Po velkém úspěchu, který v roce 2010 Codemasters sklidili se hrou F1 2010, která byla první oficiálním simulátorem královny motorsportu pro PC od dob legendární F1 Challenge '99-'02 z roku 2003, je zde téměř přesně po roce pokračování, které obsahuje oproti svému předchůdci celou řadu zajímavých vylepšení.
Ve hře opět získáte možnost vyzkoušet si monoposty všech dvanácti týmů, které se zúčastnily mistrovství světa v roce 2011. Stejně tak hra obsahuje všechny tratě, na kterých se v roce 2011 odehrály souboje nejsilnějších vozů a nejlepších jezdců z celého světa.
Hra disponuje vším, čím dokázal ohromit první díl. Opětovně nabízí dynamickou změnu počasí v průběhu jednotlivých závodů, kdy se během poklidné jízdy za slunečného počasí může během několika málo vteřin stát divoká a nebezpečná jízda na mokru, která vás donutí přehodnotit celou strategii pro závod. Pokud tedy budete chtít uspět. Další věcí, která je zachována je velmi široká možnost herního nastavení, kdy si ze hry můžete udělat oddychovou arkádu, nebo hardcore simulátor se vším, co k tomu patří.
Nemalou změnou oproti předchůdci je bezpochyby větší důraz na rozhovory s novináři, na které v prvním díle nebyl kladen zas až takový důraz. Hra opět disponuje fantastickou, nádhernou grafikou a kvalitní zvukovou stránkou, která vás dokonale dokáže vtáhnout do hry a zaručeně vás nepustí.
Hra obsahuje, stejně jako první díl, multiplayer a také kariéru, ve které si postupně zajezdíte na všech okruzích, které obsahoval kalendář F1 pro rok 2011, přičemž začínat budete v barvách některého ze slabších týmů (například HRT či Virgin), ale pokud se vám bude dařit, budete moci postoupit do některého z lepších týmů a postupem času se možná zapojíte do bojů o titul mistra světa.
Ahoj.Mám tuhle hru a přešel jsem z xp na win 10
Ale na tomto nejde spustit.
Má někdo nápad co s tím ?
Ale na tomto nejde spustit.
Má někdo nápad co s tím ?
Pro: výkonnostní rozdíly mezi vozy, grafické zpracování, ozvučení, simulace pneumatik Pirelli, safety car, licence na sezonu 2011
Proti: málo efektní snížený odpor vzduchu při klasické jízdě těsně za vozem