Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Áááá tahle debata tu dlouho nebyla, tipuju tak měsíc, dýl to nebude... :D
@Crash (25.03.2013 08:01): Pár let dozadu jsem Daggerfall zkoušel, ale šlo jen o jakési technologické demo, kdy v samotné hře prakticky nic dělat nešlo. A Dark Forces DarkXL mám připravené k vyzkoušení.
A zkoušel někdo ten XL Engine na nějakou z těch her? V jakým je to stavu? Já to před časem zkoušel právě na Daggerfall, ale nějak se mi to vůbec nepodařilo rozchodit, i když žádné intenzivní testování to nebylo, dva pokusy dva neúspěchy a vyflákl jsem se na to...
@Drolin (23.03.2013 21:56): Dagerlol by přidaný jako bonus, pokud vím. Nicméně místo přihazování "nesmyslů" bych osobně radši už viděl kvalitní Dark Forces (čekám na to už roky, od první zmínky na bývalém newdoom...
Na Daggerfall čekám řadu let a on si k tomu bere nějaké FPSky? Hmm, špatné priority vidím v něm.
@Isair (23.03.2013 20:29): Ne, engine nepřídává "šeredné 3D modely postav". To je práce modderů. Osobně se 3D modelům monster vyhýbám, ale 3D modely ostatních věcí mohou být povedené (HUD, předměty, prostředí).
eDuke32, to je ten mód či engine, který přidává (mj.) ty šeredné 3D modely postav?
Tak teď jsem si jen tak ze srandy zkusil první level na Let's Rock a mám 01:15.29. Mrtě chyb, moc dlouho. Určitě bych rád aspoň pod třičtvrtě minuty.

Fuck yes, na nejtěžší obtížnost první level za 17 vteřin!
@PavelU (20.03.2013 20:31): Jsou tam ty klasické komerční add-ony - Duke Caribbean, Duke it out in D.C. a Nuclear Winter. Takže jsem rád, že jsem si zase zlegalizoval chybějící tituly ve sbírce.

Konverze je velice pěkně udělaná, na rozdíl od BCG edice Doomu uživatelsky přívětivější a vizuálně perfektní. Samozřejmě E-Duke s add-ony vypadá lépe.

Akorát mi hra jednou natvrdo spadla a měl jsem problémy s ukládáním - párkrát mě to vyhodilo na plochu a Steam Cloud hlásil občas problém. Uvidíme, jestli je to jenom přechodný zjev nebo mi to bude zlobit trvale.

Koukám, že si s těmi achievementy zrovna moc práce nedali :) Drtivé většina je prostě za dohrání na jakoukoli obtížnost.
@leebigh (20.03.2013 16:59): Pěkná edice, ale chybí v ní čtyři kompilační add-ony od Wizard Works. A k Nuclear Winter existuje jeden mod, v podstatě Nuclear Winter 2. Ke stažení zde, kde je uvedena i spousta dalších modů.

Screenshoty z Duke's Snowy Adventure II: Stolen Weapons.
Tak jsem to zas rozjel a začalo mě bavit překonávání časů projití levelu...achjo, já ty četby nedočtu a rešerše nedopíšu.
Zkuste ten eDuke32. Má bezchybný mouse-look, odstraňuje problémy s grafikou, dává víc možností si s hrou vyhrát a spustit ji v jakémkoli rozlišení. Plus rovnou standardně vám tam hodí už moderní mapování kláves.
Je to v podstatě nutnost, osobně si myslím, že to bez toho skoro nejde hrát.

A pak už jen doporučit Duke Plus. To z toho dělá úplně novou hru. Říditelná vozidla, tuna nových zbraní, munice už je na zásobníky (přebíjení zbraní), přátelská AI, strašně moc nových uživatelskcýh map (ta, kde se spojenci seskajuete na nepřátelskou vilu z vrtulníku a pomocí těžké techniky se dostáváte dovnitř...slint), možnost cutscén...

Tak měl vypadat DNF. S tímhle to dost dupe na moderní FPSka.
@marwel (20.03.2013 17:31): Jo tak to já bych měl taky problém to dneska hrát na klávesnici. Rozhodně to nebylo myšleno tak, že bych ovládání FPS her pouze na klávesnici chtěl nějak oživovat. Spíš jsem chtěl jen naznačit, že mě to tehdy ani nenapadlo něco takovýho zkoušet, jak jsme byli na tu klávesnici zvyklý...
Hehe ... "myš". Vzpomínám jak jsem Quaka obstojně mastil na klávesnici, než mi tehdá kamarád ukázal, co to je "mouselook"... :D
Ja tyhle staříky hraju na klávesnici, myš je akorát pro nějaké windowsácké buzíky. Horší odpad než konzolisti.
Jsem hodne zvedavy, jak upravene to bude. GOG verze se u me neda hrat, protoze mys ve hre funguje hodne podivne. Ale pokud to bude upravene alespon tak, jako jsou upravene prvni dva dily Dooma v BFG edici dilu tretiho, pak bych do toho urcite sel.