Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Game of Thrones: A Telltale Games Series – Episode Three: The Sword in the Darkness

73
71 hodnocení Platformy
Žánr:
adventura > akční adventura *
adventura > interaktivní film
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
24.03.2015 PCPS3PS4X360XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
http://www.telltalegames.com/gameofthrones/
Game of Thrones: A Telltale Games Series - Episode Three: The Sword in the Darkness je v pořadí již třetím dílem herní série na motivy populárního seriálu ze stáje HBO. Vytvořena je podle knižní ságy Písně ledu a ohně od George R. R. Martina a příběh je umístěn mezi události 3. až 5. sezóny. Na dabingu se také podílejí někteří známí seriáloví herci.

Děj pochopitelně navazuje na druhou epizodu. Asher hledá armádu, která by se mohla postavit rodu Whitehillů. Mezitím v Králově přístavišti Mira stále hledá mocného spojence pro svou rodinu. V Ironrathu se zase Rodrik musí postavit Gryffu Whitehillovi. A na Zdi Gared zjišťuje, že se bude muset vydat na sever.

Hratelnost zůstala nezměněna, důraz je kladen převážně na dialogy a QTE (Quick Time Event) sekvence.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Třetí epizoda byla příběhově napínavá. Samotný gameplay se blíží první epizodě. Asherova linka skýtá zábavu, Miřina napětí, Garedova vybízí k očekávání a Rodrikova hraje na linku sebeúcty a zadržování zášti. Plus je nastolena otázka zrádce - komu důvěřovat?
Bylo to fajn, jen se ty čtyři příběhy protočí během pouhých dvou hodinek. To je ale, holt, součást celého šestidílného příběhu.

Tentokrát jsem ale také pocítil, jak nepříjemná je ona falešná možnost volby. Dokud jsem dělal rozhodnutí, za kterými jsem si víceméně stál, stačilo mi to k dobrému pocitu. Ale tentokrát jsem odpověděl jedné postava špatně (z mého pohledu), což jsem si říkal hned po odpovědi. Jenomže je mi jasné, že i kdybych odpověděl jinak, nikde to nepoznám, takže mi nevadí, že v delikátní hře intrik jsem šlápl vedle. Hra mi nedá pocítit, abych litoval svého rozhodnutí. (Abych byl spravedlivý, tak slovně to většinou dá pocítit.) Stejné je to vlastně v The Wolf Among Us. Ať se Bigby zachová jakkoliv, maximálně mu někdo vynadá, ale nepocítí následky svých činů.

Pro: Příběh se vyvíjí a napíná

Proti: Čtyři postavy - méně prostoru na zpříznění s postavou

+4