Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo volného pokračování v podobě Crysis od stejného studia. Momentálně (červen 2008) se také čeká na přímého následovníka, Far Cry 2, mezitím v rukou UbiSoftu.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. Momentálně (červen 2008) se také čeká na přímého následovníka, Far Cry 2, mezitím v rukou UbiSoftu.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
Hra byla v roce 2007 uvolněna zdarma ke stažení.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
Hra byla v roce 2007 uvolněna zdarma ke stažení. V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen film se stejnojmenným názvem.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.
Není bez zajímavosti, že se původně jednalo o pouhé tech-demo prezentující sílu karet nVidia. Hra se paradoxně stála záhy oblíbenou nejen pro bezkonkurenční i dobře zoptimalizovanou vizuální stránku (jelikož byl jak Half-Life 2, tak Doom III opět odložen, jednalo se o první plné využití DX9 vůbec), ale hlavně pro velmi intuitivní AI, která neztrácela nit ani na mimořádně rozlehlých ostrovech - hrát Far Cry na vyšších obtížnostech je v daných podmínkách skutečně jedinečný zážitek. Průměrný marketing zejména na západě bohužel nepřinesl CryTeku adekvátní komerční úspěch.
Far Cry se dočkalo duchovního pokračování v podobě Crysis od stejného studia. V roce 2008 vyšlo pokračování s názvem Far Cry 2, avšak už vyvíjené Ubisoftem, který převzal práva na značku.
V roce 2008 byl na základě hry natočen stejnojmenný film.