Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Adieu (26.03.2024 10:38): Souhlasím, že přístup k lovcům vázaným na konkrétní event nebo Twitch drop je značně omezený. Na místě Cryteku bych je po určité době dával za BB, když tak moc chtějí od hráčů reálné peníze za skiny. Já takto dychtím po Plague Doctorovi, kterého sice nyní "nahradili" lovcem Corvid ve dvou variantách, ale za 2000 BB. Děkuji, nechci. Točím maximálně 10 skinů - zejména Cain, Reptilian, Worm Bite, The Waldmann a The Scarecrow. Ostatní používám jen v případě, že mají bonus na event.

BB pytlíčky a BB kasy jsme začali s kolegy paradoxně sbírat častěji. Já našel při sólo hraní snad dvě za posledních 100 her. Dříve jsem ale nevěděl, kde jsou místa kas. Známý od listopadu do současného eventu našetřil 2000 BB, ale za cenu téměř denního drcení hry. Nevynechal ani jeden týden úkolů.

Crytek si naštěstí uvědomil, že hru dříve zjednodušil až příliš a udělal od současného eventu změny. Bossové vydrží víc od zbraní na blízko, lovce lze poslat "do ozdravovny" až po dosažení maximální 50. úrovně a jen za 1500 expů oproti předešlým 5000. Zjevně jim šlo o zpomalení prestižování a aby hráči své lovce používali až do jejich smrti nebo do dalšího prestižnutí. Posílat lovce "do ozdravovny" už má smysl jen v případě, pokud hráč prestižuje a na 100. BL mu chybí 1500 expů nebo méně. Případně při plnění achievementu Convalescent Home.
@DEU (26.03.2024 06:40): Jasně, s těmi Twitch drop a staršími huntery to není úplně přesné, nechtěl jsem v komentáři příliš zabrušovat, abych z toho pak nemusel vybrušovat. :-) Upravil jsem to na na "téměř žádná". Faktem ale je, že zpřístupněn je nějaký hunter pouze krátkodobě v horizontu několika let a ještě zdaleka ne všichni. Takže je to skoro úplně uzavřené, hráči v tom nemají žádné slovo ani volbu, snad až na ty, kteří se na fórech vždy děsí náznaku snižování exkluzivity.

Jinak ty BB pytlíčky a kasy překopali také, aby pravděpodobnost, že padnou, byla mnohem nižší než dříve. Proto jsem to v komentáři ani nezmiňoval, protože je to fakt jen takové hovínko.

Mně osobně eventy nějak příliš grindovací v ohledu časové investice nepřišly, řekl bych tak akorát, a možná až tento poslední, kterého jsem se už neúčastnil, měl být dle ohlasů otravnější. Každopádně že jsou eventy moc grindy jsem slýchával od ostatních hráčů neustále. A především nic to nemění na tom, že ta samotná náplň je v každém eventu ten totožný grind jako v předchozím, podmíněný nadto právě nepopularními challengy. Vlastně většina grindu nespočívala v tom dotáhnout do konce event, protože na to je času pro většinu hráčů dost, ale v tom stihnout weekly challenges, aby to měl člověk co nejdříve za sebou.
@Adieu (komentář): Souhlasím, že Crytek ze hry udělal loňským zásahem do systému sběru BB a následným překopáním fungování ekonomiky H$ hru, kde je šance pádu na 0 H$ naprosto minimální. Hráč ještě dostane během postupu Bloodline (BL) 3x1000 H$ (BL 11, 34 a 67) a 34x200 H$ (BL 60, 65-66, 68-99). Hráč tedy dostane navíc 9800 H$ a na BL 100 za každých 20000 expů další 3000 H$. BB se ze hry dají vynést jen ve formě pytlíčku nebo BB kasy.

Co už není pravda je nemožnost dodatečně si obstarat Legendární lovce (LH) z dřívějších Twitch dropů. Loni a letos byla možnost získat Billy Story, respektive některého z dalších chybějících. Předloni byla možnost si pořídit za BB LH Headsman a Devil's Advocate - oba z eventů z roku 2021. Co se týče nákupu skinů, kupoval jsem jen DLC s Reptilianem a Cainem. BB jsem však utratil za Legendární lovce hodně, ale drtivou většinu nakoupil až v posledních měsících, co do hry přidali černý trh. Mám jich asi 15 s tím, že po asi 2500 hodinách hraní mi z Dark Tribute konečně padl Bad Hand. Skiny na zbraně jsem nekupoval žádné, mám pouze ty, co jsou vázané na konkrétní prestiž. Tuším 5, 10, 25, 50 a cílím na 100. Hrát se dá v pohodě i s lovci z Recruitment. Od 34. respektive 67. BL mají mnohem lepší vzhled než drtivá většina legendárních lovců.

Eventy byly grind dva až tři roky zpět. Dnes se díky plnění týdenních úkolů dají stihnout za nějakých 6-8 hodin hraní. Během 4-5 týdnů. Navíc ob víkend je obvykle 2x koeficient na eventové body vynesené z map. Známý stihnul splnit aktuální event za nějakých 50 hodin hraní. Stačily mu dva týdny úkolů a jeden víkend s 2x koeficientem na eventové body. Nicméně legendární lovci, co do eventů poslední dobou dávají, jsou děs. I ty z Twitch dropů. Crytek hru tímto prasí jako DICE Battlefield.

Mapu mají letos přidat čtvrtou, konečně!!! Rotjaw je super hlavně pro sólisty skrz Wildcard Contract. Během aktuálního eventu ale téměř není na mapě. Viděl jsem jej maximálně 4x ze caa 100 map.
@DEU (21.12.2023 19:32): „Thirteenth Mate“. Ale tak může to být shoda náhod, daná tou třináctkou jakožto námořnickou pověrou. :-) Když si vezmu, jak PUBG ukradlo mnohem jasnější podobu Idrise Elby, je to z mé strany docela konspiračka.
Zjevně jsem na internetech první, koho to napadlo: ten Thirteenth Mate hunter ze současného eventu je podle mě skrytá pocta zesnulému Rayi Stevensonovi - zaprvé odkaz na třináctou legii v HBO Rome, zadruhé tématika námořníka, přičemž Stevenson hrál Blackbearda v Black Sails, a zatřetí dost silná podoba.
@Adieu (30.07.2023 12:10): Bohužel, mně už s touto nerealistickou slátaninou došla trpělivost. Smrt do hlavy jedním výstřelem hned poté, co jsem protivníka dvakrát trefil brokovnicí a nezabil, nesmyslní hopsálci jak někde v Counter Strike, noví hunteři vzhledem se absolutně nehodící do prostředí jižanského divokého západu. Když jsem začal HS hrát, hra vypadala úplně jinak. Hrálo se mnohem víc taktičtěji, pomaleji, realističtěji. Dnes přiběhne banda hopsajících šílenců, uskáčou a ustřílej tě. Vrány, nevrány. Koho to má proboha už bavit? Z té hry se stal naprostý holubník. Děkuji, nechci. Už toho bylo dost.
@DEU (28.07.2023 03:07): Souhlasím, že Rotjaw a především dynamické deštivé počasí je super přídavek. Takhle jsme s bounty odjeli na pána výtahem v největší přeháňce z obklíčené budovy, aniž by to kdokoliv stihl včas zaregistrovat. Ale zcela upřímně, jinak to, na co si stěžuješ, mě dost baví a na té hře právě oceňuji, jak dovede lidi vysírat, ač je naprosto fér. Máš první výstřely a nedáš hlavu, ani nedodáš rychle dostatečnou damage, prošvihneš svou výhodu a pak si stěžuješ, že je někdo lepší střelec? Ale no tak. Hunt nemůže a ani nechce být realistickou hrou, nýbrž vybalancovanou (dokud to tedy nerozbijou event traity, tentokrát šíleně OP Instinctem a buglým nekonečným death cheatem).

Už jsem to tu ostatně dříve psal. Jinak by všichni jen kempili přikrytí v nějakém quasi hejkalu, jak naznačuje i tvé přání, a nehybně čekali na svůj úder ze zálohy. Já btw z Reptiliana vozím ženě z bayou kabelky a sám si občas udělám botky. Více než tyto cool marvelovské p**oviny, kterými pohrdám, mi chybí více hunterů tematicky a designově při zemi, jako třeba Spirited, který je navíc viditelností balancovaný, až možná spíše viditelný, což považuji za ideální pro zdravou kompetici.

Co podělali podle mě a je důvodem, proč s koncem eventu do začátku dalšího s Huntem končím, je změna distribuce blood bonds. Evidentně CryTeku vadí, že veteráni mají nahorděné množství prostředků, a tudíž už blood bonds nejdou získat ze hry. Respektive nabýt lze týdně pouze zlomek (50) toho, co dříve (casually 100-300), a výhradně skrze pitomé challenge, které člověku bohatě stačí v rámci eventového grindu. Jestli titul chtějí milkovat skrze paywall, jakože zjevně ano, tak ať si políbí CryTek šos.

Pokud pominu nové počasí a bosse, tak content nedodávají zdaleka adekvátní a vývoj je spíše konzervativní/udržovací. Žádné nové mapy, žádné nové moby, eventy jsou mechanikami totožné a změny pouze kosmetické. Místo toho nabízí hráčům na Twitch dropech podělané weapon charms a expové šidítko event grindu (já už chci Lulu, dpč!) a co pár měsíců nového placeného Huntera, kdy většina z nich je designem víc edgy než halloweenský kostým patnáctileté americké emařky.
@Adieu (01.07.2023 11:54): Také jsem si zaplatil Battle Pass. 1000 BB se mi vrátila během postupu eventem a něco i od Charyho. Event mám hotový - Rotjaw je víc než dobrým oživením hry a o bouřkovém počasí ani nemluvě. Vzhledem ke svému taktičtějšímu stylu hraní jsem si jej víc než oblíbil. Bohužel, během eventu mi došla trpělivost se střeleckým modelem a s touto hrou, minimálně dočasně, končím. Abych opakovaně protihráče trefoval puškou a oni se po úprku uzdravili a pak mě složili pistolí na 50 metrů jednou ranou do hlavy? Ne, děkuji. Už tohoto bylo dost. Nemluvě o čtvrté lokaci, kterou očekávám už minimálně přes rok. Legendární lovci ve hře? V podstatě jediní, co se dají dobře maskovat jsou Reptilian, Cain a Headsman. Plus ti, které si můžete koupit na vyšším levelu bloodline v sekci recruitment.
Ah, shit, here we go again. Proč, proč jen jsem investoval blood bonds z minulého eventu do battle passu nového eventu a tím opět vložil svou libru masa do této halloweenské tragikomedie. Mohl jsem ve chvílích volného času hrát Witchera nebo drandit na motorce nebo ještě lépe rozehrát něco nového, namísto toho mířím s nízkofrekvenčním monitorem zpět do bayou nechat se o**dat do zadku tryhardy, sraby i moby.
Deštivý event se velmi povedl a doufám, že tuto variantu počasí nechají i po skončení eventu. Ideálně v kombinaci s ostatními v rámci wild card kontraktu.
@Adieu (12.02.2023 14:15): Long Ammo už zkrátka není meta, ale stále kombo Sparks/Mosin + Uppercut kraluje :))

Crown & King je tak libozvučný, že jsem si ho koupil IRL! Nicméně brokovnice se slugy jsou asi největší game changer z hlediska toho jak se brokny za ty roky vyvinuly v Huntu. Jinak je ten damage dost náhodný.
@DEU (08.02.2023 06:43): Tak ty brokárny mají zcela random rozptyl, tudíž vedle samotného typu munice a tudíž asi i počtu kulí, hraje velkou roli i ono slavné štěstíčko - jestli ty kule proletí zvětšiny vedle anebo trefí spíše končetiny, nebo naopak torzo či hlavu, a pochopitelně čím větší vzdálenost, tím nepředvídatelnější výsledek.

Dosud jsem byl spíš puškovej, protože kombinace pušky a koltu s fanningem mi přijde nejuniverzálnější, ale včera jsem bestiálně řádil s Crown & King - to je btw neskutečně esteticky libozvučná zbraň - a skrze challenge měřící shotgun damage jsem udělal takový test, kdy jsem brokárnou dvakrát napálil do zad člověka, co byl vzdálen odhadem tak 20 metrů namísto 12-ti, a vzal mu celých 14 hitpointů, takže jako bych po něm hodil štěrk. :D
@Adieu (07.02.2023 12:16): Jak kdy. Mně se třeba paradoxně víc líbí situace, kdy se o exrakt perou týmy bez bounty a dark sight boostu. Je to mnohem taktičtější a realističtější. Přestřelky mám rád buď nablízko v barácích pěkně brokovnicemi, fanningem, případně lukem nebo kuší a venku puškami typu Mosin, Vetterli, Berthier a podobnými. Ty jsou nejintenzivnější. ADAD a skoky používám také, ale výhradně při zdrhání, hlavně ty skoky. Jednoranné pušky nepoužívám, protože pokud ho netrefíš jedovou, odcupitá ti a uzdraví doplna.

@Hitsuran (07.02.2023 17:15): Dvěma chain revolvery jsem dostal hlavu z 80 metrů skrz plot a poté snad ze 60 metrů když jsem běžel v lese. Vážně horor. Spíš mě ale fascinují situace, že se potkají dvě brokovnice a jedna ani dvěma ranami nezabije, ale rozdá jen hity a druhý poté hned na ránu zabije.
@Adieu (07.02.2023 12:16): Mě nejvíc serou RNG zbraně....není nic víc demoralizujícího než když ti dá někdo headku z duald wield chain pistolí, kdyby bylo na mě tak by bylo potřeba v dual wieldu mířit a jediná výhoda by byla hodně nábojů, to samý fanning, strašná prasárna. Dál bych znemožnil možnost střílet za skoku a dal bych velkou penalizaci míření při A/D pohybu.
@DEU (07.02.2023 11:08): Tak taktický Hunt je podle mě velmi, proto spousta CS hráčů přijde k objectivu a nechá se zezadu odprásknout, neboť si neumí najít kryt. Stejně tak je důležité vyhodnotit, kdy je chvíle k útoku, kdy k defenzívě a kdy přejít do protiútoku. A píšu poměrně hardcore, není to žádný Squad, Arma nebo Tarkov. Hardcore je pro mě především v té nemilosrdnosti, kolik člověk může ztratit, protože třeba něco podcení, udělá zdánlivě malou chybu apod. Souhlasím, že casual ADAD dancing, okamžité krčeníčko v pár framech a do toho nějaký ten vitální skok, ovladatelný ještě ve vzduchu, Huntu škodí. Především ta staminová mechanika by mohla být mnohem ostřejší. Otázkou však je, zdali by to lidé nehráli ještě připosraněji a statičtěji a neubližovalo gameplayi více než sice nerealistická, avšak dynamická přestřelka. :/

Proto jsou i ty zásahové zóny nerealistické, aby bush wookie camper se Sparkou neodstřelil celý tým, snažící se plnit objective, na 150 metrů, pokud tedy nedokáže dát headshoty. Když se nad tím člověk zamyslí z tohoto hlediska, je to na úkor realističnosti nesmírně dobře vybalancovaná hra. Stejně tak mě občas štve to revivování nepřátel, ale je to prostě mechanika, co má hráče ve hře držet investované jako tým, a zjevně potřebná, když si člověk veme všechny ty KDA smallcock fakany obzvláště na vyšších MMR, co se beztak instantně odpojují a oslabují tým, protože oni, princové, padli.
@Adieu (07.02.2023 10:11): Mám odehráno téměř 2000 hodin a s náhodnými spoluhráči jsem nikdy nehrál a ani to nemám v plánu. A tvá zkušenost je jeden z důvodů. Máme dobrou partu a nemíním se trápit nějakými psychicky narušenými hráči. Chodíme buď ve dvojicích nebo trojicích a pokud nikdo není, vydám se klidně sám proti trojicím. Alespoň je to výzva a odměny a pocit po vybití celého serveru nepopsatelné.

Každopádně nevím, zdali nazvat HS taktickou hardcore střílečkou. Hopsálci skákající jako postřelení zajíci dávající hlavy pistolemi na velkou vzdálenost mě spíš přesvědčují o herním stylu CS nebo COD než o taktickém hraní. A hardcore? Když brokovnice nezabije někdy i na 5 metrů, nemluvě o masivních puškách jako je Spark, Lebel, Mosin a dalších. Protivník poté odcupitá, uzdraví se a dá Ti hlavu třeba chain pistolí z 60 metrů skrz plot... Tohle tu hru šíleně kazí.
@DEU (07.02.2023 04:13): No jasně. Většinou hraju s kamarádem ve dvojici, ale když se nesejdeme, tak jedu random trojice a občas je to jako sledovat nějaký výběh v zoologické, jak jsem trojka, co s ním hraje proti čtyřkám a pětkám, a pak jdu bojovat s těmito retardíny. S randomy je to fakt nevhodná hra pro lidi se zvýšeným tlakem, jednou jsem musel i zhluboka dýchat. :D

Překvapilo mě však obecně, že Hunt hrajou občas i ženy, u takové poměrně hardcore taktické střílečky bych nečekal žádné. Ve Warbandu jsem za celou dekádu multiplayeru věděl jen o jedné , a jakkoliv ten souboják byl poněkud komplexnější/obtížnější, středověký setting byl přece jen o dost méně niche než gotický horror. Přemýšlel jsem, zdali je to hráčskou emancipací. A pak mi došlo, že bezectná hra spočívající v zákeřném oportunismu je ovšem přesně něco pro něžné pohlaví. Ha ha.
Příště až zase budu v týmu s holkou, asi ji preventivně odstřelím, aby ji nenapadlo replikovat nějaké dojemné příběhy z twitche o spolupráci hunterů, přičemž mě odmítne revivnout - ačkoliv jsem celou dobu hrál velmi týmově a jen kvůli tomu to schytal - protože mě přece neznala a hrozilo tak dle ní, že bych porušil její krásnou dohodu s nepřítelem. Načež to ostatní akceptují, protože je to přece buchta. Tak dík za mrtvou padesátku a ztracenou drahou výbavu. :D "Women don't belong in the bayouuu, biatch."
@Hitsuran (27.11.2022 10:30): Upřímně, už jen možnost zvednout hráče po zásahu zbraní z doby divokého západu je komická. Uvítal bych tuto možnost až po zabití hráčů zúčastněných v přestřelce. Vůbec toužebně čekám v případný návrat Hardcore módu, ve kterém byla hra před lety. A to jako oddělený realm od současného hlavního. Pokud z toho udělají ještě větší casual viz Tebou zmíněné změny, nebudu to hrát. Už tak mi stačí hopsálci co dávají hlavy chain pistolemi skrz plot na 80 metrů. Co jsem si teď dal pauzu a zkusil hry, kde se jedna rána rovná smrt, nechce se mi k HS vracet, dokud tam nedají podobný mód.
Tak teda jestli je pravda, že crytek přidá perk díky kterýmu nebudeme moc spálit padlýho enemáka tak to akt už přeháněj s tim jak lezou do zadku COD hráčům.
Hitsuran (30.10.2022 09:09): S těmi brouky souhlasím a zabitíprotihráče explozivním barelem jsem udělal také víceméně náhodou. 16 dýní v jednom kole jsme udělali ve třech s kámoši hned na první pokus. Stačilo jen běhat po mapě poté, co jsme zůstali poslední přeživší. Mně víc vadí, že některé úkoly si musíš udělat jen sám a některé se započtou i s pomocí spoluhráčů.
@DEU (30.10.2022 00:11): Mně to strašně nebaví, já různý loadouty používal i předtim, tohle mě nutí dělat to co nechci. Navíc nechápu proč tam sou questy který závisej na tom co udělá nepřítel viz explozivní barely a zabít x brouků, nebo sebrat 16 dýní v jednom matchi na to musíš mít štěstí aby jich tolik na mapě zbylo. Celkově bych byl radši kdyby ty eventy byly něco jinýho např. event exkulzivní bossové nebo např. mini bossové po mapě, zábavný challenge apod.
@Hitsuran (29.10.2022 16:50): Osobně mi toto sedí víc než původní model který nutí hráče dělat denně nějakých 500 quest bodů. Toto se dá udělat za nějakých 25 hodin hraní. Jediná nevýhoda je, že Questline nutí hráče používat zbraně, které se mu nemusí hodit. Ale díky Questline jsem se naříklad naučil chodit s tichými pálivými zbraněmi klidně i v kombinaci s tichým jedovým revolverem. Tento build usnadňuje přesun po mapě, navíc je tichý.
Včera začal čtrnáctidenní Halloween event skrz novinku Questline. Navíc je možné si za herní měnu koupit loni vydaného lovce jménem The Headsman :)
Komentář jsem po přetrvávajících špatných zkušenostech byl nucen trochu předělat. Stále se však hrou v rámci možností bavím, i když ti hopsálkové dávající hlavy na 80 a více metrů mě opravdu štvou.
Mé srdce je blažené, že Hunt opět prožívá takový zájem! Hrejte a hrejte, učte se wallbangovat jak o život :))

Jinak šeptanda je, že na konci eventu (nebo někdy po něm) bude odhalen nový boss. A půjde nejspíš o aligátorového bosse, byť pochopitelně nebude roamovat po mapě, jak vyžadují hráči, kteří nerozumí tomu, jak se dělají hry :))
Event splněný. Pořídil jsem si Gildet Path za 2750 BB + 900 BB za kontrakt na 3 dny a 500 BB za kontrakt na 24 hodin. Ono mít bonus až 70% k eventovým bodům a dohled 36 metrů dělá oproti 20% a 16 metrům značný rozdíl. Hodně sólo misí odehráno jen za účelem lovení hadů stylem běhání po mapě a vyhýbání se kontaktu s nepřáteli. Jednou jsem ale musel skolit trojici brokovnicí, konkrétně na Arden Parish v onom kostele. Pomohli Concertina Trip Miny, které zpomalil a nahitovali. Pak už mi nic nebránilo je sundat Specterem. Několikrát jsem díky zvýšenému zisku bodů a dohledu donesl přes 500 bodů do eventu za jedno kolo.


@Adieu (12.08.2022 15:47): A to počkej, až se naučíš správně používat Flash bomby nebo Hive bomby a střílet protivníky skrz zdi nebo stropy. Jen kdybych občas nedostával hlavy pistolemi na víc než padesát metrů jednou ranou. Nedávno jsem takto těsně minul Springfieldem Compact Deadeye hráče, on se otočil a první dobrou mi dal hlavu, když jsem se hýbal, snad na 70 metrů Bornheimem. No a největší úlet byla obdržená hlava Chain Revolverem na 80 metrů jednou ranou skrz plot. Tohohle hráče jsem jako jediného nareportoval pro potenciální pravděpodobný aimbot a i dle jeho profilu na Steamu se jednalo o hackera.
To je nějaká droga nebo co, tahle hra, ne? Že si ji píchám s každým healing a stamina shotem? Baví mě čím dál tím víc, včera můj první hunter vylevelován úspěšně na padesátku, a myslím, že při poslední přestřelce, kdy jsem na toho právníka se škraboškou vyskočil shůry z křoví a dal mu dvě dávky z ukořistěného Mosin Nagant Avtomatu, se ten hráč asi posral, jak sebou škubnul překvapením a přišel o všechny hady, které chudáci 20 minut sbírali. :D

Sice tedy nehraju proti žádným neschopným zelenáčům, protože spoluhráč má rank 4 a dobré KDA, ale i tak je hrozně lákavé se pořád zlepšovat.

Vlastně jediná výtka, kterou mám, pokud pominu mnou již zmiňovaný prazvláštní technický stav, jsou ty over the top legendary hunters - příliš často jejich design sklouzává do takové kvazi superhrdinské pí**viny, což je evidentní pak i na podobě těch jejich originálních zbraní. Chápu, že je asi taková poptávka u Americunts, ale ocenil bych tedy mnohem víc konzervativnějších skinů zbraní v evropské lovecké ornamentální tradici, něco jako Sinner's Prayer z Crossroads DLC. :/
@Shoggot (07.08.2022 09:01): Díval jsem se na Rachtův profil na začátku Serpent moonu a měl 3.09. Já to hraju spíš stealth, pěkně se vplížím protivníkům do zad s broknou a bum prásk. Nebo si je podávám zalitý v křoví s Nitrovkou. Proti trojicím obvykle sundám maximálně dva, ale občas se povede skolit všechny. Skrz zdi to je těžké, protože musíš znát místa, kde se v compoundech kempí nebo se podívat Dark sightem a mít kliku, že se nehnou.
@Shoggot (07.08.2022 11:36): Můj recept jak snizit rank je hrát derringer a saber. :D
Jinak si myslim, že problém huntu je to, že lidi se dostanou na 5 hvězd strašně rychle po jednom zabití pětihvězdičky, což je u většiny noobů moment náhodnýho killu "spray and pray" zbraněma jako insta hs na 20m dual wieldem a pak ve finále to dopadá tak, že jedna 5 funguje jen jako meatshield a druhá jako kvalitní teammate.

Např. včera sem hrál a random co měl 5 hvězd mě resnul přes necro před hlavní enemáka a to po tom co doslova peeknul a viděl ho před mojí mrtvolou, nebo sem pushnul hlavní budovu v Maw zabil dva a třetí mě sundal brokárnou a moji randomáci kempili uvnitř kasáren a nechali třetího oživit ty co sem zabil. :D
@Hitsuran (07.08.2022 11:22): Občas si nějaké random trojičky všimneme a ano, většinou je to bída. Zrovna ale minulý týden jsme potkali nějakou random trojici, co hrála naprosto královsky.

No, já mám přátelé, kteří jsou právě i MMR 3 nebo 4 a ti pak vzdychají, protože když někdo z naší pravidelné party hraje s nimi "v chillu", tak je to stejně nahodí na MMR 5 a pak to mají těžké, no :)).
A jinak jo, myslím, že lidi na MMR 4 zažijou úplně nejmenší frustraci a zábavu. Pro nás ale už není jak se na ten rank dostat. I když hrajeme "v chillu a moc se nesnažíme", tak server s lidmi s MMR 4 prostě wipneš i kdyby ses nesnažil.

A je to prostě tím, že Hunt je absolutní srdcovka a hra, kterou máme asi nejradši. Prošlo to neuvěřitelným vývojem a my jsme fakt rádi, že jsme byli u každého updatu, u každé změny. Žádná jiná hra úplně taková není, od settingu, po gunplay, po pravidla.
Jediné, co trochu škrábe to samé místo jako Hunt je Escape from Tarkov. Ten je teda někde ještě úplně jinde a Hunt zas škrábe trochu to samé místo co EFT :)). Kéžby někdy vznikly DVĚ hry, obě napůl cesty mezi Huntem a Tarkovem a jedna z moderního settingu a jedna z konce 19. století :))
@Shoggot (06.08.2022 20:40): Myslim, že je lepší to brát lehce chill a moc se nesnažit....osobně to tak dělám protože hrát v 6 je naprosto otřesná nuda.
Pro meme je nelepší 4 a pro solidní taktickou akci 5.
Edit:Jinak ti závidim tu grupu lidí, já hraju s randomama protože mý kámoši to tak často nehrajou a z mojí zkušenosti je většina randomů naprosto vypatlaná a měli by bejt tak v dvouhvězdičkovym elu.
@DEU (06.08.2022 22:21): Rachta memuje, jeho realne KDA bude mnohem vyšší. Archie má KDA přes 10, Wizzdome taky, jiní streameři i 15.
Rachtu jsem už taky dvakrát ve hře potkal a zabil :)) mám nahráno teď 2000 hodin, hraju od nejranějšího early accessu.

Ty všechny traity pomáhají, ale NEMUSÍŠ je mít. Winfield je headshotovací mašina, na to stačí v základu. Tohle jsou fajn rady pro začátečníky, ale na těch vyšších levelech už jsou to takové quality of life improvements.

Pro mě brokovnice nehrají roli, protože jejich použití už je moc specifické. Brokař i se slugy, co se vůbec blíží k okupovanému lairu příšerně riskuje wallbanging, který je prostě fakt meta. Šikovný člověk s tím ale může vyčistit lair velmi rychle, obzvlášť, když mu tým pomůže.

Long ammo je ale prostě s winfieldy meta. To je bez diskuze.
@Shoggot (06.08.2022 20:40): KDA přes 6? A jsi si jistý, že nepoužíváš hackovací software ? Takto vysoké KDA nemá ani Rachta Z a ten v minulosti VAC ban dostal.

Winfieldy nejsou vůbec špatné zbraně, ale musíš na nich mít Levering a tu druhou Iron traitu na zachování pohledu skrz kováky. A hlavně se s nimi musíš trefovat alespoň do těla, mají totiž z pušek nejmenší damage. Slugy se oplatí především na krátkých brokovnicích. Tam jsou společně se zapalnými nebo krvácivými náboji jediné, které používám. Vůbec kombinace krátké brokovnice a krátké pušky, ideálně s optikou není vůbec špatná.

A kolik, že máš tedy nahráno těch hodin?
@DEU (06.08.2022 19:34): Moje KDA se pohybuje kolem 6,17. Jedu nejčastěji Mosin + Uppercut nebo jinou long ammo než se odemkne Mosin (Sparks, Martini Henry...). Ve velmi early levelech jedu Winfieldy, lidi nad nima opovrhují jako nad zbraní na začátku, ale protože to prostě neumí hrát. Winfieldy jsou ve skutečnosti absolutní smrťáky, užitečné od levelu 0 až do levelu 100.

Hraju převážně v trojici, máme velmi pevnou grupu, občas solo. Pokud už ale hraješ čistě proti šestkám, jde spíš o nějaké vyzobávání a odnášení bosse jen když je přímo u tvého spawnu společně s exitem. Tam pokud první ránou nesundáš jednoho a nesnížíš tak jejich výhodu z 3:1 na 2:1, tak je lepší se okamžitě stáhnout do prdele.

Kuše a ani brokny hraju zcela výjímečně, protože ve hře proti šestkám už je wallbanging tak častý a běžný, že long ammo je prostě meta. Výjímkou jsou ovšem slugy. To je uplný gamechanger pro brokovnice.
@Shoggot (05.08.2022 19:17): Mám odehráno přes 1200 hodin, kolik máš ty a jaké máš KDA? Přesně takto myslím, že MMR funguje. Že vyhodnocuje několik posledních her a efektivitu zabíjení v nich. Z pětky obvykle padám, když se mi nepovede zabít víc než dva hráče za kolo. Nízké KDA mám, protože chodím obvykle sólo proti trojicím. Je tam 500 bonus za každý donesený bounty token. Když donesu jeden, obvykle získám něco přes 1000 peněz, když dva, něco přes 2000. Docela se v lovu větších skupin vyžívám - obvykle chodím s tichými nebo Specterem a Paxem. Když mám hodně peněz, beru Nitro Express. Občas překecám jiného sólo hráče a jdeme spolu, ale sami za sebe. Nebo chodím s kámošem ve dvou. Baví mě to víc než chodit v trojicích.

@Adieu (05.08.2022 20:34): Akce na tajňačku jsou nejlepší. Jednou jsem tichými zbraněmi ulovil snad 8 hráčů. Nebo se zabarikádovat po zabití bosse a sundavat je broknou jednoho za druhým. Nebo kušemi.
@Shoggot (31.07.2022 14:09): Tak jsem dobře poslechl, jsou to fakt taktické hody. :)) Takto mě nějaký zkušený hunter nechal revivnout, místo aby mě hlídal, a o cca dvacet minut později jsem tu trpělivou plíživou svini ulovil, když jsem na něj přes deset minut číhal a potvrdil si svůj odhad toho, kudy nám půjde do zad, zatímco spoluhráč bojoval s asasínem. Každá vážnější chyba má svůj význam a situace vykrystalizují na základě toho.
Viděl jsem hodně levně Crown And King z Huntu, tak nebylo nad čím váhat :))
(Browning Auto 5)

@DEU (04.08.2022 23:57): Moji spoluhráči mají mnohem nižší KDA než já (právě kolem 0.8, někdy kolem 0.9) a občas se vyšplhají i na šest hvězdiček. Z mojí zkušenosti je nejdůležitější počet zabitých hráčů (celkově KDA), ale jen za nějaký časový úsek nebo počtu her blíží se současnosti.

Tedy to bere potaz tvoje KDA za posledních několik dní/her (nebo tak nějak) především, ne celkové KDA jaké máš.
@Adieu (31.07.2022 14:17): Hele, mám v tom už skoro 2000 hodina a hraju dál a dál a dál :)) Myslím, že nic jako Hunt na trhu není.

Chudáci teda konzolisti ovšem, ten jejich gameplay je hodně melee :))
@Shoggot (31.07.2022 14:09): Ok, díky, dobré vědět, že to není tak horké. Pravda, že jakkoliv je něco takového všude, nakonec stejně největší výhodou obecně bývá v MP mozek, zkušenosti a dobrá muška.

Tak já to nerefundnu a snad mě to chytí podobně, přece jen mě Louisiana od RDR2 či True Detective láká a hlídat si v tom lehce zvlněném terénu perimetr s nějakou puškou může být hodně fajn. :)
@Adieu (31.07.2022 14:04): To je přehnané, nic v nastavení nevypne nějaké žádné zásadní efekty, které by hráče osvětlovaly. I na nejnižší nastavení nic nevypne černý kouř Uppercutu a podobně. Ani vypnutí stínů neodkrývá víc než by mělo. Jde spíš o ten framerate. Někomu naopak namaxovaný antialiasing vyhovuje víc pro visual clarity.

A Hunt je holt velmi kompetitivní hra. Naštěstí má velmi dobrý matchmaking ranking systém, takže se ti nebude stávat, že tě bude masakrovat nějaký nadupanec.
@Shoggot (31.07.2022 12:22): Dívám se teď na nějaké nastavení, kde je akcentována PvP efektivita, a ten člověk hází na low stíny a vypíná efekty typu mlha a kouř, aby mu náhodou neblokovaly výhled. :D Nechápu, proč MP tituly vůbec povolují kompletní deaktivaci něčeho takového, pak se člověk ukryje ve stínu, aby ho vybrabčil nějaký legální cheater, co svou výhodu bude vznešeně nazývat "visual clarity". Ale ono je to asi všude stejné, deset let dozadu jsem zděšeně pozoroval to samé v podobě vypnutých foliages a na monitoru nalepeného kurzoru ve Warbandu a Red Orchestře.