Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Dan9K (31.12.2022 07:39): minimálně první polovina je ukecaná dost. Teda jako jednotlivé rozhovory nejsou nějak extra dlouhé, ale těch postav tam je spousta. Druhá půlka je asi hlavně rubačka, ale přes tu jsem se nikdy moc nedostal.

Teď to hraju znovu, už asi počtvrté, tak snad konečně nebudu mít tak marnou postavu, až dojde v druhé půlce hlavně na boj..
@Ferdish (29.12.2022 22:56): aha, tak to je skutečně na hovno....

To je jak s tou identifikací. Kouzlo na nejnižším levlu spolehlivě identifikuje jakýkoliv i ten nejluxusnější předmět, ale než mi to došlo, tak jsem si blbec vylepšil zlodějskou schopnost identifikace předmětu na 10 (bylo to úplně to první, co jsem vylepšil, protože jsem zvyklý z RPG, že je to dost esenciální věc), a neidentifikoval jsem podle toho ani jeden předmět za celou hru.

Takže ani 10 bodů dovednosti nestačilo k tomu identifikovat dýku za 100 zlaťáků, co přidává +2 útok, ale 1 bod dovednosti potřebné magie (už nevím, která to je) a kouzlo stačilo až do konce hry i na identifikaci nejluxusnějších amuletů přidávajících +14 ke každému atributu.

Skvostný systém :-)
Lenže to opravovanie vecí paladinom je dosť nahovno, keďže potrebuješ stupeň Majster na to, aby si mohol opraviť ľubovoľný predmet ktorý je možné opraviť (vrátane unikátnych/zlatých) a hlavne aby sa ti u opravovaného predmetu permanentne neznížil maximálny počet bodov durability. To už radšej obetujem magickú krabičku a džina použijem ako obchodníka, pričom môžem dokúpiť potrebné zásoby a predať loot.
@Malignus (29.12.2022 15:29): tak to má paladin 2 klíčové schopnosti, tohle a opravování věcí, zloděj má zase možnost odemykat dveře a truhly a hlavně vidět tajné skrýše a pasti + schopnost jejich likvidace. (dá to i spoustu zkušeností navíc). Bez toho bych to nedohrál. Takže ať si člověk zvolí co chce, vždycky bude postrádat fakt klíčovou schopnost, se kterou je hra jednodušší a příjemnější. Čili jinak řečeno, ať si člověk zvolí cokoli, voseru se nevyhne :-). Jak by bylo skvělé, kdyby se na to dali využít parťáci.

Jako ono existuje kouzlo zření, ale jak to tak bývá, jeho reálný efekt jsem nezpozoroval :-)
@Malignus (29.12.2022 15:18): to je nějaký kouzlo? Já jak hrál za šlechtice, tak jsem prakticky nekouzlil, jen když jsem musel (identifikace, levitace) a k těm nejlepším kouzlům jsem se ani dostat nemohl.
Měl jsem v plánu kouzla pohrotit ke konci hry, ale raději jsem pohrotil atributy pomocí předmětů (když jsem zjistil, že pomocí bodů už je nevylepším), vyhodil jsem předměty, co zvedají dovednosti a tím pádem jsem horkotěžko vrátil zlodějské staty, které pro mě byly klíčové, zpátky na 20 (hlavně střelba na dálku, zlodějství, postřeh, mrštnost a magický útok) a na kouzla už nezbyl čas.

Ale de facto jsem kouzlil pořád pomocí toho magického útoku, ale mana lektvarů mi stačilo jen pět řad, staminu a zdraví jsem nakupoval po dvou batozích :-)
@veselykralicek (29.12.2022 09:12): díky!

Mám dojem, že ty stránky ale neobsahují nic víc, než měla pdfka, která jsou v deluxe verzi na Steamu. Je tam třeba krásný přehled kouzel i s popisy. Popisy jsou velmi rozsáhlé, ale člověk se z nich nedočte příliš relevantní věci. Je to vágní zdlouhavý popis se záhadným vzorečkem, kterému nikdo nerozumí.

Ale například jsou ve hře odolnosti a obrany, o kterých se nedá dočíst jinde, než při útoku protivníka, ale já to ve svých stats nikde nevidím
Případně bych uvítal bestiář s hit pointy a schopnostmi a slabinami, protože v tom taky člověk při hraní hodně tápe.

Ověřím to taky :-)
@Atreides (29.12.2022 11:49): No ak ti imponuje mix fantasy a steampunku tak prečo nie, ale podobne ako v Inqusitorovi začiatok nepatrí medzi tie najľahšie, hra obsahuje veľa mechaník ktoré v hre nie sú dostatočne dobre vysvetlené (vrátane ich vzájomných vplyvov) a v porovnaní napr. s takými Falloutmi hra trpí dosť veľkým počtom neduhov.

@Malignus (29.12.2022 11:59): Takže pri treťom rozohraní..? :-)
Při prvním rozehrání jsem skončil na konci prvního aktu. Při druhým rozehrání na konci druhého. :-D
Taky se přidávám k zástupu nedohravších. Na první rozehrátí jsem nedohrál ani první akt. Na druhém rozehrátí jsem jej už dohrál, ale krátce na to ve druhém odložil a už se spoustu let nevrátil. A po tomhle komentu mne to i láká. Jen je tedka zase dilema rozehrát komplet znova nebo pokračovat v savech a doufat, že se chytnu kdo je kdo a co se vlastně děje. :D

A když už se házejí tipy, tak když byl několikrát citován Fallout, tak co takové Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura? To by mohl být také zajímavý výlet.
Taky chválím super komentář.:-)

Jinak co se týče stránek, Inkvizitor měl ještě před pár lety docela kvalitní oficiální stránky přímo od vývojářů. Nevím, jestli to pořád funguje, později se mrknu.
zas to nepřehánějte :-) psal jsem to úplně stejně jako všechny ostatní a já ty komenty píšu jako když studia vydávají AAA hry, zpíchnu to horkou jehlou a pak vydávám updaty po vydání, a tady jsem to musel updatovat víc, než jinde :D

každopádně děkuju všem. Ohledně doporučení, myslím, že toho mnoho nebude. Když jsem se snažil o této hře najít nějaké informace či nějaký nedejbože fandom, tak jsem vůbec nic nenašel, ale když se vygoogluje inquisitor, tak místo téhle hry vyjíždí prakticky výhradně jen Star Wars, čili většina (alespoň herního) světa má spojené se slovem inkivizitor vesmírné lodě a světelné meče :-)
@Charllize (28.12.2022 23:38): no aktuálně zkouším Swat 3, což je teda pro mě mnohem náročnější než celej Inqiusitor, protože je to mnohem větší vytržení z mé komfortní zóny, já tyhle taktický akce nedávám, ale chci do toho proniknout. Takže osobní achievmenty pokračují.

Ale rozhodně jsou v hledáčku podobné výzvy jako tohle, třeba Daggerfall, že...nebo prvních pět Might and Magiců....život je příliš krátký :-)
@rikuhahl (28.12.2022 23:26): děkuju, já musím dohrát všechno, pokud to jen trochu jde :-)

Je to vtipné, já si po prvním aktu dal pauzu a zahrál si Looma, a po druhým aktu jsem si chtěl dát taky pauzu a dát jinou hru, ale nakonec jsem zatoužil pokračovat rovnou, takže mě to paradoxně po druhým aktu chytlo ještě víc, než po tom prvním :-)
Jinak obtížnost se ve třetím aktu nijak drasticky nezvedla. Pouze poslední 4 dungeony jsou ještě úmornější, než celý zbytek hry a závěrečný boss je vpravdě peklo a byl jsem to schopen dohrát jen při zabití všech mých spolubojovníků (teda jeden voják přežil). Džin vydržel asi dvě sekundy. Přitom, když si člověk zvolí zlou stranu, tak je závěrečný boss mnohokrát jednodušší.

Ale příběhově je třetí akt možná vůbec nejzajímavější a zrady zasahují úplně všude. Vždycky, když už si člověk myslí, že dostal toho největšího zloducha, tak se objeví ještě větší :D

A samotný good konec je taky takový, že si člověk řekne "no ty vole" :D



@Dunemaster (28.12.2022 23:33):  no děkuju! U tebe jsem ještě zcela nepochytil, co se ti kdyžtak na mých komentářích nelíbí (často seš moje jediný mínus :D), ale nebudu do toho zbytečně rýpat :-)
@Dan9K (komentář): Pripojuji se k@rikuhahl: - od Tebe za me jeden z nejlepsich komentaru za dlouhou dobu. A seriozne navnadil na odehrani kdesi ve vzdalene budoucnosti. Skoda, ze tahle hra zapadla, ale vlastne… neni divu.
@Red (29.10.2022 13:42): no opravovat může jen paladin, to je na hovno (i když kdovíjak to funguje, vzhledem k obecné spíše nefunkčnosti skillu identifikace). Nosím si holt dva luky, plus vrhací zbraně, který se nerozbíjí, no a stejně občas skončím na záložním řemdihu.
@Red (29.10.2022 10:31): za zloděje, a řek bych, že jsem to docela tím vyhrál, za bojovníka je hrozná spotřeba staminy a za kněze hodně many. Takhle jsem nejšetrnější.
Samotný souboje nejsou s pomocníkama zatím takový problém, ačkoliv více klikám na ně a vyjíždím dialogové okno, než že kliknu na protivníka. Aspoň hezky sejvuju. V podstatě pokaždý se ukliknu a postava mi jde do vřavy, místo aby se držela dál, třeba když kliknu na pohozenou hlavu skřeta. No ale to je jen jedna z mnoha věcí samozřejmě.
Nejvíc mi teď hnulo žlučí, když mi po těžkým boji neznyl žádný lektvar života, žádnej džin a musel jsem se vrátit z hlubin po svejch. A kvůli posranýmu respawnu to prostě takřka nešlo. Hlavně kvůli tomu, jak tam šoupli toho respawnujícího ohnivýho netopýra, kterýmu neutečeš. Proběhnout okolo skřeta je taky v podstatě instant -18 health. No a pak se respawnujou asi 4 netopýři tam u propadlýho mostu, kde je třeba levitace. S parťákama to nešlo zvládnout, tak jsem je vyhodil, což je vtipný, že oni tím měli cestu do Hillbrantu zajištěnou dost snadno. :-) No to byla mise. No a musel jsem to celý dělat, protože došly všechny lektvary asi během deseti sekund, protože tam byli dva kouzlící šamani :-/
@Dan9K (29.10.2022 00:04): A to ta jeskyně je ještě relativně kraťoučká :) Počkej si do dalších dějství ;) Za mě je to super hra, ale ty dungeony a souboje jsou prostě špatný a nakonec mě odradily a to dvakrát :(
@Dan9K (29.10.2022 00:04): Jj, tyhle jeskyně byly fakt peklo. Ona to neni špatná hra, ale nekonečný dungeony, debilní souboje a strašný žonglování s lahvičkama to zabilo (i když prý v pozdějším patchi šlo stackovat, ale to už jsem to nehrál a nevím, jestli je to pravda). Ale jinak příběh je super. Škoda, že jsem to tenkrát nedohrál.
téda, mám za sebou 30 hodin, byl jsem nadšenej, ale začíná mě to strašným způsobem srát...zlomovým okamžikem jsou skřetí jeskyně, které jsem si nechal na konec (jakože) asi prvnío aktu. A teda to je peklo, projevily se tam všechny neduhy...
@Red (06.01.2022 21:12): nie som si istý, či je to dobrý nápad. Pri zbežnom prebehnutí profilov niekoľkých hier (vrátane top 10 celkovo najnavštevovanejších na DH) som medzi odkazmi síce našiel nejaké fanúšikovské Wiki stránky, ale inak žiadnu, ktorá by priamo odkazovala na popis príbehu, či dokonca jeho rozuzlenie/spoilery.
Mohl by mi někdo vyspoilerovat příběh? Chtěl jsem si to jednou zahrát, ale prostě se přes tu těžkopádnou hratelnost nedokážu přenést... ale hrozně mě zajímá, o co tam vlastně jde a jak to dopadne :)
@Matlajs (27.02.2018 19:21): Velká gratulace, dohrání Inkvizitora je pro hráče něco jako pro starší generaci absolvování základní vojenské služby. Rozhodně tě to nějak poznamená:))
tak konečně. musim říct, že po 35 levelu to byla balada. po 45 už to nevyžadovalo ani taktizování. jednotlivce zabilo Zabij, větší skupiny Sabat, a padlé anděly včetně Azraela skolila trnová koruna. společně s odlákáním pozornosti pekelnými psy jsem nepotřeboval ani společníky, protože psi chlastaj taky lahvičky. Na azraela jsem těch buffů na magickou odolnost potřeboval víc, pravda. čili v poslední zlomku hry člověk upotřebil i kouzla, na který předtim sahat nemusel. Na Bafometův labyrint jsem si kreslil plánek, tak uvidim, jestli ho někdy v budoucnu ještě upotřebim :D :D přemejšlim sebevražedně.
@John Mirra (25.02.2018 19:32): teď už jsem u konce a ten monk je po 35 levelu OP, na 45 už je nezničitelnej. a zabalit to teďv alvaronu, to už bych si nepomohl, navíc to dělam nerad. chtěl jsem ve druhym aktu, ale nedalo mi to.

co bych se ale rád dozvěděl je, jestli někdo ví kde jsou pravidla tý hry, nejlíp v texťáku. rád bych si něco přepsal.

taky dřív mi vadily jedový pasti. teď už chápu, že pár hp a staminy za sekundu neni nic extra, kdežto čekat 2 minuty kvůli ledový pasti, to už je zas něco :D nechápu, proč to prostě nesebere 50% z celkový rychlosti.

Za celou hru se mi asi 2x, možná víckrát stalo, že se mi úkolový NPCčka pozabíjely obludy. To mě akorát utvrzuje v mym přesvědčení, že za to může ten stupidní respawn oblud, kterej tam dřív nebyl.
ano tam jsem se koukal. upřímně ta četnost jeho odpovědí, nic proti němu ale to už mam rychlejší to dohrát do toho místa. a hlavně doufám, že už se to nestane, opravdu, tohle by byla ta poslední kapka, protože abych se do toho všeho ještě musel bát závažnejch technickejch problémů k tomu všemu pravidelnýmu padání a grafickejch glitchů, to už je moc.
@Matlajs (25.02.2018 09:28): Hm, to by nas*alo aj mňa :D je mi ľúto, ale pomôcť ti zrejme nedokážem. Pokiaľ máš urobené všetko preto, aby ti hra šliapala čo najlepšie (najnovšia vezia patchu a pod.), tak je to maximum, čo sa dá robiť.

Ešte prípadne môžeš požiadať o pomoc jedného z vývojárov v diskusii na ich Inquisitor webstránke, myslím že tam jednu dobu bol človek, ktorý dokázal pokazené savy sfunkčniť...ale to je tak všetko.
hoši, včera jsem vlezl do podzemí citadely, odehrál jsem tam asi hodinu a rozukládal jsem si to asi do4 různejch savů, počítaje autosave,quicksave, levelsave a jeden ručně ukládanej. Ty vole ani jeden z nich nejde načíst. Já nakonec u tý hry skončim s tim hodnocenim na nule :D ještě chvíli a bude to. když mě přestane srát konečně souboj, kvůli naprosto nevyváženejm kouzlům mezi studentem a zasvěcenym, tak to začne dělat technický sračky? až přístě tihle amatéři dostanou nápad, tak ať ho radši prodaj obsidianu nebo někomu jinýmu.
@Matlajs (24.02.2018 15:58): Ten posuvník presvedčenia sa hýbe, avšak po veľmi malých častiach. Na akú stranu sa bude hýbať závisí od tvojho postupu hrou resp. aké questy plníš (hlavné, ale aj vedľajšie). Bohužiaľ, hra ti sama neoznamuje, kedy a začo dané body k dobru/zlu dostaneš...a pritom by na to stačil jednoduchý patch.

V poslednej kapitole hraje presvedčenie rolu v jednom z vedľajších questov (získanie legendárnej zbrane sv. Orthenia s menom Inkvizítor) a vraj má aj vplyv na kúzla (dobré presvedčenie posilňuje účinky povolenej a zoslabuje účinky zakázanej mágie, zlé zase naopak), ale ako veľa a či vôbec, tak na to ti neviem odpovedať a ani v manuále sa to nedozvieš - je to ďalší z vývojárskych restov.
@Tarhiel (23.02.2018 21:03): Hra vyšla ešte v roku 2002, čiže v tom istom roku ako vznikol Steam, takže si urob obrázok o tom, aká stará je :-)

Another War podľa mňa nikdy nebola veľmi známa ani predávaná hra, možno krátko po vydaní áno, ale zrejme kvôli prevedeniu sa po nej spontánne zľahla zem. Dá sa síce stále nájsť na niektorých e-shopoch a kúpiť (ja som ju dokonca kúpil ešte v kamennom obchode), ale iba ako fyzické médium. Nenájdeš o nej žiadnu zmienku ani na Steame, ani na GOG, ani na Origine, ani na nijakom podobnom webe.

Samozrejme že som hľadal všade-možne po weboch ako to riešiť, ale márne - zrejme bola na úplnom okraji herného mainstreamu, ale niet sa čomu čudovať. Steam v dobe keď som hru kúpil a hral (2008-2009) zďaleka nebol tou službou akou je teraz, a prepokladám že tá hra cezeň nikdy nebola distribuovaná, takže tam som pomoc ani nehľadal. Hľadal som skôr po weboch ako GameFAQs, GameBanshee, Neoseeker a pod. Iba na poslednom menovanom portáli som sa dočkal odpovede a dozvedel sa, že je to zrejme vina vývojárov.
zato kouzlo Vykázání je neskutečně OP. Popravdě, aspoň něco, co mi dává trochu pocit hlavní postavy dění.
@Tarhiel (23.02.2018 15:33): V úplne záverečnej časti hry, v poslednom "dungeone", moji spolubojovníci (až na jedného) úplne prestali bojovať - pri kontakte s nepriateľom len stáli a čumeli, ani neopätovali streľbu v prípade že boli zasiahnutí a ignorovali moje povely k útoku napriek tomu, že mali funkčnú zbraň a plno streliva. Zaútočili len v prípade, že nepriateľ stál tesne vedľa nich, avšak len kontaktným bojom nablízko.

Bohužiaľ, posledná časť hry vyžadovala nasadenie ťažkých zbraní, na ktorých ovládanie som však nemal vytrénovanú ani svoju hlavnú postavu, ani toho jediného bojaschopného parťáka. Keďže sa mi to však nechcelo rozohrávať od začiatku, tak som rozohral starý save zo začiatku poslednej kapitoly, pred vstupom do inkriminovaného dungeonu naleveloval tak, aby som mal ako-taký skill v ťažkých zbraniach, všetkých parťákov okrem toho jedného bojaschopného vyhodil a prebili sme sa ním len vo dvojici. Síce to nebolo to vôbec ľahké (keďže súboje v celej hre sú také aké sú), ale nakoniec vydalo :D
@Matlajs (20.02.2018 13:01): Mne to tak trochu pripomína jeden poľský projekt zo začiatku tisícročia s názvom Another War.

Samozrejme, je to odlišné v príbehu a dobe v ktorej sa odohráva (WW2) a mechanizmus RPG herných prvkov je dosť zjednodušený a vo veľa prípadoch bol zredukovaný na princíp náhody, ale principiálne je to takmer to isté ako Inquisitor: nepraktický súbojový systém, "hordy" nepriateľov pri ktorých hráč vždy ťahá za kratší koniec, chýbajúce základné popisy herných princípov a mechanizmov, široké portfólio síce vizuálne rozličných, ale účinkom totožných zbraní, nemožnosť vybaviť parťákov ničím na zvýšenie ich statov/šancí na prežitie (okrem zbrane), problémy s muníciou a la problémy s elixírmi, z nepriateľov takmer vždy padajú predmety ktoré človek neupotrebí...keď som si ju vtedy pred rokmi kupoval, tak ako na začiatok nevyzerala zle, ale už tá nízka cena (vtedy 99 Sk, žiadna zľava ani výpredaj) mala vo mne vyvolať podozrenie.

Nakoniec som ju dohral, ale bol to boj...a ku koncu hry vďaka jednému obrovskému vývojárskemu bugu dokonca veľmi nerovný boj.
jak si můžeš všimnout, ty začátky publikoval téměř za sebou asi 25 dílů. pak mu to asi vzalo energii, ani se mu nedivim, spíš se divim, že měl sílu se k tomu vracet. příběh a zápletka je natolik originální, že si je člověk u toho bojování ochotnej zruinovat nervy.

dokonce se ani followerům nedoplňuje stamina když je nechám na místě. pecka.
tvle Inquisitor neni hra na hrdiny, to je hra na socky :D tady je každá obluda miniboss, co tě bez toho, aniž by ses napil lahvičky nebo před ní neutekl, zabije :D :D
ještě k tomu všemu musim hru pravidelně restartovat, protože se mi po nějaký chvíli hraní začnou objevovat červený čtverečky namísto ikonek věci v inventáři nebo na panelu rychlýho použití.
@Red (18.02.2018 15:43): Právě proto jsem si džiny vždycky šetřil. Tím pádem se pak člověk musí několik pater vracet do města a zpátky, a to je fakt úmorné. Neřeknu, kdybych měl neomezeně času a mohl si pařit celé dny, ale když mám i jiné povinnosti a polovinu hraní mi zabere cestování tam a zpět pro lektvary...
jj už jsem zkoušel. to už jsem si nepamatoval jak ten džin fungoval, věděl jsem, že mi může pomoct, ale nechtělo se mi tim plejtvat. na druhou stranu jich mam asi 8, tak bych možná mohl začít :D
o respawn v otevřených lokacích mi moc nejde to mi nevadí. ale hrát několika patrovej dung, kde každý patro musí bejt megalomansky velký jak prase a do toho jen co se otočíš se tam něco narespawnuje, to už je silný kafe. když jsem to hrál kdysidávno, nepamatuju se že by se tam respili obludy. ono bohatě stačí, že každy posraný dveře musí ,,otvírat'' moji followeři, kteří se ještě k tomu trefí 1/5 rány. do stojatejch dvěří vole :D :D to samý truhly. už jsem v 1 aktu prolezl všechny dostupný lokace až na pár vyjímek(herbertius) a nenašel jsem jedinou zakázanou knihu kouzel.

mmj. ten obchod z toho dzina je tam dočasně, nebo permanentně?
@Matlajs (18.02.2018 14:34): No, tak nákup/predaj predmetov mimo miest bol vyriešený cez džinov, ktorí po oslobodení majú možnosť zmeniť sa na stredoveký obchodný dom :D a krabičiek s nimi sa dalo nájsť v hre celkom dosť. Síce na to človek musel prísť sám, ale ten mechanizmus tam bol.

Čo sa týka odkladacej truhly, tak paladin mal vždy po splnení povyšovacieho questu prístup do lokálnej zbrojnice Bratstva v každom z troch veľkých miest, kde bola vždy truhla a ako bonus v nej aj unikátny (zlatý) predmet, takže bol vykrytý.

A s tým respawnom máš pravdu...aj keď napr. v prípade lootingu odmien za skalpy banditov a pod. sa respawn potvor hodil. Ale neber to tak, že chcem bagatelizovať tebou vymenované nedostatky hry.
ale víš co. toho kdo měl na starosti ty bojový úseky tomu bych normálně udělal lobotomii. to neni normální. když už se člověk naskilluje a nalevlí tak,že to aspoň dává a nemusí chlastat basy lahví na každym rohu, tak se ta hra zase stane neskutečně otravnou. kdo proboha projektoval ty železný doly v 1 aktu proboha? to si fakt myslej že člověka baví prolejzat 8 pater? nemám town portal k dispozici, abych mohl odprodávat krámy a vracet se tam už nebudu. člověk nemá žádnou truhlu ve městě k dispozici aby si tam mohl ukládat důkazy atp(svitky pro pozdější použití). A do toho všeho jako třešnička na dortu, se mi přímo před ksichtem respawnujou nepřátelé? který ještě k tomu všemu chlastaj lahvičky a je úmorný je zabíjet? tvle....
@Matlajs (komentář): Až si ma normálne donútil tejto hre znížiť hodnotenie...pri čítaní tvojích riadkov som si totiž spomenul na svoj prechod hrou a pri viacerých bodoch som zažil menšie déja vu.
naprostej souhlas. u hry, která za to nestojí vůbec ničim, si nelámu hlavu vůbec, ledaže stála hromadu prachů. ale tahle hra měla potenciál se všim všudy, a jako bonus je česká.

mmj. jak jste si zvedali přesnost zásahu kouzla? já používám bless a na útok otevření rány, zatím jsem se k ničemu jinýmu nedostal. vlastně k mocnýmu slovu, ale to mi přijde slabý.
@Zero (17.02.2018 18:35): "Vždycky se rozčílím jenom když si na tu hru vzpomenu. :D Ne kvůli tomu, jak je špatná, ale kvůli tomu, jak by mohla být skutečně skvělá, nebýt mnoha vyloženě dementních prvků." PŘESNĚ :D
@Matlajs (komentář): Souhlasím s tebou. U všeho je sice hezky květnatě popsané, co by to mělo dělat, ale v reálu netušíš, k čemu která dovednost či kouzlo je. A mnohdy to není k ničemu a vůbec to nedělá to, co by podle popisku mělo. Celý systém skillů a kouzel je naprosto nedotažený. Viz např. skill identifikace, do kterého je naprosto zbytečné cpát body, když to obstará kouzlo tuším 1. levelu.

Vždycky se rozčílím jenom když si na tu hru vzpomenu. :D Ne kvůli tomu, jak je špatná, ale kvůli tomu, jak by mohla být skutečně skvělá, nebýt mnoha vyloženě dementních prvků.
nemám, to bych tu nekňoural že nemám nic k dispozici. díky podívam se na to. stejně nechápu, jak mam bojovat s těma duchama. nevzpomínam si už jak jsem s nima bojoval za palacha kdysi dávno, nebo jestli jsem na ně narazil mnohel silnější. každopadně tady střílej jak z kulometu a co s tim :D
@Red (17.02.2018 16:44): mimochodem. jestli sis užil hru jako celek, protože jsi objevil nějakou OP kombinaci kouzel a skillu tak to ti gratuluju, ale nemění to nic na tom, že aby si hru člověk mohl vůbec užít potřebuje chápat, co se v ní děje. Já už jsem si hry rozdělil do několika kategorií co se týče obeznámení hráče s pravidly. 1. Hra, která nabízí perfektní přehled hráči, že se nemusí shánět po infu nikde jinde. 2. Hra , která informuje hráče celkem obstojně, ale pro nějaké info si musí dojít na internet. 3. hra, která na hráče totálně sere a na internet musí kvůli každý kravině. 4.hra, která na hráče dlabe a musí jít na internet, kde ani tam nic nenajde. Tady když člověk přijde, tak se tu řeší nesmysly kolem questů, na který se dá přijít dřív či později, ale o mechanikách se nemluví skoro vůbec, asi tušim proč :D to samý se děje i na steamu. tam, pokud se člověk domůže vůbec nějaký odpovědi, tak je to podobnej trash jak popisek ve hře samotný. Docela mě to udivuje, že někdo, kdo si dal tolik práce s obsahem hry už neni schopnej to pořádně doprovodit guidem, ať už v jakýkoliv formě.
nebo klepání kurzoru při debuffu. kterej magor tohle vymejšlel :D připadá mi, že snad vymejšleli těch x let, jak si z člověka vystřelit :D tohle už fakt neni možný ono se to klepe i v inventáři. normálně jsem měl strach při alt tabu, že se to bude klepat i ve winech.
@Matlajs (17.02.2018 16:08): Souhlasím že ty popisky jsou nedostatečně a v několika případech i nepravdivé. Proto všem doporučuji se na nějaký popisky vyprdnout a rozehrát za rychlého kněze (v horším případě zloděje) s kouzlem kobylky. Takhle můžete projít jakýkoliv souboj bez boje zblízka a nějaký buffy a debuffy vůbec neřešit. I tak je třeba se hecnout (Skřetí doly) kvůli zdlouhavosti. Prostě to trochu brát i jako výzvu a hru si užiješ.