Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Melee je v Primalu jako gravity gun v HL2 bez fyziky, naprosto banální, bez možností a bez finesy (zato je ve hře 101 možností jak trhat kytky), celkem dobře to popisuje ten kritický komentář chronologicky nade mnou:
" Představte si klasickou Far Cry nebo jakoukoliv otevřenou ubisoft hru. Vytáhněte z ní střelné zbraně, šplhání po věžích, dopravní prostředky a vznikne vám Primal. Kde váš bouchací a píchací repertoár zahnuje hlavně zbraně na blízko. Ted si představte, že tyto souboje na blízko nemají žádnou hloubku. Se sekerami, holemi a bodáky nemůžete blokovat nepřátelské útoky, natož je odrážet. Jen mácháte sem a tam a doufáte, že trefíte nějakého nebožáka do jeho křehké lebky. Animace jsou navíc neskutečně nedodělané. Při útoku svým kopím jsem měl pocit, že nepřátelům poskytuji "drbací masáž" čemuž absence vizuální (ne)indikace (ne)zranění na jejich tělech také nepomáhá. "

Body za grafiku by Primal dostal, kdyby se jednalo o naprostou audiovizuální bombu, nebo alespoň jako body za poctivou rešerši, kdyby ty Karpaty vypadaly jako Karpaty :) Hlazení za ouškem za grafiku zavání při dnešních cenách AAA her a současných technologických možnostech přehnanou benevolencí :) Hra je graficky pěkná, v jistých směrech, jako je třeba bylinné patro, velmi propracovaná, ale pro mně postrádá jakoukoli atmosféru. Dvě hezčí hry zfleku vyjmenuju i coby občasný hráč, Crysis a Rise of the Tomb Raider.

Na hře mě vlastně nebavilo vůbec nic, FC byl moje oblíbená značka, ale to je Primalu prd platné, na to já vůbec nehraju. Špatná hra > špatné vízo. Teď hraju po 13ti letech znova Half-Life 2 a vůbec se to nedá srovnat od výpravy a příběhu přes AI a weapon balance. Při tomto čelním srovnání jsem si uvědomil, jak neskutečně špatný (už v základním herním konceptu) Primal je, holt kde není talent, ani moderní technologie nepomůže.
Jako je pravda, že to hodně kopíruje předchozí díly a mechanismy jsou pořád absolutně stejné. Jenom zasazení je jiné. Takže dovedu pochopit, že ten stereotyp a celková hratelnost člověka nemusí bavit. Každého baví něco jiného a každý nemusí hře přijít na chuť.

Ale když už nic, tak aspoň v "Pro" mohl zmínit luxusní grafiku, která je prostě hodně nadprůměrná a povedená. Jasně, že grafika není vše, ale pořád je to klad, který se hře nedá upřít, ať už ho nudila jakkoliv a třeba pro mě je Far Cry: Primal druhá nejhezčí hra celkově. Na prvním místě je asi Battlefield 1, který vzhledově působil navíc ještě poměrně i dost reálně.
@ještěr (komentář): "Zdejší kameny a klacky nejsou propracované ani zábavné, jakoby se autoři na tento zásadní aspekt úplně vysrali."

jaké konkrétní propracované kameny a klacky bys chtěl? různou velikost a jejich opracování?

jeden si stěžuje, že to není mortal kombat, druhému vadí, že v pravěku nemá MP5ku.. já nevim lidi, ale tak věděli jste snad, že neandrtálci na mamuty s výbušninami nechodili, ne?
@pajmič (19.04.2017 23:32): Ano, je to tak, že všechno, co končí, dá život dalším věcem. No, největší pravděpodobnost je ta, že si na tobě pochutnají různé menší organismy, jak budeš hnípat v rakvi. I když s těmi potkany by to asi bylo lepší, protože ti by to dokázali více ocenit. Přeci jen už to jsou obratlovci a jsou o něco chytřejší, takže by si tě uměli lépe vychutnat.

Ale jinak časem bych řekl, že takhle postupem času, jak smrt dává příležitost pro vznik novým věcem, tak by se dalo říct, že časem se takhle můžeš znovu dostat k nové formě života opět jako nějaký vyspělejší organismus. A nejspíš by se to dalo nějak věděcky vysvětlit. Přece jen na počátku jsi byl jen malá spermie, která nic neznamenala.

Osobně bych to viděl takto. Chcípneš ve škarpě. Pochutnají si na tobě potkani. Část tebe potkani stráví, ale určitá část se přemění na spermii v potkanovi. Potkan opíchá potkanici a vznikne malý potkan. Ten potkan budeš ty. Toho potkana sežere kočka. Opět stejný koloběh. Jak z tebe bude kočka nebo kocour, tak tě najde nějaký hladový cigán. Cigán tě sežere a opět se z tebe stává zárodek pro možnou příležitost k životu. Takže cigán opíchá Eržiku a Eržika porodí malého cigoška. A ten cigošek budeš ty. A hurá, zase jsi člověkem.

Samozřejmě, že tam je spousta dalších faktorů, které to mohou komplikovat. Cigán si vyhoní a skončíš v kanále. Navíc i kdyby zrovna píchal s Eržikou, tak nemusíš být ta nejrychlejší spermie a skončíš zase někde vytečený na posteli než tě vyperou. To záleží, jestli ta cigánská rodina pere nebo to jen nechá uschnout a vypařit se. Ono prostě záleží na spoustě faktorů. Ale takhle nějak by to mohlo fungovat :-D
@CrocoRay (19.04.2017 22:19) Když bych se měl na koloběh života dívat očima normálně myslící osoby, tedy "vědecky" tak bych to jednoduše bral tak, že něco/někdo musí zemřít, aby něco/někdo mohl žít a udržet nějaký balanc, což ve dnešní společnosti s apetitem králíka trochu problém.

Ale když se na to díváš ve větším měřítku, tak poznáš, že všechno co ve vesmíru pojde nakonec dá časem život jiným věcem. Černá díra, jenž je obecně brána jako "bad motherfucker of the universe" je podstavcem pro existenci života na Zemi. Já bych byl rád, kdyby po mě až pojdu vykvetl nějakej pěknej strom, na který by čůrali hafani, ale jak se to tak chodí, nejspíš skončím někde ve škarpě sežranej potkanama, ale co, alespoň budou mít kluci žrát a já splním svou životní pout jako švédský stůl. Pokud to bude romantičtější, tak po mích ostatcích vyroste flora, jenž poslouží hmyzu, aby opiloval plody stromů, aby je lidi mohli sklidit a sežrat.....je to tak nechutně poetické, když se nad tím zamyslíš :D
@Garret (19.04.2017 22:31): A to je chyba, Riddick měl těch soubojů mít více, zase na druhou stranu to kompenzoval jinými mechanismy. Pochopitelně jsem neměl na mysli pomalejší tempo, jako spíš komplexnost, která by se dala dobře naroubovat na arkádový mydlení zde v Primalu. Do toho ještě přidat různé vrhy a naboostovat dynamiku a bylo by vymalováno. Rozhodně by to bylo lepší než ten systém z minecraftu, který máš tady.
@pajmič (19.04.2017 21:46): "Představtte si chlapi, souboják z Riddicka v Primalu. To by byla pecka! :)"

Riddick je malá intimní záležitost s několika málo souboji, zatím co v Primalu máš mnohonásobně víc nepřátel a mlátit se s nimi jako v Riddickovi by tě hodně rychle přestalo bavit
@pajmič (19.04.2017 21:46): Riddicka jsem hrál, ale už si ho tak moc nepamatuji. Je to už poměrně dávno.

Jinak máš zajímavou představu o pekle :-) A co se týče té reinkarnace, tak jsem to moc nemyslel nábožensky, ale spíše tak, že by se dala obhájit i vědecky. Přece jen je vesmír obrovský a čas nekonečný a jednou už jsi tady a nějaký ten důvod ke vzniku být musel. Tak jako ses z hromady molekul a nějakých energií nechal vytvořit, tak proč bys nemohl po smrti znovu existovat, i když s vysokou pravděpodbností asi fakt jako jiný organismus a kdo ví za jak dlouho. Ale že je smrt konečná a během stovek dalších miliard už nemůžeš opět znovu vzniknout, tomu moc nevěřím. To by nesměl nikdy žádný život v existenci vesmíru vůbec vzniknout.

Jinak nábožensky bych byl taky v hajzlu. To bych byl ještě něco horšího než hovnivál.
@CrocoRay (19.04.2017 19:14): @M.a.t.t. (19.04.2017 19:36): Představtte si chlapi, souboják z Riddicka v Primalu. To by byla pecka! :)

@CrocoRay (19.04.2017 19:14): Haha, problém reinkarnace je v tom, že se vtělíš do podoby veverky, nebo motýla v závyslosti na tom, jaký život si vedl jako human. Takže bych to dalšího života pro sebe viděl na hovnivála, nejlépe na lenochoda :) V pekle se frčí Call of Duty a straší tě tam xichtama z Andromedy. V nebi sídlí Gabe Newell a dohlíží na své steam ovečky. Běda, jestli užíváš Origin či Uplay, to už ti nepomůže ani Dalajláma. Až na věčnost v hlubinách pekelných mi budou promítat konec ME3, nutit hrát minecraft a sledovat Garreta při hraní Primalu :D
@pajmič (19.04.2017 18:56): No, já do té vaší diskuze nemůžu zase tak moc zasahovat, protože jste oba jeli na survival a tudíž i ten zážitek je jiný a asi od hry oba očekávate něco jiného. Osobně jsem jel na normální obtížnost a rubat všechny palicí po hlavě mě dost bavilo :-D Ale vesměs jsem používal spíše luk ze startu a rozdával headshoty. Na palice jsem přešel až později, když jsem byl víc nabouchaný a vylepšil si skilly. Jinak jsem to fakt převážně jel s tím lukem. Nebo to alespoň kombinoval a palici jsem vytáhl, když mě třeba jeden z několika protivníků doběhl a luk mi byl k ničemu. Že by šlo přímo o mlátičku bych neřekl. Ale je fakt, že jak říkáš, tak půl jádra o tom mlácení je. A uznávám, že bych se nezlobil, kdyby ten soubojový systém byl o něco lepší. Nějaké ty kopy, úhyby, vykrývání, špinavé triky apod. Ale zase mě jejich absence tolik neštvala a hru si užil i tak.

A co se týče smrti, tak máš pravdu. Já její hlavní výhodu vidím hlavně v tom, že mě nebude srát nic z toho, co mě sere při životě, což ale neplatí, pokud existuje reinkarnace, očistec, nebe, peklo apod. Mimochodem všechny tyto věci i vylučují tu jistotu, že si už Far Cry Primal nezahraješ :-D Nejvíce asi ta reinkarnace, i když než dorosteš, tak asi budou jiné hry. Ale v pekle bys teoreticky taky mohl machrovat, jak rubeš neandrtálce palicí. I když spíše by frčelo mulťák Call of Duty a Battlefield, kde bys to mohl natřít samotnému Satanovi :-D
@CrocoRay (19.04.2017 18:02): To máš teda pravdu, to jsem se teda přehlédl :D Každopádně můj argument zůstává neměnný. A když se nad tím zamyslíš, tak je to dost hloupé. Bojovka to možná neni, ale je to hra, kde půlka jádra hratelnosti tvoří mlácení domorodců.

Smrt je pojem, který si každý vykládá po svém. Někdo věří v reinkarnaci, někdo zase v očistec, věčné limbo, věčnou nudu, paralelní dimenze, nebíčko, peklíčko, kdo ví. Jedno je jisté, Far Cry Primal si už asi nezahraješ :)

@pajmič (19.04.2017 17:23): Co se týče té hromady úderů, tak tam ses trochu přehlédl. Garret psal, že právě hra není bojovka s hromadou úderů, takže tvá reakce moc na jeho příspěvek nereaguje.

Jinak smrt mi hrozná nepřijde. Nudit se určitě nemůžeš, když si nudu ani uvědomit nemůžeš :-)
No ale rozhodně ti nehodlám stát ve štěstí. Užívej si této hry jak si jen tvé srdce žádá. Žijeme jen jednou a až umřeme, budeme se věčnost celou nudit v hrobě nebo urně.
@Garret (19.04.2017 16:39): Tvá připomínka na konce tvého předešlého příspěvku hovoří jinak.

elementární mechanika soubojů na blízko funguje dobře "s hromadou úderů" Vždyt tam jsou jenom dva údery. Rychlý, pomalý/silný a vrch*vlož objekt*. Kam až mi pamět sahá Morrovind měl komplexnější souboják a jistě i s blokem a odrážením. Jen pro infromaci. Ta hra vznikla v roce 2002. Téměř každá hra, s FPS combatem má od té doby parrying a block systém a dokonce i úhybné manévry. Souboje a celý design je v Primal za opicema, jaká to ironie, že. Dovedu si představit, že ke konci z tebe bude nezastavitelný Barbar Conan, jenž požil steroidy a je rozzuřený ze silné sexuální frustrace. Každého zabiješ na jednu ránu. Čímž odpadne nutnost využítat stealth systém. Je mi to jasné. Prostě klasická Far Cry šablona zmasakrovaná až na kost,
@pajmič (19.04.2017 16:13): já tě do ničeho nenutím a svoje genitálie si vsouvej kam chceš. elementární mechanika soubojů na blízko funguje dobře, že to není bojovka s úhybnými manévry, hromadou úderů a krytí není chyba Ubi. takový Primal nikdy být neměl. rozhodně to není bezchybná hra, ale Ubi z toho udělali hodně zábavný hardcore a za to jim patří potlesk. stealth tě používat nikdo nenutí a cca od poloviny hry už jsem byl dost naskilovaný na to, abych souboje relativně slušně zvládal i na férovku.
@Garret (19.04.2017 15:30): Nejde o to kým to bylo vytvořeno a jak to bylo vytvořeno. Zní to divně, když v jazyku, jenž měl vzniknout před desítkami tisíci let někdy slyším slova, která jako by vypadla úst ožralého Waleského námořníka. Tomuto dialektu prostě moc nehovím. To je ale opravdu jen zcela minimální problém, do kterého jsem si jen tak štouchnul, když už jsem byl v žáru kritiky.

Nesváděj na mě neschopnost Ubi prosím. Tady je spíš na vině gameplay designér, který nebyl schopen vytvořit ani elementární mechaniku pro souboje na blízko. Tedy jsem byl donucen použít stealth, což je fail samotného gamedesignu. Teleportování armády uga uga lidí do tábora, který by mělo osidlovat jen několik pánů je také fail at se na to díváš jak chceš. Samotný survival mod je v základu velmi povedený, jak jsem se romanticky rozepsal v prvních dvou odstavcích. Pokud snížíš byt o stupeň méně stane se z toho arkádový vřed, který tě pro změnu zase nutí používat ten stupidní soubojový systém. JakDay One: Garry's Incident Prostě game design par excellence.

NEEEE jenm to ne. To raději zasunu své genitálie do svazku kopřiv než se vracet k tomuto dílu, pane. Užij si svou 100%, bezchybnou hru, přeji ti to. Mě do toho ale NENUT :)
@pajmič (komentář): ten jazyk byl vytvořený lingvisty pro potřeby hry. kdyby postavy mluvily anglicky, asi by to nevypadalo moc věrohodně, že jo. mamutí pasáže jsou tam jen jako nepovinný bonus v podobě DLC a těch zhulených pasáží je tady, oproti 4ce, úplné minimum a osobně mi vůbec nevadily (což se o Shangrile říct nedá).

ukazovat na své neumětelství a na to, že bez kulometu tady toho moc nezmůžeš, asi není úplně ideální v případě, že máš zapnutý Survival mod. tohle není žádná procházka přírodou s louskáním lebek, tady v přímém útoku nepřežiješ. oštěpy a palice se dají házet a rozhodně jsem se nezdržoval s nimi útočit nablízku. stealth je crucial a průzkumná sova ti hodně pomůže přepadovky dobře naplánovat. jestli jsi čekal, že se postavíš do prostředka tábora a začneš to tam likvidovat, tak se vrať ke casual obtížnosti...
první pokud na Expert Survivor Permadeath skončil po 20ti minutách... oh well. ale mám to najeté, s tím lukem dávám bez zaměřovače headshoty kozám jedna báseň
@Wolverine (04.03.2017 12:23): Nehrál jsem zatím žádného Sherlocka, takže bych se určitě podíval na předchozí díl jako první a pak bych dal toho nejnovějšího. Jinak díky za tip. Sice v tomhle žánru nepatřím mezi přeborníky, takže hra něco vydrží, ale jak se dívám na gameplay a něco o hře přečetl, tak to vypadá zajímavě.
@Wolverine (03.03.2017 20:43): To by mě určitě potěšilo, ale jsem příliš líný na psaní popisků a navíc moc internetové obchody neprohlížím, takže bych na to stejně nepřišel, pokud by to nepoužili přímo tam, kde jsem zvyklý nakupovat a na vnucování zase nemám povahu :-)

Ale když už nic, tak jsem dostal docela chuť si zahrát toho Sherlocka, kterého jsi tu hodil do odkazu. Ani jsem o té hře nevěděl, protože se teď o novinky tolik nezajímám a tohle se mi docela líbí.
Že by si to nějaký obchod takhle ty popisky odsud? Ale svým způsobem by mě to celkem potěšilo, jak by si někdo vypůjčil můj článek, ale poslední dobou jsem docela dost líný psát něco, co by dávalo větší smysl a mělo to určitou úpravu.
@SavageCZ (23.02.2017 11:39): vždyt je to far cry :-) ovládat ptáka na dálku jako dron ti nepřijde kravina nebo si pohladit smrtelně nebezpečnou šelmu a ona za minutu tě bude poslouchat na slovo :-) je to prostě o zábavě...
První dojmy: vizuál parádní, pocit z lovu celkem taky i když je ignorována balistika, ale co mě teda prudí slušně je překlad. Proč mluví v infinitivech? Massa Bob. To se teda nepovedlo. Jo a rozdělávání ohně je taky úlet.Křísnout do větví a hoří to, pěkná kravina.
@Garret (18.02.2017 19:27): Ty legendární zvířata svým způsobem taky trochu považuju za bossfighty :-) Tedy hlavně bych měl strach z toho krvavého šavlozubáka a zjizveného medvěda. Mamut mi třeba nedělal problémy žádné, ale na toho jsem šel až po dohrání hry. Mně jinak dělal největší problémy asi ten šavlozubák. Ale taky záleží jakou výbavu a skilly člověk má. Na začátku mě zabil blbý lev. Ke konci jsem ho rubnul palicí a byl tuhý. Ale hrál jsem nejspíš na normální obtížnost, takže ke konci už to byla pohoda.

Ale i kromě zvířat bych měl asi strach, jak bych věděl, že jdu na toho hlavního neandrtálce z toho kmene kanibalů. Hlavně kvůli tomu dementnímu respawnu, u kterého jsem se pěkně navztekal. Vědět, že kvůli blbému respawnu jsem ztratil třeba i 15 hodin hraní, tak bych něco doma asi rozbil. Respawn je jedna z věcí, co u her nemám moc rád.
@kuler91 (18.02.2017 18:33): blejská se na lepší časy, viz. Fallout 4 a Survival mod. Ubi a Bethesda už se konečně oprostili od těch casual berliček a dávají k dispozici celkem HC updaty, které ty hry zvedají na úplně jiný level.

@CrocoRay (18.02.2017 19:06): na první hraní Permadeath určitě ne, je to fakt maras a smrt přijde, když ji člověk nejméně čeká (=leopard zakouslý do prdele apod.).

tady rozhovor s týpkem, co Permadeath dohrál. asi na 16. pokus :-) každopádně já to rozhodně na Permu rozehraju, spolu s Expert survivor. na YT jsou videa průchodu, ale ti sráči používají Fast travel, zaměřovače a podobné blbiny ;-)
největší problém bych neviděl ani tak v bossfightech, ale spíše v lovu legendárních zvířat. hlavně sejbrtůt mě zabil asi dvakrát-třikrát, medvěd i vícekrát. ale šel jsem na to špatně a příště bych byl opatrnější.
Není survival mód s permanentní smrtí? Pokud ano, tak bych to nedoporučoval, protože ti bossové a některé zvířata dát napoprvé je nemožné. Samotná hra není těžká, ale jedna chyba nebo špatně vytrénovaná postava a přijáta mise příliš brzo a všechno v čudu asi naštve. Zvláště, když u mě byla herní doba 20 hodin.

EDIT: Aha, tak permanentní smrt se dá myslím nastavit bokem, ale tu bych při prvním hraní nedoporučoval :-)
@Garret (komentář): Tak já to s tím Surv modem teda taky vyzkouším :) ... Tvé dojmy na mě působ taky dost pozitivně ... Pokud by ta hra vypadala takto hned od začátku, tak bych asi neváhal, ale ubisoft z toho vždycky udělá děsnou casual sračku a celý koncept totálně zabije, tohle zní až moc dobře a jak sám píšeš, tak mě dost udivuje, že Ubi podobný patch vůbec dodatečně udělal :) ...
@pajmič (17.02.2017 16:38): jasný, ona u dvojky byla papírová mapa (v nějaké edici) tak mě to prostě zmátlo, jinak bych chápal, protože ta mapa přímo ve hře se mi taky líbila a po přechodu na trojku to bylo pro mě trochu zklamání (ale zvykl jsem si).
@Walome (17.02.2017 14:08): Ano, přesně tak jsem to myslel, soráč za dočasné zmatení, trochu jsem se nechal unést nostalgií :)

@Garret (17.02.2017 15:32): Ano, ano. Stejně by bylo fajn mít v primalu primitivní mapku načmáranou na kožce :D Mapa dvojky taky byla dobrá v tom, že nezastavovala hru. Bylo moc fajn takhle vypnout mottor u starýho Nissana kouknout na mapu, vylézt ven, rozhlídnout se, kouknout se znova, dát si prášek, znova nastoupit a rozject se, dál čučet na mapu a zabořit to do příkopu. Eee ta dvojka měla svý kouzlo :)
@pajmič (17.02.2017 13:00): můj původní záměr hrát bez mapy a orientovat se podle slunce byl velice rychle opuštěn, protože jsem byl ztracen po každém souboji. ztrácel jsem orientaci a když bylo zrovna poledne, nevěděl jsem kudy kam. navíc, questy bys bez GPS mapy nenašel... "jdi rovně na sever a u velkého stromu zahni vlevo...". to by byl immersion fail ;)
Jsem jediný koho mrzí absence normální/fyzický mapy, té jako ve FC2? Ta elektronická tu nedává moc smysl, že. Mastodonti, šavlozubáci, klacky s šutrem, unga bunga mluva... a GPS mapa. Vůbec ne imersion breaking, obzvlášt v tom survival modu.
@pajmič (16.02.2017 19:17): S tou dvojkou souhlasím, že byla na svou dobu absolutně nejpokročilejší. Graficky jsem ji hodně žral a celkově technologiemi byla dost pokroková. Bohužel jako celek mě tolik nechytla kvůli častému respawnu nepřátel. I přesto mě ale celkem bavila.

Trojka se mi jako tak celkově líbila a měla pěkný grafický styl, ale celkově ani nevím, jestli se mi líbila více trojka nebo dvojka. Vím jen to, že dvojka mě na svou dobu graficky více uchvátila a trojka už ve své době byla prostě "jen" dobrá.

Ale zase čtyřka se mi líbí o dost více než trojka. Teda jako poprvé jsem ji hrál na nejnižší detaily, tak to byla o dost hnusnější než dvojka i trojka :-D I tak mě to ale bavilo. Ale na ultra detaily bych řekl, že se mi líbila o dost více než trojka. Textury zase tak neposoudím, ale beru to spíše jako celek.

A Primal teď mám na disku a porovnávám. No, musím říct, že vegetace, nasvícení a celkové zpracování se mi hodně líbí a podle mě je to graficky nejhezčí díl série. Co se týče modelů postav, tak ty vždycky byly horší v této sérii než u jiných her, ale jako celek se mi to graficky moc líbí.

Jako nejvíce se mi líbí hry jako Battlefield 1, Far Cry: Primal, Crysis 3 a v určitých lokacích byl skvěle zpracovaný Homefront: Revolution. Ten měl spolu s Crysis 3 asi nejlépe zpracované modely postav v herním světě. Tedy co já vím. Možná mi něco uniklo nebo jsem zapomněl.
@CrocoRay (16.02.2017 17:45): Netřeba se obávat kolego. Nevzal jsem to nijak urážlivě. :)
Když se na to podíváme zpětně, dvojka byla vizuálně i technicky nejpokrokovější. To jak vítr ovlivnoval okolí, ohen a dést do té doby nikde jinde nebylo. Byla to jedna z těch her, která mi tak trochu vyhodila hubu z pantů. Navíc to mělo krásněj art design, díky kterému se mi to líbí víc než Crysis.
Trojka, jak již zmínil Walome byla v interaktivitě dost omezená a přísahám, že měla daleko víc low-res textur, což byl asi kompromis pro hustější vegetaci a lepší modely zvířat.
Čtyřka měla problémy s dokreslováním objektů a low-res textury ještě přibily. Podle mě je to asi "nejhůře" vypadající hra v sérii.
A primal je krásnej, doskakování je minimální a jede to jako vlak. Všechny díly jsou pastva pro graphics whores "Dunia" je fakt kůl, ale už to není hra, kde bych očně onanoval :)
@pajmič (16.02.2017 17:28): Jo, dobře. Urážlivě jsem to nemyslel, jen mě to trochu zarazilo, tak jsem se raději zeptal.

Jinak hru teď zkouším znovu dát na disk a určitě to posudím lépe, když zapnu čtyřku a hned potom Primal a budu hned hodnotit. Takhle to hodnotit úplně nejobjektivněji nejde, když jsem ty hry hrál nějaký měsíc zpět.

Ale jinak jako správné srovnávání beru pouze ultra detaily, které ukazují maximum, jak hra dokáže vypadat a tímpádem je přesnější určit, která hra vypadá lépe. A tam bych se divil, že by čtyřka měla lepší modely postav, protože mi právě přišly takové horší v porovnání s jinými hrami, když jsem to hrál posledně. To je ta část, kde Far Cry série nevyniká, když to srovnám třeba s Crysis 3, Homefront: Revolution, CoD, Battlefield.