Čeho jsme se již delší dobu obávali, se stalo skutečností. Star-Lordova družina se na konci minulého dílu (Who Needs You) kvůli neshodám rozhádala a rozpadla. Všichni aktéři jsou spolutvůrci a každý nese svůj podíl viny. Ješitnost a zraněné ego jim nedovoluje přiznat jakékoliv pochybení. Co se bude dít teď?
Kree invaze se nezadržitelně rozlévá dál a dál, už se není kam schovat. Úhlavní nepřítel – Hala the Accuser – je za dveřmi a štráduje si to přímo k nám, konkrétně na místo zvané Knowhere. Najdou k sobě Strážci ještě cestu zpět? Jak skončí příběh Petera Quilla, Gamory, Rocketa Raccoona, Groota a Draxe? Upadne Galaxie do temnoty nebo se někdo pochlapí a řekne Hale the Accuser: „Holka, tak takhle by to teda dál nešlo!“?
Závěrečná epizoda Don't Stop Believin' svou pozornost centruje na postavu vnímavého stromového stvoření – Groota. Taktéž se společně podíváme na to, kdy a jak se naše pětičlenná banda poprvé seznámila a co byl ten počáteční impuls k tomu, aby se nakonec semkli a táhli za jeden provaz.
Hodnocení se vztahuje na celou sérii.
Z dosavadních Telltale her, co jsem prozatím odehrál, jednoznačně nejslabší titul, ale pořád příjemné odlehčené akční dobrodružství, které potěší každého fanouška Strážců galaxie a zlaté éry marvelovek, která je už dnes nejspíše nenávratně fuč.
Kdo už něco od Telltale odehrál, tak přesně ví, co může zde očekávat. Interaktivní film, kde se střídají svižné filmové sekvence s těmi lehce explorativními, kde tempo naopak zase na chvíli zpomalí. Za mě to vždycky fungovalo a i nadále funguje dobře. Kromě možnosti se na několika málo místech odlepit od země za pomocí trysek se tu z hlediska hratelnosti absolutně nic nemění.
Příběh samotný nekopíruje MCU, ale spíše se inspiruje komixy a přináší další alternativní příběh. V multiverse éře nic neobvyklého. Samotný příběh je ovšem prostinký a to i na poměry marvelovky a jeho vyústění mě trochu zklamalo. Hodně to ale vyvažuje writing dialogů, postavy a chemie mezi nimi. Ačkoli jsou postavy a jejich vztahy pojaty oproti filmové adaptaci mírně odlišně, a to nejen vzhledem, vzájemné interakce a jejich souhra v dialogových scénách a choreografie v akčních sekvencích funguje obdobně dobře jako ve filmu. Tomu dopomahá i nadupaný soundtrack, který klíčové akční scény doprovází.
Zároveň si ale nelze nevšimnout, že je hra i navzdory silné stylizaci technicky poněkud zastaralá. Tváře postav nevyužívají technologii motion capture a jsou až příliš mechanicky tuhé. Stejně podivně působí i režie některých scén, kdy tvůrci jako kdyby neuměli nebo nedokázali udržet filmové tempo. A působí to... toporně. Nevím, zda je to jenom odfláklé nebo je to dáno technickým omezením starého enginu, ale každopádně to u takto akčního dobrodružného vyprávění postaveného na choreografii a načasování bije do očí více než třeba u dramatičtějšího a tedy pomalejšího The Walking Dead.
Ale jinak jsem se slušně bavil. Epizody nejsou dlouhé, rychle odsýpají, Drax hláškuje o sto šest a lokace se neustále mění. Volby tu jsou opět spíše kosmetického rázu a příběh se skrze ně příliš nevětví, ale upřímně, tohle mi u telltalovek nikdy moc nevadilo.
Z dosavadních Telltale her, co jsem prozatím odehrál, jednoznačně nejslabší titul, ale pořád příjemné odlehčené akční dobrodružství, které potěší každého fanouška Strážců galaxie a zlaté éry marvelovek, která je už dnes nejspíše nenávratně fuč.
Kdo už něco od Telltale odehrál, tak přesně ví, co může zde očekávat. Interaktivní film, kde se střídají svižné filmové sekvence s těmi lehce explorativními, kde tempo naopak zase na chvíli zpomalí. Za mě to vždycky fungovalo a i nadále funguje dobře. Kromě možnosti se na několika málo místech odlepit od země za pomocí trysek se tu z hlediska hratelnosti absolutně nic nemění.
Příběh samotný nekopíruje MCU, ale spíše se inspiruje komixy a přináší další alternativní příběh. V multiverse éře nic neobvyklého. Samotný příběh je ovšem prostinký a to i na poměry marvelovky a jeho vyústění mě trochu zklamalo. Hodně to ale vyvažuje writing dialogů, postavy a chemie mezi nimi. Ačkoli jsou postavy a jejich vztahy pojaty oproti filmové adaptaci mírně odlišně, a to nejen vzhledem, vzájemné interakce a jejich souhra v dialogových scénách a choreografie v akčních sekvencích funguje obdobně dobře jako ve filmu. Tomu dopomahá i nadupaný soundtrack, který klíčové akční scény doprovází.
Zároveň si ale nelze nevšimnout, že je hra i navzdory silné stylizaci technicky poněkud zastaralá. Tváře postav nevyužívají technologii motion capture a jsou až příliš mechanicky tuhé. Stejně podivně působí i režie některých scén, kdy tvůrci jako kdyby neuměli nebo nedokázali udržet filmové tempo. A působí to... toporně. Nevím, zda je to jenom odfláklé nebo je to dáno technickým omezením starého enginu, ale každopádně to u takto akčního dobrodružného vyprávění postaveného na choreografii a načasování bije do očí více než třeba u dramatičtějšího a tedy pomalejšího The Walking Dead.
Ale jinak jsem se slušně bavil. Epizody nejsou dlouhé, rychle odsýpají, Drax hláškuje o sto šest a lokace se neustále mění. Volby tu jsou opět spíše kosmetického rázu a příběh se skrze ně příliš nevětví, ale upřímně, tohle mi u telltalovek nikdy moc nevadilo.
Pro: odlehčené vyprávění, tempo, humor, hudba a choreograficky promyšlenější akční sekvence podbarvené rockovými fláky
Proti: slabší příběh, zastaralost enginu a jeho technická omezení, drobné grafické glitche (často při preskoku mezi scénami)