Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@jones1240 (komentář): Díky tvému komentáři mám vážně chuť si dvojku zahrát. Bohužel nemám DAO save a vážně se mi to nechce hrát s přednastaveným scénářem. Štve mě to. DAO je zlaté, ale dvojka je i přes své chyby mám srdcovka a vlastně tam malý prostor je pro mě plus.
@S4TW (29.05.2023 10:19): Jo jo, s tím jak se pomalu blíží nový díl tak chci bejt ready a aspoň jednou naskočit na hype train v době vydání :D Jo, mám to stejně já je rozehrál dávno a jedničku jsem skoro dohrál a bez DLC dvojku zase dohral ale taky bez DLC :D Takže teď ty resty napravuji komplezně a užívám si to jak nikdy. Oba dva díly jsou lepší než si pamatuji :D
@jones1240 (komentář): rerun komplet série? Já jsem teď koupil ten bundle Dragon Age a Mass Effect her, takže to mám taktéž v plánu (jedničku jsem dohrál už 3x, dvojku 2x), ale nikdy jsem nehrál DLC, čili motivace si to dát ještě jednou tu je :)
@Malignus (03.09.2021 21:12): Kdyby měli od začátku dost času a prostředků, pak by DA2 v první řadě nikdy nevzniklo. Vlastně si ho vymysleli "mimo" původní 5ti herní plán, protože věděli, že tu hru, kterou původně chtěli po DAO dělat, tak ji v tom čase nedokáží zpracovat.
@Malignus (03.09.2021 21:12): Je zajímavé, že tohle mají Mass Effect 2 a Dragon Age 2 dost podobné, jen výsledek v ME2 byl nakonec mnohem lepší, takže tam ty chybějící kousky skládačky nejsou tolik vidět.
@Ria Kon (03.09.2021 20:53): Mark Darrah se na svém twitterovém účtu vyjádřil, že v Dragon Age 4 budou poslední střípky příběhu Exalted March, což je důvod, proč můžeme na promo materiálech vidět / slyšet Isabelu, Varrica a Fenrise. :-)
@Mesiáš z pouště (03.09.2021 18:21): Já osobně to hodnotím 80% jen proto, že jsem si přečetl o podmínkách vzniku, dohrál jsem hru a přijde mi někdy neprávem podhodnocená, ale na vyšší hodnocení bohužel nemá. Osobně mi ale přijde úctyhodné, jak BioWare dokázali i dost prvků Dragon Age II a zrušeného Exalted March nacpat do Dragon Age: Inquisition a Dragon Age 4. Jinak postavy a příběh jsou skvělé a i tvůrci Zaklínače žasli, co nakonec dokázali BioWare vytvořit navzdory osudu nejen v případě Dragon Age II, ale i Dragon Age: Inquisition a Mass Effect: Andromeda.
@pajmič (17.09.2020 19:14): Podľa mňa v prípade Bioware hier, asi neexistuje názor, ktorého by bolo málo, keďže tie hry hralo a hráva veľa ľudí.

@Jab (17.09.2020 19:12): Mne prišlo, že DA 2 má originálnejší a osobnejší setting a je priamočiarejšie akčné, čo mi nevadilo, skôr mi vadila tá nerozhodnosť toho, ako a kam má mechanizmami hra smerovať v DAO. Na jednej strane chceli tímovú taktiku s pauzou, na druhej strane ti dávali útoky a ability, ktoré si mal použivať po sebe ako keby šlo o kombá a pozerať sa na to z tps pohľadu a nebolo to ani úplne taktické a ani poriadne akčné. Podobnými neduhmi trpel prvý Mass Effect, ale tam bolo menej ingrediencií toho pejskokočičkovského dortu, ktorý sa tam snažili natrepať v DAO.
@M.a.t.t. (17.05.2019 11:01): Ok, ja si už fakt nepamätám, ako to bolo u mňa, ale RPG hrávam vždy zodpovedne, asi sa tesne nevošiel do tých tabuliek, čím len potvrdzuje vlastne ten môj výrok, ale tak to v pc hrách väčšinou býva, čo už. Osobne ho i tak považujem za jednu z najhorších postáv z Dragon Age série (hoci je pravda, že Inquisition som hral asi dve hodiny, lebo ma to nebavilo).
@Tulareanus (17.05.2019 00:12): Minimálne podľa informácií na internete nie je vôbec nutná maximálna úroveň priateľstva, alebo rivality. Stačí ak ho neskôr priamo požiadaš, aby sa k tebe pripojil a za špecifických podmienok sa k tebe znova pridá. (If you choose the top option ("Join Me") and Hawke has any (0-100%) amount of friendship, less than 50% rivalry, OR 100% rivalry with Fenris, he will rejoin the party.) Samozrejme, stále ide o videohernú logiku, ale príde mi, že to v zásade dáva aký-taký zmysel :D
Díky lidi, teď mám zase v hlavě materiál tak aspoň na měsíc. A asi si i projedu jeden průchod DA2 pro tu nostalgii :)
@SilentWolf (17.05.2019 05:50): LOL, jasně, že ve hře nechávám postavy explodovat (respektive zejména vykrvácet, Hemmorhage FTW), protože hra jiné využití nenabízí, vývojáře něco takového ani nenapadlo a pokud napadlo, nechali si to pro sebe. Proto kouzelné slovíčko headcannon.

EDIT: A tedy diskuse se stáčí směrem, který mě přivádí k myšlence, že je nejvyšší čas vytáhnout bingo na téma Herní komunita a sexistické stereotypy.
@Malignus (16.05.2019 23:23): já jsem několika kámoškám doporučil hry jako Dragon Age, Mass Effect a Zaklínače. Dopadne to vždy stejně - proto chapu že tam některé ty postavy prostě musejí mít místo.

Ale už se v nich něco hnulo, protože se nějak divím, že se asi 5 holek shodlo na tom, že nejlepší postava ve hře o trůny je ohař. Takže je snad vše už na dobré cestě. :-D

I tak je zvláštní vidět, jak každý hraje tu hru jinak. Jeden nechává nepřátele explodovat, další krvavou magii používá jako fantasy variaci viagry. :-D a vývojáři na nás všechny myslí! :-D
@Sadako (16.05.2019 23:42): To už si fakt nepamätám, bolo to pred pár rokmi, čo som to hral. Ale myslím si, že napriek tomu, že niektoré skutky kvitoval, tak nemal rád, že som dobrák. Nuž jeho problém. I tak klasická videoherná kravina - viac záleží na nejakom progress bare, než reálnych herných situáciach, ktoré mali nejaké vzťahovú logiku s danou postavou (oslobodenie, fenrisov quest a podobne).
@Ria Kon (16.05.2019 23:42): Největší sranda je "Amazon Brigade" Female Mage Hawke (Fire & Water magic + healing) s polečně s Merrill, Aveline a Isabelou. :-D A nebo trochu filosofické dusno "Teplých bratří" s Male Mage Hakem romancujícího Anderse a v partě s Fenrisen a Varricem. :-)
@Charllize (16.05.2019 23:12): Too late...
A to by byl dlouhej výčet vzhledem k tomu, jak se chová představivost shipperky;
DA série, ME série, Detroit: Become Human, Deus Ex: HR/MD, Skyrim, The Sims série, Uncharted série...
Sakra i nevinný XCOM 2 se svým systémem customizace a bondingu :D
@Sadako (16.05.2019 22:32): Mne dosť vadilo to jeho ublíženecké a sebecké pokrytectvo. Všetci mágovia sú zlí, všetci sú na mňa zlí, tak aj ja budem zlý, lebo tak je to spravodlivé a budem trestať ľudí, ktorí nemajú vlastne nič spoločné s tým, čo sa mi stalo. A neustále si budem na niečo arogantne nárokovať, ale vlastne nič charakterovej či skutkovej hodnoty nebudem ponúkať na oplátku. Prišiel mi teda dosť charakterovo plochý.

@Ria Kon (16.05.2019 21:46): Trápiť postavy je ale skôr sadizmus, než emáctvo, nie?
@Charllize (16.05.2019 14:13): Tak ja som nenapísal, že presne na ten rok. Je to určite dlhšie obdobie. Ale tak samozrejme, že si si to nemusel všimnúť, ak to dianie až tak nesleduješ. Ale si napr. zober fantasy videohry za posledných 30 rokov, ako sa spoločensky vyvinuli, dobre je to vidieť napr. aj na úlohe elfov alebo iných "fantasy menšín" v hrách ako Dragon Age, Witcher a podobne.
@Charllize (16.05.2019 10:26): Lenže tie "spoločenské hovná" sú častokrát práve tou inšpiráciou pre vytvorenie kontextu fiktívneho diela. Pozri sa na rôznu medzivojnovú literatúru alebo literatúru po 2. sv. vojne. Fikcia vždy vychádza z niečoho, čo je aspoň štipku reálne. A v tomto prípade to bolo veľmi jasné. Môžeš to samozrejme ignorovať, ale to neznamená, že to tam prestane byť.