Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry

Far Cry Classic

Far Cry Classic

Far Cry Classic

Far Cry Classic

Far Cry Classic

CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek
CryTek •  Ubisoft Chengdu (PS3, X360) •  Ubisoft Pune (PS3, X360)
CryTek •  Ubisoft Chengdu (PS3, X360) •  Ubisoft Pune (PS3, X360)
CryTek •  Ubisoft Chengdu (PS3, X360) •  Ubisoft Pune (PS3, X360)
CryTek •  Ubisoft Chengdu (PS3, X360) •  Ubisoft Pune (PS3, X360)
CryTek •  Ubisoft Chengdu (PS3, X360) •  Ubisoft Pune (PS3, X360)
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
XOne
10.06.2019
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
XOne
10.06.2019
XboxX/S
kompatibilní
PC
23.03.2004
PS3X360
11.02.2014
XOneXboxX/S
kompatibilní
Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry Far Cry
Žánr
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *
akce > 1st person akce *

Forma
placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra freeware (dříve placená hra) freeware (dříve placená hra) placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra placená hra
Rozsah
samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra samostatná hra
Multiplayer
ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano ano

Německá FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo volného pokračování v podobě Crysis od stejného studia. Momentálně (červen 2008) se také čeká na přímého následovníka, Far Cry 2, mezitím v rukou UbiSoftu.
Německá FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. Momentálně (červen 2008) se také čeká na přímého následovníka, Far Cry 2, mezitím v rukou UbiSoftu.
Německá FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

Hra byla v roce 2007 uvolněna zdarma ke stažení.
Německá FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

Hra byla v roce 2007 uvolněna zdarma ke stažení. V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Německá FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.
Far Cry je FPS z kuchyně německého CryTeku, odehrávající se na nepojmenovaném tropickém souostroví (předlohou byly Maledivy v Indickém oceánu). Hráč se ujímá svalovce Jacka Carvera, chlapíka "serious samovského" typu, který si pro dovolenou evidentně zvolil špatnou destinaci a chce odtud - spolu s nově nabytou spřízněnou duší - co nejkratší cestou pryč.

Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.

Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.

V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.
Oficiální stránky hry (https://www.crytek.com/games/farcry)
Oficiální stránky hry (https://www.crytek.com/games/farcry)
Oficiální stránky hry (https://www.crytek.com/games/farcry)
Oficiální stránky hry (https://www.crytek.com/games/farcry)