Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Vurhor (17.08.2016 14:32): Ak človek vezme mágov a používa plošáky, tak v pohode (na normal. Na prvý pokus úplne safe výsledok.

Ťažší mi prišiel fakt len Orzhammar a deep roads s tým kvantom nepriateľov.
@Lukaskon (17.08.2016 14:32): Tak snad někdy příště. Teďka už ten Redcliffe zkusím dorazit (nerad skáču mezi questy) a vrhnu se na Věž mágů a tam snad trochu zesílím. Největší chyba byla asi, že jsem neměl léčitele, no.
@JohnCZ (17.08.2016 14:02): V každé oblasti mají nepřátelé trochu jiný maximální level. Z tohohle pohledu je nejlehčí tuším Věž mágů, pak Rudoskalí, Brecilián, Útočiště a nakonec Orzammar. Ale skutečnou obtížnost kapitol určuje mnoho faktorů.
Já osobně bych Rudoskalím nezačínal. Za záchranu všech obyvatel je drobná věcná odměna (a pěkný pocit), ale bez dobrého léčitele v týmu to snad ani nelze. Říká se, že nejlepší je začínat Věží ale tam je zas riziko nutnosti dotáhnout kapitolu do konce. Já obvykle startuji v Denerimu a pak jdu na Orzammar. Není to lehké, ale na Normal se to dá zvládnout. Na těžší už asi ne.
Nestalo se někomu, že by najednou z ničeho nic začali být nepřátele o několik tříd silnější (asi nějaká forma level scalingu). Hraju na normal, doposud jsem neměl se souboji problém a včera jsem se zasekl u bitvy o vesnici v Redcliffe (ve výsledku mi pochcípala většina obyvatel a já z toho vyvázl jen za využití různých glitchů) - myslel jsem si, že je to moje chyba - jednak protože jsem měl blbé složení party a jednak, protože to asi neumím hrát. Dneska jsem tu bitvu nějak upižlal a stejnak mi přijdou i menší jednotky nepřátel o mnoho silnější, než doposud. Čím to je? Nějaká rada, co udělat, abych furt nechcípal? Ten balanc obtížnosti je nějakej divnej.
@Jab (13.08.2016 22:54): Jasne, ja som myslel, že si chcel napísať, že nejde z origins naimportovať postava ale iba z awakening, ale už chápem.

@Malignus (14.08.2016 01:33): Myslím si, že Leliana's Song sa oplatí hrať až po hlavnej hre, lebo sa ti vlastne vyspoiluje jej príbehové pozadie, s ktorým ťa postupne v hre zoznamuje.
@JohnCZ (13.08.2016 21:52): Co se týče příběhu je to takto:
1. Leliana's Song
2. Tale of Orzammar
3. Origins (Origin + Ostagar + Lothering)
4. Stone Prisoner
5. Warden's Keep
6. Origins (Broken Circle)
7. Return to Ostagar
8. Origins (Redcliffe + Brecilian Forest + Orzammar + Denerim + Urn of Sacred Ashes + Landsmeet + Final Battle)
9 .Darkspawn Chronicles
10. Awakening
11. Golems of Amgarrak
12. Witch Hunt
@Tulareanus (13.08.2016 22:50): Ale hernajz nepleť ho. Nejde to. Pokud dokončíš Witch Hunt před Awakening, tak postavu na té úrovni z Witch Hunt už do Awakening nedostaneš. Tam jde jen dostat postava z konce základního Dragon Age. Prostě to pořadí je napevno třeba dodržet (jelikož každé z těch tří DLC/datadisku má jiný strop zkušeností). Sám si to v diskusi níže řešil.
@JohnCZ (13.08.2016 22:31): Tie dlc, čo sú priamo v hre, by som na tvojom mieste hral normálne, ako keby to boli len ďalšie questy, minimálne preto, že v jednom DLC máš companiona a je zbytočné si ho nechávať až pred koniec hry.

Pri standalone DLC je to relatívne jedno okrem DLC The Witch Hunt, ktoré je v podstate za príbehom datadisku. Ostatné sú dosť samostatné, ale hral by som ich až po prejdení Origins, lebo niektoré veci ti môžu vyspoilovať a niekde ti môže unikať kontext, aby si si to užil, kým pôvodnú hru nedohráš.
@JohnCZ (13.08.2016 22:31): Ta v základním Dragon Age je jedno, jak budeš hrát. Obdobně u těch mimo základní dějovou linii (Lelianas Song, Darkspawn Chronicles). Ale po konci hry je pořadí Awakening, The Golems of Amgarrak a nakonec Witch Hunt. Páč jinak se nedostaneš na max level a ani nepůjde přesunovat postavu.
@Lukaskon (13.08.2016 22:03): Ok, díky. :) A ta standalone DLC jsou nějak dějově propojená nebo je jedno v jakém pořadí je budu hrát? Asi bych si je dal v pořadí podle zdejšího hodnocení - od nejhoršího po nejlepší.
@JohnCZ (13.08.2016 21:52): Je to jak říkáš. Některá DLC jsou samostatná, jiná (3) jsou součástí základní hry a odemknou se po ukončení Lotheringu. Někdo se do nich pouští přednostně, protože obtížnost je celkem nízká a odměna bohatá. Já si je nechával až těsně před finále hry (tedy na dobu, kdy je ještě lze hrát). V maximální možné míře se díky tomu oddělil obsah základní hry a DLC, o což mi šlo.
Co se tipů týče, můžeš zaskočit ke mě na web http://www.adventurista.cz/?page_id=9506
Určitě se tam "pár" postřehů najde :)
Jak je to s těma DLCčkama? Koukám, že některé se pouští samostatně (ty tedy asi až po dohrání) a některé naskáčou už během hlavní hry? V jaké fázi se tedy do nich ideálně pustit? Případně ještě nějaké tipy/triky? Zatím jsem v Lotheringu a souboje (normal) mi přijdou až nezvykle tuhé (tenhle typ her, kde se musí kombinovat skilly, neumím hrát) a strašně mě štve, že se nedá vyskočit z bojového módu, i když jsem od nepřátel 100 kilometrů daleko... nadneseně řečeno.
@Jab (11.04.2016 22:39): Jakmile se ocitneš ve vězení, přijde za tebou někdo na pokec. To ale neproběhne a nedá se dál nic dělat. Zkoušel jsem postupy, co jsem našel na netu a nic nepomohlo. Mám nejaktuálnější DA:UE staženou z Originu.
Začal jsem to hrát, za sarkastického trpaslíka.
Ovšem, co mně dostalo byla rada z loadovací obrazovky: Nikdy neskákejte do bitvy s holýma rukama :D
@Jab (07.04.2016 17:16): Bylo to psáno během jedné z nejnudnějších přednášek semestru, asi jsem byl natolik znuděnej, že jsem si to po sobě ani nepřečetl a rychle to nějak do sebe naplácal. Za překlepy sorry.

Jinak ty trpasličí originy jsem jako jediný nehrál, ale pouštěl jsem si je na yt. Jako jo, vypadají pěkně, ale stejně to nikdy za ně asi hrát nebudu :)
@Vurhor (komentář): Imho trpasličí Noble Origin je možná nejlépe zpracovaný vůbec. Pokud bys to za něj hrál, tak si pak užiješ více i Orzammar. Lokace jsou ale celkově slabost jedničky. U Awakening už to ale bylo o dost lepší.

Leliana mi přišla jak stalker. S Alistairem ale souhlasím.

Jinak Morrigan se píše takhle. :) A Keldorn se píše zase takhle. ;) Máš ten komentář šit malinko horkou jehlou. Překlepů je tam vícero a atmosféru zmiňuješ v poslední odstavci dvakrát v jednom souvětí. Jinak ale pěkné shrnutí. Co se týče atmosféry, ta tam opravdu byla. Ale ta debilizace RPG prvků (viz právě to navyšování influence) byla značná.
Čau. Jsem asi tesně před koncem a potřeboval bych vybavit družiníky. Nevíte, kde by sse dala sehnat hromada peněz. V žurnálu už mi moc úkolů nezbývá. :-(
[přesunuto z komentářů]

Ve hře mi nejde měnit barva očí. Dokonce mají všechny postavy stejnou barvu očí...tmavě hnědou. Nevíte někdo PROSÍM co s tím? Vím, že je to drobnost, ale štve mě.
@Všivák (komentář): Ach jo, a já jsem byl tak rád, že souhlasím úplně se vším, dokud jsem si nepřečetl ten poslední odstavec o táboře. Ale což, člověk hold nemůže mít všechno :)
@7c (29.07.2015 22:32): Většinu CGI trailerů pro BW (SWTOR, Mass Effect 2, DAO,) dělal Blur. A mimochodem, ty nepoznáš rozdíl mezi CGI a 13 let starym enginem?? DAO byla ošklivá i v době vydání, ale o grafice jsem nemluvil. Práce s kamerou, animace, hudba, naprosto plynulý přechod do gameplaye a vůbec ta velikost scény, jak z LOTRA . Ukaž mi podobnou scénu, která byla vytvořena přímo ve hře.
@7c (29.07.2015 22:10): Jo pěkné. Akorát jsem si vzpomněl, jak se v animačce Warcraftu tři Arthas došoural k fotrovi do paláce, probodl jej a pak se asi zase odšoural pryč. Občas je to "dělání dojmu" dost na úkor logiky. Ale tady dobré...

Mně se třebas líbila úvodní animačka k MaM 7, s tím popisem souboje na pláži ze dvou pohledů. Nebo animace "čínského konce" v Jade Empire (ten "pro-císařský"). Ze Starcraftu pak třeba Battle for Amerigo. Animačka k Age of Empires (jak se mění město), některé animace z Worms 2, animace s generálem a Yes Manem v New Vegas (a pak i závěrečná "animace" v Blood Money), úvodní animace HoMaM IV. A dál už mě nic nenapadá (krom tedy tradice v podobě SWToR a bitvy o Alderaan) . :-)
@7c (29.07.2015 22:10): Filmečky mělo BLIZZÁRD vždy krásné....problém však vězí v naprosto podstatné pravdě. To co jsi nám představil je CGI filmeček, tedy "computer graphics imaginary" kdežto to, co prezentovalo BW bylo vytvořeno v enginu hry. To jsi ale určitě veděl, že? Milý kolego? ::(

@Barbar Conan (29.07.2015 22:00): Vybuchla mi hlava amígo! Díky za jasné vyjasnění naší bezvýznamné situace!
@7c (29.07.2015 21:28): Vskutku? Jelikož z mého úhlu pohledu je to jedna z nejlepších cutscén vůbec a bioware jsou po stránce filmovosti jedni z nejlepších v oboru......asi oba žijeme v jiný dimenzi :D
Já furt přemejšlím, proč mě ta hra docea bavila, když vlastně všechno bylo docela na houby :-D. A to, že 2 roky předtím vyšel Zaklínač 1, kterej byl o dost lepší, Bioware taky do karet moc nehraje.
@Jab (29.07.2015 19:51): Každá ze tří BW poboček má jiný počet zaměstnanců. Edmonton něco přes 250, Montreal 50, Austin 150-200, takže na tom nejsou s pracovní silou o nic líp než CDPR. Já si myslím, že těch 150-200 je ideální číslo. Stihnou hodně práce a navíc to není tak složitý ukočírovat.
Docela rachot, jak jsou odstupňovány třebas počty zaměstnanců u jednotlivých výrobců. Bioware jich má kolem tisíce (spíše ještě o pár set více), Bethesda (jakožto Games Studio) asi ne o moc méně, CD Projekt Red kolem 230, Obsidian 135 (asi už teď o dost méně), Larian Studios 40, inXile 11-50 a Harebrained Schemes čert ví kolik.
@Jab (29.07.2015 19:14): Áno, súhlasím s tým, že požiadavky mnohých hráčov a štúdií sa v niečom rozchádzajú. Preto je tu indie scéna, kickstarter a pod, ktoré sú dobrou a logickou alternatívou, proti ktorej vôbec nič nemám - naopak.

Bioware je štúdio, ktoré sa dokáže učiť zo svojich chýb, preto aj Gaider vyhlásil, že ďalší diel Dragon Age by chceli robiť inak. Aj keď s ich hrami nemám problém (som fanúšik a nehanbím sa za to), v tomto ich môžem len podporiť. Vždy je priestor na zlepšovanie. Aj keď mám napríklad sériu Dragon Age rád, uvedomujem si, že výraznejší význam má akurát len prvý diel.. aj to viacmenej len preto, že ťažil z ich predošlej tvorby a podivnej nálepky duchovného nástupcu Baldur´s Gate.

Akurát si stojím za tým, že momentálne má kickstarter rezervy. Teoreticky sa to môže zmeniť, ale ak sa situácia nezmení, tak tomu neverím. Na vine sú rôzne projekty typu Broken Age, ktoré nasľubovali hory doly a v konečnom dôsledku hráčov sklamali. Aby sa to skôr neodrazilo v čoraz menšom záujme hráčov o komunitné financovanie. Inak je pravda, že peniaze nie sú všetko a mnohé dobré nápady často vznikli improvizáciou vyplývajúcou z ich nedostatku. Ale jasné, nechajme tomu voľný vývoj a uvidíme, čo prinesie budúcnosť.