha video, zabívající se questem s alchymií, vypadá to oukej, snad to hoši dotáhnou.
https://www.youtube.com/watch?v=Mk2nHG9X ... 428&x-yt-cl=85114404
https://www.youtube.com/watch?v=Mk2nHG9X ... 428&x-yt-cl=85114404
@Matthew.J (15.01.2015 10:59): Fíha, tak to je fakt síla.
My že jsme byli součástí Mongolské říše? Co se člověk o vlastní zemi nedozví.
Ale k tématu.
O tom japonci co to všechno začal, jsem si původně myslel, že je to klasický vypatlaný multikulti fanatik, nebo troll, který se tím baví, anebo duševně nemocný člověk, přesvědčený o "své" pravdě. Protože normální člověk by si o tom něco nastudoval, zjistil by že se mýlí a omluvil by se za trolling. Tenhle ale ne.
Začínám si myslet, že tím něco sleduje. Nejspíš se chce zviditelnit a "udělat" se na tom. Prostě si na tom nejspíš chce postavit "kariéru" a užít si svých deset minut slávy v nějaké televizní debatě, podobně jako byla kdysi debata o "pornu" v Mass Effect.
My že jsme byli součástí Mongolské říše? Co se člověk o vlastní zemi nedozví.
Ale k tématu.
O tom japonci co to všechno začal, jsem si původně myslel, že je to klasický vypatlaný multikulti fanatik, nebo troll, který se tím baví, anebo duševně nemocný člověk, přesvědčený o "své" pravdě. Protože normální člověk by si o tom něco nastudoval, zjistil by že se mýlí a omluvil by se za trolling. Tenhle ale ne.
Začínám si myslet, že tím něco sleduje. Nejspíš se chce zviditelnit a "udělat" se na tom. Prostě si na tom nejspíš chce postavit "kariéru" a užít si svých deset minut slávy v nějaké televizní debatě, podobně jako byla kdysi debata o "pornu" v Mass Effect.
Tak jako obsah dobrý, ale poslouchá se to hrozně, ten chlap má skoro tak blbý projev jako já (sám to říká - "nerad mluvím před lidma") :-D
Perfektní přednáška Viktora Bocana o AI
http://games.tiscali.cz/video/gds-2014-v ... vreneho-sveta-246850
Toho bych mohl poslouchat hodiny :)
http://games.tiscali.cz/video/gds-2014-v ... vreneho-sveta-246850
Toho bych mohl poslouchat hodiny :)
@valcik (14.01.2015 22:44): Prdel je, že tyto debilní argumenty vymýšlí běloši kteří nemají nic lepšího na práci. Nikdy jsem neviděl černocha, kterého by urážel přízvuk bílé dětské postavy, nebo etnické složení NPC.
Do husitskej hry nijaký černoch nepatrí a bodka. Nech si afroamerickí hoši pekne naprogramujú vlastné RPG, s mocným náčelníkom Šaka Zulu, ktorý bude v sprievode šamana, vrhača oštepov a kanibalského kuchára snoriť po džungli a loviť výpravy bielych misionárov. ^^
Zaprvý se domnívám, že podobný tónování textur na přání vyžaduje dost speciální funkcionalitu, zadruhý středoevropan obarvenej nahnědo opravdu nevypadá jako černoch. A ona je to vůbec volovina, však něco takovýho by asi nechtěli ani ty pošuci, co tenhle "problém" vyrobili.
@Jo_Do (14.01.2015 21:58): Tak autoři si asi něco takového asi nedovolí, ale nějaká fanouškovská modulace by možná byla.
Zkus postnout ten návrh sem: http://forum.kingdomcomerpg.com/c/modding a vsadím se, že se o to někdo postará :D
Zkus postnout ten návrh sem: http://forum.kingdomcomerpg.com/c/modding a vsadím se, že se o to někdo postará :D
Napadla mě taková blbost. Byl by až takový problém, dát do nastavení hry přepínač, který by ze všech postav ve hře, udělal černochy? Jako když v CSS hromadně měníte barvu prvků na stránkách. Náklady (doufám) nula nula nic a bylo by po problému! Černí hráči by si přepnuli na černou a byli by spokojení.
@Jo_Do (13.01.2015 21:47): Černoši se vždicky ozvou a pak je zle (na chudáky Asiaty si nikdo nevzpomene). Ale pokud by ta hra neprošla kvůli tomuhle, tak by Američani ukazovali jenom svou vymazanost. Co by v té době černoch dělal u nás? Leda tak nějakýho zbloudilýho kupce a to by se jenom ptal na cestu. Prostě dávat tam černochy by spíše působilo komicky. Ostatně třeba v Pánovi prstenů taky nebyl černoch a nikdo se nepo...
@Jo_Do (13.01.2015 21:47): Hele, vůbec netuším, o čem mluvíš, ale klidně si to nech ke kofole. Tam to klidně proberem=)
@Say (13.01.2015 12:13): Sayi, jsi zase vedle jak ta jedle, ale myslím si, že sem politika nepatří, takže si protentokrát odpustím obsáhlý elaborát na téma:
"Proč si myslím, že se uživatel Say naprosto, totálně a kolosálně mýlí,"
protože by ses samozřejmě ozval a já bych strávil další týden pracným a zbytečným vyvracením tvých představ o světě, což by nebylo k tématu, admin by to stejně smazal a stejně by to byl, jak tuším, marný boj, protože někteří prostě pro stromy nevidí les. A když se jim náhodou zdá, že vidí les, tak si řeknou, že je to jen stromofóbie. Nelze přece házet všechny stromy do jednoho pytle, většina stromů je slušných. Stromů extrémistů je jen pět procent a s těmi směšnými cca 50 000 000 si snadno poradíme, zvláště když si je nataháme na svou zahrádku, aby na ně mrkve a rajčata měla pozitivní vliv a mohla se od stromů také sama mezidruhově obohatit, protože oddělené druhy jsou přece přežitek.
Ale zpět k tématu.
Myslím si, že jestli něco může hře zlomit vaz, tak právě tahle hysterie kolem údajného rasizmu. Stačí, aby se o hře začalo mluvit jako o rasistické a v hyperkorektní (rozuměj totálně zastrašené) americe, kde už autocenzura funguje líp než za komunistů a úplně sama, se může klidně stát, že Vávrovu hru zakážou. Nebo ji některé obchodní společnosti odmítnou prodávat a budou za to vychvalovány do nebes, jak se vzorně starají o dodržování lidských práv. Pokud vím, tak petici proti rasizmu v této hře podepsaly už tisíce lidí! Možná už Vávra tuší, proč se do realistické středověké hry, zatím nikdo nepustil. Protože když někde nejsou černoši, tak je to špatně.
"Proč si myslím, že se uživatel Say naprosto, totálně a kolosálně mýlí,"
protože by ses samozřejmě ozval a já bych strávil další týden pracným a zbytečným vyvracením tvých představ o světě, což by nebylo k tématu, admin by to stejně smazal a stejně by to byl, jak tuším, marný boj, protože někteří prostě pro stromy nevidí les. A když se jim náhodou zdá, že vidí les, tak si řeknou, že je to jen stromofóbie. Nelze přece házet všechny stromy do jednoho pytle, většina stromů je slušných. Stromů extrémistů je jen pět procent a s těmi směšnými cca 50 000 000 si snadno poradíme, zvláště když si je nataháme na svou zahrádku, aby na ně mrkve a rajčata měla pozitivní vliv a mohla se od stromů také sama mezidruhově obohatit, protože oddělené druhy jsou přece přežitek.
Ale zpět k tématu.
Myslím si, že jestli něco může hře zlomit vaz, tak právě tahle hysterie kolem údajného rasizmu. Stačí, aby se o hře začalo mluvit jako o rasistické a v hyperkorektní (rozuměj totálně zastrašené) americe, kde už autocenzura funguje líp než za komunistů a úplně sama, se může klidně stát, že Vávrovu hru zakážou. Nebo ji některé obchodní společnosti odmítnou prodávat a budou za to vychvalovány do nebes, jak se vzorně starají o dodržování lidských práv. Pokud vím, tak petici proti rasizmu v této hře podepsaly už tisíce lidí! Možná už Vávra tuší, proč se do realistické středověké hry, zatím nikdo nepustil. Protože když někde nejsou černoši, tak je to špatně.
@valcik (13.01.2015 16:53): To bude DLC :D
Asi se moc dívali na televizi.odkaz
@valcik (13.01.2015 16:53): :D Historické spracovanie aj so sociálnou inklúziou :)