Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Diky... Zda se, ze grafarny odchazeji do zumpy zastaralosti mnohem pomaleji, nez v dobach, kdy jsem byval mladym idiotem plnym sil :)
Ahoj, myslite, ze me Doom rozumne pojede na AMD FX 6300 6-core, 12 GB RAM a ATI Radeon R9 270X? Diky

Jinak bych to musel nechat na podzimni upgrade asi (coz by mne stejne netankovalo, ale radsi bych to zkusil koupit uz ted, ta hra je stejne od zacatku levna...)
@leebigh (05.07.2016 17:29): Mně se ale tuším stalo něco podobného. V té hře to myslím funguje tak, že jakmile tu motorovku jednou sebereš, tak ji máš v inventáři napořád. I kdyby jsi pak načetl uloženou pozici ještě před tím, než jsi ji sebral, měl bys ji už mít.
@Najlvin (05.07.2016 16:23): motorovku jsi musel nejprve vzit a potom ji mas v dalsim prubehu hry naporad. Myslim ze to je u H34D bug.

@H34D (05.07.2016 11:59): Zkousel jsi restartovat checkpoint? Ja jsem mel zasek s tim, ze jsem nemohl najit vychod resp. Se mi mozna neotevrel a po restartu jsem stal primo pred tim vychodem.
@H34D (05.07.2016 11:59):
To nebude bug. Motorovka, stejně jako BFG, není standardní součástí zbraňového arzenálu. Vytahuje se přes speciálně vyhrazenou klávesu, akorát už si nevzpomínám, která to byla. Nebylo to "G"?
Potkal jsem takový bug: když jsem poprvé vzal motorovku, chcípl jsem a opakoval jsem checkpoint, ale motorovka už tam nebyla (zaseknutá v mrtvole) a přitom já ji nemám. Když jsem na ni narazil v průběhu hry znova (už 2x) nemůžu ji vzít. Nejde mi vzít ani žádný kanystr s benzínem. Nesetkal se s tím někdo?
@Karasman (01.07.2016 07:24): prasata jsou tady nejnepříjemnější nepřítel a v těch klasických levelech se stává, že na tebe vyběhnout dvě a více a není moc kde manévrovat. navíc, na Nightmare dávají základní pěšáci velký dmg tím svým sekundárním výstřelem, který mě usmaží na jeden pšouk. tady asi můj pátý pokus v Entryway. a tady neúspěch v Undrehells :-) každopádně nemožnost ukládat z toho dělá docela výzvu... škoda, že za to není achieve.

koukám, že Doom 4 je první hra ever, kterou jsem dohrál jako jedinou v jednom měsíci. dvakrát. zajímavá blbost ;-)
Já klasik level našel jen jeden a paradoxně je to poslední level první epizody, takže prakticky jen sejmout pár prasat (přičemž barely dost pomáhaj) a pak dva barony, takže super easy.
@Paul (30.06.2016 20:31): jo, mně taky. hlavně je matoucí, co mám právě v ruce, protože ty zbraně zase nejsou tak vzhledově odlišné, při pohledu "zezadu".

spíš bych uvítal trochu vyváženější klasické levely, které jsou prostě megatuhé.
Funguje vám normálně zvuk a hudba v menu ? U mě je to tichý a rozezní se až při loadingu nahraný pozice. Co tak googluju tak nejsem sám.
Divnej bug, ale ve hře naštěstí všechno funguje bezchybně.
@mazar1234 (26.06.2016 00:52): no je to překvapující, např. Witcher ve stejném nastavení (1080p max) žere dobrejch 90% výkonu, což je oproti 30% docela rozdíl :)
Ale samozřejmě jsou to nesrovnatelný hry, doom je sice luxusně vypadající, ale furt jen koridor bez živoucího světa. I tak mě ale těch 30% překvapilo. Jediné co mě sere, že kvůli tomu že hra jede přes openGL, tak nejde nahrávat přes shadowplay. To je opruz.
@Paul (25.06.2016 19:10): "a ta idovská optimalizace, kdy se vším na ultra jede gpu na 30% :) " - VOLE :-D na tej tvojej momentalne nadcasovej karte je to fakt zarazajuce zistenie :-D

... aneb .... aj keby to bolo sprasene ako GTA IV v dobe releasu tak by ti to islo stabilnych 60 FPS 4K na ultra :-D
No a jak je to s optimalizací, vážně je minimu ze Steamu potřeba? Na notebooku s Geforce 660M to asi nerozjedu, co? :-)
Tvle ten dům se fakt poved :)

Taková krásná čistá rezničina, pěkný mapy, perfektní zvukověmuzikální doprovod, skvělej gun feel..

a ta idovská optimalizace, kdy se vším na ultra jede gpu na 30% :)

Přitom z videí mě to nelákalo, ale na vlastní myš je to něco jinýho.
@Garret (21.06.2016 13:12): Mne to padlo za celú hru presne 1 krát a až potom v záverečnom leveli hneď zo začiatku asi 3x behom chvíle, ale všimol som si, že to bolo vždy keď som dal "crouch" ako som strieľal tých zombíkov podo mnou boostovaním pištolky.

Potom som už necrouchoval a už mi to zase do konca hry nepadlo. Ináč som vôbec počas celej hry crouch nepoužíval takže mám podozrenie, že to nejako súvisí.
Znie to síce ako chujovina, ale empirickým pozorovaním by som celkom s istotou tvrdil že to tak fakt je.
dohráno podruhé na Nightmare. Mastermind dal zabrat (asi 5 pokusů). teda ale padalo mi to celkem častěji než často s takovou tou ajďáckou hláškou, jestli chci odeslat bugreport...
@pavouk2 (19.06.2016 16:58): Máš kartu která bude aktuální ještě tak čtyři roky, rozlišení dělá na výkon hodně, ovšem u toho wolfensteina máš spíše jen něco blbě nastavené, protože mě na parní grafice jel v pohodě.
@Cobot (18.06.2016 23:57): já recenze nečtu a spíš mě v tomhle názoru na nenáročnost dostala určitá skupina lidí co všude píšou jak mění hw každé dva roky aby jim vše běželo na ultra a odsuzujou konzole a moje karta už dva roky stará je. Takže jsem rád, že si nové hry užiju s mojí kartou i za pár let. Zažil jsem jak píšeš v dětštví dobu kdy jsem měl počítač opravdu jen dva roky a skoro jsem si nic nezahrál takže jsem rád, že ta doba je už pryč a chudáci co nevydrží s kartou víc než dva roky sem naštěstí nechodí.
@Gordon (18.06.2016 23:14): No asi jsem už zblblej reklamou jak všude píšou jak vypadá hra na nějnovější gtx 1080 , ale tam je to spíš o rozlišení. Pravda, že v HD mám pořád rezervu:-) Právě jsem to trojité vyrovnávání vypnul a třeba mad max nebo ted doom vše běží v 60fps, ale pustil jsem po delší době wolfenstein a ten padá i pod 30fps, ale tam je to tím enginem.
@Gordon (18.06.2016 23:14): Taky mě bavěj podobný lidi co básní o super optimalizaci. Zvlášť když snad v každý recenzi píšou že to 970 utáhne s prstem v nose. Podle mě to je nějakej psychologickej problém možná spojenej se zneužíváním v dětství :D
@pavouk2 (18.06.2016 21:47): Děláš jako kdybi jsi měl nějakou starou sestavu přitom máš naprosto aktuální moderní...
Jinak jestli myslíš vyhlazování tak to má takovej vliv že se na monitoru zahlazují stopy pixelivosti, je to takové vynucené rozmazání hran. podíl na výkon se liší dle typu enginu.
Jinak takovej dotaz využije tahle hra trojité vyrovnávání? když mám zapnutou na kartě vertikální synchronizaci? Nebo má to nějakej vliv na kvalitu grafiky?
Docela mě překvapilo jak je hra nenáročná na HW. Hraju na i5, gtx970 a vše na ultra 1920x1200 na 60fps, ale zas upřímě když porovnám grafiku s demem co mám na ps4 vypadá to skoro stejně.
Ako jo, optimalizácia je vskutku parádna, upravená hudba z pôvodného Dooma taktiež potešila, je to dynamické, glory kills sú fajn. Ale už za tú polhodinu mi to pripadalo trochu monotónne a prekvapivo málo atmosferické. Proste ideálna hra na chvíľkové odreagovanie, nič viac. Môj pôvodný dojem teda zatiaľ pretrváva.
@mazar1234 (17.06.2016 10:29): Taky mi to přišlo spíš jako nedomrlé, protože grafika by neměla mít vliv na menu, nebo načítání hry ještě před menu. V paměti to mělo zabrané, dle Task manageru, cca 1,5 GB. Do hry jsem se ani nedostal. Jenom jsem to chtěl vyzkoušet, jak to bude vypadat na PC a ono nic... Přitom mi všechno ostatní funguje a nikdy takový problém nebyl. Dokonce jsem i natvrdo zapnul v ovladačích Nvidii aby to náhodou nejelo přes soft. grafiku. Ale je to spíš taková zajímavost.
@Chark (17.06.2016 09:32): No je to divné, lebo RAM + CPU máš v pohode, grafárna je síce sračka ale to by v menu nemalo vadiť.

Či to skôr nebude nejaký problém s drivermi k mobilným grafikám, resp. problém s tým, že Doom má problém s mobilnými grafikami.

Alebo je nejako sprasené to demo a plná hra by išla OK ale tomu moc neverím.
@fak (17.06.2016 08:26): S notebookem nemám problém, externí display mám, klávesnici a myš taky, takže NB je jen položený na boku. Ale je pravda, že od letošního roku už prakticky používám jen PS4 a nemůžu si to vynachválit. K hraní na PC se vracím jen kvůli starým hrám.
Tak jsem to demo tež zkusil a jsem asi rád, že ani v tom Tescu jsem to nestihl. :D

Jako jo, sotva půlhodinka a jen ta upižlená pistolka a základní brokovnice, ale nevím no, pokud by aspoň ta brokovnice měla reprezentovat i zbytek arzenálu, tak by mě asi zdejší gunplay nikterák zvlášť za koule nechytal. Ale v té akci to někdy určitě vemu, už jen kvůli level designu, hudbě, a té optimalizaci. A abych pak případně mohl s čistým svědomím píčovat, jak je to přeceňovaný. :3