Kooperativní akce dvou hráčů se stealth prvky, kteří se vydávají do temného lesa za obřím monstrem, na nějž byla vypsána odměna. Odměnu získají, podaří-li se jim ulovit obrovského pavouka, cílem může být i démon, řezník nebo jiná kreatura z říše nočních můr. Do hry hráči vstupují jako lovci s náhodně generovaným vzhledem a vybavením včetně primární a sekundární zbraně. Výbavu jde před započetím hry prodat nebo vyměnit.
Na několika mapách louisianských bažin s volitelnou denní či noční dobou se kromě primárního cíle objeví i velké množství sekundárních démonů v řadě podob. Uprostřed močálu se tak můžete setkat se zombíky, přerostlými odpornými střevy nebo monstry, které na vás vyšlou roj včel vybavených jedovatými žihadly. Při zdolávání všech nepřátel hraje roli zvolená taktika a spolupráce se spoluhráčem.
Existuje několik herních módů, kromě sóla a kooperativního režimu můžete vstoupit do módu, který s vaším týmem lovců sdílí další čtyři dvoučlenné týmy usilující o tutéž odměnu ze zabitého bosse.
@Adieu (26.07.2024 02:25): Projel jsem to třicetiminutové video v následujícím odkazu: https://www.youtube.com/watch?v=IRZEarS5p8g
Mapa mi hodně připomíná film Pale Rider těmi důlními městečky a ten závěrečný areál mi dává vzpomenout na Sweetwater z Tenkrát na západě. Každopádně tam bude hromada odstřelovačů a týpků s pastmi a brokovnicemi v těch dolech.
Mapa mi hodně připomíná film Pale Rider těmi důlními městečky a ten závěrečný areál mi dává vzpomenout na Sweetwater z Tenkrát na západě. Každopádně tam bude hromada odstřelovačů a týpků s pastmi a brokovnicemi v těch dolech.
Pro: sound design, zbraně, atmosféra, grafika, prostředí, smysl pro detail, komunita, hudba, krystalicky čistá hratelnost
Proti: někdy síťové problémy