- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ne
Kultovní filmová hvězda, Indiana Jones, znovu navštívil monitory PC a herních konzolí. Opět si do ruky vezmete bič a na hlavu nasadíte elegantní klobouk.
V roce 1935 zavede Indyho pátrání po artefaktu známém jako Srdce draka do Číny. Do hledání se také zapletou nacisté, kteří s ním mají své plány. Při pátrání navštíví také Cejlon, Istanbul, Hong Kong, Prahu a další místa.
Pokud Indymu dojdou náboje ve zbraních, přichází na řadu pěsti, také můžete využít bič, židle, nohu od stolu, lahev atd. Tato hra je klasická "hopsačka" jako třeba série Tomb Raider.
V roce 1935 zavede Indyho pátrání po artefaktu známém jako Srdce draka do Číny. Do hledání se také zapletou nacisté, kteří s ním mají své plány. Při pátrání navštíví také Cejlon, Istanbul, Hong Kong, Prahu a další místa.
Pokud Indymu dojdou náboje ve zbraních, přichází na řadu pěsti, také můžete využít bič, židle, nohu od stolu, lahev atd. Tato hra je klasická "hopsačka" jako třeba série Tomb Raider.
Poslední diskuzní příspěvek
@player (10.07.2024 18:53): Musíš LTM pustiť o niečo skôr, Indy tak skôr uvoľní bič z trámu pri skoku cez prvú priepasť a jeho doskok potom nebude tak ďaleký. Ale ten správny moment budeš musieť vychytať...
Nejlépe hodnocené komentáře
Hru, kde je Indiana Jones hlavní postavou, jsem měl v plánu, avšak šlo o Staff of Kings na Wii a nikoli Emperor's Tomb na počítači. Proč si ale nevyzkoušet něco trochu staršího, kde platí jiné zákonitosti, než u novějších titulů.
Hned na začátku jsem se ocitl na okraji útesu a jelikož jde o koridorovku, musel jsem vyzkoušet, jestli z něj mohu spadnout. Odpověď zní ano! Žádná neviditelná zeď, která by mě před pádem chránila, žádné zábradlí, které nemohu přeskočit, prostě nic. I ztráta klobouku a následné sebrání pomocí klávesy má něco do sebe. Jen nevím, kam ho Indy schovává ve vodě, aby ho pak na souši vytáhl odnikud.
Když jsem se díval na gameplay před rozehráním, přišlo mi zvláštní, že v Praze mluví všichni německy, ale pak jsem zjistil podle mapy, která ukazovala Indyho cestu letadlem, že Praha je podle vývojářů v Německu. Socha svatého Václava na Pražském hradě, který vypadá úplně jinak, než ve skutečnosti, už je pak třešničkou na nepovedeném geografickém dortu. Alespoň, že socha samotná se vcelku povedla.
Celkově jsem se při hraní hodně bavil, ale samozřejmě se objevili i věci, které mě na hře štvaly. V prvé řadě to jsou asi pěstní souboje. Ty jsou sami o sobě celkem zábavné a lze je okořenit občasným používáním biče na vyrážení zbraní nepřátelům z rukou, ale bylo jich na můj vkus až moc. A když si vzpomenu na jízdu lanovkou, za níž jsem stihl sestřelit snad více letadel, než slavný Rudý baron, tak ani se střelbou to není nijak slavné. Také žraloci a krokodýli, kteří utočili jen na mě a potápěči je vůbec nezajímali, mě moc nepotěšili.
Nejhorší ze všeho však bylo skákání. Je to paradoxně asi nejzábavnější složka hry, ale nic mě nedokázalo naštvat více, než skok špatným směrem v důsledku neposlušného ovládání nebo náhlého přetočení kamery a následný nechtěný pád do propasti. Zvláště v posledních skákacích pasážích při útěku před jakýmsi tankorypadlem a také při překonávání plošin, které vydržely na místě jen chvíli, jsem si řádně zanadával.
U novějších akčněji laděných her volím vždy tu nejtěžší obtížnost, ale Indyho jsem hrál na tu nejlehčí a nestydím se za to. Nevím, co zde přesně vyšší obtížnosti ovlivňují, ale počítám, že je to především větší zranění, které mi nepřátelé způsobují, a pak také jejich větší odolnost, ale už tak mi souboje dávaly dost zabrat. Hodně mě potěšila známá znělka, která se mi jen tak neoposlouchá a nebyl bych to já, abych se nepokusil najít všechny artefakty. Zaplnil jsem jimi celou vitrínu a zpřístupnila se mi za to galerie obrázků z vývoje hry, kterou by měl každý fanoušek Indiana Jonese alespoň zkusit. Je však potřeba dostatek trpělivosti a pevné nervy.
Hned na začátku jsem se ocitl na okraji útesu a jelikož jde o koridorovku, musel jsem vyzkoušet, jestli z něj mohu spadnout. Odpověď zní ano! Žádná neviditelná zeď, která by mě před pádem chránila, žádné zábradlí, které nemohu přeskočit, prostě nic. I ztráta klobouku a následné sebrání pomocí klávesy má něco do sebe. Jen nevím, kam ho Indy schovává ve vodě, aby ho pak na souši vytáhl odnikud.
Když jsem se díval na gameplay před rozehráním, přišlo mi zvláštní, že v Praze mluví všichni německy, ale pak jsem zjistil podle mapy, která ukazovala Indyho cestu letadlem, že Praha je podle vývojářů v Německu. Socha svatého Václava na Pražském hradě, který vypadá úplně jinak, než ve skutečnosti, už je pak třešničkou na nepovedeném geografickém dortu. Alespoň, že socha samotná se vcelku povedla.
Celkově jsem se při hraní hodně bavil, ale samozřejmě se objevili i věci, které mě na hře štvaly. V prvé řadě to jsou asi pěstní souboje. Ty jsou sami o sobě celkem zábavné a lze je okořenit občasným používáním biče na vyrážení zbraní nepřátelům z rukou, ale bylo jich na můj vkus až moc. A když si vzpomenu na jízdu lanovkou, za níž jsem stihl sestřelit snad více letadel, než slavný Rudý baron, tak ani se střelbou to není nijak slavné. Také žraloci a krokodýli, kteří utočili jen na mě a potápěči je vůbec nezajímali, mě moc nepotěšili.
Nejhorší ze všeho však bylo skákání. Je to paradoxně asi nejzábavnější složka hry, ale nic mě nedokázalo naštvat více, než skok špatným směrem v důsledku neposlušného ovládání nebo náhlého přetočení kamery a následný nechtěný pád do propasti. Zvláště v posledních skákacích pasážích při útěku před jakýmsi tankorypadlem a také při překonávání plošin, které vydržely na místě jen chvíli, jsem si řádně zanadával.
U novějších akčněji laděných her volím vždy tu nejtěžší obtížnost, ale Indyho jsem hrál na tu nejlehčí a nestydím se za to. Nevím, co zde přesně vyšší obtížnosti ovlivňují, ale počítám, že je to především větší zranění, které mi nepřátelé způsobují, a pak také jejich větší odolnost, ale už tak mi souboje dávaly dost zabrat. Hodně mě potěšila známá znělka, která se mi jen tak neoposlouchá a nebyl bych to já, abych se nepokusil najít všechny artefakty. Zaplnil jsem jimi celou vitrínu a zpřístupnila se mi za to galerie obrázků z vývoje hry, kterou by měl každý fanoušek Indiana Jonese alespoň zkusit. Je však potřeba dostatek trpělivosti a pevné nervy.
Myslím, že na světě už není nikdo, kdo by neznal nejslavnějšího filmového archeologa světa, Indiana Jonesa. Filmový Indy toho hodně procestoval, i během hry tak navštívíme Cejlon, Prahu (čekal jsem a těšil jsem se, že ve hře uslyším češtinu, ale nepřátelé v Praze mluví pouze německy nebo anglicky s německým přízvukem), Istanbul, Hong Kong a Čínu. Příběh ve hře trošku "pokulhává", je spíše průměrem než filmové předlohy. Styl hry připomíná sérii Tomb Raidera - klasická "hopsačka" s občasnými puzzly, které je potřeba vyřešit pro průchod dál. A jako třešnička na dortu je možnost hledání starobylých artefaktů v každém levelu hry - není to sice povinné, ale je to dobré zpestření pro hledání tajných místností.
A jako pravý Indy, i zde používáme jeho revolver, bič, mačetu a to nejdůležitější - pěsti. Ve hře vám zkříží cestu mnoho nepřátel, ale mnohem zábavnější je prostě schovat zbraně a pustit se na ně na férovku pěstmi, souboje bývájí zábavnější. Je třeba i zmínit celkově poslouchatelný soundtrack inspirovaný z filmů.
Velkým nedostatkem považuji nemožnost uložit hru během hraní a Indyho smrt tak znamená resetování levelu až na začátek daného levelu - to je dost otravné, protože některé mise jsou docela dlouhé. Hra obsahuje i pár chybiček, ale ty v hrání nebudou nikterak překážet. I tak si, ale myslím že hra Indiana Jones and The Emperor's Tomb se povedla, já se u ní dobře bavil a je to určitě dobrá alternativa Tomb Raidera pro hráče a fanoušky Indyho.
A jako pravý Indy, i zde používáme jeho revolver, bič, mačetu a to nejdůležitější - pěsti. Ve hře vám zkříží cestu mnoho nepřátel, ale mnohem zábavnější je prostě schovat zbraně a pustit se na ně na férovku pěstmi, souboje bývájí zábavnější. Je třeba i zmínit celkově poslouchatelný soundtrack inspirovaný z filmů.
Velkým nedostatkem považuji nemožnost uložit hru během hraní a Indyho smrt tak znamená resetování levelu až na začátek daného levelu - to je dost otravné, protože některé mise jsou docela dlouhé. Hra obsahuje i pár chybiček, ale ty v hrání nebudou nikterak překážet. I tak si, ale myslím že hra Indiana Jones and The Emperor's Tomb se povedla, já se u ní dobře bavil a je to určitě dobrá alternativa Tomb Raidera pro hráče a fanoušky Indyho.
Pro: Pěstní souboje, soundtrack, lehké puzzle, lokace, pěkná grafika na tu dobu, sbírání artechaktů, Indy :-)
Proti: Nemožnost vlastního uložení, slabší příběh, pár (neotravujících) bugů
V dobách, kdy jsem ujížděl na Indiana Jonesovi, a pařil Infernal Machine, se objevila tato novinka a můj bohatší známý ji samozřejmě okamžitě musel mít. U něj jsem zahrál pár levelů a byl jsem ze hry nadšen. O to víc jsem se těšil na ET teď a jsem dost zklamán.
Emperor's Tomb je mixem mezi skákačkou (cca 35% hry) a rubačko-střílečkou (cca 60%) + nějaké ty minihry (5%). Na svou dobu oplývá slušnou grafikou, ale lokace mi stejně přišly takové prázdné, i s ohledem na věk. Příběh je béčkový a dává motivaci ke všemu tomu střílení skákání.
První složkou je již zmiňované střílení a mlácení. Střílení funguje na systému automatického zaměřování ne nepodobnému tomu z Tomb Raidera s tím rozdílem, že Indy opravdu není tak mrštný a tak se postupem času z toho stává rutina. Mlácení funguje dobře, jsou tu jakási komba a boje jsou tak variabilní. Obzvlášť mě bavilo vykopávat nepřátelům zbraně z rukou.
Druhou složkou je hopsání. To mě bavilo asi ze všeho nejvíc. Bohužel je Indy opravdu veliký nemotora a čas od času špatně doskočí a letí z plošinky dolů. Hra se rozděluje na checkpointy, které jsou od sebe povětšinou dost vzdálené. Často se mi stávalo, že kvůli bugu nebo zmatené kameře mi Indy skočil úplně jinam a to třeba i na poslední plošince před sejvem. Problémy s obtížností se ke konci ještě více stupňují. Obzvláště za příšernou pasáž považuji honičku s tankem, protože tam nejenže šlo o velmi přesné načasování skoku, ale také je tato část uzpůsobená primárně na gamepad a na klávesnici si Indy jednoduše dělal, co chtěl. Tento úsek jsem opakoval snad 30x (u gp nešlo nastavit ovládání). Jsem povětšinou klidný hráč, ale tentokráte stačila chvilka a klávesnice by prolétla oknem. Celkově je to ale se zábavností tak půl na půl. Někdy to byla až neskutečná zábava a někdy jedna veliká frustrace.
Pochválit musím soundtrack, který mixuje hudbu z filmové trilogie. Dále dávám malé bezvýznamné plus za zakomponování Prahy do příběhu hry. Komu vadí, že Pražský hrad vypadá jak Bradavice na útesu. Vrchol byl, že ji tvůrci nebyli schopni alespoň správně zakreslit do mapy. Už poněkolikáté vidím od američanů Prahu v Rakousku. Wtf?
Dále mi vadilo:
- mizení těl - to jsme ve 20. století nebo co?
- cukavé animace Indyho
- slabší dabing
- respawn nepřátel v některých pasážích
Verdikt: Emperor’s Tomb je velmi rozporuplná hra. Na jednu jsou tu úrovně velmi zábavné, ale pak jsou tu části nudné a frustrující. Takže ve výsledku je to spíše průměr. 60%
Emperor's Tomb je mixem mezi skákačkou (cca 35% hry) a rubačko-střílečkou (cca 60%) + nějaké ty minihry (5%). Na svou dobu oplývá slušnou grafikou, ale lokace mi stejně přišly takové prázdné, i s ohledem na věk. Příběh je béčkový a dává motivaci ke všemu tomu střílení skákání.
První složkou je již zmiňované střílení a mlácení. Střílení funguje na systému automatického zaměřování ne nepodobnému tomu z Tomb Raidera s tím rozdílem, že Indy opravdu není tak mrštný a tak se postupem času z toho stává rutina. Mlácení funguje dobře, jsou tu jakási komba a boje jsou tak variabilní. Obzvlášť mě bavilo vykopávat nepřátelům zbraně z rukou.
Druhou složkou je hopsání. To mě bavilo asi ze všeho nejvíc. Bohužel je Indy opravdu veliký nemotora a čas od času špatně doskočí a letí z plošinky dolů. Hra se rozděluje na checkpointy, které jsou od sebe povětšinou dost vzdálené. Často se mi stávalo, že kvůli bugu nebo zmatené kameře mi Indy skočil úplně jinam a to třeba i na poslední plošince před sejvem. Problémy s obtížností se ke konci ještě více stupňují. Obzvláště za příšernou pasáž považuji honičku s tankem, protože tam nejenže šlo o velmi přesné načasování skoku, ale také je tato část uzpůsobená primárně na gamepad a na klávesnici si Indy jednoduše dělal, co chtěl. Tento úsek jsem opakoval snad 30x (u gp nešlo nastavit ovládání). Jsem povětšinou klidný hráč, ale tentokráte stačila chvilka a klávesnice by prolétla oknem. Celkově je to ale se zábavností tak půl na půl. Někdy to byla až neskutečná zábava a někdy jedna veliká frustrace.
Pochválit musím soundtrack, který mixuje hudbu z filmové trilogie. Dále dávám malé bezvýznamné plus za zakomponování Prahy do příběhu hry. Komu vadí, že Pražský hrad vypadá jak Bradavice na útesu. Vrchol byl, že ji tvůrci nebyli schopni alespoň správně zakreslit do mapy. Už poněkolikáté vidím od američanů Prahu v Rakousku. Wtf?
Dále mi vadilo:
- mizení těl - to jsme ve 20. století nebo co?
- cukavé animace Indyho
- slabší dabing
- respawn nepřátel v některých pasážích
Verdikt: Emperor’s Tomb je velmi rozporuplná hra. Na jednu jsou tu úrovně velmi zábavné, ale pak jsou tu části nudné a frustrující. Takže ve výsledku je to spíše průměr. 60%
Pro: je to Indiana Jones, některé úrovně, veliký výběr zbraní, příběh, rychlé loadingy, pokus o Prahu, hádanky jsou většinou docela lehké, minihry - lanovka, jízda rikšou atp
Proti: neustále hledání špatně viditelné cesty, frustrující pasáže, bugy, občas ovládání a vzdálené checkpointy
Vždycky jsem toužil zažít dobrodružství, jako slavný filmový archeolog. V mládí jsem si představoval, jak v kožené bundičce, klobouku a s bičíkem v ruce cestuji po různých historických památkách, sbírám artefakty a ženy mi přitom padají do náruče. I v pokročilém věku si stále představuji, že jako proslulý Indiana Jones zažívám mnoho dobrodružství. Dnes mi sice ženy do rukou nepadají, za to videoherní artefakty ano. Indiana Jones and the Emperor’s Tomb ale artefaktem není.
V kůži slavného archeologa jsem se ocitl poprvé. LEGO hry a point & click adventury od LucasArts jsem v životě nehrál. O Indiana Jones and the Emperor’s Tomb jsem toho příliš nevěděl a na chronologické posloupnosti předchozích her mi nezáleželo. Hra se mi především líbila po vizuální stránce a naivně jsem si myslel, že to pro mě bude nezapomenutelný zážitek. Chňapl jsem tedy po the Emperor’s Tomb a se slinou u pusy jsem nadšeně očekával výtečné herní dobrodružství.
Hra viditelně kopíruje strukturu Spielbergových filmů. Někde na druhém konci světa se nachází mytický artefakt s magickými schopnostmi. Nebyl by to Indiana Jones, kdyby se ve hře nevyskytoval nějaký ten blonďatý Hans, který dychtí po moci tohoto magického artefaktu. Padouši (opět nacisté) tento předmět chtějí využít k tomu, aby ovládli svět. V kůži doktora Jonese (obrněného nesmyslným plot armorem) se vydáváme na další dobrodružství, abychom padouchům v jejich plánu zabránili.
Indiana Jones and the Emeperor’s Tomb se snaží být klonem série Tomb Raider. Jsou to dvě odlišné série, které pojem „dobrodružství“ chápou úplně jinak. Dobrodružství doktora Jonese nespočívá v tom, že bude bojovat s monstry vystřiženými z knížek žánru fantasy a hororu. Obří aligátor, Kraken, Frankenstein, nemrtví a finální boss, který připomíná Fing Fang Fooma z komiksové série Iron Fist , jsou věci, které jsou typické pro sérii Tomb Raider.
Nejslabším článkem hry je příběh. O historii Číny se nezajímám a celkově na mě ta země nepůsobí moc dobrým dojmem. O artefakt, který ve hře hledáme, jsem nejevil zájem a historické souvislosti mě nudily k smrti. Slabšímu příběhu sekundují i nudné postavy. Chybou není jen apatický dabing, ale i nevýraznost jednotlivých postav, které ve hře vystupují. Na žádné z postav vám nezáleží a ani samotný doktor Jones není postavou, které byste fandili.
Ovládání hry je citlivé. Když píšu citlivé, tak opravdu CITLIVÉ. Na konzolích se hra musí hrát o poznání lépe, ale na PC verzi je to peklo. Některé pohyby, například skoky, musí být předem a přesně promyšlené. Jeden nerozvážný pohyb může způsobit vaši smrt. Hodně také záleží na kameře, která si neustále dělá, co chce. Mlácení enemáků je zábavným prvkem hry. Připadal jsem si jako skutečný Indiana Jones, když jsem protivníky mlátil hlava nehlava a v pozadí hrál upravený mix hudby od Johna Williamse. Neubránil jsem se menšímu úšklebku, když jsem nějakému skopčákovi dal zubů a on přede mnou padl na zadek. Autosave a checkpointy v této hře nenajdete. Hra se pokaždé uloží, když vstoupíte do nové oblasti. Když zemřete, začínáte od levelu, kam jste vstoupili.
Nejlepším prvkem hry jsou lokace. Mezi mé oblíbené patří Istanbul, jelikož mi připomněla film Dobyvatelé ztracené archy. Celá lokace měla filmový nádech, který ostatní levely postrádají. Většina hráčů slintá nad tím, jak úžasně ten level s Prahou vypadá, ale pro mě se jedná o nejhorší část hry. Praha působí jako hollywoodský pokus o moderní ztvárnění Transylvánie. Nevadilo by mi, kdyby byl celý level situován v Německu, ale geografická neznalost a nezájem tvůrců si zjistit, kde ta Praha vlastně leží, mi doteď leží v žaludku.
Jakožto fanoušek filmové trilogie je pro mě the Emperor's Tomb obrovským zklamáním. Místo napínavého dobrodružství jsem dostal ubohou mlátičku s fantazijními prvky. Tvůrci hry toho o postavě doktora Jonese věděli žalostně málo. Indiana Jones and The Emperor’s Tomb je ve výsledku průměrnou hrou, která příběh Indiana Jonese nikterak nerozšiřuje.
V kůži slavného archeologa jsem se ocitl poprvé. LEGO hry a point & click adventury od LucasArts jsem v životě nehrál. O Indiana Jones and the Emperor’s Tomb jsem toho příliš nevěděl a na chronologické posloupnosti předchozích her mi nezáleželo. Hra se mi především líbila po vizuální stránce a naivně jsem si myslel, že to pro mě bude nezapomenutelný zážitek. Chňapl jsem tedy po the Emperor’s Tomb a se slinou u pusy jsem nadšeně očekával výtečné herní dobrodružství.
Hra viditelně kopíruje strukturu Spielbergových filmů. Někde na druhém konci světa se nachází mytický artefakt s magickými schopnostmi. Nebyl by to Indiana Jones, kdyby se ve hře nevyskytoval nějaký ten blonďatý Hans, který dychtí po moci tohoto magického artefaktu. Padouši (opět nacisté) tento předmět chtějí využít k tomu, aby ovládli svět. V kůži doktora Jonese (obrněného nesmyslným plot armorem) se vydáváme na další dobrodružství, abychom padouchům v jejich plánu zabránili.
Indiana Jones and the Emeperor’s Tomb se snaží být klonem série Tomb Raider. Jsou to dvě odlišné série, které pojem „dobrodružství“ chápou úplně jinak. Dobrodružství doktora Jonese nespočívá v tom, že bude bojovat s monstry vystřiženými z knížek žánru fantasy a hororu. Obří aligátor, Kraken, Frankenstein, nemrtví a finální boss, který připomíná Fing Fang Fooma z komiksové série Iron Fist , jsou věci, které jsou typické pro sérii Tomb Raider.
Nejslabším článkem hry je příběh. O historii Číny se nezajímám a celkově na mě ta země nepůsobí moc dobrým dojmem. O artefakt, který ve hře hledáme, jsem nejevil zájem a historické souvislosti mě nudily k smrti. Slabšímu příběhu sekundují i nudné postavy. Chybou není jen apatický dabing, ale i nevýraznost jednotlivých postav, které ve hře vystupují. Na žádné z postav vám nezáleží a ani samotný doktor Jones není postavou, které byste fandili.
Ovládání hry je citlivé. Když píšu citlivé, tak opravdu CITLIVÉ. Na konzolích se hra musí hrát o poznání lépe, ale na PC verzi je to peklo. Některé pohyby, například skoky, musí být předem a přesně promyšlené. Jeden nerozvážný pohyb může způsobit vaši smrt. Hodně také záleží na kameře, která si neustále dělá, co chce. Mlácení enemáků je zábavným prvkem hry. Připadal jsem si jako skutečný Indiana Jones, když jsem protivníky mlátil hlava nehlava a v pozadí hrál upravený mix hudby od Johna Williamse. Neubránil jsem se menšímu úšklebku, když jsem nějakému skopčákovi dal zubů a on přede mnou padl na zadek. Autosave a checkpointy v této hře nenajdete. Hra se pokaždé uloží, když vstoupíte do nové oblasti. Když zemřete, začínáte od levelu, kam jste vstoupili.
Nejlepším prvkem hry jsou lokace. Mezi mé oblíbené patří Istanbul, jelikož mi připomněla film Dobyvatelé ztracené archy. Celá lokace měla filmový nádech, který ostatní levely postrádají. Většina hráčů slintá nad tím, jak úžasně ten level s Prahou vypadá, ale pro mě se jedná o nejhorší část hry. Praha působí jako hollywoodský pokus o moderní ztvárnění Transylvánie. Nevadilo by mi, kdyby byl celý level situován v Německu, ale geografická neznalost a nezájem tvůrců si zjistit, kde ta Praha vlastně leží, mi doteď leží v žaludku.
Jakožto fanoušek filmové trilogie je pro mě the Emperor's Tomb obrovským zklamáním. Místo napínavého dobrodružství jsem dostal ubohou mlátičku s fantazijními prvky. Tvůrci hry toho o postavě doktora Jonese věděli žalostně málo. Indiana Jones and The Emperor’s Tomb je ve výsledku průměrnou hrou, která příběh Indiana Jonese nikterak nerozšiřuje.
Pro: Indiana Jones, lokace, hudba, combat systém
Proti: béčkový příběh, nevýrazné postavy, apatický dabing, citlivé ovládání a kamera, Praha
Tuto hru jsem hrál jen na PSP 2 ale mám rád honby za pokladem takže jsem na ní byl docela upnutý ale můj bratr nevěděl že tuto hru hraji a nechtěně mi ji dal celou znova a to jsem byl u konce hry, samozřejmě že jsem nadával ale nakonec mi to bylo jedno a už jsem to nechtěl hrát znovu tak jsem se na to vykašlal. :)
Pro: Indiana Jones, žádné bariéry, socha sv. Václava, bič, většina skákacích pasáží, hudba, artefakty
Proti: příliš mnoho soubojů, střelba, poslední skákací pasáže, občas ovládání a kamera